Слънчев бряг с иновативно приложение в помощ на туристите
С апликацията гостите ще могат да откриват полезна информация за най-близките аптеки, болници, телефонните номера на посолствата и поликлиниките, връзка с пътна помощ, автосервизи. Също така ще получават актуална информация от дружеството, както и от полицията, ако има опасности от които трябва да се пазят.
Приложението бе представено за пръв път на откриването на сезона в курорта снощи от изпълнителния директор на дружеството Златко Димитров.
Създателят на платформата Андрей Лилов разкри пред Флагман.бг, че ще внимателно ще филтрират всички клиенти на приложението, за да не се допускат некоректни търговци, които да влияят зле на имиджа на курорта.
„Това е една модерна апликация, която съчетава в себе си – администрацията на курорта, туристите и бизнеса. Приложението има четири различни канала, където може да бъде открита полезна информация”, каза Андрей Лилов. Той уточни, че ще популяризират приложението още на летището, както и чрез билбордове в курорта.
Какви са предимствата на Sunny Beach SmartPass, вижте в нашето видео:
5
Коментара по темата
5.
Сетил се е
17.06.2018 03:27:16
Google maps показва по-голяма част от информацията. Телефонните номера на посолствата ги има в нета и диплянките, които дават на туристите.
Ясно е че направено за пари, лошо няма.
Ясно е че направено за пари, лошо няма.
4.
Ел Команданте
17.06.2018 00:42:43
Туризмът цъфти! Машала кмето, машала боко
3.
Да питам само
16.06.2018 23:10:49
Приложението ще показва ли кьде има спор за паркомясто,кьде ревнив любовник може да те застреля и кьде мутри пазят шефа си селянин до като яде в Макдоналдс?
2.
Стоян
16.06.2018 18:48:49
Нормален бизнес. АД-то ще плаща и приложението ще работи. Всеки средно грамотен човек може да го направи за пари.
1.
Gocho от Vanuatu
16.06.2018 17:01:48
Браво Андрейчо !
Нищо ново не си измислил а само си копирал !
Нищо ново не си измислил а само си копирал !