Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Драстичен спад на българските туристи в размирна Турция

По данни на туроператорите само за първите пет месеца спадът е с около 10 000 души
Ключови думи: Николина Ангелкова, туризъм, Турция, парламент


Около 10 000 по-малко българи са посетили Турция в периода от януари до май тази година. Това обяви министърът на туризма Николина Ангелкова пред журналисти в Народното събрание.

„По данни на туроператорите се наблюдава отлив още преди последните събития в Турция. От януари до май около 10 000 българи (около 10%) по-малко са посетили Турция, като се очаква числото да нарасне до 20 000 и може би повече”, каза Ангелкова.
Тя уточни, че точни данни - на националната статистика, все още няма.

По отношение на Златни пясъци министърът обясни, че проблемът със сметопочистването, повдигнат от депутати от АБВ, е преекспониран заради предизборната кампания за президентските избори.

До момента има постъпили около 200 оплаквания на нов телефон за оплаквания за туристите. 40 са писмени и 160 – по телефона, но те се записват.
„Сигналите са свързани с това, че летуващите се притесняват, че няма достатъчно свободна площ на плажа – че тя не се спазва, че може би плажът е мръсен. С това са свързани голяма част от оплакванията на летуващите. Другите са свързани с различните очаквания на всеки един потребител”, обясни Николина Ангелкова.
Засега в министерството не са класифицирали от кои места са сигналите, но те обхващали почти всички плажове.

За първи път обаче действала мобилна група за проверки по морето. Всеки един сигнал се проверявал. Голяма част от оплакванията били неоснователни.
„За основателните има издадени предписания със срокове за отстраняване на нарушенията между 7 и 14 дни в зависимост от индивидуалния договор, който всеки концесионер има с нас. Ако не се спазят предписанията, се налага неустойка”, каза още министърът на туризма.

На горещия телефон туристите давали и съвети. „Освен това получаваме и добри идеи за подобряване на услугата, което също е много полезно, така че телефонът засега върши много добра работа”, увери Николина Ангелкова.

По отношение на турските туристи тя каза, че са се увеличили с около 10 процента от началото на годината.
През последните две седмици имало още по-засилен интерес към морските ни курорти.
0
Коментара по темата
  Добави Коментар
Виктор от „Биг Брадър“ се жени, но не за Беба Бургаският мачо изненада всички, като замени бившата си съквартирантка със звезда от "Хелс Китчън" Зимната разходка може да е извънредно опасна Изненадваща ситуация в САЩ
Спа с 1000 мъже, но иначе е... "Тиха, сякаш срамежлива..."  Откриха изложба с древни находки, вицепрезидентът във възторг Плодовете на вашия труд са нова голяма доза самочувствие, че сме велик народ, каза Илияна Йотова на археолозите
Силно замърсяване на водата в... Италия Разтърси мрежата Диона със скандални думи
Чудна зимна супа Вкусна и полезна Горанов: Ще пишат Асен Василев в учебниците, защото показа как хората да са богати със заеми  В мирно време той направи революция, коментира бившият финансов министър от ГЕРБ
Почина известен бивш спортист От този свят си отиде двукратен участник на олимпиада Зарязана и ограбена Дори Кристин Дейвис може да бъде отрязана в любовта
Огромна трагедия в София Тролей блъсна и уби пешеходка Пише история Станимир Стоилов е като фурия начело на турски отбор