Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Съвременната ни авиация изпревари по показатели „златните години“ от тоталитарния режим

Превозвачите ни обслужват по 2,3 млн. пътници на година на фона на 1,8 млн. през 1989 г.
Ключови думи: авиация, Бургас, летища, Светослав Станулов


България достигна показателите от така наричаните „златни години“ за българската авиация – 1988-89г. Това каза председателят на Асоциацията на българските авиокомпании Светослав Станулов на церемония в Клуба на авиацията в София в събота.



На нея бяха наградени журналисти от различни медии за отразяване на новини, свързани със сектора.
Станулов изнесе редица данни, от които става ясно, че гражданската ни авиация в много отношения е задминала онази от времената на тоталитарния режим.

През 2015 г. родните авиопревозвачи например са обслужили 2,34 млн. пътници, докато през 1989 г. те са били 1,8 млн.

В момента около 8300 човека работят в сектора на авиацията - колкото са били и в „златните години“ на онова време, което помним с носталгия, каза още Светослав Станулов.

Браншът включва служителите на петте летища – в София, Варна, Бургас, Пловдив и Горна Оряховица, авиокомпаниите за пътнически и товарни превози, базите за техническо обслужване, учебните центрове.
4400 кресла е седалковият капацитет на гражданската ни авиация сега на фона на около 4800-4900 през 1988-89 г., каза още г-н Станулов.

Капацитетът за ремонти в днешно време е значително по-голям, стана още ясно на пресконференцията, дадена преди церемонията по награждаването на журналистите. По онова време капиталните ремонти на самолетите се правеха само в Съветския съюз, обясни шефът на авиоасоциацията.

Капацитетът на ремонтните ни бази днес превишава 2,5 пъти този на българския авиофлот. България е вече забележим провайдър на тази функция за Югоизточна Европа. Ние сме втори - след Турция, каза Светослав Станулов.

Тенденциите на ръст в сектора като цяло се очаква да продължат и през настоящата година, стана ясно още на пресконференцията.
3
Коментара по темата
3.
kkhh
13.03.2016 18:24:59
Bull shit.
Ако даваха и заплата като по онова времее... Сега даже си нямаме и авиокомпания своя. Всичко е разпродадено.
Най ми е гадно за военната авиация, че е като проскубана гарга на студено.
2.
До 1
13.03.2016 14:56:42
Само дето дори не е тяхна статията, а е copy/paste, но както флегман обичат крадат и нямат респект към труда на другите автори. Ако беше тяхна статията, то тогава щеше да започва с нещо от рода "ексклузивно", "само във флегман" и тн
1.
Koko
13.03.2016 14:47:11
Типична статия на флагман когато няма новини. То и интернета е по-добър от 1989 . Кои се качваше на самолет тогава? До къде
  Добави Коментар
Ще дърпа ушите на охраната си? Куриозна случка с Дуа Липа Скандалът с него продължава Коцето е обект на критики 
Сянката на коронавируса изплува в "Стани богат" Леко стряскащ въпрос предвид ситуацията в България ЛГБТ ще си веят знамената само в ЕС? Тръмп с нов ритник в задника на Европа Най-известната треньорка в Русия във възторг от 47-мия президент на САЩ заради решението му да бие шута на трансджендърите от спорта
Отиде на гости и веднага извади... Аръков е ексцентричен човек Махат тирето От ЦСКА с любопитно обръщение
Те не могат да пият Алкохол Земетресение в съседна страна Трус люшна румънци
Отиде си твърде млад Леджър остава легенда на киното Коментира визията на Мелания Тръмп Илиана Раева със суперлативи
Професор го "уби" Тим Коулсън с тежки думи за Неси ЕС се превърна в генератор на свръхбюрокрация и регулации за бизнеса АОБР представи приоритетите си за 2025 година