Гавра! Автобус заряза пътник на бензиностанция, отпраши без него към Бургас
Това сигнализира Флагман.бг сестрата на потърпевшия - Елена Тодорова, която дистанционно координирала нещастното прибиране на брат си. Тя все пак успяла да накара.
Младата жена е възмутена не само от неприятната случка, но и от отношението на служителите на фирмата, които, по нейни думи, се държали грубо с нея, дори й затваряли телефона.
Ето и целия разказ на Елена. Вижте как прибиране от София до Бургас коства цял ден ходене по мъките:
Днес брат ми пътува с автобус на въпросната фирма от София за Бургас. Правят почивка на бензиностанция на магистралата, при което след като излиза от тоалетната, установява, че автобусът е тръгнал и го е оставил там.
Обаждам се в София, за да съобщя за станалото. Връщат ми обаждане, че автобусът ще спре на следващата бензиностанция „да го изчака“. На въпроса ми как се очаква да стигне до там, отговорът е: „Не знам, друго не можем да направим“. Фирмата, на която си се доверил и платил за превоз, ти предлагат да пътуваш на стоп.
След няколко отказа, брат ми е намерил човек, който все пак го откарва до следващата бензиностанция. Оказва се, че автобусът вече не е там и спокойно е продължил пътя си към Бургас. Без брат ми.
Отново потърсих контакт с тях и смущаваща в ситуацията бе реакцията от тяхна страна, а именно жената, с която разговарях по телефона неколкократно ми затвори телефона под предтекста, че съм груба.
Е, определено бях афектирана от случващото се, но груба не съм била, не съм и обиждала никого. Упълномощената от фирмата започна да ми крещи, че тя вина няма и нищо не може да направи.
Ясно е чия е вината и такава не съм търсила, търсих решение. Въпросната не можа да намери адекватно такова или пък да ме свърже с човека, който би могъл. Почти отказа и да се, а смотолеви някаква фамилия, така че да не мога да я разбера. В последствие изцяло спря да спря да отговаря на позвъняванията ми.
От ситуацията направих следните изводи:
Изключително обезкуражаващо е, че те оставят абсолютно безпомощен в такава ситуация. Държат се грубо и безкрайно нагло.
Възможно е брат ми наистина да се е забавил, което е неприятно за останалите пътници, но е разбираемо за ситуацията, в която се е оказал.
Шофьорът твърди, че е преброил пътниците. Как тогава моят брат се оказа в тази ситуация? Как не е забелязал оставената шапка на празната седалка?
Твърдят, че списъкът бил объркан, но след като са допуснали грешка, да поемат отговорност за нея и да реагират адекватно.
Доверяваш се на тяхната фирма, заплащаш билет, оставят те сам на магистрала да се чудиш как да се прибереш.
В края на сагата, брат ми и добрият човек, който го е качил успяват да догонят автобуса беглец.
Сигурна съм, че подобна ситуация не се случва за първи път и е безумно, че фирмата не е изградила система за реакция в подобни ситуации.
Погледнах и ФБ страницата им. Изпълнена е с множеството негативни отзиви. Фактът говори сам за себе си, безхаберие и непрофесионализъм.
Редакцията предоставя възможност на превозвача да оповести своята гледна точка!
13
Коментара по темата
13.
Елена
30.10.2018 00:09:50
"Абе хора, Вие сериозно ли не сте способни да разсъждавате трезво или просто сте решили да пръскате безобразна простотия на едро? Наистина ли сте извадка от тези „специални“ хора, които виждат нещата обективно единствено, когато кофти нещата се случват на тях самите, а през останалото време имат безкрайно „съзидателна“ визия и изключително абстрактно чувство за „справедливост“? Имате ли сериозно полза от това да търсите под вола теле и да губите време в обсъждането на безброй излишни нещица, да правите безпредметни догадки и да изказвате плоски хипотези, а в същото време да Ви е невъзможно да видите цялостната картина и да отсеете реално важните неща? Който и както да се опитва да изкривява нещата, дадената ситуация няма две страни и това е повече от ясно за всеки нормален човек с адекватна позиция. За неразбралите ще напиша за пореден път – брат ми е не е зарязан на бензиностанцията, защото се е забавил една или две минути, а защото шофьорът е имал грешен списък на пътниците, което е изцяло вина на фирмата, която е длъжна да поеме отговорност за това. Грубото отношение и престъпно безхаберие са си допълнителен бонус. И пак за същите - целта на поста с историята за случилото се вчера, е да информира и по възможност да предпази други от подобна ситуация, а не да търси Вашето съчуствие или още по-малко, озлобление. Ако на някой му харесва той или негови близки да бъдат мачкани обаче или смята, че това е абсолютно допустимо и приемливо щом става въпрос за някой друг, е било наистина безмислено да чете. Фактите са изложени, всеки сам решава за себе си. Сигурна съм, че част от Вас ще се почувстват длъжни да продължат да изливат жлъч и да извеждат на показ лошото и нелогичното в себе си, може би са просто непораснали деца с мобилни устройства. В крайна сметка Ваше право си е да го направите. Положителното за всички останали е, че цялата Ви отрицателна енергия ще си остане единствено в този пост, а засегната сте си самите Вие.
Както казах, няма нужда да си правите труда да ми отговаряте, няма да вляза втори път тук, но пък в крайна сметка какво може да Ви попречи да продължите да пръскате от въпросната простотия, нали така? За всички останали – надявам се историята да Ви е била полезна, защото в крайна сметка и като хора, и като потребители, ние имаме права, които трябва да устояваме, колкото и негативно и безумно отношение да срещаме по пътя си."
Както казах, няма нужда да си правите труда да ми отговаряте, няма да вляза втори път тук, но пък в крайна сметка какво може да Ви попречи да продължите да пръскате от въпросната простотия, нали така? За всички останали – надявам се историята да Ви е била полезна, защото в крайна сметка и като хора, и като потребители, ние имаме права, които трябва да устояваме, колкото и негативно и безумно отношение да срещаме по пътя си."
12.
bgman
29.10.2018 11:38:14
Ако пътува с влак - ще го чака ли?
Ако лети със самолет - ще го чакат ли?
Айде да се научат на точност!
Няма 50 човека да седят и да чакат една блейка...
Това е обществен транспорт, не е екскурзия до Лозенград, че да ги броят.
И вместо да се червят и мълчат, тъпаните тръгнали да се жалват по сайтове...
Ако лети със самолет - ще го чакат ли?
Айде да се научат на точност!
Няма 50 човека да седят и да чакат една блейка...
Това е обществен транспорт, не е екскурзия до Лозенград, че да ги броят.
И вместо да се червят и мълчат, тъпаните тръгнали да се жалват по сайтове...
11.
стоико
29.10.2018 07:10:39
Госпожо, не забравяйте че все пак живеем в България, радвай те се че брат ви е жив и здрав и не са го изнасилили някъде по храстите :)))))
10.
до 7
29.10.2018 06:45:19
Ако телефона му е бил в автобуса и е звънял от чужд телефон ,нормално е да помни само на сестра си . Кой е казал че е звънял от собствения си телефон ? Я кажи ти на кой номера знаеш на изуст ?
9.
Не
29.10.2018 06:41:19
Никоя фирма не е читава за дестинацията Бургас - София . Пътувам от години . Два пъти ми се е случвало да присъствам когато " забравят " пътник . Слагам кавички защото единия път беше нарочно . Шофьора каза че няма да чака пътничката и потегли с багажа и ,телефона и и всичко останало ... Незнам как се е оправила без телефон . Втория случай по невнимание тръгна без едно девойче . Тя му звънна че е забравена и шофьора искаше да го догони с такси защото нямал къде да спре а бяхме още в града . Излъга я .... Наглястоостта няма граници !
8.
EDDD
29.10.2018 06:38:39
Тая пък орева орталъка.
7.
джони инглиш
29.10.2018 06:29:44
какъв е тоя тъпунгер, дето сестра му звъни вместо него?? той звъни на нея да реве, тя на фирмата. Това обяснява всичко. Тоя не е в ред и никой ама никой в автобуса не е длъжен да си изтръва ангажиментите и уговорките или прикачване на самолет примерно заради него. А флагман вий , вий сте идиоти, девиза ви е "само най-важното"
6.
Мартин
29.10.2018 05:46:36
Браво на шофьора. Винаги има по един заплес, който бави всички. Една, две, пет почивки - едни и същи глупаци все не разбрали ...
5.
Сори бе
29.10.2018 00:39:57
Не е така , преди време при мен се случи следното , разболях се в автобуса , повръшан, разстройство , помолих Да спрем някъде , спряха на магистралата , аха аз ДА повърна ама не, слязоха други хора които повърнаха , викам си не е моето място после пак спирахме заради мен, но бях много зле , много беше гсдно да ме чакат , но нямах избор , така , че случва се
4.
Ванко
29.10.2018 00:08:31
Хайде сега-вие запек не сте ли имали ? Или всички сте с разхлабени халки и друсате като самосвали.
3.
Vvv
28.10.2018 23:23:51
Аз един път се одрисках и после се прибирах пеша от лозово щото никой не ме изчака
2.
пътуващ
28.10.2018 22:53:05
Ще го оставят разбира се! Такива като него цял автобус с пътници да го чакат да си хапне и почеше по ..., а после другите му виновни. Другият път ще е първи в автобуса! хахаххаха
1.
гражданин
28.10.2018 22:48:02
Като се спира за почивка се казва в колко тръгва автобуса,ако някой с емотае някъде няма кой да проверява дали си е на мястото или всички да го чакат. Тоя да е пикал по-бързо за да не си изпуска автобуса !