УМБАЛ Бургас подобрява връзката лекар-пациент: Пуска анкета при изписване, съветва – подай сигнал
Анкета при изписването на пациентите и специален e-mail за сигнали при нередности, които ще се проверяват в срок от 4 дни. Това са само малка част от стъпките, които ръководството на най-голямото лечебно заведение в областта - УМБАЛ Бургас, предприема, за да подобри комуникацията на медиците с болните.
„ Всеки пациент при изписването си ще има възможност да попълни напълно анонимно анкета. В нея той може да посочи в кое отделение е лекуван, при кой лекар и основното – какво е било отношението на лекаря, медицинските сестри и санитарите към него”, казва изпълнителният директор на УМБАЛ Бургас д-р Мирослав Обрейков. В анкетата пациентите ще могат да оставят и своите предложения с какво грижите за тях могат да бъдат подобрени. Името на пациента, попълнил анкетата, остава тайна, защото тя ще се сгъва и пуска от него в специална кутия на централната регистратура. Информацията периодично ще се обработва и ще служи за анализ на работата в различните отделения.
Освен това болницата създаде и специален e-mail за сигнали при нередности: tvoiat.signal@gmail.com. На всички оплаквания, изпращани на него, ще се реагира и отговаря в рамките на 4 работни дни. Единственото условие е подателите да не са анонимни, а да застават с името си. Това ще помогне за активния диалог при разрешаването на различните казуси.
Първата стъпка по подобряване на обслужването в УМБАЛ Бургас беше с откриването на новата регистратура, която пряко насочва пациентите към съответните лекари. До преди месец те трябваше да се редят пред Противошокова зала и да обикалят от кабинет на кабинет.
„Вече е направен и график за подобряване на условията в болничните стаи в различните отделения. Целта е пациентите да се чувстват комфортно и като отношение от медицинския екип, и като обстановка”, допълва д-р Обрейков.
6
Коментара по темата
6.
Отврътен
24.02.2017 08:39:33
Новата регистратура не е удобна изобщо. Особенно за случай с наранени хора които ходят в почивни дни сами без линейка. С вероятно счупен крак или с 200 кръвно, трябва да преминеш през целия площад с плочки за да кажеш какъв е проблема от там да те пратят в шокова зала, която е близо до място където те е спряло таксито. Защо е нужно да тормозят болни да изминават повече от 100 метра? То човек за да потърси в почивен ден лекари най-вероятно става въпрос за спешно състояние.
5.
потърпевш
23.02.2017 18:46:13
Това не е болница това е разграден двор . Каква е тази Болница в делничен ден да няма ортопед и болните да бъдат пренасочванини към Дева Мария. Разиграват болните като маймуни само някои да изнудват болните да плащат хиляди за едно счупване . Това никога не е било . Къде е РЦЗИ каква правят и какво контролират.
4.
До Иван
23.02.2017 17:59:51
Е, не е ли ясно кой?
3.
543
23.02.2017 14:28:15
ДО № 2 лекувай се където искаш имаш право на свободен избор !
2.
Иван
23.02.2017 13:40:59
Кой източи болницата,Кой открадна имотите на болницата,Кой премахна приемно оделение,Кой води болницат към ликвидация,Трябва да влезе независим одит и прокуратурата за да одговори на още много въпроси,
1.
карнобат
23.02.2017 11:36:01
Най сетне нещо правилно да се случи , стига да има ефект и публичност.