Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Седем начина, по които ТВ рекламите ни карат да харчим повече пари

Дори най-малките зрители са подложени на агресивна реклама, без родителите им да знаят
Ключови думи:

Всяка година с наближаването на финала по американски футбол в НФЛ, по-известен като Супербоул, нараства интересът към телевизионните реклами.

Обикновено мачът е най-гледаното телевизионно излъчване в САЩ и събира по над 110 милиона зрители.

Той също така е голям залог за рекламодателите, които плащат до 5 млн. долара за 30-секундна реклама и се надяват всяка една от тези секунди да е от значение.

Преди Супербоул или не, рекламодателите използва няколко класически тактики в телевизионните си реклами, за да накарат зрителите да харчат средства, пише Business Insider.

Ето ги и тях:

Те внимателно измислят рекламни послания, които просто не можете да изкарате от главата си.

Според проучване от 2015 г. на Journal of Business Research има три основни фактора, които определят дали хората харесват определено рекламно послание:

• Яснота на посланието
• Изобретателност
• Запознатост с марката

Според проучването също така по-честото излъчване на дадена реклама може да помогне на хората да запомнят рекламното послание, но това не означава, че те ще реагират по-положително на нея, само защото я виждат по-често.

Привличат ни с лесно запомняща се мелодия.

Според проучване на Виенския университет по икономика и бизнес тези кратки мелодийки са ефективни, защото създават спомени, които пък предизвикват емоционална реакция.

"Добрата мелодия привлича вниманието на клиента и го/я кара да се замисли отново за продукта; лошата мелодия може да направи една компания известна заради грешните причини или пък да разубеди хората да ползват дадена марка," се казва в проучването.

Те не ни позволяват да ги забравим.

Може да си мислите, че ви е писнало от една реклама, след като сте я изгледали 10 пъти, но рекламодателите мислят другояче – колкото повече сте изложени на техния продукт, толкова по-вероятно е да го запомните и евентуално да си го купите.

Проучаване от 2009 г. показва, че колкото повече дадена компания рекламира един продукт, толкова повече потребителите се запознават и обвързват с него. Така че, очаквайте да виждате онази реклама отново и отново.

Те използват знаменитости, които обожавате.

Холандско проучване от 2010 г. показва, че популярните лица въздействат на област от мозъка, което предполага, че разпознаването на дадената знаменитост се свърза с положителни мисли.

"Положителните емоции, които се свързват с дадената знаменитост, се прехвърлят и към продукта," според резултатите от проучването. "Следващият път, когато видите тези продукти в магазина или на разпродажба, те ви навяват положителни асоциации."

Поставят ви на мястото на професионалните спортисти.

Компанията за спортна екипировка Under Armour отчита 95% ръст в приходите, след като звезди, като баскетболиста от НБА Стивън Къри, балерината Мисти Коупланд и голфъра Джордан Спийт, участваха в техни реклами през 2015 г.

Използването на хора, които показват най-впечатляващите във физическо отношение неща пред света, може да ви вдъхнови да се опитате да направите същото. Рекламодателите се надяват, че това ще стане, като използвате техните продукти.

Използват обикновени хора, които са точно като вас.

В някои случаи "обикновените хора" могат да бъдат по-ефективни и от звездите.

Според AdWeek в ерата на риалити предаванията и интернет прозрачността знаменитостите губят част от своя бласък. На тяхно място идват истинските хора, които представляват типичния потребител.

Такъв пример е рекламната кампания на Dove "Истинска красота," която бе една от най-успешните на 2013 г.

Предлагат изгодни оферти само за ограничен период от време.

Някои ТВ реклами предлагат лимитирани продукти или пък продукти, които се предлагат само за „ограничен период от време“.

Според Wall Street Journal това е един от най-популярните начини компаниите да накарат потребителите да купуват. Когато има ограничение във времето или количеството, хората чувстват, че трябва да се активизират и да пазаруват./profit.bg
0
Коментара по темата
  Добави Коментар
Лошата серия най-накрая приключва! Настъпва нова ера в живота на тези зодии За тези, които са търпеливи и упорити, март ще донесе нови възможности, положителни промени и надежда за най-доброто Нямате си представа колко е богат Има верига със скъпи сладкарници 
Тя е шик дори, когато готви Бизнесдамата навърши 55 години в компанията на своето семейство и най-близки хора, в домашна обстановка С колко бяха увеличени пенсиите Вдигнаха ги със 103 лева
Петролен танкер се запали след сблъсък с товарен кораб в Северно море Тече мащабна спасителна операция Най-накрая намерих перфектната рецепта за пилешки гърди: Месото не става като подметка, а остава сочно и много крехко Този огретен е абсолютен хит
Как да създадете модерен външен вид с дамските анцузи? Любима водеща се завръща у нас Тя от известно време живее в Маями
Бомба! Маги Халваджиян уволни Рачков и Геро, Зуека се завръща Или всичко е игра за рейтинг и за забава на публиката и на екипа на шоуто Отиде си актьор от "Хари Потър" Един от уважаваните британски актьори
МВР и Прокуратурата: Синоптиците са удряни с маша и шиш за печка Още не е ясно защо задържаният е нападнал двамата МОН с ударна промяна: Тези учениците стигат до 12. клас без изпит Тези промени целят да осигурят повече стабилност в образователния процес и да улеснят развитието