До 35 км/ч за колите в Бургас
“Да, придвижването в града ще е по-бавно и с не повече от 35 км/ч. Но пък всички сме наясно, че при такава скорост е почти невъзможно да има смъртни случаи при катастрофа”, обяснява на шофьорите кметът. Той публикува обръщение към съгражданите си в личния си профил във фейсбук.
Намаляването на скоростта ще бъде оповестено с поставяне на знаци на входовете на града и на рисковите участъци във вътрешността му.
145
Коментара по темата
145.
бс
04.03.2016 20:17:41
лятото ще е голям цирк чичко кмет се изсра на метеното
144.
Atanas
02.03.2016 16:30:17
Две пешеходни пътеки в к-с Славейков са невралгично място, неосветени, на едната няма легнал полицай ли му викат катаджия ли е не знам, ама е пълно недоразумение. По горното се отнася за кръстовището на ул. Лазар Маджаров и ул. Яни Попов. КАТ спят ли тези идиоти? Осветлението е от памти века, мъждукат едни улични лампи, с бледо-жълта светлина, да не говорим че таймерите им са тотално неадекватни и т.н. Не знам но живеем в пълен Абсурдистан. Кога "шъ съ упрайм" ? Никога.
143.
Хъски
02.03.2016 10:38:14
Бургас - най-задръстения град за живеене! След като община Бургас наля милиони от данъците на гражданите, в безумни велоалеи, маймунарници за пешеходци над кръстовищата, бусленти и всякакви други простотии - о връх на здравия разум - ще ограничават скоростта до 35 км. Това лято със сигурност ще има самоубийства на летовници по бургаските улици, а на всяко кръстовище ще дежури екип на психиатрията, който да помага на шофьорите с по-слаби нерви..
Софианци да забравят за уикенд на морето, защото един уикенд ще им е нужен само за да прекосят Бургас в двете посоки. Язък за магистралата!
Явно за да си успешен администратор само европейски фондове не стигат, а основната функция на администрацията в България, освен да създава милионери, е да трови живота на гражданите . Що така бе Чичко Кмет? Можеше направо да си кажеш, че не искаш да си кмет.
Софианци да забравят за уикенд на морето, защото един уикенд ще им е нужен само за да прекосят Бургас в двете посоки. Язък за магистралата!
Явно за да си успешен администратор само европейски фондове не стигат, а основната функция на администрацията в България, освен да създава милионери, е да трови живота на гражданите . Що така бе Чичко Кмет? Можеше направо да си кажеш, че не искаш да си кмет.
142.
Бургас
01.03.2016 20:58:54
Засрамете се. Кмета ли е виновен, че ежедневно стават катастрофи в Бургас поради висока скорост. В Бургас е мода да се съзтезават, особено моторите, които и радар не може да ги засече. Запознайте се със статистиката- в Бг мрат като мухи от превишена скорост. Навсякъде в Европа ограничението в населено място е 30 км и навсякъде има задръствания. На село няма- отидете там да живеете. Човешкия живот-вашия, на вашите родители, на децата ви и вашите внуци е над едно нелепо убийство поради висока скорост.
141.
Бургасбуса
01.03.2016 15:42:45
Боклуците по 1 в кола, слезте от 40 годишните катафалки и се качете на новите рейсове за да няма задръствания. На всяка крачка, състезател с немски москвич без застраховка и с изтъркани гуми.
140.
от Село
01.03.2016 11:08:07
Народа го е казал най-добре:
Видяла жабата, че подковават вола и тя вдигнала крак !
И само да попитам, какво ще е ограничението на скоростта на заден ход ? :-)
Видяла жабата, че подковават вола и тя вдигнала крак !
И само да попитам, какво ще е ограничението на скоростта на заден ход ? :-)
139.
01.03.2016 00:37:14
kmeta glOpak
138.
234
29.02.2016 23:22:57
Ужасно ще е да, навсякъде е ужасно! Затова никога повече ГЕРБ. Кмете Кмете, вело алеи и Бус ленти се правят с асфалт, а не с боя!
137.
кмете проклет да си !
29.02.2016 22:45:20
Днес 17:30 на болницата и в двете посоки беше ужасно, особено за към Славейков такава колона от коли никога не съм виждал. А бус лентичката си седи празничка..
136.
ноунейм
29.02.2016 22:04:48
И в Западна Европа има такива ограничения на скоростта в населени места,обаче има и аутобани и всички улици са така асфалтирани,че издържат по 30 години...В Бургас като се направи една нова улица още на следващата зима се ремонтира,а за аутобан ,минаващ вътре през града(като например в Мюнхен,и дума да не става.
135.
ами трябва
29.02.2016 21:35:15
трябва защото децата на пътя всяка година в бургас ,блъснати от коли са най-много в бургас черна хроника всеки месец.Другият вариант е да има както има в англия човек на пост със знака там и да помага на деца и пенсионери да пресичат пък и ако почнете да карате велосипеди няма бургас е да е града с най-много белодробни заболявания в българия
134.
Хаааахаха
29.02.2016 19:32:28
Тоя се взе много на сериозно.....Хааахахаха
133.
xaxaxa
29.02.2016 19:06:03
1000 leva minimana globa
132.
Гражданин на Бургас
29.02.2016 17:05:31
Г-н. Кмете както госпожата написа обещавахте , че задръстванията ще са времемнни и гражданите на града да се съобразят (както и направихме ) и с новата транспортна схема ще отпаднат чаканията и задръстванията , ЗАЩО ИЗЛЪГАХТЕ , ЗАЩО НЕ КАЗХТЕ ТОГАВА ЗА СКОРОСТТА ОТ 35КМ/Ч ... жалък сте и цялата ви администрация от познати и роднини некадърни !
131.
Люба
29.02.2016 14:55:10
Господин Кмете цяло лято ние Бургазлии не роптаехме като пътувахме в големите задръствания на града-надявахме се, че Всички Вие от общината заедно с Великите Ви архитекти сте помислили за нас Гражданите Сега вече сме сигурни освен , че данъците за нашите леки коли са най-високи в цялата страна Вие сте мислели само как да си вземете комисионните от поръчките за строителство в града ни.Жалко , че отново се излъгахме на тези избори
130.
Boxo ...
29.02.2016 14:20:02
Как е Димитър Николов на Турски
Бордюр Султан !
Бордюр Султан !
129.
Mumiqta
29.02.2016 11:05:51
Abe nikolov vupreki 4e osra i oskverni burgas po bezapelacionen na4in,prodaljava6 da se podigrava6 na horata,samostoqtelno 6te promenq6 zakoni,nezakonno obira6 parite na 6ofiorite sas t.nar.sinq zona,o4akvam i taksa ,,pe6ehodec,,za varveneto po turskite plo4ki na glavnata,maloumniko,i mi se struva 4e ti ne si 4oveka koito da mi kazva kak i po kakuv na4in da jiveq maloumniko,zaprili4va6 na duhovniq si voda4,i burgas ne ti e familna teritoriq....
128.
електорат
29.02.2016 09:33:50
да изберем Цеко Чоков от Галиче за кмет на Бургас :)
127.
m
29.02.2016 08:13:11
Celiq grad go naprai laino premesti se v jitarovo I ne mu dreme za grada ot bus lenti I svetofari feisovete nqma kade da otbiqt ot Sega zadrastvabiq a lqtoto ne mi se misli
126.
uu
29.02.2016 08:08:43
A I negovia Lexus NE mu Li pochva kilometraja ot 35,kmete s kolko SI karash lexusa v grads,speshno triabva da se sabere podpiska protiv porednite gluposti na kmeta
125.
..
29.02.2016 08:04:56
To ne e Li nezakonen takav zakon ako SI prieme pravilata za patishtata navsiakade v stranata NE triabva Li da da edni I sashti
124.
MITKO
28.02.2016 23:58:40
Kmeta dobre li e utre si kupuvam KON i po burzo shte se predvija shte go vurja pred obshtenata na pasha dane mu plashtam sinq zona
123.
ей тъпанари
28.02.2016 23:46:22
като си избирате сами чепа ,ко ревете сега , бавно ще ви влиза да разберете колко сте прости
122.
водач
28.02.2016 21:01:03
Що се връзвате на глупостите дето ги пише в този измислен сайт ! Хайде първо да видим как ще стане тази работа дето я бил предложил кмета пък после ще коментираме! Някак не ми се вярва че баш Бургас ще е първия град в света с такива ограничения !!!
121.
иван
28.02.2016 20:28:11
колко остава до края на мандата на
кмета, дано не му одобрят новите еврпроекти, че кой знае какви нови
глупости ще сътвори
кмета, дано не му одобрят новите еврпроекти, че кой знае какви нови
глупости ще сътвори
120.
Иван
28.02.2016 20:24:04
1
119.
Кмет в действие
28.02.2016 20:11:15
https://youtu.be/a3k4Rvgr8A4
118.
28.02.2016 19:58:49
При 208 000 автомобила в Бургас. Искам да попитам, автомобилният или автобусният транспорт е най-масовия в града? И не трябваше ли да се работи в посока улесняването му, а не затрудняването му?!
117.
помориец
28.02.2016 19:52:13
Намерили се 100 човека дето до обяд мразят хората а след обяд себе си да плюят по кмета и транспортната схема ! На Ганьо и от чешмата бира да му тече няма да е доволен щото не е любимата му марка !Като не ви харесва,села в района колкото искаш,там си карайте с колкото и както искате !
116.
до помориец
28.02.2016 19:51:16
А бе селяк чети малко пише 25км/ч за кварталите и 35км/ч за останалата част от града .тва как го разбираш тъпунгер?
115.
помориец
28.02.2016 19:44:01
Абе галоши,първо това е само предложение,и второ се казва че ще е за кварталните улички, а не по булевардите където се движи основния трафик и градския транспорт че да ми говорите за задръствания лятото !
114.
Анонимен
28.02.2016 19:40:37
За какво ще са ни коли ние можем и бяхайки с 25км!! Не ви е проблема скоростаа кмете, а подаряването на книжки всеки ден !!! За това вземете помислете
113.
НАБИИТЕ СИ В КРАТУНИТЕ :
28.02.2016 19:16:40
НАБИИТЕ СИ В КРАТУНИТЕ : 84 % 84 % 84 % 84% 84 % 84 % 84 % 84 % 84 % 84 % 84 % 84 % 84 % 84 % 84 % 84 % 84 % 84 % 84 % 84 % 84 %
84 % 84 % 84 % 84 % 84 % 84 % 84 % 84 % 84 % 84 % 84 % 84 % 84 % 84 % 84 % 84 % 84 % 84 % 84 %
84 % 84 % 84 % 84 % 84 % 84 % 84 % 84 % 84 % 84 % 84 % 84 % 84 % 84 % 84 % 84 % 84 % 84 % 84 %
112.
НАБИИТЕ СИ В КРАТУНИТЕ :
28.02.2016 19:11:52
НАБИИТЕ СИ В КРАТУНИТЕ : 84 % 84 % 84 % 84% 84 % 84 % 84 % 84 % 84 % 84 %
111.
Директора на СПТУ-то
28.02.2016 19:06:13
То кмета че е голям тъпанар е ясно - все пак едва избута СПТУ по Автотранспорт, че майка му все на вратата ми висеше да му пишат колегите хатърки...ама явно повечето бургазлии са по-големи тъпанари и от него щом още си го избират да ги прави на маймуни
110.
Кмете
28.02.2016 19:04:24
Кмете а автобусите и те ли ще се движат с 35 км/час с бързата линия или ще летят с 50 км/час
109.
НИКОЛОВ избран с 84 %
28.02.2016 18:52:49
Николов съм избран с 84 % така ,че мирувайте и изпълнявайте !!! Актовете май се сипят по главите ви като летен дъжд хахахахаххааххахааххахахаххахах 84 % хахаххахаххаххахаахххахаххахаххахахахаххааххааххахахахаххха 84 % 84% 84 % хахахахахахахахахахааххахааххаахахахаххахахахахахахахааххааххаахахахаххахаххахахахахахахахахааххаахаххахахахахахахахахахахах
108.
НИКОЛОВ избран с 84 %
28.02.2016 18:51:02
Николов съм избран с 84 % така ,че мирувайте и изпълнявайте !!! Актовете май се сипят по главите ви като летен дъжд хахахахаххааххахааххахахаххахах 84 % хахаххахаххаххахаахххахаххахаххахахахаххааххааххахахахаххха
107.
един бургазлия
28.02.2016 18:36:36
Искам заго видя чичо Кмет да кара с 30км/ч и бързата линия да е наистина бърза
106.
ЧИЧО КМЕТ
28.02.2016 18:10:06
СПРИ ПАРИТЕ ПОД МАСАТА,СПРИ ДА МИСЛИШ С ЗАДНИКА СИ
105.
292
28.02.2016 18:06:02
Ех, Чичо Кмет! Започна да дрънкаш простотии без ограничение, бетер вожда си. Че прочети ЗДП, бе човек, да видиш, че той е определил автобусите като автомобили. И като ограничиш скоростта на леките коли до 35 км/ч, автоматично това ще важи и за бързата ти линия. Освен, ако не пуснеш по нея трактори с ремаркета. Тогава може! Абе що не издадете една наредба, пешеходците да се движат с минимум 15 км/ч. Хем ще успявят да хващат "зеленото" по светофарите, дето от грижа за безопасността им, сте го направили да свети по 15 секунди.
104.
Гонзо Виелицата
28.02.2016 18:00:39
Кмете,в Бургас хората коли ще карат или ще ги бутат?Дано най-накрая простия бургаски селянин проумее,че кмет повече от два мандата не трябва да кара,защото на третия започва с колосалните глупости.
103.
#$%
28.02.2016 17:51:49
Време е, ОСЪЗНАЙТЕ СЕ докато е време още, ВСИЧКИ Бургазлии трябва да протестираме до дупка срещу недоразумението на кмета - Транспортната схема на гр. Бургас - и всички шофьори да излезем и да задръстим града на тези невралгични точки и да изразим меко казано несъгласието си с това безумие. Трябва да предизвикаме сериозен дебат в обществото, за да може да се поправи това докато е в начален етап още и да ни обърнат внимание!
НИЕ НЕ СМЕ ДОБИТЪК, господа от Общината!!!
НИЕ НЕ СМЕ ДОБИТЪК, господа от Общината!!!
102.
Противозаконно е !
28.02.2016 17:48:19
Закона казва 50 км/час в населено място !!! мечтай си Николооооов !
101.
кукуруку чудна фафла
28.02.2016 17:40:49
хората като правят нова транспортна схема облекчават трафика и скоростта се вдига. В Бургас обаче с идиотските кръгови на Трапезица и КАТ, блокирането на част от пътното платно с цел използването му за паркинг и бързата лента без отбивки за спирки ако не се намали скоростта народа ще се изпотрепе. Милиони се изхарчиха за да стане движението още по-зле. Да не пропускаме и велоалеите направени така че да принудят пешеходците да се движат между автомобилите и велосипедите да не вземе случайно да остане някой неблъснат. Ми като ходите с държавни пари по Европата пък хвърлете едно око как е там стига само с тия молове и заведения.
100.
.......
28.02.2016 17:25:45
Никой не е против , да се развива града ни,но не и така!!!Бургас е готин град но с е управлява лошо........полувенчато.....с некачествени материали и хора без капацитет!Скорост от 35 км е безумие.........равно е на задръствания, нервност .....и от там до катастрофи!!!!Майката му е контрол...а той сега липсва....и 10 км да е като не се спазват правилата....пак ще има катастрофи и загинали!!!Кмете.....един съвет и то безплатен!!!!СПРИ ПАРИТЕ ПОД МАСАТА..........!!!!НОВОТО КРЪГОВО Е ПЪЛЕН СМЯХ........ВЛИЗАШ В НЕГО И СЕ КРЪСТИШ ДА НЕ ТЕ УДАРЯТ И КАТО ИЗЛЕЗЕН ...БЛАГОДАРИШ НА ГОСПОД ЧЕ СИ СЕ РАЗМИНАЛ БЕЗ ПРОИЗШЕСТВИЕ,ИНАЧЕ НЕМОГА ДА НЕ ОТБЕЛЕЖА ,ЧЕ ПАСАРЕЛКАТА Е ДОБРЕ, НО САМО ДО ТАМ!!!ТАЗИ ТРАПЕЗИЦА Е НАПРАВЕНА ЗА СЕГАШНИЯТ ТРАФИТ...СЛЕД 5 ГОДИНИ ЩЕ Е БЕЗМИСЛЕНА...НЯМА ДА МОЖЕ ДА ПОЕМЕ ТРАФИКА......БЕЗ ДА СМЯТАМЕ ГОСТИТЕ НА ГРАДА!ОЩЕ ТОВА ЛЯТО САМИ ЩЕ СЕ УВЕРИМ!ЗА БЪРЗИТЕ ЛИНИИ НЕЗНАМ КАКВО ДА КАЖА.............НО СТАРИТЕ ХОРА СА ГО КАЗАЛИ НАЙ-ПРАВИЛНО! ЗА УМРЯЛ КАЖИ НЕЩО ХУБАВО ИЛИ ЗАМЪЛЧИ.........АЗ ЩЕ ЗАМЪЛЧА!!!!
99.
Правист
28.02.2016 17:05:20
За да се обезопаси населението на Бургас още по-добре е необходимо и задължително следното:1. Да се пусне автомобилното движение по Александровска до ЖП гарата.2. Да се направи мост над Альошата. Да се пусне автом.движение по Богориди. 3. Да се въведе отличителен знак за партийна принадлежност -червен за БСП, тюркоаз за ГЕРБ, зелен за ДПС. Така полицаите ще знаят кого с колко да глобяват.4. Да се разреши на интегрираните автобуси да се движат с до 100 км/час за да се докаже че всичко е както трябва. 5. Всички собственици на МПС живеещи в Центъра да си продадат МПС- та на скраб а живеещите по комплексите да си ги карат само в комплексите по местоживеене. 6. На всички входове към центъра да има КПП с митнически контрол. Такса достъп до центъра - само за пешеходци. 7. Псуването на кмета да е криминално престъпление -2-5 год. затвор. 8.На всички КПП-та да има снимки на кмета в цял ръст.и едри надписи "Най демократичния град за живеене"
9. Тези които псуват портрета ,не се допускат в Най-дем.град за живеене
9. Тези които псуват портрета ,не се допускат в Най-дем.град за живеене
98.
ПОЛИТБЮРО НА БКП
28.02.2016 17:05:12
Махни тия велоалеи и разшири улиците, да имат по още 2 ленти. Върни катуните в М. Рудник, разкарай хипермаркетите и МОЛовете, ний сме свикнали да пазарим в квартала от някой гараж. Тоя недовършения мост до кроношпан го събори и улицата от Славейков към Трапезица. Махни и тия дръвченца и върни старите. Върни светофара на Трапезица. Това искаме твоите избиратели. Асфалтирай Александровска до гарата заедно с Тройката. Тия градинки - искаме си циганите, травестити и наркоманите.
97.
ПОЛИТБЮРО НА БКП
28.02.2016 16:33:29
Кмете върни всичко по старо му. Изкарай Икарусите. Върни старите криви пачки. Върни светофара на Трапезица и всички други простотии, щото хората тва искат. Бъди така добър и ни върни 30г назад., щото така ни харесва. Иначе знаеш, мандат на куково лято
96.
запозnat
28.02.2016 16:24:18
NE MOJE LI PROSTO DA SE SLOJAT KAMERI ZA SKOROST........ IZ CELIQ BURGAS??
95.
baihui
28.02.2016 16:21:40
Ето, най-сетне разбрах истината ! Кмета не е гей а обикновен педераст !
94.
Бургазлия
28.02.2016 16:11:28
БРАВО КМЕТЕ!
93.
t
28.02.2016 16:09:05
zashto nikolov ne znae,che dogan stroi na nai-apetitnoto mesto v burgas???
92.
гост на града Ви
28.02.2016 16:07:03
35км.в летният сезон ще е един ад задръстванията ще са още от Айтос това ли се иска? Няма ли контрол и 5 км да сложите файда няма да има.Помислете добре преди да правите подобни грешки.
91.
Ивелина
28.02.2016 16:05:44
Това ще бъде много добре
90.
BS 056
28.02.2016 15:59:12
Kmete vreme e da smenqsh dilara mai... Purvo se izduni sus tazi "transportna sistema", otdeli CQLA lenta za 5 avtobusa na krust, a sega iskate da pravite popravki v dopustimata skorost. Veche se izlagate i nqma da glasuvame za vas poveche...
89.
гражданин
28.02.2016 15:44:48
Кмете,когато гражданите критикуваха новата транспортна схема ти се правеше на глух ,не си даваше сметка че резултатите ще се видят и отговорността е твоя.Няма начин да прехвърлиш отговорността на друг.Ако новата транспортна схема излезе калпава отговорността е лично твоя и твоят екип-които с право ще наречем некадърници!Ще стане ясно че целта на проекта е била да се дялкат едни мангизи и нищо повече.Ето от тук трябва да започне разплитатането на кълбото за корупцията в общината.Да се провери качеството на извършените дейности-тротоарите под всякаква критика като качество -криви фуги плочките играят ;-да се види по фактури на каква цена са/то е ясно че всичко е в един кюп за да може да се замаскират кражбите/ ,-стълбовете на електро мрежата боядисани старите а фактурирани като нови и.т.н.Задава се работа на икономическа полиция ,данс и прокуратурата което е в унисон с изказванията на премиера.Приемането на новият закон за борба с корупцията ще бере много плодове в община бургас.....
88.
ДОБАВЕТЕ КОМЕНТАР
28.02.2016 15:43:27
79 Аз отдавна съм казал,че няма да гласувам за момата.Изплю се на Бургас мимито окичи го с безсмислени бус ленти светофари пътеки кабъри.Иба майката на движението,тва е че има хора дето си го харесват.Относно скоростта,човешкото тяло издържа на скорост до 7км/ч смисъл ако падне няма да има нарянявания,а 35км са напълно достатъчни,то да не става пък.Да те блъсне един 20т камион с 35км да видим дали ще оцелееш,ако масата му е 20т ако те удари,удара ще с много по-голяма маса.
87.
Жив зян
28.02.2016 15:43:05
Интегрираният ни транспорт е кръгла нула....на трапезица кола и автобус не могат да се движат заедно! Срам и позор!
86.
Бунт
28.02.2016 15:41:00
Време е да сложат и коневръзи щото то с 35 км само с каруца
85.
Ицо Петрофф
28.02.2016 15:26:05
Мите, я кажи защо ти викат Момата?
84.
Бизнесмйен
28.02.2016 15:13:03
Николов, що не ми духаш с тая скорост, ама на живо по Евроспорт и БНТ ЕЙЧДИ, да видим как ще се получи интегриран анален транспорт... Съвсем се самозабравихте... Само да знаете, че не всички са шимпанзета и орангутани, за каквито ги мислите.
83.
последно до кмета
28.02.2016 14:38:25
Ако спешно не вземете адекватни мерки към всички отговорни инстанции, то НЕГАТИВИТЕ ЩЕ ГИ НОСИТЕ ВИЕ!
Ограничение в скоростта за целия град не е никакво решение - обратно, ще доведе до още по-големи задръствания! МИСЛЕТЕ!
Ограничение в скоростта за целия град не е никакво решение - обратно, ще доведе до още по-големи задръствания! МИСЛЕТЕ!
82.
kmete kmete kmete
28.02.2016 14:34:10
Tva ti be6e analno zver4e takova 6e pusna klipa s teb i azis
81.
и още до кмета
28.02.2016 14:33:40
А за недомислиците в новата транспортна схема на града, да не говорим! Има много, много пропуски и недоразумения!
Къде е спал екипът ви? Ако проектанта има грешки, къде са гледали експертите, дето са го приемали? Нали на съвета са били и представители на КАТ и на Общината? Какво са гледали?
Как така няма виновни? Какви мерки ще вземете срещу тях?Вижте какво става - задръстванията са отсега, а лятото......???
Или пак сте играли с предварително посочен проектант и изпълнител на проекта - "наш човек", както обикновено? И за него си затваряте очите и ушите? ДОКОГА???
Къде е спал екипът ви? Ако проектанта има грешки, къде са гледали експертите, дето са го приемали? Нали на съвета са били и представители на КАТ и на Общината? Какво са гледали?
Как така няма виновни? Какви мерки ще вземете срещу тях?Вижте какво става - задръстванията са отсега, а лятото......???
Или пак сте играли с предварително посочен проектант и изпълнител на проекта - "наш човек", както обикновено? И за него си затваряте очите и ушите? ДОКОГА???
80.
benzina
28.02.2016 14:30:27
Nali stana eftin benzina trq da se kompensira raotatta i nie malko neftozavoda po dobre da paplat vsi4ki da gorqt benzin da xvarlqt otrovni gazove v nesvwst
79.
стоян
28.02.2016 14:27:59
Вече ме изгуби като глас
78.
до кмета
28.02.2016 14:25:02
Кмете, спри изобщо движението на всички превозни средства, освен градския транспорт. Който иска да ходи пеша или с велосипед.
Какви са тия групости??? В цял град да има ограничения - то по правилник е 50км? Какво сега, в града да не важи правилникът така ли?
С такива мерки нищо няма да се получи! Дрогираните, пилите и малоумните комплексари няма да ги спре това, а трябват крути мерки - КАТ и МВР да не си пият кафето на капаните в морската градина, да не дремят по заведенията и кафенетата в града, а да си вършат работата! Да са по улиците, по пътищата - там, където им е мястото и да работят! Да се сложат камери на всички възлови кръстовища и места и да се глобяват солено нарушителите!
Моля проверете всяка сутрин в заведението до бункера към 8-8,30 идва полицейската кола, спират на алеята отпред, излизат 4-5 "юнака" и влизат вътре на кафе, въпреки, че заведението официално не работи толкова рано, но изглежда са приятели. Стоят там до 10-10,30 на сладки приказки, а уж са на работа. Бях започнал и да им записвам номерата, но те от нищо не се притесняват. Мине ли им сутрешния рапорт и юруш към заведението. Сигурно има и на други места такива явки. А в същото време някъде някой се нуждае от тях - обират домове, правят катастрофи и т.н. Полицаите само реват за заплати и привилегии, но за раббота не ги търси!
Та като заработят МВР, КАТ, Общинска полиция и т.н. органи, следящи за реда в града, тогава ще има наистина ред. Разбира се и съд и прокуратура - бързи дела, на деня /в САЩ имат и денонощен съд/, зловещи глоби, видеонаблюдение и..........ред и дисциплина. В цял свят с тези мерки са си решили въпроса!
Какви са тия групости??? В цял град да има ограничения - то по правилник е 50км? Какво сега, в града да не важи правилникът така ли?
С такива мерки нищо няма да се получи! Дрогираните, пилите и малоумните комплексари няма да ги спре това, а трябват крути мерки - КАТ и МВР да не си пият кафето на капаните в морската градина, да не дремят по заведенията и кафенетата в града, а да си вършат работата! Да са по улиците, по пътищата - там, където им е мястото и да работят! Да се сложат камери на всички възлови кръстовища и места и да се глобяват солено нарушителите!
Моля проверете всяка сутрин в заведението до бункера към 8-8,30 идва полицейската кола, спират на алеята отпред, излизат 4-5 "юнака" и влизат вътре на кафе, въпреки, че заведението официално не работи толкова рано, но изглежда са приятели. Стоят там до 10-10,30 на сладки приказки, а уж са на работа. Бях започнал и да им записвам номерата, но те от нищо не се притесняват. Мине ли им сутрешния рапорт и юруш към заведението. Сигурно има и на други места такива явки. А в същото време някъде някой се нуждае от тях - обират домове, правят катастрофи и т.н. Полицаите само реват за заплати и привилегии, но за раббота не ги търси!
Та като заработят МВР, КАТ, Общинска полиция и т.н. органи, следящи за реда в града, тогава ще има наистина ред. Разбира се и съд и прокуратура - бързи дела, на деня /в САЩ имат и денонощен съд/, зловещи глоби, видеонаблюдение и..........ред и дисциплина. В цял свят с тези мерки са си решили въпроса!
77.
Кмета
28.02.2016 14:20:30
Да млъквате мръсна гяурска сган,ще ви ми лапате кура още и ще правите каквото аз ви кажа !
76.
потрес
28.02.2016 14:08:28
Кмете тая глупост ако я направиш никой нема те подкрепи повече. Ще има много задръствания и без това от тоя новия транспорт ебахте мамата на града....
75.
Бург
28.02.2016 14:07:58
Кмете , нали транспортната схема е идеална . Защо вчера имаше патрулка и регулировчик на моста на Океански риболов ? Предлагам да го направите постоянен този пост . Организацията на бързата ви автобусна не струва . Ако наистина в Бургас има 200 000 коли , смятам че на следващите избори ще трябва да си търсите нова работа / вземете и г-н политбюро с вас , че явно скучае през почивните дни - през седмицата е ясно къде работи / .
Още една питанка , нали просията е забранена , може ли всеки ден центъра да е пълен с всякаква измет , обикновено с мургав произход . Изключаем бездомници и алкохолици . Най-добрият град за живеене - ПЪЛЕН АБСУРД !!!
Още една питанка , нали просията е забранена , може ли всеки ден центъра да е пълен с всякаква измет , обикновено с мургав произход . Изключаем бездомници и алкохолици . Най-добрият град за живеене - ПЪЛЕН АБСУРД !!!
74.
ПОЛИТБЮРО НА БКП
28.02.2016 13:57:27
Сега отивам да карам с лапетата колело , а вий се топете през компа
73.
ПОЛИТБЮРО НА БКП
28.02.2016 13:51:15
Тоя лафффф аз съм то написал още преди 2 г
72.
асд
28.02.2016 13:50:18
А бе къв чист въздух в Бургас ве риба ,то лукойл и кроношпан ебават майката на всичко те зели велоалей и еко бусове бахти рибите
71.
ЕДИН ОТ МНОГОТО
28.02.2016 13:45:19
Г-н ПОЛИТБЮРО НА БКП, по-голям селянин от теб няма тука. Човека от селото може да извадиш, но селото от човека не можеш!
70.
ЕДИН ОТ МНОГОТО
28.02.2016 13:42:27
Аз предлагам не 35 км в час, а 5 км в час да стане скоростта в Бургас. Само че и кмета да я спазва!!!! А не само гражданите. Като тръгнем в 5:30 сутринта за работа до 8:00 може и да стигнем.
69.
g
28.02.2016 13:37:37
А изгрев беше също село, а славейков кър.
68.
ПОЛИТБЮРО НА БКП
28.02.2016 13:29:16
М. Рудник си е село. Преди 35г тогава партията реши тия баири да ги застрои. Да може селяните от окръга да има къде да спят. Така, че там по презумция няма граждани. Сега 2ро поколение се наричат граждани,с попълнения от Ямболските и Сливенските села.Кара баир си беше каманак и там пасяха овцете от селото и Върли бряг. Аслъ кореняк Бургазлия .
67.
Бург
28.02.2016 13:24:48
Безкрайно тъпа транспортна схема, измислена единствено и само за усвояване/крадене на парите отпуснати за нея. И с просто око се вижда, че няма никакъв ефект, а напротив затапването и затлачването на колите става още по-голямо. Като кореняк Бургазлия съм много разочарован от това творение на кмета и екипа му. Съжалявам многократно, че до сега винаги съм гласувал за Николов, но тази тотално сгрешена и объркана транспортна схема, промени моите възгледи и повече няма да направя тази грешка. И "Чичо Кмет", много тъп пиар на имиджмейкърите ви, относно писмата на децата за грипната ваканция. Този път преиграха. Или смятате да абдикирате, като кмет на Бургас, издигайки се на по-висока държавническа позиция или грешните Ви ходове станаха много.
66.
ЗНАКА
28.02.2016 13:23:54
ДА ЕБА И ТЪПИЯ ТИ КМЕТ.НЕ СТИГА ДЕТО НАПЪЛНИ ЦЕЛИЯ ГРАД СЪС СВЕТОФАРИ ПРЕЗ 10 МЕТРА,И ИЗМИСЛЕНИ БУС ЛЕНТИ МАМА ТИ ПРОСТА
65.
таратора
28.02.2016 13:13:59
МИТЕ МОМЕ ТОВА НЯМА ДА ТИ ПОМОГНЕ ДА ПРИКРИЕШ ГРЕШКИТЕ СИ ИЗЛЕЗ И СЕ ИЗВИНИ НА БУРГАЬЛИЙ И ВЪРНИ ГРАДА В СТАРИЯ МУ ВИД ТАКЪВ КАКЪВТО СИ ГО ХАТЕСВАХМЕ СЕГА НЕ ГО ХАРЕСВАТ И ГОСТИТЕ КОЙТО СА ЗА МАЛКО ТУК ТИ ПРЕКАЛИ И ТО ДОСТА КУРВО ЗАСПАЛА
64.
ПОЛИТБЮРО НА БКП
28.02.2016 13:11:41
Пояснение. За да дишаме по чист въздух е необходимо 1, повечето кенефи са с Евро 0 , горят масло, и не си знаят километрите. Въпрос на личен избор е дали ще тровиш. 2 може би в 3 4 града в България има нови автобуси с Евро 5. Които незнам защо си мислите, че е кофти да ползвате. 3 колело. Това ППС ти дава толкова много възможности. Това е и спорт и бърз еко транспорт. За съжаление трябва за сега да изключим М. Рудник.
63.
jj
28.02.2016 13:00:56
тоя кмет не е добре
62.
ПОЛИТБЮРО НА БКП
28.02.2016 12:57:48
Асд ,поне мина на кирилица. Има напредък, за надежда е рано да се каже.
61.
до 60
28.02.2016 12:56:27
Така е , всичко им е фалш , но специално крушките пречат и на останалите водачи, то първо че светлината се разпръсква и нито има ефект за по-добра видимост за самите тях , а на всичко отгоре - заслепяват яко насреща движещите се. Иначе колите им , самочувствието им и всичко останало - нормалните хора ги гледат с намешка и пренебрежение.
60.
ПОЛИТБЮРО НА БКП
28.02.2016 12:50:55
Има и мислещи хора. Бях загубил надежда. На запад, защото има правила, тия същите говедо карат като бити педалчета. Защото там има ред, а тука си избиват комплексите. И не са само крушки лампички. Всичко е фалш, колите, самочувствието.
59.
Do Kmeta
28.02.2016 12:50:04
Kmete hubavo gi mislite teji nesta,no problema ne e v skorosta dali ste e35 ili 50 nqma osobeno znachenie,trqbva nqkoi da kontrolira i da nqma nashi i vashi-gerbajii i mutri!Slojete po na chesto kameri,avtopatrulite gi oborudvaite vsi4ki s radari i nai vajnoto opravete infrastrukturata na grada(ako moje da se nareche grad) Te horata kato paplqt po bavno v tiq gadni zadrastvaniq vinagi ste nastapvat kadeto ima pove4e mqsto.Ne moga da rabera samo maimuni li rabotqt v taq administraciq,4e tolkova ne mogat da se setqt kakvo da se napravo,biva korumpirana darjava ama 4ak puk tolkova...
58.
skoro
28.02.2016 12:48:59
Засичане на велосипедисти на велоалеята последва с бой - районът е отцепен от КАТ.
57.
Селянина с колелото
28.02.2016 12:46:58
Кмете, кметее! Защо не "опраскате" тези дето сътвориха това безумие, а не да наказвате нещастните гласоподаватели?
56.
Haha
28.02.2016 12:46:48
С тези нови модерни светофари и кръгови така или инъче с повече неможе да се движим! Хаха, едно хубаво на колелата- поне няма да ме е яд за ограничението!
55.
за ганьовците е така
28.02.2016 12:38:53
Аз казах и вчера , освен камери навсякъде , ще има и по-строги правила , не може да се дават повече жертви от на война! То не бяха безумни шофьорчета , то не бяха разправии , засичания , палки и какво ли не! Сами си го направихте - сега ще пълзите с 20-30 , а ако превишите с повече - в затвора! Като не разбирате от нормални европейски правила - крумови закони! , е покрай сухото гори и мокрото , но няма как! Не може всеки вчерашен сополанко с 20 годишното си бмв да се прави на интересен на всяка отсечка - да си седне на гъза и да хване мотиката , голем килипир , само той има кола , хората кви коли карат , той тръгнал да ми демонстрира , търси внимание , май ти липсва внимание , а те пък тез дето обръщат внимание на такива правежи са по-бетер и от тях. Не може да тръгвате 10 мин преди работа и да се оплаквате , че закъснявате , ставаш по-рано , оправяш се и тръгваш! Сега специално към община Бургас , понеже знам, че четат - правя едно предложение . Всички автомобили , които вечер се движат с нерегулирани калпави евтини , допълнително слагани китайски ксенони - да бъдат наказвани със затвор поне 1 година, тъй като освен че допринасят за птп, развалят и зрението на хората.А въпросните да се изземат от всички авто магазини и да се забранят със закон - предложението не е само от мое име, а от името на доста хора , които карат вечер и си вадят хляба с това!
54.
Кмета на Бургас
28.02.2016 12:29:48
Прочетох всички коментари, сега ще осъдя всички които ме обиждат, особено за цайсите. (Не виждате ли че вече съм с лещи за 20 000 Е) Спокойно подарък са ми от ТРЕЙС ООД.
53.
Birdman
28.02.2016 12:24:47
Пеш с колко км/ч може да се предвижваме???
52.
хур за КАТ!
28.02.2016 12:23:57
Значи, вместо да натиснат богатите дъжавни служители от КАТ да спрат да се целуват по патрулките и да започнат да си вършат работата, решихте да спрете живота и бизнеса с това ограничение?
ГЕНИАЛНО ТЪПО!
ГЕНИАЛНО ТЪПО!
51.
асд
28.02.2016 12:21:05
Тука мн ги разбирате ама ще ви видя как ще карате с 35 кмч ...то с 50 понякога се отплесваш до към 60-65 !?!?а на 35 км/ч тва са 30км над ограничението идиоти знаете ли колко е фиша да ви еба и разбирачите прости
50.
Тъпаци
28.02.2016 12:17:57
Поредната тъпотия. Няма да се учудя да направят скоро за автобуси 80 км/ час, че да се избият рушветите, дадени от Бургасбус за всички простотии дотук. И а дано всички слязат от колите да се натъпчат като в комунизма на автобуса
49.
Mitacheto цайса
28.02.2016 12:17:40
ХАКАМ ВИ ГО ГРАЖДАНИ
Следващия мандат пак съм на власт
Комлука горно езеро са с мен
Беьплатен ток за всички черни граждани
Следващия мандат пак съм на власт
Комлука горно езеро са с мен
Беьплатен ток за всички черни граждани
48.
един
28.02.2016 12:14:47
Кмета от сега му стана ясно какво са забълкали с идиотската транспортна схема, и иска да узакони задръстванията с още по-идиотско ограничение на скоростта.
В този град и без това няма икономика, а сега гледам съвсем искате да спре всякаква работа?
В този град и без това няма икономика, а сега гледам съвсем искате да спре всякаква работа?
47.
Кметя на Бургас
28.02.2016 12:14:36
Вие ме избрахте тъпаци сега ще ми играете по свирката
Знам че е трудно да се направи европейско населено място от място пълни с ганьпвци но хакам ви го тя и общината е пълно само с ганьовци но с оядени ганьовци където харчат парите за асфалта по луксозни почивки в чужбина и грам не ги ебе за вас ганьовци още 3 години пълни съм на влас ще останат само лексуса автобусите колелата и дебелаците с белите шевролети на другите им го хакам до рамката на цайса
Знам че е трудно да се направи европейско населено място от място пълни с ганьпвци но хакам ви го тя и общината е пълно само с ганьовци но с оядени ганьовци където харчат парите за асфалта по луксозни почивки в чужбина и грам не ги ебе за вас ганьовци още 3 години пълни съм на влас ще останат само лексуса автобусите колелата и дебелаците с белите шевролети на другите им го хакам до рамката на цайса
46.
предател
28.02.2016 12:08:10
Браво на Кмета. Това за скоростта е много добре - 25км/ч и 35 км/ч. Кмете не го предлагай, ами го наложи твърдо - като Закон да стане. И КАТ и Полиция да започнат да си вършат работата, а не да се крият като мишоци - да гонят престъпниците. Да отнемат книжки, талони веднага на место. Глобите да се плащат до седмица - след това 50% лихва. Кмете обърни внимание на кръстовището при Новата Поща - има много автомобилни състезатели особено вечер. Всеки си кара както си иска и нищо не се спазва. Патрулките минават, ама тях не ги интересуват тези работи. Кмете пред Новата Поща трябва да карат с 20 км/ч.
45.
Бургас
28.02.2016 12:07:57
Смешните рейсъри веднага изпищяха. Споко странджански пилоти, ако е в способностите ви да изчислите средната скорост, с която летите по улиците на града, ще се шокирате,че всъщност не е много по-висока от 35-40 км/ч. Само един ден се постарайте да карате, като хора и ще установите,че въпреки че не сте постоянно газ-спирачка, пак сте стигнали за същото време, че може би и по-бързо.
44.
vis6
28.02.2016 12:01:10
i tazi skorost im e mnogo kmete BRAVO vinagi 6te glasuvam uvajenie kym TEB ti samo go napravi ima kpj da te podkrepq
43.
БГ резил
28.02.2016 12:00:54
Какъв с смисъла от забрани, щом никой не ги спазва. Поредната глупост! Който си кара със 100, дали ще кара с 50 повече или с 65 повече от разрешеното, пак е опасен. Не това е решението, кметееее. По-голям контрол трябва!
42.
Кмета на Бургас
28.02.2016 11:51:13
Това съм аз...
http://giphy.com/gifs/test-patience-hZ0TnRUvDKgxy
http://giphy.com/gifs/test-patience-hZ0TnRUvDKgxy
41.
vv
28.02.2016 11:49:22
ама какво ми сравнявате бургас със софия. да не знаем какво е задръстване защото не сме над 1млн население.. именно за това се ядосват хората, защото задръствания в бургас няма и ако има те са благодарение на новата транспортна схема ..
40.
Бургазлия....
28.02.2016 11:49:17
До 36 и всички селски имигранти !
ТОВА,ЧЕ ЖИВЕЕТЕ В БУРГАС,НЕ ВИ ПРАВИ БУРГАЗЛИИ,селяндури мизерни !!!
ТОВА,ЧЕ ЖИВЕЕТЕ В БУРГАС,НЕ ВИ ПРАВИ БУРГАЗЛИИ,селяндури мизерни !!!
39.
Zzz
28.02.2016 11:47:08
Малоумно и незаконосъобразно предложение. С тази скорост ще се задръсти още повече движението. А то е кръвоносната система чрез която функционира обществения живот. Този смешен и палиативен ход няма да реши грешките,допуснати при създаването на транспортната схема.
38.
ПОЛИТБЮРО НА БКП
28.02.2016 11:44:34
Те тия кухи лейки не са Бургазлии. Те са генно модифицирани странджански селяни, с примеси от Ямболските и сливенските села
37.
умерен
28.02.2016 11:41:43
Преди месец прекарах една седмица в София и се наложи да се движа с автомобил из града всеки ден.Задръствания в Бургас на практика няма в истинския смисъл на думата.Разбира се който е карал само тук и по-малки населени места няма как да го разбере.
36.
Б.....
28.02.2016 11:41:10
Живея в Бургас, но се уверявам че бургазлии сме най простите българи.
35.
мнозинството
28.02.2016 11:40:44
Съдията, съдията, съдията - педераст !!!
34.
Кмета
28.02.2016 11:34:50
Ха ха ха, всеки път ме заплашвате и всеки път ме избирате, добитъци. Пак ще ме изберете!
33.
ПОЛИТБЮРО НА БКП
28.02.2016 11:34:50
35 км/ч средна скорост. Тя сега е горе долу толкова.
32.
Аноним
28.02.2016 11:32:51
Морския браво брат прав си един да мисли с главата си.Това е напълно вярно дето казваш хората ще разберат като му изтече мандата за какъв бетер става въпрос
31.
ПОЛИТБЮРО НА БКП
28.02.2016 11:32:11
Asd личи си Къв прост див селянин си, шушляк. Аз и жена ми какви коли караме, сигурно като станат на 15г ще можеш да си ги позволиш. Чикиджия простттт.
30.
Янко Босия
28.02.2016 11:31:07
То за бургазлии ,3 минути на кръстовище е адско задръстване и нечувана навалица :)
29.
хах
28.02.2016 11:30:44
ако до миналата година сте пътували 45 мин. с 211, то сега ще минавате меден рудник-изгрев за 1 час с КОЛА.. и то ако бързате.. (и съответно създавате опасност за движението) благодарение на новата транспортна схема .. засега избираш дали да си чупиш колата на трапезица или да чакаш половин час на светофарите до стадиона. след това се убеждаваш в това, че няма никаква логика.. качваш се по моста преди иван вазов - отдясно бус лента, отляво - стрелки да минеш вдясно и от 3 ленти всички трябва да карат в средната за да може да стигнат до ДВА светофара и оттам да се разпредели движението.. сега добре ще карате с 35 км/ч, ама лятото като дойде ще забравяте че има 2ра
28.
Аномин
28.02.2016 11:30:33
ми то по тая логика да спрем да караме автомобили г-н Кмете не са ви виновни скоростите виновна ни е образовалтелната система просто малко повече акъл трябва да им се налива на днешната младеж преди години защо ги нямаше тия катастрофи пак имаше превъзбудени младежи но просто мислеха с главите си доката сега са толкова тъпи и ограничени че нямам думи а и мама и тати имат най-голямата вина
27.
Морския
28.02.2016 11:30:24
Господин Чичко Кмет , това ви е последният мандат , но явно това искате , след като почти фалирахте навремето завод Победа и ви изгониха ,днес правите същато и с община Бургас множество кредити и откраднати пари а за простолюдието прах в очите с ултра скъпи и никому ненужни ремонти и тн... Явно излязахте голям бощлук срам ме е , че гласувах за вас !
26.
Porednata typnq
28.02.2016 11:30:12
Kmete da vzemem samo sys skapaniq transport da se dvijim puk tezi koito rabotata im e svyrzana s koli da nosim neshtata s avtobuusite
25.
Doc
28.02.2016 11:29:54
Нищо ново, все пак става въпрос за комплексите, където и сега ограничението е 40км/ч. Друг въпрос, че повечето коли дори не могат да отчетат на километражите си технически разликата, между 35 и 40. Напълно излишно, ама шум да се вдига!
24.
ei politburo
28.02.2016 11:29:13
Platena podloga na gerbadjiite kwo she mi kajesh za proektite na mitko zarafi koito sq ni globqwat 40 000 000 ewro pederast
23.
?????
28.02.2016 11:27:55
Кмете,вземи да забраниш и колите в града
22.
ПОЛИТБЮРО НА БКП
28.02.2016 11:27:53
Вий какво искате? Бургас да е като магистрала. Видели сте вий задръстване. Задръстен ви е мозъка.
21.
asd
28.02.2016 11:27:33
A ve mishki ako imate pari za kola ko mi sa prawite shte karate kolela zimno vreme w dajd i stud li we jeni ubiti qjte laina i twa e
20.
Един пешеходец...
28.02.2016 11:26:54
Кмете ,то и с 50 км/ч никой не се е убил.. Проблема е ,че не ги спазват тези ограничения. И 5 км/ч да го напрайш селяндурите от Меден Рудник пак ще си карат летящите ковчези с 200 из града .
19.
asd
28.02.2016 11:26:15
A ve putko ubita ne mi draj takaw ton da ne ti eba putkata maichina glypak
18.
ПОЛИТБЮРО НА БКП
28.02.2016 11:23:52
Келеш пиши поне на кирилица. Кой знай Къв кенеф караш. Кви права искаш бе, да трепеш. Отивай си на село, там данъка е малък.
17.
Геле
28.02.2016 11:23:35
Кмете пий си по-редовно хапчетата бе мой! Намали ли се скоростта до 35км/ч ще дишаме още по-мръсен въздух! Мислете малко с тея глави бе, ако е останало нещо в тях!
16.
пфф
28.02.2016 11:22:42
До 13.
Ти първо се прекарай пак през 2-9 клас тогава пиши тук и съди кой е бил прошляк и кой не. По вида на написаното от теб IQ-то ти е не повече от на кучето ми....
Ти първо се прекарай пак през 2-9 клас тогава пиши тук и съди кой е бил прошляк и кой не. По вида на написаното от теб IQ-то ти е не повече от на кучето ми....
15.
Симеон
28.02.2016 11:20:08
Това и за колелата ли се от нася?
14.
сашко
28.02.2016 11:20:03
Този превъртя.
13.
asd
28.02.2016 11:16:58
I ko nachi az she plashram winerka danak grajdanska i aktowe ama teq oligofreni det nqmat pari za koli i mi obesnqwat kolko dobre bilo 35 km ch imat poveche prawa ot mene shtot sa jalki kloshari li ko?
12.
Стамбара
28.02.2016 11:15:41
Браво чичо Митко подкрепям и заставам мъжката зад теб !!!
11.
mai
28.02.2016 11:13:54
ами ако приеат за над 50км. да се влиза в затвора, кво правим!!!
10.
асд
28.02.2016 11:11:55
Аре ше ти еба майката и цайсат олигофрен зе да прекаляваш вече не се ли усещаш педерасче
9.
mai
28.02.2016 11:11:05
КАВАЛ
8.
stabilniq
28.02.2016 11:07:11
mojem i da gi butame samo ne e problem
7.
Кмета
28.02.2016 11:01:13
В тези дупки и без това не може да се кара с повече. Като не може да оправи улиците логично е да намали скороста.
6.
az
28.02.2016 10:59:57
чудесно.още повече задръствания заради слепите мухи без глави-пешеходците
5.
хахах
28.02.2016 10:59:03
Сложи знак 10км, и без това никой не ги спазва. Малоумник!
4.
top
28.02.2016 10:58:50
олеле, кмета откачи .викайте психиатрите
3.
ПОЛИТБЮРО НА БКП
28.02.2016 10:57:54
Дъвчити едно и също нещо, само за да дразните хората. Искате гражданска война ли?
2.
Рунчев
28.02.2016 10:57:40
Аз подкрепям идеята на Кмета, че за къде да бързам..
1.
gb
28.02.2016 10:52:28
Кажете ми че тона не е първоаприлска шега