Айтос в очакване - ще издигне ли ГЕРБ свой кандидат за кмет, или ще подкрепи Васил Едрев
Ключови думи:
Айтос, ГЕРБ, избори, кандидат-кмет, Васил Едрев, Стоян Колев, ДПС, БСП, Реформаторски блок,
„ГЕРБ подкрепя Васил Едрев в Айтос“ е заглавие в сайта на БНР, публикувано макар и с въпросителен знак в 15,51 часа днес. Цитиран в публикацията е областният лидер на ГЕРБ Димитър Бойчев, който казва, че това е един от вариантите им. Час по-рано репортер на Флагман.бг се свърза с Бойчев по същата тема - във връзка с предстоящото общинско събрание на партията, обявено за 12 юни. На това събрание трябва да се обсъдят всички номинации за кандидат от името на ГЕРБ и да се вземе решение. Пред нас обаче той не изрази категоримна позиция и каза, че въпросът още не е решен.
„Това беше един успешен мандат на Васил Едрев, според моето наблюдение. Но нека мине събранието, ще има въпроси, ще има дебат. Засега има различни варианти, те ще се обсъдят и взетите решения ще се внесат в Изпълнителната комисия“, каза пред Флагман.бг Димитър Бойчев.
„Градът не усети никаква промяна в своя жизнен стандарт – нито един сериозен инфраструктурен проект от еврофондовете не бе завършен, освен обучението на общинската администрация с европари. Прословутата пречиствателна станция не е мръднала от десет години. Ако ГЕРБ застанат зад Едрев, това ще е политическа перверзия – той е ляво ориентиран и действа като ляв, вижте го как управлява“, заяви единственият опозиционер в ОбС на Айтос Стоян Колев.
Колев е лидерът на СДС и представителят на Рформаторите за тази община. Той се яви като кандидат за кмет през 2011 г. и вероятно сега се готви за реванш. Колев отказа да коментира собствената си кандидатура и на въпроса ни в тази връзка отвърна така: „В Реформаторския блок имаме качествени хора, подготвени да бъдат успешни кметове. Но нека мине нашето събрание в Бургас на 22 юни и аз след това ще обявя своето решение“, каза той.
Засега в Айтос ДПС няма да издига кмет и очевидно ще стои също зад Едрев, както направи на вота през 2011 г. В тази община по принцип от два мандата насам кмет става този, за когото гласуват избирателите на ДПС.
Досега се смяташе, че ГЕРБ ще издигне категорично своя общински съветник Николай Колев. Но вероятно подготвяната схема ще бъде такава: На първи тур ГЕРБ излиза с Николай Колев, а на втори ще подкрепи Едрев - ако дотогава се появи липсващата солидна кандидатура, която би застрашила днешното статукво.
БСП в Айтос е в отчайващо тежко състояние, там стягат за кмет шефа на общинската структура Андрей Андреев, който обаче е толкова архаичен в мисленето и поведението си като общественик, че за него не биха гласували и собствените му членове.
Патриотите са четвърта политическа сила след парламентарните избори през октомври м.г. Те още не са решили кого да издигнат или с кого да е коалират.
Към момента вотът наесен в тази община изглежда приключил още на първи тур – с преизбирането на Едрев.
94
Коментара по темата
94.
до 92,93 и останалите над 50% от постовете
18.06.2015 13:54:28
Сам се хвалиш, сам се лайкваш, злобно плюеш, само сменяш за заблуда кирилицата с латиница. Повярвал си котленския пенсионер, па седнал на компютъра да си прави кметска кампания...
93.
do 90
18.06.2015 11:05:53
ne iskam da glasuvam za teb orel -nasila li 6te me kara6 a
92.
do 90
18.06.2015 09:31:43
prostiq si umira prost sory
91.
do 90
18.06.2015 09:21:22
pi li si rozovite hap4eta ku4e
90.
До Мургови
18.06.2015 09:08:03
Ало, Мурговите! Не ви бива да пишете хубави неща. Вашата сила е другаде. Единя от компютъра, другия по улиците и бардаците, да създавате и разпространявате клюки и интриги срещу всички, дори и срещу тези които нищо не са ви направили. Правите го от чиста ЗАВИСТ. Мислите си, че като каляте всички около вас, ще изпъкнете в очите на хората. Толкова сте елементарни, че никой не се занимава с вас, дори да разказва истории за благородни елени и опитни "професионалистки". Никой не обича клюкари и интриганти. Печелите единствено презрение и лицемерие. Ако по чудо ГЕРБ номинира Мургов за кмет, тогава ще разберете, че горното е истина.
89.
do baba Steli
15.06.2015 22:58:29
fini6ira i slava bogu imalo bog da vi izpidira haide gid i da te nqma
88.
наблюдател
15.06.2015 15:15:24
да сте чули дпс да се оплуват един с друг??? туй го могат само айтошките "гулеми пулитици "
87.
onufrij
14.06.2015 23:22:03
Що си чешите езиците бе политикантстващи интелеектуалци? 25 години "преход" електората айтоски си избира червените с покрепата на турците,които не могат да излъчат образован кандидат.Едрев поне направи нещо добро.Какво значение има кой ще го подкрепи.Ако са управляващите града ще получи още нещо в повече.
Какво умувате?
Какво умувате?
86.
kkk do85 Stela
14.06.2015 09:19:19
tejko e kato te izhvurlqt ot vlasta no vsqko n4alo ima i krai va6iqt krai doide i vsi4ki v Aitos mnogo se radvame chao
85.
шишо
14.06.2015 00:02:30
Стояне, БРАВО!Един път да кажеш и ти нещо умно!Разбира се , че е политическа перверзия ако пак този мъничък човечец, без грам достойнство, интелект и най- важното качества, стане пак кмет на нашето загиващо градче!Той не показа нищо като градоначалник и е време да го изпратим.Да му пожелаем щастливи старини. Да си папка пенсийката и никога повече да не си и помисля, да препарва в политиката, че града ни още повече баталяса от неговото управление.
84.
ДО:82(Айтошка Фидосова)
13.06.2015 12:38:23
Недей така ма фидоске, аз ли МА, са угоих около децата, аз ли ма ФИДОСОВА лапам субсидията(паричките) които са предназначени за талантливите деца на Айтос!
83.
AI6E
13.06.2015 08:57:07
Orel e besen 4e izgubi i sq duha par4okab1
82.
Йов4
13.06.2015 08:51:03
?Какво общо имат Христина и Едрев, лллл
81.
лллл
13.06.2015 00:20:12
И аз искам да вляза в джоба на Христина!Да ми е топло!Пак , тези същите, ще изиграят обикновените хорица на града да гласуват за Едрю и ще лапате мухите! Затова се осъзнайте! Не допускайте Едрев да е отново кмет!
80.
Христин
12.06.2015 18:39:27
Аз пък искам Христина да стане кмет. Оправна е. Ще ви сложи всички в джоба си.
79.
Aitos
12.06.2015 17:24:30
Basi tupacite det ste v Aitos 6tom Orela vi e idol i vi manipulira
78.
Hm
12.06.2015 16:45:35
Ильоминати? Слочаеност? Не мисла!
77.
ДАНЪКОПЛАТЕЦ
12.06.2015 15:54:09
Питайте как кмета Едрев оправя обществените поръчки.
Последната отстранява всички големи фирми Трейс, Страбаг, Път 2004, Бургаспътстрой, за абсурдни неща несвързани с цената ,качеството и срока/ като това ,че печата не е сложен върху подписа/ а печели дъщерна филма на небизвестната Хидрострой варна/.
А фирми с асфалтови бази и кариери наоколо които дават хляб на жителите на Айтос нямат достъп до общ. поръчки.
Но все пак идват избори г-н Едрев.
Последната отстранява всички големи фирми Трейс, Страбаг, Път 2004, Бургаспътстрой, за абсурдни неща несвързани с цената ,качеството и срока/ като това ,че печата не е сложен върху подписа/ а печели дъщерна филма на небизвестната Хидрострой варна/.
А фирми с асфалтови бази и кариери наоколо които дават хляб на жителите на Айтос нямат достъп до общ. поръчки.
Но все пак идват избори г-н Едрев.
76.
Община do 74
12.06.2015 14:52:58
spira4ki nqma6 li orel
75.
Община do 74
12.06.2015 12:43:51
Dobre 4e sum po informiran ot teb pone da ne pi6a gluposti Haha
74.
До община
12.06.2015 11:09:21
"За да има пари трябва да се ходи до София" - не са ли това думи на Едрев. А каква му е работата на него. Щом трябва ще спи в София, но да осигури пари за общината.
73.
До Петя
12.06.2015 11:03:51
Всички мислеха, че е майтап, пък Никса мисли, че е истина........ Някои хора ще осъзнаят ли някога, че не всичко е пари на този свят!
72.
?
11.06.2015 22:43:02
А Иванчо Иванов и АБВ?
71.
Петя
11.06.2015 20:52:17
Как пък разбрахте че сме в очакване? Отдавна не сме.....Щом до Николай Колев я докарахме.....Мислех,че е майтап, а то било истина..
70.
айтозлия
11.06.2015 17:03:48
брех мноооого анализитури - тука мой само кандидати за кмет пишат, или бивши
69.
Община
11.06.2015 16:20:12
Най трагичното е че обидити идват от подчинените му в съвета на който върши цялата работа понеже са неспособни надменни и мързеливи и само реват за пари
68.
Община до 67
11.06.2015 16:10:18
Който щте да става кмет не ми е ясно само защо толкова много обиди се иписаха по адрес на Едрев при положение че той не е обидил никой Май много ви е страх да не спечели Подлец със сигурност не е нито безидеен -но уви за всяка идея трябват и пари а той нЕ РАЗПОЛАГА С толкова пари НЕ ОБИЖДАЙТЕ ХОРА КОЙТО НЕ ОТВРЪЩАТ НА ОБИДИТЕ ВИ СПРЕТЕ С ЛИЦЕМЕРИЕТО
67.
иаяи
11.06.2015 15:09:04
Да, Едрев не става.
Освен, че е некадърен ръководител и безидеен градоначалник се доказа като пълен подлец. Отделно се оказа и подкупен.
Въпроса в действителност опира до това, че няма читъв кандидат.
При основните политически сили всичко е предварително програмирано по такъв начин, че срещу Едрев да застанат възможно най-удобните за него кандидати.
ГЕРБ- Никсъна или Желев, БСП- Андреев....., СДС -Перлата, ??-Йорданов, АБВ -Господинов, ДПС -Едрев.
Освен, че е некадърен ръководител и безидеен градоначалник се доказа като пълен подлец. Отделно се оказа и подкупен.
Въпроса в действителност опира до това, че няма читъв кандидат.
При основните политически сили всичко е предварително програмирано по такъв начин, че срещу Едрев да застанат възможно най-удобните за него кандидати.
ГЕРБ- Никсъна или Желев, БСП- Андреев....., СДС -Перлата, ??-Йорданов, АБВ -Господинов, ДПС -Едрев.
66.
Община do62
11.06.2015 11:17:08
Nikolino ob6tinata nqma dati dade evropari4ki finisch svinio stiga si qla otivai v Sozopol da miesh toaletnite pone imash staj tam -nqma mangi za teb i roga4a ti
65.
Община do62
11.06.2015 11:06:10
Nikolino spri sa ma po dobre si druj muja do sebe si vmesto da pi6e6 gluposti 4e ve4e te izmestiha novata mu
64.
Наебани отРуждито
11.06.2015 10:58:02
Машшалах,айтозлии,надупете се пред Руждито.Наебани българи,ха-ха-ха.
63.
Айдеееее
11.06.2015 10:46:44
Че Едрев не става е ясно на всички. Въпросът е кой ще избере Айтос на негово място. В коментарите по долу видяхме кои не става. Хайде сега кажете някои, който според вас може да бъде читав кмет. Аз такъв не виждам!!! Надявам се да излезе някое ново име - млад и кадърен, с добро име в града но ...
62.
do 54
11.06.2015 10:20:01
Ти защо не отидеш да работиш в прословутия рибен завод където заплатите варират между 250-300 лв. при нечовешки условия на труд при минусови температури. След две години работа и си и валид за цял живот. Защо не отидеш дс питаш ВСЕ ОЩЕ РАБОТЕЩИТЕ колко много са "доволни" от условията на труд и заплатите които получават... препоръчвам ти да отидеш с охрана при работниците иначе ще се насладиш до наслада на всенародната работническа "любов" която ще те заобгради от всякъде!?! СМЕШНИЦИ Аз СЪЩО НАЕМАМ РОБИ НА РАБОТА ЗА БЕЗ ПАРИ?
61.
??????????????
11.06.2015 10:07:28
А бе хора, защо още го коментирате това Орле, той от три години не е лидер на ГЕРБ в Айтос и няма да е от кандидатите!
60.
Община
11.06.2015 10:05:19
Николино 59 много си зле
59.
до 54
11.06.2015 09:59:16
Е как точно Едрев ги откри тея работни места не разбрах като това са частни инвестиции с закупени частни парцели ?? какво е спомогнал той ? много е лесно с общински пари да правиш обществени поръчки нАгласени за свои хора, затова и сметна палата бяха на проверка. Къде са проектите с еврофинансиране които да налеят пари в общината а не за сметка на нея-няма нито един. погледни малко по далеч от носа си, но преди това си го извади от дупето на управниците лизач
58.
Община
11.06.2015 09:57:56
ОРЛЕ остави хората сами да си решат кой искат стига си нахалствал и давал акъл-нали се сещащ че си тъп
57.
Община
11.06.2015 09:50:13
ОРЛЕ НЕ СЕ ТРЕВОЖИ НА МАГИСТРАЛАТА ИМА МНОГО РАБОТА -ГЛАДНИ НЯМА ДА ОСТАНЕТЕ
56.
do orleto 55
11.06.2015 08:56:39
daje i da imame nujda ot nov kmet toi nqma da bude kradeca ORLOV I prestani da plue6 Edrev bokluk debel mazen kava
55.
реалност
11.06.2015 08:45:49
За съжаление нищо не се е случило в Айтос през последните 4 години с кмет Едрев. Градът има нужда от нов кмет
54.
do 52
11.06.2015 06:48:26
Edrev otkri 250 rabotni mesta v ribniq zavod 1200 rabotni mesta na cista4i i ozeleniteli rabotni mesta v masterhaus po 3 ma rabotqt v vsqka edna lafka ne sum 4ul Vrab4ev ili Orlov v ramkite na 2 mandata da sa otkrili pone 1 rabotno mqsto vilata mu struva na polovinata na otkradnatite pari za djipa na Orlov a te krajbite mu nadhvurlqt pove4e ot 200 bona kakvi interesi ima Edrev kato nqma sobsven biznes i nikoi ot poznatite mu ne e stanal po bogat i kakvi prokoraturi bulnuva6 Koito e kral da mu misli sega Qnev kakvo go namisa6 i toi ne e kral kolkoto vas Taka 4e Orle stiga pisa po cqla no6t gluposti i luji da ne se izlaga6 vsi4ki te znaqt ko si vzel i 4e ni6to ne si dal no fini6ira kato gledam dobre oguihme semeistvoto ti kvo iska6 da se prusnete li
53.
до никой
11.06.2015 02:02:16
Единствената сериозна кандидатура на ГЕРБ е г-н Пенчо Желев, уважаван човек и професионалист който може да поведе и ГЕРБ и града напред. Единствената серозна опозиция и алтернатива на сегашното ръководство. Всичко друго е просто несериозно...
52.
Реални факти
11.06.2015 01:56:31
КОЙ обещаваше нови работни места в Айтос, КОЙ не закърпи нито една дупка в Айтос, КОЙ си построи луксозна вила в Айтос, КОЙ гушна комисионната от лавките на ДПС в Айтос, КОЙ направи далаверата с КТБ в Айтос, КОЙ върти далаверите с Георги Янев, КОЙ гушна комисионната от Северни Води, КОЙ наглася конкурсите и търговете в съвета, на КОЙ групата общински съветници лобират за лични финансови интереси в Айтос и стотици още такива въпроси на които няма КОЙ да отговори?!?! Освен новата власт с новия кмет съвместно с прокуратурата но не коя да е а Софийска!?
51.
do orleto
10.06.2015 22:01:31
Vasil Edrev trqbva da e lidera na GERB a ti da si aut na wun ili v pandela
50.
do hristina
10.06.2015 21:47:38
Wsickite Orleta sa tupi da znae6 6tot mai o6te neznae6 vij gi kvi sa maloumni ko 6te glasuvam za tiq sme6nici
49.
?
10.06.2015 21:45:02
Коя Христина, Орел?
48.
AI6E
10.06.2015 21:44:45
neiskam glupaci kato ORLOV da me komandvat i kradat biznesa na Orlov vurvi 6tot krade ot ob6tinata s durjavni pari lesno se previ golqm biznes Edrev biznes nqma
47.
Пепо
10.06.2015 21:42:12
Христина не се излагай че голямото орле е тъп като гъззззз
46.
НЕЗАВИСИМ
10.06.2015 21:41:17
Д Орлов с какви пари си купи дйипа за 80000 с кви пари си купи камери за 240000 с кви пари си купи земя ж село Пирне не са ли от крайби от обстината слуцаино колко скупо си продаде цветята и друвцетата на обстината никои не пасе трева е СТИГА ТОЛКОЗ Е КРАЛ И НАСИТЕ ДЕЦА ДА МУ ПЛАСТАТ КРАГБИТЕ ДА ВУРВИ НА МАИНАТА СИ Едрев толкова не е откраднал то се визда стига плуите ГЕРБ палиоцовци крадливи махаите се не ви искаме
45.
до: Мариян ( Христина)
10.06.2015 21:31:58
Виж какво ще ти кажа мариянке, за разлика от вас," васко и неговата крадлива банда "които цял живот живеете на гърба на обществото Даниел притежава просперираща фирма и бизнес, който дава хляб на не малко Айтозлии........така, че Даниел орлов е къде къде по- достойния и кадърен кандидат!
44.
Член на ГЕРБ
10.06.2015 20:09:37
Спокойно бе хора събранието за номинации е на 12.06.15г. и там ще стане ясно кой е кандидата на ГЕРБ. За сега се очакват номинациите на Пенчо Желев и Николай Колев, пък може да има и изненади!
43.
Мариян
10.06.2015 16:36:00
Харесвам ГЕРБ и гласувам за тях -5 гласа от семейството ми.Но кажете ми как за местни избори да гласуваме за Д. Орлов .Проблема е че в малкия град всички се знаем и дори Бойко да дойде да агитира за Даниел , ние си го знаем що за стока е.Важно е самата личност, дори да е безпартиен
42.
Пенко
10.06.2015 15:45:40
Не ни трябва Едрев видях ме го колко може.
41.
Момчил
10.06.2015 15:43:39
НИКОЙ НЕ ТРЪПНЕ В ОЧАКВАНЕ ЕДРЕВ Е АУТ
40.
Поля
10.06.2015 15:40:41
Никой в Айтос не би гласувал за Едрев
39.
Митко
10.06.2015 15:37:48
Няма вариант ГЕРБ да подкрепи Едрев не са толкова тъпи
38.
Дани
10.06.2015 15:32:20
Г-жо Данита , въпросната улица е Хаджи Димитър и се ремонтира през 4-5 години.Проблема е че големите камиони и цистерни я разбиват и сега изглежда като селски път.Права си че карат пияни вечер и тази улица макар и разбита се ползва за писта.Представи си когато се асфалтира и вечер след11-12 пияни мотористи препускат и се надпреварват кой мотор повече шум ще вдигне. Полицаите вечер са скрити в колата близо до входа на бившето воен. поделение по на тъмно место и единия спи на задната седалка , а другия дреме .После се разменят и не им пука кой как кара,нали им минава смяната и надника е вързън.Колкото до Едрев винаги ще има хора които го харесват и други които не одобряват
37.
aytoski huligan
10.06.2015 12:39:12
Предизборният кючек започна .......ДАЙТЕ ЧАПРАЗ НА МУЗИКАТА ха ха ха ха ха ................Майка ви да иба политици от всички политически партии.
36.
Данита
10.06.2015 12:39:08
Не искам да се меся за кмета на Айтос кой какъв е , защото не живея в този град .... но много лошо впечатление ми прави как изглежда града на фона на Карнобат например . Карнобат е град с почти нулева безработица , красив , подреден и озеленен , а Айтос изглежда дори по-зле от Руен например . В петък вечер пътувах по пътя покрай автогарата за Славеевите нощи . Е няма толкова разбит и опърпан път като този "централен" в Айтос. Не стига че не можеш да караш с повече от 20 км. , но на всичкото отгоре и не знаеш кой ще ти се катурне отгоре докато си на пътя . Това е защото 95% от айтоските шофьори карат пили , и то поне на 5-6 ракии и сядат зад волана . Ако кмета е наистина бивш полицай , много интересно защо не прати патрулка за 5 вечери например на въпросния път , със сигурност ще събере поне на половината град книжките само за една вечер . Наистина изглежда жалко един обезлюден мръсен и окърпен град , да прави бляскави концерти , да се опитва да весели прекрасните и хора на една неокосена и мръсна поляна , а кмета да танци в близкия ресторант Колизеум с вярната общинска свита без да му пука за немотията и мизерията ...
35.
Айдеееее
10.06.2015 11:59:31
Какво направи Едрев за 4 години? Асфалтира улиците, спечели европроект, откри работни места(за айтозлий) или каквото и да е позитивно нещо за Айтос? НЕ. Краде, напълни общината и администрацията с некадърници и турци(което е същото) изми площада пред "Генгера" за Славееви нощи и се дупе ли дупе на ружди хасан!!!
34.
Кольо
10.06.2015 09:48:23
За кво пишете такива статии . Никой не се интересува от тва къв кмет ще царува в Айтос щото няма работа и който дойде гледа как да захлеби повече . Този Стоян да гледа да си оправя свойто семейство и фирмата защотото и с двете яко я е окъсал и не плаща а не да мисли как да бъталяса цял град. Да си гледа там работата с ромите и турците дет гласуват за него и да не очаква че някой българин ще се прекара. То да си беше направил сметката и да си оправи делата с катастрофите и жената и после да мисли как иска кмет да става
33.
Община
10.06.2015 09:39:27
Време е всички в ГЕРБ Айтос да се сменят с по честни и кадърни хора инък тежко и горко на бате Бойко на изборите
32.
Пешо
10.06.2015 09:32:05
Какво общо има Едрев с ГЕРБ.
31.
Пешо
10.06.2015 09:30:02
Стига сте писали глупости!
30.
Община
10.06.2015 09:29:14
Едрев може -но не ви дава да крадете това ви пречи спрете се малко ненаядници
29.
Иван
10.06.2015 09:28:20
В Герб си имаме достатъчно кадърни хора,за да подкрепяме чужди.
28.
Милена
10.06.2015 09:25:40
Защо Едрев.Всички видяхме колко НЕ МОЖЕ.
27.
Ангел
10.06.2015 09:22:51
Нека да подкрепим можещи хора...не Едрев.
26.
Община
10.06.2015 09:13:18
Даниелчо стига си плул време ти е да си ходиш от ГЕРБ най- добре се върни към първата си работа миене на тоалетни
25.
DH
10.06.2015 09:00:04
Поредната постановка на определени политически партии
24.
Сашо
10.06.2015 08:57:01
За целия мандат Едрев не направи нищо.Не могат гербаджии да го подкрепат.
23.
Сашо
10.06.2015 08:55:09
За целия мандат Едрев не направи нищо.Не могат гербаджии да го подкрепат.
22.
Сашо
10.06.2015 08:55:02
За целия мандат Едрев не направи нищо.Не могат гербаджии да го подкрепат.
21.
Жужа
10.06.2015 08:45:57
Какво направи Едрев за 4 години!!! Че да го подкрепим отново...
20.
Жужа
10.06.2015 08:45:49
Какво направи Едрев за 4 години!!! Че да го подкрепим отново...
19.
Жужа
10.06.2015 08:44:54
Какво направи Едрев за 4 години!!! Че да го подкрепим отново...
18.
Жужа
10.06.2015 08:43:49
Какво направи Едрев за 4 години!!! Че да го подкрепим отново...
17.
кокото
10.06.2015 07:33:33
Ако дпс разреши.
16.
пито-платено
10.06.2015 07:20:28
В никакво очакване не е Айтос. Айтозлии си знаем какво ще стане. Герберите ще подкрепят Едрев, за да покажат как подкрепата за тях нараства дори в такава общин като Айтос. Ще го направят заедно с ДПС и бат'Ружди. Логистична подкрепа ще окаже полицията. Нали се сещате кой е директор и кога беше назначен за постоянно на този пост? Калоянов и Едрев бяха заедно в Сунгурларе, после Едрев в Карнобат - Калоянов в Сунгурларе шеф; после Едрев в Първо в Бургас, а Калоянов в Пето; после Едрев в РДВР, а Калоянов негов заместник. Сега Калоянов ще окаже логистична подкрепа на преизбирането на Едрев. Освен това временно за шеф на РПУ Айтос е сложен Атанас Димитров и той трепери да запази поста си. Затова ще слуша какво се иска от него и полицаите в циганската махала ще минат инструктаж. Ще изгори някой друг мишок за търговия с изборни резултати, за да е всичко чисто и всички институции да са доволни. Над всички обаче стои бат'Ружди!
15.
л.с
10.06.2015 00:08:44
Ако Герберите подкрепят Васил Едрев, напускам града
14.
избирател
10.06.2015 00:01:09
А бе този Бойчев колко време е живял в Айтос че да дава оценка за кмета и какво е свършил за 4 години. А и айтос ли и да не са с неговите розови очила никой в Айтос няма да гласува за Вас ето пък куче и ДПС да го подкрепи
13.
....
09.06.2015 22:58:01
То че политиката е ку.венска работа е ясно но чак пък толкова да се надупят Герберите...жалка история...направо ме загубихте като глас
12.
Айтозлия
09.06.2015 22:56:10
Не се притеснявайте от този мишок дето превърна Айтос в ЕТ от където и да се кандидатира няма да го изберат в Айтос само ще си изхарчи откраднатите пари от този мандат пък Герб ще издържа отново дървото
11.
юсджан
09.06.2015 22:49:58
Полайте си малко ако така ви олеква А Васко е готин пич четири години неуморно строи в Айтос то Евро проекти то улици то лафки то пречистват ела станция и така Айтос заприлича на Бургас благодарение на Васко Едрев машалах Гюзел Башкан
10.
Клю-клю
09.06.2015 22:41:57
Айтос е един клюкарски град, само клюки, интриги и завист! ПИСНА МИ от само повярвали си бизнесмени и ченгета, пардон, милиционери! Вярвам, че ИМА все още читави хора, ама явно не са от Айтос!!!
9.
НЕЗАВИСИМ
09.06.2015 22:33:18
ДАНО ВСИЦКИ ОТ ГЕРБ В АИТОС ДА ГИ СМЕНЯТ С ПО НЕКРАДЛИВИ
8.
ГЕРБ АЙТОС
09.06.2015 22:22:15
Това ако стане всички от герб Айтос ще напуснат ГЕРБ затова искам да успокоя Айтозлии Васил Едрев няма да е кандидат на ГЕРБ всичко е само лакардии
7.
до 5
09.06.2015 22:20:51
Орлов не се представяи за янев много си явен злобар
6.
умен
09.06.2015 22:19:11
Статията е платена но не мойте да го оцерните Едрев смотлиовци
5.
Георги Янев АВАТАРИ
09.06.2015 22:15:18
Честито на ДПС И Рожди асан той предложи Васко в първо районно той се отказа Васко да стане кмет. Рождено му даде на първи тур 1400 гласа а на балотажа 3200 гласа но този път Рождено се доказа че владее и структурите на ГЕРБ аскулсум на Асан и честито на АЙТОЗЛИИ нищо не могат да променят обикновените хора освен да избягат от това изостанало градче
4.
Честито!
09.06.2015 21:14:22
Имах един приятел който често задаваше въпроса:
Знаеш ли какво е анализатор?
Интересна дума с двояко съдържание....
Айтос или поне върху политическите сили в момента наред с другаря Румен, се упражнява един виден карнобатски винопроизводител.
Обхванати са възможните центрове на влияние. Герб-местното ръководство не пее в хора. В петък вероятно ще покажат мускули, ама на дали.
Решението ще е стратигическо с оглед сменения собстеник на едни финикийски знаци и "успешния мандат на кмета". Ако пък надделее месното самочувствие-кандидата е предварително програмирам и е толкова удобен, че.... Никсън що се занимаваш с глупости?
БСП....безидейна история. Андреев -по удобен от Никсъна.
Не си струва хабенето на ресурс. Разбира се другия другар -Которов работи усърдно там-втория център на власт и финанси. Овреме овладян.
Направо ми се иска да завия,че Стоян Колев е по-добрата алтернатива.
Безумие просто.
Е айтозлии, честито!
Другаря Румен пак посочи и пак избрахте! Нищо, че се правят на скарани с Едрев.
Знаеш ли какво е анализатор?
Интересна дума с двояко съдържание....
Айтос или поне върху политическите сили в момента наред с другаря Румен, се упражнява един виден карнобатски винопроизводител.
Обхванати са възможните центрове на влияние. Герб-местното ръководство не пее в хора. В петък вероятно ще покажат мускули, ама на дали.
Решението ще е стратигическо с оглед сменения собстеник на едни финикийски знаци и "успешния мандат на кмета". Ако пък надделее месното самочувствие-кандидата е предварително програмирам и е толкова удобен, че.... Никсън що се занимаваш с глупости?
БСП....безидейна история. Андреев -по удобен от Никсъна.
Не си струва хабенето на ресурс. Разбира се другия другар -Которов работи усърдно там-втория център на власт и финанси. Овреме овладян.
Направо ми се иска да завия,че Стоян Колев е по-добрата алтернатива.
Безумие просто.
Е айтозлии, честито!
Другаря Румен пак посочи и пак избрахте! Нищо, че се правят на скарани с Едрев.
3.
Трагично
09.06.2015 20:45:08
На всички избори гледаме как кметчетата се изтъргуват на герб, а те видимо търгуват ли търгуват.
2.
не се заблуждавайте
09.06.2015 18:20:27
Кмет на Айтос ще стане когото посочи Ружди Хасан.Никакви крадлювци господинови,симеонджанковци,иванчоивановци,стоянколевци.Само Руждито ще качи на трона кмет.За късмет на всички българи дето на думи сте големи националисти иначе.
1.
смях
09.06.2015 17:15:39
"Местния шеф на РБ" - Флагман всички знаем, че публикацията е платена, но сверявайте си информацията.