Добавена реалност превзема технологиите през 2016-а
През последните 12 месеца тази технология претърпя невероятна еволюция, но според последния доклад на TechnologyReview следващата 2016г. ще бъде най-важната в развитието на добавената реалност.
Още в първите дни на януари по време на CES 2016 над 40 производителя ще демонстрират възможностите на последните си продукти, които я поддържат, което е ръст от 77%, в сравнение с 2015г. Facebook се очаква да стартират продажбите на дългоочакваните очила Oculus Rift през първата половина на следващата година, което важи още за устройства като PlayStation VR на Sony и HTC Vive. Aнализаторите очакват продажбите на подобни модели да достигнат до 1.2 млн. броя през следващата година, което е много интересно, като се има предвид, че все още дори не сме видели техните финални версии.
Водещите разработчици ще обърнат специално внимание на тази тенденция и ще реализират премиерата на собствени версии с добавена реалност на популярните си игри, сред които личат заглавия на Ubisoft, както и Minecraft. Компании като Nokia и Lytro вече създадоха иновативни камери с компактни размери, които могат да правят 360-градусови панорамни изображения, които също ще видим през 2016г. С течение на времето технологиите с добавена реалност ще намират приложения във все по-разнообразни и интересни продукти и ще е интересно да видим дали те няма да се превърнат в следващата голяма иновация в индустрията. Добави Коментар