Предизборната битка отнесе Избора на свободата на д-р Васил Костадинов в Поморие
Предизборен билборд на д-р Васил Костадинов остана непокътнат само ден на едно от кръстовищата в Поморие. Призивът му „Изберете свободата” оцеля твърде кратко невредим. След като посланието на д-р Костадинов беше качено на рекламната конструкция по всички процедури, ден по-късно мястото изведнъж се оказа отредено за друга политическа сила.
Д-р Васил Костадинов е познат в Поморие като една от ключовите фигури в сферата на здравеопазването. Той е собственик на медицинска лаборатория „Лина”. В предизбораната кампания участва като кандидат за общински съветник с номер 3 в листата на ПП „Партия на зелените”, която е с номер 11.
На мястото на посланието "Избери свободата" зейна празно място, било отредено за друга политическа сила
|
Самият той води позитивна кампания, като основният акцент е поставил върху сферата, в която е специалист – здравеопазването. „Не е нападал свои опоненти, изказва своите послания към поморийци и е необяснимо защо призивът му за свобода беше свален”, коментираха минувачи, където зейна празното място.
Своята реакция срещу свалянето на билборда д-р Васил Костадинов представи по нестандартен начин в рими, част от които са:
И ето тук са мойте хора, набързо спретват му нещата.
С костюмчето, със Свободата, сега търкаля се в тревата!
Хайде сега отгоре гледай! Хайде кажи ми от земята!
Какъв си ти? Какво си мислиш? Избираш ли си Свободата?
Защо не чакаш кротко, мирно? Защо не чукаш на вратата?
Къде си тръгнал? Срещу мен ли? Ще те изправя до стената!
Урока бързо научи го и мирна да ти е главата!
За да си жив и здрав не бива да си избираш Свободата!
58
Коментара по темата
58.
До ГЕОРГИ
11.10.2015 14:06:00
Гошко, питай личния си лекар дали е пускал изследвания на твое име. Не лабораторията, те няма как да го направят. И стига си ревал като бога, защото не задаваш правилния въпрос.
57.
Питане
05.10.2015 18:34:19
За свободата!
http://mnogozle.com/pictures99260_smqx_newest.html
http://mnogozle.com/pictures99260_smqx_newest.html
56.
hm
05.10.2015 18:10:13
hm
55.
Георги
05.10.2015 16:59:24
Понеже махнаха коментарите под рекламната статия за Костадинов, да го попитам тук, сигурен съм, че чете като го знам какъв е самолюбив.
Г-н Костадинов, четете ли тук? Отговорете ми на следния въпрос: Как стана така, че според системата на НЗОК няколко поредни години съм си правил профилактични изследвания с талон във вашата лаборатория, при положение, че не съм посещавал личния си лекар от поне 10 години, не съм взимал талони, и не съм стъпвал в някоя от лабораториите ви? Взех си код от РЗОК, влязох си в досието си и излезе, че сте ме изследвали. Източване на касата ли е това, г-н Костадинов? И Общинската здравна каса ли смятате да източвате така, г-н Костадинов? Какъв процент платихте на личната ми лекарка, за да издаде фалшив талон на мое име, който вие да отчетете, г-н Костадинов? Имате ли изобщо срам, господине?
Г-н Костадинов, четете ли тук? Отговорете ми на следния въпрос: Как стана така, че според системата на НЗОК няколко поредни години съм си правил профилактични изследвания с талон във вашата лаборатория, при положение, че не съм посещавал личния си лекар от поне 10 години, не съм взимал талони, и не съм стъпвал в някоя от лабораториите ви? Взех си код от РЗОК, влязох си в досието си и излезе, че сте ме изследвали. Източване на касата ли е това, г-н Костадинов? И Общинската здравна каса ли смятате да източвате така, г-н Костадинов? Какъв процент платихте на личната ми лекарка, за да издаде фалшив талон на мое име, който вие да отчетете, г-н Костадинов? Имате ли изобщо срам, господине?
54.
Георги
05.10.2015 16:51:38
До №43 "Екс-помориец". Далаверката я правят джипито и Костадинов. Как да не е намесен, като УЖ съм си правил изследванията в неговата лаборатория. Вземи си код от РЗОК, влез си в досието и ще видиш, всяко твое посещение при лекар или в лаборатория. Аз това го направих и видях че УЖ съм посещавал "Лина" за еди какви си изследвания. Така че, ако обичаш, не ми говори глупости и не защитавай мошеника.
53.
за кина
05.10.2015 14:27:15
Разбира се , че не !
затова има преференциален вот.
Трябва да зачеркнем 11 и 3
това е за д-р Костадинов.
направо ме е яд, че не се кандидатира той за кмет.щяхме да го изберем от първия път.Жалко
затова има преференциален вот.
Трябва да зачеркнем 11 и 3
това е за д-р Костадинов.
направо ме е яд, че не се кандидатира той за кмет.щяхме да го изберем от първия път.Жалко
52.
кина
05.10.2015 14:09:10
Наистина ли ако гласуваме за доктора ще влезе всущност Тончев
51.
uuuuuuuuuu
04.10.2015 21:25:24
da, vseki glas za tazi lista shte vkara tonchev. shte se izselq
50.
OOOOOOOOOOOOO
04.10.2015 20:55:50
Kostadinov-4esten????????????pitaj s kolko referencii bi izmestil KUKUTO ton4ev???I s 1000 ne moshe da go pomrydne.Ajde,4estit vi Ton4ew
49.
за 48
04.10.2015 15:59:58
нали за това има преференция за д-р костадинов на билборда се вижда отбебязват се 11 и 3
48.
Г-ца М до 47
04.10.2015 14:51:13
В голяма грешка си колега, "убиецът на октоподи" не е нито супер нито гей. Много го надценяваш. Той си е един селски недоучен, недоклатен педераст.
Колкото за доктора, чувалa съм добри неща за него, и може би щеше да има някакви шансове,ако не се беше подредил с толкова примитивен гнусен педал.
Колкото за доктора, чувалa съм добри неща за него, и може би щеше да има някакви шансове,ако не се беше подредил с толкова примитивен гнусен педал.
47.
йес
04.10.2015 11:40:45
СУПЕРГЕЙ ЩЕ ДОЛЕТИ
НАС ДА НИ СПАСИ.
ЧЕ ОКТОПОДИ НИ ПРЕВЗЕХА
С ДОКТОРСКИ КРАЧЕТА.
ДА ЖИВЕЙ,ДА ЖИВЕЙ
ПОМОРИЙСКИЯ НИ СУПЕРГЕЙ!
НАС ДА НИ СПАСИ.
ЧЕ ОКТОПОДИ НИ ПРЕВЗЕХА
С ДОКТОРСКИ КРАЧЕТА.
ДА ЖИВЕЙ,ДА ЖИВЕЙ
ПОМОРИЙСКИЯ НИ СУПЕРГЕЙ!
46.
do 44
04.10.2015 10:14:42
Като не живееш в Поморие защо се трябва да е важно мнението ти? Не ни трябва. Когато влезеш в болницата и те лъхне на мизерия, когато ти вземат 5 лева за бележка че редовно си ваксинираш детето, когато ти се изрепчат от деловодството защо не си научил смените на личния си лекар, а ги безпокоиш всеки път когато ти се наложи... тогава ще ми обясняваш за болницата! А да не се налага да трябва да останеш вътре. Това не е болница. Предпочитам да е частна като Дева Мария например.
45.
трезвомислещ
04.10.2015 10:06:28
Какви доктори какви янчовци бе ! Алексиев ще им сцепи шортите на изборите без да се напъне даже ! Хората виждат кога нещо се прави и кога само се говори !
44.
Екс-помориец
03.10.2015 22:07:56
До 42, нещо се бъркаш. Не живея в Поморие от 25 години. Покрай собствения си бизнес знам доста за кой-кой е в здравеопазването в България. Пазете си доктор Костадинов, защото такива като него може и да успеят да запазят общинската болница в Поморие. Инак за нея има нарочено да се случи друго нещо.
43.
Екс-помориец
03.10.2015 22:05:53
До Георги: Личният ти лекар е правил далаверката, която повечето джипита правят, и какво? Българите масово не ходят на профилактичните си прегледи, и лекарите им правят фиктивни прегледи, че да не изпуснат парите от касата. Ти явно си над 65 щом ти се полага преглед всяка година. Обаче това по никакъв начин не означава, че д-р Костадинов е намесен. Ако беше, НЗОК нямаше да пропуснат да го сложат на пангара, защото може да не ти е ясно, но в момента държавната машина е впрегната против д-р Костадинов. Вземи се поинтересувай кои са тези Рамус. Онази поморийска докторица просто изпълнява поръчка, дето и е спусната от най-горе. А ти каква попара си ял, си е твоя работа. Няма как да развиваш бизнес, да си приятел с всички, и да оставяш всички да ти се качват на главата. Който е правил бизнес наистина, той знае.
42.
do 40
03.10.2015 21:40:42
Янчо, знаем че си екс-помориец и там ти е грешката. Не се навирай и ти между шамарите.
41.
Георги
03.10.2015 21:40:24
Представи си, аз изобщо не съм помориец. А пък тези, които си мислят, че го познават, трябва да помислят пак. Явно не сте му яли попарата, ама ако продължавате в този дух, може и да ви се наложи да гълтате 5 години Костадиновите "спокойствие", "уравновесеност", "уважение" и "честност".
И ми дреме на шапката коя мутра ще си изберете за общински съветник. Каквото сам си направиш, никой друг не може да ти направи.
А, я да ви питам нещо за честния Костадинов. Как стана така, че според системата на НЗОК няколко поредни години съм си правил профилактични изследвания с талон в неговата лаборатория, при положение, че не съм посещавал личния си лекар от поне 10 години, не съм взимал талони, и не съм стъпвал в лабораториите му? А? Източване на касата ли е това? Личната ми лекарка си го отнесе с няколко хиляди глоба и един пациент в листата по-малко, но не и лабораторният "доктор", доколкото знам. Що така?
И ми дреме на шапката коя мутра ще си изберете за общински съветник. Каквото сам си направиш, никой друг не може да ти направи.
А, я да ви питам нещо за честния Костадинов. Как стана така, че според системата на НЗОК няколко поредни години съм си правил профилактични изследвания с талон в неговата лаборатория, при положение, че не съм посещавал личния си лекар от поне 10 години, не съм взимал талони, и не съм стъпвал в лабораториите му? А? Източване на касата ли е това? Личната ми лекарка си го отнесе с няколко хиляди глоба и един пациент в листата по-малко, но не и лабораторният "доктор", доколкото знам. Що така?
40.
Екс-помориец
03.10.2015 21:01:22
Гнусните приказки на поморийските пишман-велможи за д-р Костадинов могат да минават евентуално само пред хора, които не го познават. А който го познава, знае много добре какъв човек е. Колкото и да го плюете, единственото което правите е да показвате какви гъ**лизци сте. И от тази ваша истерия по-скоро ме кара да вярвам на всичките неща, които Янчо Славов е написал.
39.
ревизор
03.10.2015 20:40:32
Браво на др.Костадинов че работил 4 години безплатно за ..пациентите на Поморие...!?Абе 31,32....вие по-глупав пиар не можахте ли да измислите аджеба кой в България работи безплатно олигофрени такива хах!Само се краде безплатно!
38.
за 37
03.10.2015 20:21:27
Естествено че не краде! Дават му! Доброволно и съгласно договорките! Доктора не е глупав, но не очакваше някой да му спре кранчето. Сега, единствения начин да замаже нещата е да стане общ. съветник /според него/. А вие си говорете, говорете... и четете- в рими!
37.
за 36
03.10.2015 19:10:54
на фона на цялата дяволия в поморие - да такъв е. исъщо така на него не му е необходимо да краде, нали се сещаш???
или и на теб мозък ти е в липса?
или и на теб мозък ти е в липса?
36.
Запознат
03.10.2015 18:59:13
Вие го изкарахте светец този д-р Костадинов. Даже не зачитате фактите, които сами по себе си доказват, че крадецът вика: "Дръжте крадеца!"
35.
UNISHTOJAVANETO NA REKLAMATA E PRESTYPLENIE
03.10.2015 18:50:55
PYRVO, cetiri vinkela pod formata na kvadrat NE E BILBORD !
VTORO, vidno ot mqstoto , to NE E NA OBSHTINSKI TEREN, A NA CASTEN !!!
TRETO, spored clen 57,al.1 ot ZUT - reklamni saoryjeniq se postavqt v CASTNITE TERENI - SLED PODPISVANE DOGOVOR za NAEMNO PRAVO SAS SOBSTVENIKA NA IMOTA !
NIKYDE Q NQMA OBSHTINATA v zakona, oshte povece ta DA OPREDELQ reda za postavqne na RIE v CASTEN teren. Ako administraciqta na ALEKSIEV se e namesila v CASTNA SOBSTVENOST - to tova e praven NON SENS i doktora spokoino moje da zavede delo v Rayonniq sad za samoupravni deistviq s koito sa naneseni vredi i propusnati polzi. Paralelno da sezira i Okyjnata prokuratura, za PREPQTSTVANE UMISHLENO POLITICESKATA MU DEINOST ot drug kandidat kmet (kmeta v otpuska).
TE TOGAVA SHTE SE SKRIE BANICARQ pri Mitko Sabev i vi dokaje, ce MAFIQTA si e glasuvala za nego.
VTORO, vidno ot mqstoto , to NE E NA OBSHTINSKI TEREN, A NA CASTEN !!!
TRETO, spored clen 57,al.1 ot ZUT - reklamni saoryjeniq se postavqt v CASTNITE TERENI - SLED PODPISVANE DOGOVOR za NAEMNO PRAVO SAS SOBSTVENIKA NA IMOTA !
NIKYDE Q NQMA OBSHTINATA v zakona, oshte povece ta DA OPREDELQ reda za postavqne na RIE v CASTEN teren. Ako administraciqta na ALEKSIEV se e namesila v CASTNA SOBSTVENOST - to tova e praven NON SENS i doktora spokoino moje da zavede delo v Rayonniq sad za samoupravni deistviq s koito sa naneseni vredi i propusnati polzi. Paralelno da sezira i Okyjnata prokuratura, za PREPQTSTVANE UMISHLENO POLITICESKATA MU DEINOST ot drug kandidat kmet (kmeta v otpuska).
TE TOGAVA SHTE SE SKRIE BANICARQ pri Mitko Sabev i vi dokaje, ce MAFIQTA si e glasuvala za nego.
34.
do 33
03.10.2015 16:46:13
Дори не допускате колко сте глупави.
Ще разберете когато останете без болница
Защото точно това ви подготвят алексиев и сие
И то ще се случи съвсем скоро
Защото им отпуснаха пари за крадене
Ще си говорим пак тогава
Ще разберете когато останете без болница
Защото точно това ви подготвят алексиев и сие
И то ще се случи съвсем скоро
Защото им отпуснаха пари за крадене
Ще си говорим пак тогава
33.
до 29
03.10.2015 16:35:45
Няма нищо безплатно-плащат му от здравната каса. Тази услуга се предлага във всички нормални болници. само че не с вътрешни договорки а по легалния начин. Не сме чак толкова глупави!
32.
продължение
03.10.2015 16:30:51
Също така за да изглежда по този начин лабораторията
Заслугата е пак лично негова, та той дори и дограмата смени
Пради да я сменят в болницата.ремонтите само не могат да
Си платят общината.за какво изобщо говорите .
И най-важното е, че той си има договор с болницата.
Дайте си сметка какво е направил и престанете да
Коментирате без да сте наясно и се замислете още веднъж
Кой в поморие ви е дал нещо ей така
Без пари, като него.
Заслугата е пак лично негова, та той дори и дограмата смени
Пради да я сменят в болницата.ремонтите само не могат да
Си платят общината.за какво изобщо говорите .
И най-важното е, че той си има договор с болницата.
Дайте си сметка какво е направил и престанете да
Коментирате без да сте наясно и се замислете още веднъж
Кой в поморие ви е дал нещо ей така
Без пари, като него.
31.
продължение
03.10.2015 16:29:02
Уважаеми неразбрани хора
Добре е да знаете, че д-р Костадинов е работил напълно безпатно за пациентите на МБАЛ Поморие в продължение на 4( четири ) години.Това се знае и от общината и от всички свързани с тази дейност .Това се и доказа.В случай, че иска някой да си направи сметка-може и ще разбере колко пари са спестени на общината.проблемът е в това, че тези пари ги е дал за здравето на вас-хората-поморийци, а не на някой от общината!
Разбирате ли вие за какво става въпрос ? и допускате ли, че някой помориец друг ще го направи?
Добре е да знаете, че д-р Костадинов е работил напълно безпатно за пациентите на МБАЛ Поморие в продължение на 4( четири ) години.Това се знае и от общината и от всички свързани с тази дейност .Това се и доказа.В случай, че иска някой да си направи сметка-може и ще разбере колко пари са спестени на общината.проблемът е в това, че тези пари ги е дал за здравето на вас-хората-поморийци, а не на някой от общината!
Разбирате ли вие за какво става въпрос ? и допускате ли, че някой помориец друг ще го направи?
30.
obshtinata
03.10.2015 16:26:01
Той да си плаща наема, пък за тока и водата да не мисли. Но преди това да си мине на търг, както го правят всички, които ползват общинско имущество!
29.
Изявлление
03.10.2015 16:23:06
Уважаеми неразбрани хора
Добре е да знаете, че д-р Костадинов е ралотил напълно безпатно за пациентите на МБАЛ Поморие в продължение на 4( четири ) години.Това се знае и от общината и от всички свързани с тази дейност .Това се и доказа.В случай, че иска някой да си направи сметка-може и ще разбере колко пари са спестени на общината.проблемът е в това, че тези пари ги е сал за здравето на вас-хората-поморийци, ане на някой от общината!
Разбирате ли вие за какво става въпрос ? и допускате ли, че някой помориец друг ще го направи?
Добре е да знаете, че д-р Костадинов е ралотил напълно безпатно за пациентите на МБАЛ Поморие в продължение на 4( четири ) години.Това се знае и от общината и от всички свързани с тази дейност .Това се и доказа.В случай, че иска някой да си направи сметка-може и ще разбере колко пари са спестени на общината.проблемът е в това, че тези пари ги е сал за здравето на вас-хората-поморийци, ане на някой от общината!
Разбирате ли вие за какво става въпрос ? и допускате ли, че някой помориец друг ще го направи?
28.
do 26
03.10.2015 16:19:58
и като е помориец да не изследва поморийците без пари? Не, ПРОДАВА им направените изследвания?? И аз имам аптека и си плащам тока и водата - защо трябва да плащам наем след като съм помориец и ПРОДАВАМ хапчета на поморийци??? Айде обясни ми разликата!
27.
до възмутен
03.10.2015 16:13:40
Подкрепям те,но сигурно си чул че баничаря започна да плаща да екскурзии,банкети,мултимедийни тържества.И представете си нахалство-подкупва с общински пари а милионите са на офшорки.
26.
Възмутен
03.10.2015 16:09:18
Ами защо не сте му поискали наем, бе охлюви? Ами настанявате софийска лаборатория, която да ви изследва на двойно по-високи цени. Какъв наем да плаща д-р Костадинов, като осигурява апаратурата, плаща заплатите на лаборантите и консумативите, сметките за ток и вода на помещението. Какъв наем при съвместно сътрудничество. Алексиев не му прави чест, че иска да изгни поморийци и да натика софиянци в Общинската болница.
25.
do ttt
03.10.2015 16:08:54
Не, не съм от приближените на никой! Ако плащаме за нещо, това ще е за собствената ни глупост и завист! Ако някой е направил нещо за града - това е Иван Алексиев. Янчо Славов е вечния кандидат за кмет. Ако е човек с достойнство ще разбере че поморийци не го припознават за кмет. Радева и Никодим - не подлежат и на коментар дори! Относно кой е крадец и кой не е, всеки може да казва каквото си иска, но ние живеем в правова държава със съответните институции. След толкова много помия, мислиш ли че ако имаше установени злоупотреби от Алексиев, те нямаше да бъдат широко оповестени??? Няма такова нещо! Само обвинения, пълни със злоба и от хора, които имат лични интереси. Всичко е от типа "един човек ми каза..." Раздухват се предизборни слухове, и се мултиплицират безпочвено. Ето затова ще си плащаме един ден!
24.
ttt
03.10.2015 16:04:24
Ами съветниците му какви са-без един ден трудов стаж(освен Енева).да работят честно като всички нас,а не общ.съветници с платени от нас заплати,осигуровки и стаж.Не им стига това,но и крадат от бедния народ.ОТКРАДНАТО от СТАРИЯ КЕЙ са 800 хил.лева.всички крадяха но тоз е черешката на тортата.считат че в тази община трябва да влязат финансово стабилни хора,които милеят за града и нямат нуджа да крадат_т.е.без гея Тончев,без ГЕРБ и без Х.Широката в листага на дпс.УЖАС-изглежда няма за кой да гласуваме
23.
ttt
03.10.2015 15:49:54
Не казвам че я.славов нещо е направил.казах че АЛЕКСИЕВ е КРАДЕЦ и ще плащаме аз и ти(освен ако не си пиша с приближените му измекяри)
22.
bb
03.10.2015 15:45:35
Сайта на янчо славов е критерий разбирасе.ако беше лъжа-баничаря обича да съди,а я.славов е на свобода,а алексиев е скрит в насраните си гащи.Кефи ме-разпечатките за крадените милиони обикалят общината и се четат.я да ви видя какво ще спечелите.а д-р костадинов с труда си и знанията си е на светлинни години пред вас.
21.
do "ттт"
03.10.2015 15:40:09
Точно в неговия сайт пише че 23 години е работил за Община Поморие. Питам аз-какво направи той за тези години? Защо през тези години ни направи крайбрежната? Не беше ли той там когато продадоха замята в Каблешково на Кабланд? Като строителен инженер защо не направи стария кей, а го докараха до там да е заключен с два катинара? за 23 години КАКВО НАПРАВИ ТОЙ???? Смешници!
20.
Баничар и сие
03.10.2015 15:37:44
Сайта на Янчо Славов ли е критерия за истина?
19.
Георги
03.10.2015 15:31:47
Затова е много разумно да замениш едни мошеници с други.
18.
ттт
03.10.2015 15:22:54
Четейки коментарите разбирам колко е прост народа ни.защо не влезете в сайта на янчо славов-подробно описва как баничар и сие откраднаха 25 млн.лв от всички нас.Оооо неразумни люде-срамувам се да се нарека българин
17.
Чичо от село
03.10.2015 15:04:41
Костадинов свободата я разбира като дявол Евангелие-да е освободен да плаща наем
16.
Krumov
03.10.2015 14:58:54
Prozra4en si Doktore
15.
РЕАЛИСТ
03.10.2015 14:58:29
Д-р Костадинов призовава да изберем "Свободата". Коя, каква "Свобода"? Или да изберем неговата "Свободия"? По-свободно да раздава на лекарите рушвети или по-свободно, без контрол да прибира пари от д-р Цветков? Кранчето секна и изведнъж започнаха да мислят за гражданите - станаха градските герои. Зорът е голям, че чак прописа и стихотворения. Подценявате хората.Какво точно е направил за развитието на здравеопазването в Поморие? Благодетел е всеки един в този град. Не се изтъквайте толкова! За честност да не говорим. Доказателства бол. Подкрепям коментар 4. Георги.
14.
осем деветки
03.10.2015 14:56:18
до № 9 - И колко пък е добър и хрисим доктора като се е наредил до недоразумението Тончев??? "Кажи ми кои са ти приятелите, да ти кажа какъв си ти"-НАРОДНА МЪДРОСТ!
13.
До 7
03.10.2015 14:52:13
Aнаплют но съм съгласен.Доктора реши да влиза в политиката след като Алексиев с пълно право постави въпроса защо Костадинов не плаща наем.Лабораториите му са в цялата област но само в нашия град той не плаша нищо.Защо?????? Сега иска да става съветник за да продължи с безплатния обяд на гърба на поморийци
12.
до "поет"
03.10.2015 14:47:33
Правилно! Тези които го харесват да си купят по един брой, за да помогнат и те. Не само до го "лижат" през компютрите.
11.
поет
03.10.2015 14:43:37
Доктор ли е или поет? Ще му дам една идея - да издаде стихосбирка и печалбата да дари на болницата. Така поне малко ще компенсира това че досега не си е плащал наем за лабораторията.
10.
Георги
03.10.2015 13:14:36
До "пациент" №7: човекът цели да унищожи всяка конкуренция. А като я унищожи, и по 15 лв. може да ти взема за "добър ден".
9.
седем осми
03.10.2015 13:13:34
Този който е инициатор и изпълнител на този акт може да съжалява защото направи голяма реклама и услуга на Доктора. Всички Помориици познаваме Д-р Костадинов и за него може да се кажат само хубави неща.Започнал от нулата без никакви протекции всичко което е постигнал е дело единствено само на него. Срамота е да се постъпва по този начин . Това което не удобряваме е че мястото му не беше в тази листа . Хубавото е че има преференциален избор.
8.
Георги
03.10.2015 13:09:14
zaoznat нагло лъже, защото Георги никога не е работил за Костадинов (нито за която и да е друга лаборатория, впрочем, за да не си измислите, че е намесена конкуренцията).
Тролове, и то платени тролове, са тези с неграмотните хвалебствени коментари. Всеки, който познава този човечец и жена му, началото на бизнеса му и прийомите му, няма как да напише подобни глупости за спокойствие, уравновесеност, уважение и честност.
Тролове, и то платени тролове, са тези с неграмотните хвалебствени коментари. Всеки, който познава този човечец и жена му, началото на бизнеса му и прийомите му, няма как да напише подобни глупости за спокойствие, уравновесеност, уважение и честност.
7.
пациент
03.10.2015 13:07:05
доктора като исна ка да развива здравеопазването защо не си плаща наема за лабораторията? по кой начин помага по-точно? да не работи благотворително а? на мен ми взимат по пет лева още за добар ден!
6.
Drugoselec
03.10.2015 12:49:49
Dr. Kostadinov e edin ot malkoto svestni hora koito mogat da napravyat ne6to naistina hubavo za Pomorie. Dano uspee da se prebori s trolovete i mutrafonite koito se opitvat da upravlyavat grada kato feodali.
5.
zaoznat
03.10.2015 12:39:16
георги го уволниха защото крадеше
4.
Георги
03.10.2015 12:30:00
И тоя червей ли се гласи за общински съветник?!
"Доктор" Костадинов, който корумпира лекарите като им плаща, за да му изпращат пациенти. Всеки месец пликовете със заработката вървят. Дори познавам човека, който ги разнася.
Ей така стават успешни подобни бизнесмени като него. Ето така се получават нещата. А за спокойствие и уравновесеност при Костадинов и жена му може да говори само или човек, който не ги познава, или платен човек. И двамата са абсолютни откачалки. И точно те правят най-големите мръсотии и на служителите си, и на пациентите си.
Ако уважавате себе си, внимавайте кого допускате в Общинския съвет.
"Доктор" Костадинов, който корумпира лекарите като им плаща, за да му изпращат пациенти. Всеки месец пликовете със заработката вървят. Дори познавам човека, който ги разнася.
Ей така стават успешни подобни бизнесмени като него. Ето така се получават нещата. А за спокойствие и уравновесеност при Костадинов и жена му може да говори само или човек, който не ги познава, или платен човек. И двамата са абсолютни откачалки. И точно те правят най-големите мръсотии и на служителите си, и на пациентите си.
Ако уважавате себе си, внимавайте кого допускате в Общинския съвет.
3.
до фасол
03.10.2015 11:59:30
точно д-р Костадинов е успешен
не само в бизнеса.Точно той гради и работи непрестанно.Точно при него нещата се получават.Точно тои излъчва спокойствие и уравновесеност.Вероятно затова точно на него правят мръсотии.Разбра се в целия град какви хора управляват.Те уважение към себе си нямат, а ние искаме да уважават нас?
Невъзможно.
Само д-р Костадинов може да промени нещо, ако поиска.
не само в бизнеса.Точно той гради и работи непрестанно.Точно при него нещата се получават.Точно тои излъчва спокойствие и уравновесеност.Вероятно затова точно на него правят мръсотии.Разбра се в целия град какви хора управляват.Те уважение към себе си нямат, а ние искаме да уважават нас?
Невъзможно.
Само д-р Костадинов може да промени нещо, ако поиска.
2.
Pomoriec
03.10.2015 11:28:27
То на всички е ясно че един Баничар е наредил да се махне Билборда
1.
Фасол
03.10.2015 11:28:05
Флагман пишете за режима и дисциплината на някой успешен бизнесмен който строи непрестанно - дайте позитивен пример, спрете негативни депресиращи новини. Какво целите?