Частни влакове тръгват към морето
Редакциите й синхронизират нормативната уредба на страната с европейските изисквания. Изданието припомня, че България, заедно с други 6 държави от ЕС, сред които дори и Германия, не била в крак с евродирективата, засягаща либерализацията на пазара на жп превози.
Според зам.-министъра на транспорта Антон Гинев по търговските линии по дългите дестинации може да се заяви интерес от страна на частните превозвачи.
1
Коментара по темата
1.
Дернев
28.02.2016 10:37:09
"...България, заедно с други 6 държави от ЕС, сред които дори и Германия, не била в крак с евродирективата..." Готви се поредният грабеж и доунищожаване на БДЖ. Направета ЖП транспорта като германския и тогава четете евродирективите, а не сега както дявола евангелието. В ЕС и света ЖП транспорта е изведен на водещи позиции. Обратното е у нас. В това министерство на транспорта трябва мвного, много сериозна ревизия на нормативи, причините за тях, приложението им, които почти винаги са в ущърб на държавата и довели до инищожаването на цели сектори в транспорта и свързаната с нея инфраструктура. Това трябва веднъж за винаги да бъде спряно. Крайно време е. Няма на къде повече да затъваме. Това правителство трябва да се маха, експертно и избори с президентските. Време е за К. Паскалев. Всеки друг вариант на Позитания ще е поредното предателсто към народа и държаната.