Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Българско Черноморие: Трябва да спрем екорекета и да се рекламираме, за да се развиваме

Министър Николина Ангелкова с Шарук Кхан и Рои Чети, които ще рекламират България в Индия
Ключови думи:
На състоялата се пресконференция в Бургас на 07.07.2015г. министърът на туризма Николина Ангелкова призна, че изразходваните средства за реклама са завишени, без да обяви с колко или в сравнение с какво. Затова Национална асоциация „Българско Черноморие” призовава министър Ангелкова да отговори ясно и точно с какъв бюджет разполага ведомството й и за какво се разходва. Колко средства са инвестирани за реклама на български курорти в чужбина и какви са резултатите като брой новопривлечени туристи?

От своето съществуване новоучреденото министерство на туризма не допринесе с нищо за решаването на многобройните и тежки проблеми в туристическия сектор. Министър Ангелкова умело обещава за голяма реклама както в европейски страни, така и в Азербайджан, Казахстан, Узбекистан, Туркменистан, Китай, Индия и др. и още от ноември ще се започне рекламирането на страната ни като туристическа дестинация за следващата година. А за тази година какво направи? Не беше нито  склонна на компромиси, в името на това туризма да се развива, нито искаше да чуе гласа на хотелиери, ресторантьори и други представители от бранша. Хотелиери, туроператори и концесионери на плажове няколко пъти даваха конкретни идеи какво да се направи, за да се стимулира българския туризъм, но предложенията им бяха подминати с пренебрежително мълчание. Дори протестът срещу отлива на руски туристи и бездействието на институциите по проблема не стреснаха никого от така нареченото Министерство на туризма.

За развитието на българския туризъм трябва да се обсъждат реалните проблеми като екорекета, липсата на реклама извън страната и липсата на връзка между хотелиери, туроператори и концесионери в страната. Върху това би трябвало да работи министерство на туризма в България.
Нито един турист не се интересува каква е концесионната такса на плажовете или към кое министерство се разпределят. Това, от което единствено се вълнува и което трябва да се промени е именно връзката между концесионери, туроператори и хотелиери.

Дестинация България има нужда от агресивна целева реклама. Например в страната годишно пристигат между 400 и 500 хиляди немски туриста. В системите на немски туроператори може да се рекламира в печатни каталози, презентации пред райзебюра, презентиране на филмови рекламни клипове по време на конференции, брандиране на лого на България на всички туристически изложения, провеждане на срещи с ключови туристически компании.

Министър Ангелкова обеща, ама друг път. А сега, за днес, за сезона???

За скъсяване на дистанцията между изискванията на туроператорите за дългосрочно развитие на туризма по Черноморието в България би трябвало да помогне министерството на туризма.  В това число улесняване на визови режими, подобряване на качеството на транспортните услуги, подобряване на инфраструктурната среда, летищни условия.
1
Коментара по темата
1.
Петко
09.07.2015 18:46:17
Какъв еко-рекет, вие луди ли сте? Постоянно говорите в каква бетонна кочина се е превърнало Черноморието, а давате трибуна на самите мутри, които го осраха?!?!
  Добави Коментар
Заповядайте на празнични трапези в деня на Рождество Христово На Коледа от 10 до 12 часа виенското колело на центъра ще работи безплатно за всички Готви се да влиза в политиката Един ден и това ще стане, обяви Краля на фолка
Това е новата звездна двойка Днес завесата беше изцяло открехната, след като двойката качи снимка, на която ясно можем да забележим годежния пръстен на ръката на Болтър Арест след тик-ток заплаха Задържаха мъж, заплашил, че ще извърши атентат на коледен базар
Няма да се оправим без внос на работна ръка, смята министърът на туризма Министерство на туризма застава зад сектора и бранша по отношение на по-ниска диференцирана ставка на ДДС. Поморие ще посрещне 2025 с концерт на Стефан Илчев и оркестър Славяни Община Поморие осигурява безплатен транспорт за желаещите да се включат в новогодишното тържеството
Дъщерята на президента получи нервна криза Това призна Дарина  Гълъбин Боевски: От олимпийски шампион до защитен свидетел на DEA Измъква се от наркосделка за 50 млн. долара 
Потвърдиха интереса на унгарската МОЛ към Лукойл Нефтохим Бургас Не се бъркаме в преговори и сделка, към каквато върви частния мажоритарен собственик на рафинерията, каза служебният министър на енергетиката Откриха морска мина в Черно море Местните жители са видели подозрителен обект
Раду от "Игри на волята" хвърли страшна бомба за жените в неговия живот  Със Силвия и Вики в Изолатора щеше да стане като с Чернобил, каза шеговито фенът на Челси пред „МачКаст“ Албания забранява "ТикТок" за една година заради убийството на тийнейджър Забраната, която е част от по-широк план за безопасност в училище, ще влезе в сила в началото на следващата година, каза албанският министър-председател Еди Рама