Методи Андреев пред „Флагман”: Паметникът на Альоша в Бургас символизира руския окупатор! Трябва да се премести
Паметникът на Альоша в центъра на Бургас трябва да отиде в музей на комунизма. Това каза пред „Флагман” депутатът от ГЕРБ Методи Андреев – един от идеолозите на проектопромени в Закона за обявяване на комунистическия режим в България за престъпен.
С измененията ще се изисква премахване на комунистическите символи от публичните места.
„Резолюция на Европейската комисия изравнява комунизма и нацизма като еднакви човеконенавистнически идеологии и ги приравнява по отношение на извършените от тях престъпления.
Нашият парламент е ратифицирал тази резолюция, а ние спорим по този въпрос. Или ние осъждаме комунизма и го обявяваме за престъпен, или просто заблуждаваме себе си и бъдещите поколения”, коментира Методи Андреев.
По отношение на паметника в Бургас той каза: „В конкретния случай с въпросния паметник – той е още по-зле. Тука става дума за окупатор на една държава, която не е обявила война и е излезнала от антихитлеристката коалиция – това е окупатор. Альоша е символ на руския окупатор.”
„Аз съм съгласен, ако България е била примерно като Австрия – там руснаците са водили битки с немските войски. Има загинали руски войски. В името на човечността е нормално за всеки загинал човек, независимо за какво е загинал, да има паметник.
В България, освен от пиянство, освен от междуособици помежду си, няма загинал руски войник. Защо тогава България е осеяна с паметници на окупаторите”, пита депутатът от ГЕРБ.
Идеята на Методи Андреев е ценните паметници да отидат в музеи.
„Ако това е много ценен архитектурен ансамбъл от художествена гледна точка, както примерно т.нар. МОЧА (Монумент на окупационната червена армия) – Паметника на съветската армия в София, те ще бъдат демонтирани.
Скулптурните групи, което е ценност - ще бъдат представени в т. нар. музеи на социалистическото изкуство. В това няма нищо лошо.”
По думите на народния представител - в такава обстановка, каквато е сега, българската нация не може да се изгражда нито като европейска, нито като свободна нация.
„Постепенно се превръщаме в народ без ценности. Ние говорим за наличие на неофашисти. А защо да не говорим за наличие и на неокомунисти? Всъщност какви са колегите от БСП? Те членове на ПЕС ли са? Или искат да са сателит на КПСС? Да си изяснят на коя страна са”, коментира Методи Андреев.
„Този закон, с който искаме заличаване на комунистическите символи, и петицията за изучаване на тоталитарните режими са свързани. Това е нашата заявка за прекъсване на комунистическия манталитет… Чалгаджийството, мутрите – това е една мутация на нашия комунистически манталитет”, каза още депутатът.
„Затова няма нищо лошо този паметник на Альоша, който е в Бургас – той е в центъра срещу Съдебната палата, и като е толкова ценен, да бъде преместен някъде, където му е мястото и няма да се натрапва на хората, които не сме съгласни с него.
В музея на социалистическото изкуство ще отиват основно чужденци, граждани, на които им харесва това изкуство. Аз няма да отида, защото съм го преживял – 59-и набор съм”, заяви Методи Андреев.
За изграждане на соцмузеите можело да се ползват европейски средства.
„Всяка община може да си направи музей. Има европейски програми. 150 или 250 млн. евро идват за създаване на туристически атракции”, заяви Андреев.
Според него, ние сме единствената столица от бившия соцлагер, в която няма действащ музей на комунизма.
Това следва да се направи с образователна цел. Да се показва на новите поколения какво е било и че то повече не бива да се повтаря, категоричен е Методи Андреев.
82
Коментара по темата
82.
*********
19.10.2021 20:50:30
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
81.
e
08.02.2016 14:42:12
КОМУНЯГИТЕ СИ ГИ КЕФИ АЛЬОША,НИЩО,ЧЕ ЛЕВСКИ Е В ТЪЧА. СГАН КОМУНИСТИЧЕСКА ,А НЕ КАРАТ РУСКИ КОЛИ БОКЛУЦИТЕ ИМ КОМУНИСТИЧЕСКИ ИЗОСТАНАЛИ!!! ХЪРВАТИ ,ПОЛЯЦИ,ЧЕХИ И КВИ ЛИ ОЩЕ НЕ ГИ СЪБОРИХА ТЕЯ КОМУНИСТИЧЕСКИ ПЕДЕРАСТИИ И ДРЪПНАХА С 300 ГОДИНИ ПРЕД НАС!!!
80.
@@@@@
08.02.2016 12:09:09
Паметниците за това са паметници, защото са отражение на минали факти, събития, хора и т.н. за да помнят хората. Не бива да се премахват с лека ръка.
Какво ще построят на това място ? Mc Donald's или поредната Баш Дюнерджийница. Хора мислете с главите си и не се подавайте на такива провокации и инсинуации. "Депутатът от ГЕРБ Методи Андреев" ... ей ТОВА е вица, ама има ли кой да разбере ?!
Какво ще построят на това място ? Mc Donald's или поредната Баш Дюнерджийница. Хора мислете с главите си и не се подавайте на такива провокации и инсинуации. "Депутатът от ГЕРБ Методи Андреев" ... ей ТОВА е вица, ама има ли кой да разбере ?!
79.
Отговор
07.02.2016 22:26:42
Към 78. Ако Храма на Езичника Асклепий или Партенона, ... бяха в България щяха да са сринати със земята без да се отчита историята само по временни политически действия, излагащи нацията до колкото е останала
78.
Въпроси
07.02.2016 22:18:06
Кое в България е постоянно .Кое.? Нищо. То не бяха смяна на имена на градове ,смяна на имена на улици,смяна на вождове ,смяна на философии - от нацизъм до комунизъм -все сме най-най. Смяна на имена на човеци - Хасан стана Асен,Сталинка стана Кристалина-голям гювеч. Сега дай пак да се натягаме пред чичо Сам. Говорим си с Дейвид,другия пък с Морган Фрийман,обадих се на Ахмед и т.н. тъпотии. Какво става ? Имаме ли право да господстваме над тази прекрасна земя ?.
77.
aytoski huligan
07.02.2016 21:56:53
Големият Брат (USA) каза ще въведете ембарго на Русия и ембаргото е факт.Като изтече споразумението с Русия за подобни паметници и на мига този паметник ще иде на кучето в гъзъ там където е мавзолеят на Г.Димитров.Въпрос на време е ,а такива като №75 да си мечтаят каквото си искат.
76.
Альоша
07.02.2016 18:11:46
№75 ще дойде с мен в музея, СПОКО!
75.
паметници
07.02.2016 17:26:03
Паментици драги мои, не се издигат току така , за да бъдат сваляни или местени. Не сте живели повечето от вас по това време , за да давате глупавото си мнение за или против! Един паметник е сложен, защото е имало доста основателна причина за това и не е редно само след някакви си 50 години да се премахва (защото исторически погледнато 50 или дори 100 години са нищожно време). Да, паметникът трябва да остане там! - да ни напомня, че е имало времена без чалга , без простотия, без батки , без татуси , без бмв 3-ка , без адидас , без невъзпитани тийнейджъри , без пико , без палки и боксове. А е имало истински борци за свободата. Днес ни остана само историята от едно по-добро време - не махайте и това последно достойнство, защото днес няма с какво да се гордеем!
74.
aytoski huligan
07.02.2016 12:58:32
Въпрос на време е този паметник ще отиде при другите паметници на Г.Димитров, В.Коларов ,М.Палаузов , Т.Грудев ,Баба Каля Ченгелиева и други хашлаци които принадлежат към един друго политически строй който е коренно противоположен на сегашният политически строй.Проблема е ,че има договорености между Русия и България за запазването на паметниците който включва и въпросният паметник.Тази договореност изтече ли и на сутринта този паметник ще изчезне.Въпрос на време.Няма място за никаква емоция просто реалността е такава.
73.
да изчистим Бургас
06.02.2016 17:38:05
да влизат крановете и да го махат това плашило с автомат да не плаши майките с деца и бабите
72.
Sofia
06.02.2016 15:18:50
Burgas kakto vinagi se okaza selsko grad4e, do kato imate simvoli na komunizma v centura na grada vi i vseki rabotesht tam e s vruzki ili sezonen , vzemete napravete neshto za tozi ina4e hubav grad samo zaradi moreto
71.
6-ти февруари
06.02.2016 14:38:11
Поздравявам вас и себе си в деня на освобождението на Бургас от ТУРСКО РОБСТВО!
Днес пак никой не каза на паметника от кого сме се освободили. Вече 25 години на 3-ти март е същото.
Улицата, по която са минали военните части, предвождани от Лермонтов, бе преименувана -вече не е "Освобождение".
Появи се едно мазно мижитурско лице от миналото-Игов, в предаването на Милен Цветков с предложение за смяна на българския химн с "Върви , народе, възродени".
Ако някой приема това предложение, а то не е случайно, ще се обезсмисли най-българският и цивилизационен празник на българите-Денят на писмеността.
"Хора, обичах ви, бдете!"-цитирам отново чешкия журналист Юлиус Фучик.
Свободата не е нищо друго, освен личното решение да мислиш със собствената си глава.
Не срещу заплащане на лъжа.
Днес пак никой не каза на паметника от кого сме се освободили. Вече 25 години на 3-ти март е същото.
Улицата, по която са минали военните части, предвождани от Лермонтов, бе преименувана -вече не е "Освобождение".
Появи се едно мазно мижитурско лице от миналото-Игов, в предаването на Милен Цветков с предложение за смяна на българския химн с "Върви , народе, възродени".
Ако някой приема това предложение, а то не е случайно, ще се обезсмисли най-българският и цивилизационен празник на българите-Денят на писмеността.
"Хора, обичах ви, бдете!"-цитирам отново чешкия журналист Юлиус Фучик.
Свободата не е нищо друго, освен личното решение да мислиш със собствената си глава.
Не срещу заплащане на лъжа.
70.
снаха на 3 поколения бургазлии
06.02.2016 13:14:05
Моля да внеса поправка към написаното по- горе, че на народа, освен средства за храна, са му необходими и средства за културни ценности. Детските добавки също спешно трябва да се коригират. Знаете ли защо в сегашна Русия навремето е имало висока раждаемост- който има две деца автоматично държавата му е осигурявала жилище. В България се говори за тревожния факт за ниската раждаемост и застаряващото/, а то между впрочем вече и не застарява, а осигуряват детски добавки за дете в такъв размер, който дори не е достатъчен за месечна закуска на детето. Замислете се МНОГО СЕРИОЗНО господа управници- когато кандидатствате за дадения пост, вие трябва да се заемете и да свършите много сериозна работа в полза на тези, които са ви гласували доверие. Лично аз бих се срамувала да се возя в лъскав автомобил при тази нищета на народа си и защо наистина не ползвате обществен транспорт да видите как живеят простосмъртните, които дори понякога не могат да си позволят ,, този лукс'', защото нямат средства за билетче. Вие изпитвали ли сте го това? Няма как да разбереш отсрещния, ако не се поставиш на негово място.
69.
снаха на 3 поколения бургазлии
06.02.2016 12:47:21
по всичко личи, че някой от поместените коментарии за запазване на паметника са написани от учителки по история.
Скъпи учителки, респект към вас, но за каква история говорите, вие познавате ли я историята или само сте я чели в учебниците, за какъв патриотизъм говорите/ пишете/, когато народът е гладен, в преносен смисъл, а защо не и в буквален. Вие разбирате ли, че този народ не живее само за да се храни, а се храни, за да живее. На човек освен за насъщния са необходими средства и за културни средства. Първо трябва да се оправи социалната политика в България, да се повишат значително заплатите- минималната заплата да стане 800 лева, да се повишат пенсиите- социалната пенсия да стане 1800 лева и тогава да говорим за история. Относно пенсиите не виждам как ще стане това, след като по времето на Нейков, перо пенсии влязоха в общия кюп и се стопиха и сега какво- плащат на старото поколение от текущите вноски . Да, но старото поколение още живее, на пук на управниците и сега трябва да се реши казуса за пенсиите им- аз не зная как, но политиците затова сме ги избрали- ТЕ ТРЯБВА ДА ЗНАЯТ. Аз живея в Германия и виждам, че някои цени на хранителните стоки в България са малко по- високи от тези тук. ЗА КАКВО ГОВОРИМ? За паметници? Ами, че направете подписка от гражданите- ,, за'' и ,, против'' и въпросът е решен- паметникът ще бъде преместен. Аз съм снаха на 3 поколения бургазлии и си спомням, че паметника само беше ориентир за приятелски срещи. От разказите на моята свекърва, аз бях потресена да чуя какви зверства са извършвали руснаците в Бургас. Лично аз имам алергия към рускините, които са нечистоплътни и нахални. От както заживяха в Бургас, излиза, че ние трябва да се съобразяваме с тях в собствената ни държава.
Скъпи учителки, респект към вас, но за каква история говорите, вие познавате ли я историята или само сте я чели в учебниците, за какъв патриотизъм говорите/ пишете/, когато народът е гладен, в преносен смисъл, а защо не и в буквален. Вие разбирате ли, че този народ не живее само за да се храни, а се храни, за да живее. На човек освен за насъщния са необходими средства и за културни средства. Първо трябва да се оправи социалната политика в България, да се повишат значително заплатите- минималната заплата да стане 800 лева, да се повишат пенсиите- социалната пенсия да стане 1800 лева и тогава да говорим за история. Относно пенсиите не виждам как ще стане това, след като по времето на Нейков, перо пенсии влязоха в общия кюп и се стопиха и сега какво- плащат на старото поколение от текущите вноски . Да, но старото поколение още живее, на пук на управниците и сега трябва да се реши казуса за пенсиите им- аз не зная как, но политиците затова сме ги избрали- ТЕ ТРЯБВА ДА ЗНАЯТ. Аз живея в Германия и виждам, че някои цени на хранителните стоки в България са малко по- високи от тези тук. ЗА КАКВО ГОВОРИМ? За паметници? Ами, че направете подписка от гражданите- ,, за'' и ,, против'' и въпросът е решен- паметникът ще бъде преместен. Аз съм снаха на 3 поколения бургазлии и си спомням, че паметника само беше ориентир за приятелски срещи. От разказите на моята свекърва, аз бях потресена да чуя какви зверства са извършвали руснаците в Бургас. Лично аз имам алергия към рускините, които са нечистоплътни и нахални. От както заживяха в Бургас, излиза, че ние трябва да се съобразяваме с тях в собствената ни държава.
68.
Мартин
06.02.2016 12:41:55
ДА УМРЕШ БЕ БОКЛУК, АЛЬОШАТА ЩЯЛ ДА СЪБАРЯ, ИСКАШ ЛИ ДА ТИ СЪБОРИМ КЪЩАТА ТЪПАК?
67.
чичи хуй
06.02.2016 11:06:23
ДА МАХНАТ ТИЯ СВЕТЛООТРАЗИТЕЛИ ОТ БУЛ СТ.СТАМБОЛОВ И ХР.БОТЕВ РАЗБИХМЕ СИ КОЛИТЕ
66.
baihui
06.02.2016 09:20:41
Андреев е тъпа селска пръчка продал се за няколко сребърника на чифута Шорош !
65.
николай димитров
06.02.2016 08:41:08
кой събаря паметници бе боклук ти за този град една тухла сложил ли си някога?Само идиоти като теб се навъдиха в политиката Киряк Стеф4в4оци
64.
емигрант
06.02.2016 07:46:15
Чета и нещо не разбираме,що за хора , що за ценностна система имаме като нация. Кое е Методи андреев , къде се е родил , живял , кои е плащал образованието му, -нацията . Защо тези управляващи малко не се замислят- до къде ще доведат България, кои унищожи една работеща икономика и какво създадоха - защо в тази държава Закона не е деистващ - Защо един политик стига до върхът - не съгласен , изгонен и хоп нова партия или независим депутат - ами тои е опасен, тои няма право да ползва квота на партия . Предатели и предатели а ние чакаме тези хора да коват закони и дададат шанс хората да живеят по добре . НЕ , БЪЛГАРИНО ОТВОРИ ОЧИ И ПОГЛЕДНИ - ОТ ОЛИГАРХИЯ ДО ОЛИГРОФРЕНИ - кои даде тази власт пари един пеевски да има всеки ден покупка на бизнес, опомни се - тези хора влизат в политиката и унищожават всичко наше - един Танев - министър реши да изкорени историята ни - какви сме ние , за къде сме тръгнали и какво очакваме . НАШИТЕ ПРЕДЦИ ще ни заклеимят , тежко и горко на нация която поругае своето минало .
63.
Анонимен
06.02.2016 07:20:16
А паметника пред американското посолство нй загиналия американски пилот при бомбардировките над София през 1944 г. на какво е символ, бе Андреев?
62.
Флагман
06.02.2016 04:59:31
Туркофили, бързате да заличите спомена от робството, за да подготвите българите за новото робство! Преди 25 години манго Костов се целуваше по стадионите с турските представители, а днес правителство и парламент дариха небето ни на тази варварска държава, чийто донор на финанси сме ние. Тези , които купуват некачествените турски домати, дрехи, хладилници, телевизори! Турция е държава с нисък интелектуален капацитет, паразитираща върху други народи! Не събаряйте малките знаци на благодарност към братския православен руски народ, защото исляма няма да ви гали и утре ще запеете друга песен, продажници!
61.
до 55
06.02.2016 03:45:36
Всичко бих приел, но обръщението "тъпаци" - не! Истината е простичка - мястото на Альошата не е там. Навярно и "той" самият се чувства дискомфортно. От друга страна този паметник е част от новата българска история, в т.ч. и културна - отразява развитието на склуптурата от средата на ХХ век. В случая би следвало да надделее идеята, че той се намира на съкрално място за града - центъра. Самият факт,че има мнения "за" и "против", показва, че не изпълнява основното си предназначение - да обединява. Следователно мястото му е в музея!
60.
Черноморец
06.02.2016 01:18:53
На нос Акра, до с. Черноморец, има малък паметник на 13 загинали военни моряци през 1943 г. Тук никой не поставя цветя и не тачи паметта им.
До Созопол има висок, подържан и почитан от руснаците и българските политици паметник на трима руски подводничари-диверсанти загинали в същите години, във война в която ние не участваме. В същият Созопол, паметника на българите загинали във войните за национално обединение е „нюню“, както казва един български шоумен, в сравнение с този на руснаците. Срам ме е за нас, като народ. Не тачим дедите си. Това, Те, няма да ни го простят...и са прави.
До Созопол има висок, подържан и почитан от руснаците и българските политици паметник на трима руски подводничари-диверсанти загинали в същите години, във война в която ние не участваме. В същият Созопол, паметника на българите загинали във войните за национално обединение е „нюню“, както казва един български шоумен, в сравнение с този на руснаците. Срам ме е за нас, като народ. Не тачим дедите си. Това, Те, няма да ни го простят...и са прави.
59.
Martin Andonov lazur bl.33
06.02.2016 00:54:56
Maxaite go toq pametnik na komunizma. Za 50 godini izbixa sumati narod, okradoxa zemite na xorata, okradaxa i parite na durjavata... SMURT ZA KOMUNISTITE !
58.
Purvanov
06.02.2016 00:54:04
Aliosha = komunist okupator . po vuprosa
57.
pamet bulgarska
06.02.2016 00:52:13
iskame pametnik na velikite khanove i care na Bulagaria , Alioshata da go slojat kum shiloto
56.
Черноморец
06.02.2016 00:32:23
В Бургас най големия паметник е на съветската армия "освободителка"!!! Къде е поне един, съразмерен по размери и местоположение, паметник на българските войни загинали във войните за национално освобождение и обединение? Може би този до техникума по автотранспорт?!!! Може би "Чадъра" в казармите на 24 Приморски полк?!!!Това е срам за бургазлии, срам за нас българите, като народ. Оял се Бургас... Забрави синовене си... КМЕТЕ, вземи се в ръце...
55.
Браво Андреев!
06.02.2016 00:08:32
Само да вметна, че музей на соца може да си направят със собствени средства жалеещите за тези паметници, сигурен съм, че повечето граждани няма да имат нищо против да им се харижат тези художествени образци на соцреализЪма.
54.
Аз
05.02.2016 23:46:15
Абе ей тъпаци,стига сте се яли с този паметник на Альошата , това си е символа на Бургас .А ако не беше Альоша и братята руси,още турците щяха да ни мачкат - то не че сега не ни мачкат пак с тези предатели и педали от парламента .Оставете си паметника на мира и се молете пак Русия да ни пази небето ,а не маймуната Обама и резака от Турция , и изкуфялата Меркел .Не виждате ли какво се случва с България. Ситуацията е плачевна ,а вие с паметника на Альошата се занимавате .Идиоти.Всеки ден цветя трябва да му носите и свещи за загиналите руски войни трябва да палите !!!
53.
goran
05.02.2016 23:36:14
stiga s tez turci ,rusnaci , amerikanci, i predateli .Mqstoto na pametnika ne e na tova miasto , tova miasto e za simvoli na gordost na BULGARIA I BURGAS
52.
бург
05.02.2016 23:30:39
Колко е висок. Альоша и колко е висок паметника на бълг.воин на Дна то?
51.
КОТТЕРПИН
05.02.2016 23:19:53
АБЕ ЖАЛЪК НЕЩАСТНИК,ПАМЕТНИКА ВИ ПРЕЧИ,А ЗАЩО НЕ КАЖЕТЕ КАКВИ СА ПЕНСИЙТЕ НА ВЪЗРАСТНИТЕ ХОРА В БЪЛГАРИЯ И КАКВО Е НИВОТО НА ЗДРАВЕОПАЗВАНЕТО И ПРАВОСЪДИЕТО.ВСИЧКО ОПРАВИХМЕ,СЕГА СТИГНАХМЕ ДО ПАМЕТНИЦИТЕ.ПО ДОБРЕ ПЪРВО СИ ОПРАВЕТЕ ШИБАНАТА ДЪРЖАВА,ЧЕ НЕ ОСТАНАХА МЛАДИ ХОРА В НЕЯ,И ТОГАВА МИСЛЕТЕ ЗА БУТАНЕ НА ПАМЕТНИЦИ.ДО ТОГАВА СТОЙТЕ НАДУПЕНИ ДА ВИ ЧУКАТ АМЕРИКАНЦИТЕ!!!
50.
Альоша
05.02.2016 23:06:38
Методи Андреев-символ на селски тарикат с комплес.кси, облечен в костюм и заставащ надупеен срещу кокал.
Да се махне от Бургас!
Да се махне от Бургас!
49.
50
05.02.2016 23:04:47
Аз съм за Народен съд!
Народен съд за продажните българоубийци като това грачещо настъпано мекере!
Народен съд за продажните българоубийци като това грачещо настъпано мекере!
48.
ГНУСОТИЯ
05.02.2016 22:16:23
МАХНЕТЕ ГО И КАКТО СТЕ СЕ НАГЪЗИЛИ ДОЛНИ ПРЕДАТЕЛИ НА ТУРЧОЛЯТА НАПРАВЕТЕ ТЕХЕН ПАМЕТНИК ЗА ПРИСЪСТВИЕТО ИМ ИЛИ НАПРАВО ЕДНА ДЖАМИЯ ИМ ОПЪНЕТЕ ПАПЛАЧ ГНУСНА !
47.
Smith
05.02.2016 22:14:09
Паметник на пияните мужици, чието геройство се състои в това, да окупират мирна държава, да разстрелят един пазач на склад за етилов алкохол и да се натровят с него до смърт. Това са и единствените жертви на територията на България от страна на окупаторите.
46.
Меден Рудник
05.02.2016 22:12:47
Да го преместят тук на шилото,за няма седмица мангалите с брави ще му изкарат арматурата.И ще го върнат за желязо.
45.
България
05.02.2016 22:06:31
Паметника е за махане!
44.
Гордост
05.02.2016 22:03:15
„Постепенно се превръщаме в народ без ценности. Чалгаджийството, мутрите – това е една мутация на нашия комунистически манталитет”, каза още депутатът.За какви ценности говориш бе соросоид нещастен, за тези които карат 12-13 годишни деца да стават проститутки,за тези които ги карат да смъркат, за тези които ги карат да обръщат резбата,за тези които ги карат да скачат на бой на старци. Кой те изучи бе продажник, забрави ли понеже си 59 -и набор че баща ти не заключваше вечер външната врата, че можеше цяла вечер да обикаляш без да се страхуваш от нищо мършо такава.
43.
Дядо Йоцо
05.02.2016 21:31:26
Гледам, Гледам още много гумени глави има в Бургус, чакащи дедо Ивана да ги откара в Сибир. Те затова ронят сълзи за пияния Альоша. Наздарове заблудени човече!
42.
4oko
05.02.2016 21:24:15
А паметника на загиналите американски войници, които са бомбардирали София, ДОБРЕ ЛИ Е ???
ПРОДАЖНИ КОПЕЛЕТА !!!
ПРОДАЖНИ КОПЕЛЕТА !!!
41.
Фараона
05.02.2016 21:15:50
Преместете и пирамидите от Египет, защото и тогава е било диктатура! Дееба и боклуците ви тъпи...
40.
Stanishev
05.02.2016 21:00:58
Aliosha ima edno miasto i to e v DUPKATA na troikata
39.
ДОБАВЕТЕ КОМЕНТАР
05.02.2016 20:48:31
То и без това площада е супер грозен паметника е най-малкия дерт,иначе да се събори ама не от Бъки Бомбата.
38.
Rodoliubec
05.02.2016 20:36:50
Levski,Botev....i tkn ima i oshte veliki za miastoto na komunisti4eskia botush
37.
Bulgarin
05.02.2016 20:16:20
Alioshata si e za muzeia, na negovo misato trebva da e goliam pametnik na Bulgarskia voinik
36.
Кой
05.02.2016 20:13:23
Няма кой да махне този паметник,защото комунистите станха капиталисти.
35.
Мангалити
05.02.2016 20:03:20
Дайти ши гу примиестим в кумлука е. Ши гу устаим легнал на плажа е. Хас Мукар!
34.
Андрей Методиев
05.02.2016 19:59:28
То не го слушайте брад ми, не стига че е с ТЕЖЪК ДИАЛЕКТ ами и има жълта книжка, олигофрен е, извинявям се от негово име
33.
Русофилите Вън
05.02.2016 19:58:41
Ревете си помияри съветски ама тоя капут в центъра скоро няма да го има. Там е мястото на Левски!!! Русофилите вън от България!
32.
Алооо
05.02.2016 19:58:37
Методи Андреев да ходи в Анадола да го шибат манафите! Ако не бяха риснаците щяхме да сме чаат от Турция!
Писна ни вече! Пробвайте се в Бургас и ще ви изметем, изроди продажни! От Бургас ще започне събуждането на България от 26 годишен сън!
Писна ни вече! Пробвайте се в Бургас и ще ви изметем, изроди продажни! От Бургас ще започне събуждането на България от 26 годишен сън!
31.
Мечо Кух
05.02.2016 19:57:26
25 История , a не искаш ли силиконов хуй в гъза ?
30.
От Бургас
05.02.2016 19:52:43
Не само този паметник, а и всички като:
Руини от тракийско време, руини от римско време, руини от византийско владичество, руини от турско владичество.
Да обичаме историята и да оставим само българското.
Руини от тракийско време, руини от римско време, руини от византийско владичество, руини от турско владичество.
Да обичаме историята и да оставим само българското.
29.
Историйо
05.02.2016 19:39:44
Мършояди ,като този са или доносници,или с комунистически жилки или олигофрени.Какво пречи статуята?!А,някои тъпанари пък свързват паметника с инвестиции.Не народ,а мърша,са хората неуважаващи историята- добра или лоша.Тоз,с кеф да го засилиш в Сибир!
28.
Burgazlia
05.02.2016 19:34:46
Kraino vreme e da go primestqt ot tam Alioshata i da go postavqt nqkude drugade. Maistoto na Aliosha trebva da bude zaeto ot pametnik na nqkoi velik Bulfarin, 4e dori i Kodjakafeliata
27.
Иван
05.02.2016 19:34:30
Махайте го или най-малкото дайте възможност на Русия ако иска да си го премести на шилито горе и да си поднасят цветя.
26.
Юз
05.02.2016 19:27:41
Браво!!!!!! Време е да се осъдят комунистите!!!!! Лустрация!
25.
История
05.02.2016 19:19:49
Искам да има паметник от титан и стъкло на Богинята на Трите Езера и Морето, закрилница на Бургас.
Долу Альоша.
Долу Альоша.
24.
Истината
05.02.2016 19:17:35
Никакви инвеститори няма да дойдат във град в който има паметник на една крадлива тоталитарна империя окупатор.
Това показва колко прост и културно беден роб е този град.
Долу окупатора!!!!!
Това показва колко прост и културно беден роб е този град.
Долу окупатора!!!!!
23.
Мангалити
05.02.2016 19:15:35
Дайти да гу дадем на вторични е. Знайти ли колку бакър има в тоз ефенди е. Хас мукар!
22.
раковски
05.02.2016 19:14:56
Браво!!!!! Най накрая!!!
Един истински българин говори!!!!!
Махайте го този казашки боклук паметник!!!!
Един истински българин говори!!!!!
Махайте го този казашки боклук паметник!!!!
21.
Прав е човека
05.02.2016 19:07:37
Прав е човека. Той не казва да се разруши, а да се премести. Четете внимателно !!!
След толкова много нови промени и модернизъм на площад "Тройката" просто мястото на този паметник не е там.
Има достатъчно места където може да се измести и тези които искат да му се кланят да си ходят всеки ден...
п.с. Много хейтъри тук, оплюват премахването, но ако ги накараш да отидат с лицето си и да поднесат цветя на паметника, ще се изпокрият като мишки. Стойте си в дупките бедни душички и мълчете.
След толкова много нови промени и модернизъм на площад "Тройката" просто мястото на този паметник не е там.
Има достатъчно места където може да се измести и тези които искат да му се кланят да си ходят всеки ден...
п.с. Много хейтъри тук, оплюват премахването, но ако ги накараш да отидат с лицето си и да поднесат цветя на паметника, ще се изпокрият като мишки. Стойте си в дупките бедни душички и мълчете.
20.
аз
05.02.2016 19:01:38
16, Приматче, Колизеума е част от историята на РИМ, той не символизира окупирането и падението му. РИМ няма от какво да се срамува за да го премахва. Този паметник в центъра на Бургас символизира тази гадна болест, от която се опитваме да се излекуваме вече 30 години.
19.
Годжоман
05.02.2016 18:59:57
ИЗРОД МРЪСЕН,ГЕРБАДЖИЯ ГАДЕН,НЕДОНОСЕНО КОПЕЛЕ,САМО БОКЛУК,КАТО ТЕБЕ С БОЛЕН МОЗЪК МОЖЕ ДА СЪЧИНИ ТАКАВА НЕВЕРОЯТНО ИДИОТСКА ИДЕЯ.......
ЩЕ ГОРИШ В АДА....ТЪПАКО
ЩЕ ГОРИШ В АДА....ТЪПАКО
18.
Русофил
05.02.2016 18:55:00
Много сме в тази хубава държава!!! Трябва да изчистим българите- европейци. Вече започнахме, превземаме това райско място, новата столица на майка РУС е Поморие. Стига с тези велики българи, ще направим още един паметник до този, на Путин! В период товарищи!!!
17.
дядо
05.02.2016 18:54:09
Има добитъци,като тази жалка мижитурка,които просто трябва да бъдат избит с мотиката в курвенската кратуна!
16.
_nib_
05.02.2016 18:41:38
Абе гйон.Тва е част от историята бе тъпан.Италианците да не са преместили Колизеума или германците Бранденбургската врата.Гнидо жалка опитваща се да привлече интерес.
15.
в2
05.02.2016 18:37:49
Бедни ми , бедни Методиев!!! Това ли ти пречи? Ако махнат паметника по-свободно ли ще дишаш, и ни е покрай теб? Много , ама много ти попречи влизането в политиката. Като асистент по Стоманобетон си беше много готин.Но... откакто влезе в политиката, нещо ти стана. Странен блясък в очите, истерично повтаряне на едни и същи изрази.... Не е хубаво така, опитай да се допиташ до психолог, а защо не и до психиатър.
14.
Cigan
05.02.2016 18:37:19
Ciganizaciqta prodaljava teq razsipvat vsichko
13.
ДпС-Дорожное Проверовочноя Служба
05.02.2016 18:31:25
Недейте така гладния хидроинджинер ДОГАН пазителя на Етническия МИР барабар с ГЕРП откриват най-новата придобивка на ОТМАНЛИ ЗатворенЛукс комплекс апартементи за Богати Руски Граждани любители на миризмата на петрол и пари
12.
Бургазлия
05.02.2016 18:30:03
Крайно време е за тази правилна стъпка. На мястото на тази смърдяща пияница трябва да е велик БЪЛГАРИН! Руснаците винаги са били против самостоятелна БЪЛГАРИЯ!
11.
Цимента ваш ама Кмета Наш от МГУ Москва
05.02.2016 18:25:49
Правилно ама акомахнатАльошата .Кметаи ДанчоЦоневши гозакъсат от към продажба на имоти на Луксозни апартаменти на РУСНАЦИ във Бургас Резиденшъл до Немската Гимназия апартаменти и на Флората в Лазур както и на лукс къщички в луксозни затворени к-си в Сарафово в комплексите Атлантис Виктория Хилс и Мажестик.
10.
До 2
05.02.2016 18:23:53
С теб съм. Нека да се пробват! Ще напишем нова история. Изроди стига сте ни карали да мизерстваме. Дайте малко на този изстрадал народ и ще получите много. Стига сте близали американски задници стига мъка в душите на хората. Боклуци върнете ни държавата. Дайте вяра на хората дайте им причина да живеят стига мизерия. Не го заслужаваме господа народни представители!
9.
бургазлия-европеец
05.02.2016 18:23:05
Аз съм твърдо за свалянето на Альоша от наряд, ама си мисля, че ако това стане Данчо Ментата веднага ще вдигне "нещо"на освободеното петно. Затова заедно с Альошата да си вървят и всички менти, прасета, соколи др. отрочета на мочо.
8.
1111
05.02.2016 18:20:46
верно бургазлии са прости,живеят на евро-проекти,а руснака альоши им "краси" центъра...смях в залата направо-комунисти!
7.
Странджански бек
05.02.2016 18:19:39
Тия герберасти оправиха България,та до паметника на Альоша в Бургас опряха.На всичко от горе некъв травестит-кука се прави на антикомунист,члекувайки в комунистическата партия ГЕРБ...аре пали джапанките,е селски бек .
6.
ЕЙ КАВАЛ
05.02.2016 18:18:50
НЕ СЕ ЗАНИМАВАЙ С БУРГАС ,бе нещастник
5.
e
05.02.2016 18:17:12
ТО СИ Е СМЕШНО! АЛЬОША В ЦЕНТЪРА И НЯКЪВ ОГРОМЕН ПАМЕТНИК,А ЛЕВСКИ В ТЪЧА С НЯКЪВ МАЛЪК!! ВИЕ В БУРГАС РУСНАЦИ ЛИ СТЕ??? РЕЗОНЕН ВЪПРОС... НЕ СЕ ЛИ НАУЧИМ ПЪРВО ДА СМЕ БЪЛГАРИ НЯМА КАК ДА СТАНЕ
4.
1111
05.02.2016 18:12:08
Това трябва да се изясни на всички. Паметника на руския окупатор трябва да бъде премахнат. Тези, които са крали, убивали и изнасилвали под предлог, че освобождават една свободна вече държава не заслужават почит. Там трябва да има паметник на жертвите на този режим превърнал България в най-примитивната европейска държава. Хората защитаващи този паметник и този режим продължават да ни дърпат надолу.
3.
Жоро Мицов
05.02.2016 18:10:41
Много ми е странно докога "Странни личности", закърмени в котилото на ДС ще тровят душите на народа! Историята е такава, каквато е, за добро или за лошо и никой не е успял да избяга от нея. Точно напротив, всяка теза водеща до разслоение и противопоставяне на Обществото на верски, расови или класови признаци е опасна и води до конфликт! Не мога да повярвам че някакъв си паметник пречи на някой... освен ако не е разбира се подлога на чужда сила, на която стабилността и етническия мир в България пречи!!!
2.
byrgas
05.02.2016 18:10:41
Боклук само се пробвай да видиш как ще излезе народа да ви изрине
1.
a
05.02.2016 18:08:51
Я пак помисли преди да си отфвориш МИРИЗЛИВАТА уста, бе!!!