Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Драстичен спад на българските туристи в размирна Турция

По данни на туроператорите само за първите пет месеца спадът е с около 10 000 души
Ключови думи: Николина Ангелкова, туризъм, Турция, парламент


Около 10 000 по-малко българи са посетили Турция в периода от януари до май тази година. Това обяви министърът на туризма Николина Ангелкова пред журналисти в Народното събрание.

„По данни на туроператорите се наблюдава отлив още преди последните събития в Турция. От януари до май около 10 000 българи (около 10%) по-малко са посетили Турция, като се очаква числото да нарасне до 20 000 и може би повече”, каза Ангелкова.
Тя уточни, че точни данни - на националната статистика, все още няма.

По отношение на Златни пясъци министърът обясни, че проблемът със сметопочистването, повдигнат от депутати от АБВ, е преекспониран заради предизборната кампания за президентските избори.

До момента има постъпили около 200 оплаквания на нов телефон за оплаквания за туристите. 40 са писмени и 160 – по телефона, но те се записват.
„Сигналите са свързани с това, че летуващите се притесняват, че няма достатъчно свободна площ на плажа – че тя не се спазва, че може би плажът е мръсен. С това са свързани голяма част от оплакванията на летуващите. Другите са свързани с различните очаквания на всеки един потребител”, обясни Николина Ангелкова.
Засега в министерството не са класифицирали от кои места са сигналите, но те обхващали почти всички плажове.

За първи път обаче действала мобилна група за проверки по морето. Всеки един сигнал се проверявал. Голяма част от оплакванията били неоснователни.
„За основателните има издадени предписания със срокове за отстраняване на нарушенията между 7 и 14 дни в зависимост от индивидуалния договор, който всеки концесионер има с нас. Ако не се спазят предписанията, се налага неустойка”, каза още министърът на туризма.

На горещия телефон туристите давали и съвети. „Освен това получаваме и добри идеи за подобряване на услугата, което също е много полезно, така че телефонът засега върши много добра работа”, увери Николина Ангелкова.

По отношение на турските туристи тя каза, че са се увеличили с около 10 процента от началото на годината.
През последните две седмици имало още по-засилен интерес към морските ни курорти.
0
Коментара по темата
  Добави Коментар
Огнен ад в Царацово, но предотвратиха голяма трагедия На място са изпратени 7 пожарни екипа от няколко пловдивски служби, включително и автомеханична стълба „Вкусът на България“ се завърна в ефира Приключенията и срещите с Мария Жекова ще бъдат всяка събота от 11:00 часа
Шефът на „Пирогов“ с добра новина, всички пострадали при пожара в Кочани са екстубирани Един от най-тежко пострадалите вече е изписан, каза той Бременна ли е Натали Трифонова Мартин Чой бил щастливецът
Ванс отиде в Гренландия, нахока Дания и обеща сделка в стил Тръмп без военна сила Вицепрезидентът е уверен, че САЩ ще поемат контрола над Гренландия Радост: Данъкът на тези автомобили у нас ще е по-нисък от догодина Мотивът на вносителите е да се насърчи използването на екологични и по-икономични алтернативи на традиционните горива
Пиян без книжка участвал в тежката катастрофа на АМ "Тракия" Двама са загиналите  България ще се разделя на 4 района за планиране Столицата се обособява като отделен район
Осем са регистрираните случаи на бактериален менингит от началото на годината Заболеваемостта е много ниска в България Мъск продаде „Екс“ на своята компания за изкуствен интелект Сделката за всички акции е на стойност 45 млрд. долара
Днес ще има частично слънчево затъмнение Феноменът ще бъде впечатляващ за милиони хора в Европа, Северна Америка и части от Африка Ужас на АМ „Тракия“, летят линейки - има жертви Временно движение се осъществява в активната и аварийната лента