Бургаският ж.к."Славейков" завря! Три общински паяка разчистват бул."Тракия", напрежението ескалира
Става въпрос за всички коли, паркирали по новата буслента, която от утре трябва да обслужва бързите линии на интегрирания градски транспорт. От Общината предупредиха живущите в района да премахнат автомобилите от булеварда, но заканата не бе приета сериозно и тази сутрин се започва невиждана репатрация на автомобили.
Подобна ситуация Бургас не помни - от една улица толкова масово да се вдигат коли. Едната лента на булеварда вече е освободена, в момента акцията продължава с другата лента.
Лошата новина за шофьорите, паркирали на бул."Тракия" е, че ще трябва да се бръкнат солено, за да освободят автомобилите си - поне 70 лева.
Според очевидци тази сутрин се е стигнало до сериозни пререкания на бесни водачи със служители на общинския паяк. Разменяни са закани, реплики на висок глас и обслужващите паяка едва не са си изяли пердаха.
Живущите в ж.к."Славейков" се оплакват, че нямало къде да паркират. Паркоместата били кът и заради това спирали на булеварда.
56
Коментара по темата
56.
Бус лента
26.11.2016 15:38:17
Не виждам какво пречи на "надземното метро" да използва лявата лента. Големия праз, че по нея ще се движат и простосмъртни коли!
55.
Какво пречи
26.11.2016 15:35:14
Всеки трябва да има право да печели пари: и бакшиша, и този, дето след като се е прибрал от там, дето е печелил пари, да има къде да паркира до дома си!
54.
Задължение
26.11.2016 15:22:14
Мое задължение като гражданин на гр. Бургас е да си плащам данъците. Задължение на ОБЩИНАТА е да ОСИГУРИ места за паркиране- ако щеш срещу допълнителен данък, заплащане или каквото ще да е. Но проблема е, че такива места НЯМА- дори срещу поносимо заплащане. Но виж ти- "велоалеи", създаващи постоянни кофликти (и то безплатни) има. Щом една община се "чувства" длъжна да осигури велоалеи, да вземе да осигури поне по едно паркомясто на домакинство. Дори Чичо Кмет неколкократно е казвал, че липсата на паркоместа е проблем, но само дотам!
53.
do 52
26.11.2016 08:34:02
Абе,те през деня може да са ги поманестили по паркингите на съседните блокове,но тогава голяма част от хората ги няма с колите си през деня.Като сложиш и вдигнатите коли...интересно ми е вечерта как и къде са се намърдали всички коли.За едни колите ще са до дома,но за други ще са далече.Аз не съм против освобождаването на улицата,а искам голям и широк паркинг.Не знам кой има 5-6 коли-ние имаме една и като ходя точно там на гости на роднини мъкна деца на ръце.Ако американец дойде тук да си навира колите на 2 пръста разстояние от съседа,ще получи клаустрофобия,нали?
52.
Важно е велоалейки да има ....
25.11.2016 23:17:09
Красота ! Най-после след 20г. вкараха ред в паркирането на "РИБЯ КОСТ" по протежението на ул.Тракия ! И то стана благодарение прозорливостта на г-н Константин Луков от ГЕРБ и колегите му от Комисията по безопасност на движението в Община Бургас.
Днес само за 5 часа шетане на паяците по ул.Тракия и елате да ги видите. Бързо, бързо си наместиха колите по паркингите пред и зад блоковете и улицата се изчисти ! Нямало места ли, нови паркинги ли, бля-бла-бла, всички си отидоха по блоковете. Е вижте за някой павилионаджий може и да не им е гот, но не може да живееш в с.о Пънчево или мина Черно море, да имаш павилиони на булеварда и да си наредил 5-6 коли паркирани пред тях. Всеки хитрец с номера си, някой обаче прекалиха с цялата си волна програма.
А на г-н Луков, Кмета и колегите съветниците, един съвет - ОСВЕТЕТЕ ПАРКИНГИТЕ на блоковете затварящи от двете страни ул.Тракия ! Да , там където хората си СМЕСТИХА КОЛИТЕ, че е тъмно като в гробищата ! Върнете им жеста , че скърцайки със зъби все пак си преместиха колите и пълнят бюджета с ПЪТНИЯТ СИ ДАНЪК ежегодно ........, а осветени са само велоалейте, които не ви носят 80 милиона чист приход общината, колкото колите !
Днес само за 5 часа шетане на паяците по ул.Тракия и елате да ги видите. Бързо, бързо си наместиха колите по паркингите пред и зад блоковете и улицата се изчисти ! Нямало места ли, нови паркинги ли, бля-бла-бла, всички си отидоха по блоковете. Е вижте за някой павилионаджий може и да не им е гот, но не може да живееш в с.о Пънчево или мина Черно море, да имаш павилиони на булеварда и да си наредил 5-6 коли паркирани пред тях. Всеки хитрец с номера си, някой обаче прекалиха с цялата си волна програма.
А на г-н Луков, Кмета и колегите съветниците, един съвет - ОСВЕТЕТЕ ПАРКИНГИТЕ на блоковете затварящи от двете страни ул.Тракия ! Да , там където хората си СМЕСТИХА КОЛИТЕ, че е тъмно като в гробищата ! Върнете им жеста , че скърцайки със зъби все пак си преместиха колите и пълнят бюджета с ПЪТНИЯТ СИ ДАНЪК ежегодно ........, а осветени са само велоалейте, които не ви носят 80 милиона чист приход общината, колкото колите !
51.
бай ганя
25.11.2016 21:24:59
Ей, селяци...я вземете да се ДЕБАЛКАНИЗИРАТЕ...ако можете да схванете. Защо не си стоите на село, там може да паркирате и пред кенефите си
50.
Чичко Кмет
25.11.2016 19:42:37
Само мрънкате тук ама нищо няма да направите:) Така ревахте и за електроните карти как ще протестирате ама гледам всеки ден има опащка до стоматологията.. Ревете тука докато си купувате карти...така ще е и с това свиквайте. Всички знаем че лесно се навеждате само на маса и в нета се надигате хаха...кво да ви измисля за после...да вдигна данъците ли или такса смет или и двте? Или винетка за каране в града да изибием парите за асфалт все пак трябва да се пълни общинската хазна :)
49.
ПАРКИНГ
25.11.2016 19:15:54
В другата статия прочетох едно интересно предложение.Отстрани на Антон Страшимиров в неподдържаното място,което не се знае площадка ли е,терен за бъдещи неясни собственици ли е-та там да се направят паркоместа,защото и без това там спират доста коли директно в тревата.Там се появи и блок в тази трева и със всеки следващ нов блок циганията с паркирането става по-голяма.
48.
До 24
25.11.2016 19:02:23
30 цирея да ти излязат дано.
47.
raik
25.11.2016 15:44:36
най накрая ще има някаква видимост на тоя път....
46.
селянин от славейков
25.11.2016 12:35:57
Крайно време беше да разкарат всички неправилно паркирали автомобили. Сега селяндурите ще трябва да ходят на кафе пеша, вместо да си паркират BMW-тата пред самото кафе. Селянките ще трябва да си носят торбите от магазина 200м. Въобще всички селяни са прецакани и затова хейтват по пълната програма. А че паркиралите по кръстовищата автомобили пречеха да излезеш на булеварда...това на селяните не им пречеше...Браво на общината - крайно време е да се въведе ред в тоя град. А до "44. do" - претестирай си пред простаците...
45.
НАБЛЮДАТЕЛ
25.11.2016 12:20:18
Като гласувахте безмозъчно миналата година - хак да ви е!
44.
do
25.11.2016 12:15:23
Утре като се съберем 200 коли и блокираме Разделителна и Стамболов ще видим кой кум, кой сват
43.
прост народ
25.11.2016 12:13:41
Колата, особено стара излиза много по скъпо. Колата изисква поддръжка,ремонти, данък, застраховка, място, и гориво.Слагам го на последно място, защото тъпаните смятат първо него, останалото много странно не го виждат или не им се иска. Това е вярно частна собственост, но никой не е длъжен за нищо, освен ако нямаш нотариален акт за улицата. Ама Ставри спирал тука от години, няма такъв филм.
42.
dobji.navy
25.11.2016 12:11:19
Стачка пред общината! Абе къде го видяхте този трафик в Бургас, че тръгнахте да се сравнявате с Париж и Лондон! И какво и беше на старата транспортна система? Сега всички ще ходят като заблудени из спирките и ще се чудят какъв автобус да хванат! А бус ленти дори и в София се правят на широки булеварди с поне 3 ленти! Ама важно е да вървят проектите, а децата ни следващите години да ги плащат с такси и данъци :(
41.
Няма угодия за Ганьовците
25.11.2016 12:09:47
Драги съграждани мисля , че ви е рано за деменции ...зад бл.58 като искаха да ви направят огромен паркинг ...пак протести ...пак оставки и все общината и кмета ви виновни. За какво ви е тази пуста поляна ?!? За кучешка тоалетна може би?!? Толкова ограничено мислене в днешно време никак не е на добре....само мрънкане и протести ...нищо др не може да измислите , жалки сте!!!
40.
Даскалъ
25.11.2016 12:05:10
Номер 16 ви го обясни простичко и ясно, като за малоумници. Много е важно да го осъзнаете (надявам се). Това, че имаш 2 3 коли не ти дава абсолютно никакви права върху улицата, тротоара или под прозореца на панелката. Да не казвам, че 80% от талигите нямят живи инженери и са опасни, замърсяват. Влезте в Европа, стига селения.
39.
моето име
25.11.2016 12:04:36
Е това вече е булевард, разберете, че улиците не са за спиране. Всички, които мрънкат, че с новата транспортна схема ще настъпило ад, да си помислят дали ада е заради автобусите или заради неправилно наспрените навсякъде коли от същите мрънкачи.
38.
analizator
25.11.2016 11:58:06
Направих си труда и взех диплянка с новата транспортна схема. Мога да твърдя, че е обхванала целия град и най вече М. Рудник. Неразбирам защо ревете,без да сте погледнали за какво иде реч. Доста по добре е от сега. Няма да се клатите през победа и акациите. Ще слизате за 10 мин до центъра. Славейков и Изтрев е същото. Само ревете. Отделен е въпросът, защо Ганьо му е под достойнството да се качи на рейс или да кара колело. Още сме с банановите републики. И 100 коли да имаш не те прави по умен.
37.
16
25.11.2016 11:56:39
! с тези леко засукани фрази нищо не казваш.Като не е длъжна общината за парко места, за какво е длъжна.като прави компромис за едни ще прави и за други.
36.
do 34.
25.11.2016 11:43:01
а бе общински трол такъв, разберете, че не живеем в северна корея да се държите така с хората, ще си носите отговорност за тия буламачи, които забъркахте и някой ще ходи от общината за това
35.
оставка
25.11.2016 11:41:05
то е ясно, че ще има протести и някой ще изгори за тая безумна транспортна схема, няма как да кажеш на хората- ще свикнете, след като първо им бъркаш в джоба, второ не им създаваш по-добри удобства, на супер НЕудобства, тая работа няма да се размине
34.
!
25.11.2016 11:38:53
Няма да влизам в твоя тон, но ще ти кажа да си намериш очилата. Отдавна ти отговорих на въпроса - отново и отново компромис от страна на общината. И понеже си некомпетентен ще ти подскажа, че по Демокрация не се предвижда движение на ускорената бърза линия. Всеки има право да има и 110 коли, но да ги паркира според законите на държавата в която живее. И само той е длъжен да им осигури паркомясто, а не общината, държавата или бай Иван от Левуново. Нарича се частна собственост, известен ли ти е този термин?!
33.
до 29
25.11.2016 11:36:30
Много си прав,но едва ли ще те разбере някой. Вместо да мърморят е под Мираж в тея новите кооперации има парко мяеста за по има няма 9-10000 евра.Купуваш си едно, оставаш си кочинката и си вървиш за здраве до твоя си блок 5-6 минутки за здраве. Красота.НИКОЙ НЕ ВИ Е ДЛЪЖЕН ДА ВИ ОСИГУРЯВА ПАРКИНГИ !!!
32.
16
25.11.2016 11:33:12
Не ми отговори за бул.Демокрация, капацитет.Всеки има право да има кой колкото коли иска.
31.
Владо
25.11.2016 11:32:35
Да го духа общината !!! и паяка също !!!
30.
гггг
25.11.2016 11:32:32
Аве не съ научихте че на пътя не се паркира, селяцииии!!!!Махайте си трошките.
29.
! до 16
25.11.2016 11:32:28
Не надушваш никаква злоба приятелю, просто истината. Никой не ви е длъжен да ви строи паркоместа. И няма и как при постоянно растящия брой автомобили.....и най-интересно е , че няма и къде в този комплекс. Има си правилник и това е. Преди да си закупиш автомобил е редно да се замислиш трябва ли ти и къде ще го оставиш да нощува. Пак ще се повторя, но в целия град е пълно с автомобили, които не минават повече от 10 км на седмица в най-добрия случай ( до някой хипермаркет)
28.
ще има оставки
25.11.2016 11:30:58
Някой пита ли хората от Славейков дали искат по Тракия да минава автобус? Спирки на 2 пред входовете, пред училището и детската градина? И къде е паркингът за тези коли, които сега трябва да изчезнат от Тракия? Кмете, това няма да ти се размине!
27.
Андон
25.11.2016 11:27:09
От общината да тръгнат с репатраците из Славейков. Между блоковете има коли, които не се карат, без ГО, преглед и със спаднали гуми от стоене на едно място. За да освободят паркоместа. Не само да лепят бележки по стъклата. Лично пред моя блок има 3 такива коли.
26.
До 16
25.11.2016 11:26:08
Надушвам злоба, ако искам ще си закупя 30 автомобила това е мое право и ако искам ще ги карам само на 4г.веднъж,нали си плащам данъците.съгласен съм че не се паркира на тротоар и там където правилника за движение не го позволява.
25.
оставка
25.11.2016 11:25:03
Пуснали са троловете на общината. Яко им свири под опашките. Ще има оставки с тая транспортна схема. Кметът ще изгори с нея.
24.
До 16
25.11.2016 11:23:00
Надушвам злоба, ако искам ще си закупя 30 автомобила това е мое право и ако искам ще ги карам само на 4г.веднъж,нали си плащам данъците.съгласен съм че не се паркира на тротоар и там където правилника за движение не го позволява.
23.
! до 19
25.11.2016 11:22:58
Защото пак е компромис и Демокрация е с минимум три ленти там където е разрешено паркирането. Не си мисли, че е правилно. Не знам кой колко е ходил в чужбина, но там личният автомобил отдавна не е на мода, освен ако не живееш в предградие на мегаполис.....пък Бургас с неговите 250 000 жители е един малък европейски град. Сваляйте си задниците от трошките!
22.
диктатура
25.11.2016 11:22:39
А да кажете нещо за това, че живущите в Меден рудник трябва да сменят два автобуса до центъра? Вие майтап ли си правите с хората, бе идиоти малоумни? Какво значи ще свикнете? Ние в Северна Корея ли живеем? Някакъв дикатат ли е това?
21.
от Славейков
25.11.2016 11:22:16
Там паркират коли от много години.Толкова време от общината не можеха ли да намерят алтернативен вариант за паркинги.Според мен след като забраняваш нещо, трябва да предложиш и алтернатива....
20.
!
25.11.2016 11:19:30
Тракия е най-ключовият булевард в Славейков, много ясно, че от там ще минават автобусите. Никой не ви е длъжен да ви брои кой колко трошки си е купил и да ви осигурява за всяка нова паркомясто.....30 лв за паркинг нямате, но има семейства с по 1 кола на член от домакинството, значи най-вероятно няма да ги съборят 30 лв....
19.
do 16
25.11.2016 11:19:02
Хайде обясни ми като си толкова запознат, защо по бул "Демокрация" не ги вдигат, а разрешиха паркирането.
18.
оставка
25.11.2016 11:17:36
На протест! Оставка!
17.
оставка
25.11.2016 11:15:42
Оная археоложката Бояджиева да подава оставка. Това е гавра с хората.
16.
!
25.11.2016 11:15:41
Сега всички хубавичко да си отварят ушаците. Паркирането на пътното платно е забранено! Това, че някой ви е направил компромис за мноооого години не означава, че сте си в правото! Лесно е да си купиш 2-3 автомобила без изобщо да се съобразяваш къде и как ще ги паркираш и подържаш....Да не говорим, че поне 50% от тия коли се движат веднъж в седмицата.
15.
стига
25.11.2016 11:12:42
Казвайте кога и къде да правим протест.
Бояджиева да си ходи.
Отмяна
Бояджиева да си ходи.
Отмяна
14.
do 13
25.11.2016 11:12:30
taka e bradare
13.
Чоко
25.11.2016 11:08:09
Ще свикнете.Стига мрънкане.Живущите мрънкаха че спирката била далеч от тракия.Сега им направиха да минават автобуси отвсякъде и пак мрънконите.Толкова сте негативни ,че сами не го разбирате...
12.
xXx
25.11.2016 11:05:25
тъпаци долу има градина и училище да видим в понеделник какво ще е там сутринта
11.
аман от простотии
25.11.2016 11:04:39
по Тракия да минава автобус е крайно неудачно, защото това е насред комплекса, където има училища, детски градини, блокове, магазини, т.е оживено е откъм хора. Транспортната улица си е Янко Комитов, на която нито се паркират автомобилите, нито пречи на пешеходците. Още повече, че тя се явява обходна за комплекса и няма да прави излишно задръствания. Сега да те е страх да пуснеш дете да пресича Тракия. Малоумна работа. Кметът ще се издъни яко с тая транспортна схема. Досега всичко, което видях за не я е бъгаво.
10.
BG
25.11.2016 11:00:20
сега всички задружно да паркираме пред общината
9.
лкйнл
25.11.2016 11:00:05
мама ви мръсна, къде да отидат тия коли? това е жилищен комплекс, не центъра? в центъра тук не можеш, там не можеш да спираш, сега и в комплексите рестрикции, къде са направените от общината парко места? начи, тая транспортна схема да си я наврат отзад
8.
555
25.11.2016 10:58:56
ако нямаше тук там хора щях да си помисля че е снимка от чернобил
7.
Москвич
25.11.2016 10:55:39
Mуа/wow/ой - стана просторно както при соца.Давай моме ,моме димитрино
6.
tikvi gerberski
25.11.2016 10:54:15
predi bus lenti napravete parkingi za avtomobilite v4era vav vazrajdane obikalqm 30 min da namerq parkomesto.
5.
Близко живеещ
25.11.2016 10:54:09
Селяните е крайно време да приемат европейското мислене и да спрат да мрънкат.Айде паркирай в Париж на улицата и да видим какво ще стане.Не може за едно да харесваме европейското,а като не ни отърва да мрънкаме.В крайна сметка да сехкачите в автобуса не е срамно.Ползвайте ги.
4.
aaa
25.11.2016 10:54:01
Съгласен съм, че трябва да се спазват пътните знаци, включително "забранено спиране(паркиране)". Но журналистите от флагман, така и не научиха, какво е буслента и продължават, като развален грамофон да твърдят, че на "Тракия" имало бусленти. Така само заблуждават хората. В буслентите е забранено навлизането на всякакви МПС с изключение на масовия градски транспорт. Забранено е и на автобуса за Айтос примерно, тъй като не е градски транспорт. На "Тракия" спокойно може да си карате автомобила в крайната дясна лента, защото не е буслента.
3.
Dh
25.11.2016 10:53:57
Tui na mlekarq q7 li e
2.
нее
25.11.2016 10:45:23
Пътя не е за паркиране
1.
aaa
25.11.2016 10:44:33
Къде я видяхте тази буслента по ул. Тракия?