Дойде ли краят на таблетите?
Тази тенденция достигна своя пик на изминалото технологично шоу MWC 2016, на което не видяхме нито един нов таблет на най-големите брандове в индустрията, които се фокусираха към изцяло различни мобилни устройства, коментира TechCrunch. Аpple дори не присъстваха на изложението, а големите производители на модели с Android като Samsung, Sony или LG дори не споменаха думата таблети по време на своите пресконференции, което по най-добър начин показва, че тяхната стратегия е насочена към съвсем различни пазарни ниши.
Eдна от причините за спада в популярността на таблетите е, че сега можете да намерите много модели с Android, които струват по-малко от $200, което означава, че компаниите не печелят от тях, а и трудно можете да разграничите устройствата на различните брандове, тъй като предлагат еднакви функции. Не бива да забравяме и факта, че смартфоните имат все по-големи дисплеи, а навлизането на фаблетите напълно необходимостта да разполагате с допълнително мобилно устройство. Друг важен фактор е свързан с това, че голяма част от потребителите са доволни от своя стар таблет, който предлага достъп до социални мрежи, любимите им филми и игри, като не виждат смисъл защо да отделят средства за нов модел. Добави Коментар