Пак ужас в Бургас! Пежо блъсна баба с внуче пред жп гарата
Жената е на видима възраст около 50 години. Тя е пресичала заедно с внучето си, буквално е притичвала, казаха очевидци. Пресичането им било неправилно - от входа на гарата към градинката, която е встрани от Областна управа. Двете пешеходни пътеки със светофарите между централния вход на гарата така и останали неизползваеми. Не е ясно за къде е бързала жената. Детенцето - момиченце на около 4 години, е силно разстроено. Водачът на лекия автомобил буквално е връхлетял върху баба му. Тя е успяла да бутне момиченцето напред, за да не попадне под гумите. Шофьорът твърди, че е гледал назад, защото се е престроявал. Излизал е от паркинга пред жп гарата и правел опит да се включи в претовареното движение в посока бул."Булаир".
Жената има контузни рани по ръцете и коленете, преглежда я екип на Спешна помощ я преглежда. Малкото дете е в шок.
Ямболският шофьор – мъж на около 30 години, в момента е разпитван от полицаи. Тестват го за употреба на наркотици и алкохол. Колеги на водача на пежото се обадиха в редакцията, за да гарантират за него - бил служител в магазин, дисциплиниран и уравновесен човек.
Водачът дава проба за алкохол и наркотици,
но според очевидци нямал вина за инцидента
но според очевидци нямал вина за инцидента
48
Коментара по темата
48.
До 47
05.05.2015 10:44:00
Най-дебилната логика е твоята пич. Вчера щеше да ме блъсне кола на пешеходна пътека. Единият от водачите спря за да мина, другия го заобиколи и продължи отнемайки ми предимството.
Може ли да съм толкова безотговорен да пресичам, когато на човека му се е карало с бясна скорост, кажи ми .
Може ли да съм толкова безотговорен да пресичам, когато на човека му се е карало с бясна скорост, кажи ми .
47.
Бургас
04.05.2015 21:37:40
Точно обратното - по-отговорни трябва да са пешеходците,защото кола се оправя, в затвор се лежи и се излиза, но собствения ти живот няма кой да върне. И ако бабата с внучето беше пресякла 10 метра встрани на светофара, нищо нямаше да и се случи. Ама естествено защо да го прави, като по-добре на бегом между колите. И сега същата по-бързо ли стигна за където се беше разбързала? Пресичайки правилно и спазвайки закона за движение намаля с пъти вероятността да пострадаш в ПТП. Ама иди го обяснявай на простия българин.
46.
Шофьор и Пешеходец
04.05.2015 15:24:10
Истината е ,че всички участници в движението масово нарушават правилата за движение по посочените по долу причини.
Наблюдавам го постоянно. Няма по-виновни, но има такива, които трябва да са по-отговорни. И това са шофьорите.
Наблюдавам го постоянно. Няма по-виновни, но има такива, които трябва да са по-отговорни. И това са шофьорите.
45.
Бургас
04.05.2015 15:09:40
Истината е,че пешеходците масово нарушават правилата за движение,защото никой не ги глобява и не им дреме.Това си е до култура и манталитет.Едни цивилни полицаи по възлови кръстовища и актове по 150-200 лв. за неправилно пресичане и ще им дойде акъла в главата.
44.
До 123
04.05.2015 14:56:11
Не, пич! Значи, че ще погледнеш в огледалото си. Фокуса ти ще е премине към обекта, в който гледаш и ще видиш отражението на случващото се в страни или зад теб. Като сменяш песента не гледаш напред и надолу, означава, че гледаш в радио-касетофона. Гледаш назад в ситуация, която не си сигурен, че огледалото ти ти дава пълна видимост. И дори за момент не си помисляш като си гледаш в оглредалата се води, че гледаш напред! ЗА БОГА!
Моят инструктор ме е учил преди да спра да давам аварийни или мигач и преди да изляза от колата да се огледам, ако излизам от страната на платното за движение.
В конкретния случай с врата гледах направо. За магията на спирачния път, обаче, ще ти обяснявам при следващата тема за катастрофа. Вече ми стана скучен.
Моят инструктор ме е учил преди да спра да давам аварийни или мигач и преди да изляза от колата да се огледам, ако излизам от страната на платното за движение.
В конкретния случай с врата гледах направо. За магията на спирачния път, обаче, ще ти обяснявам при следващата тема за катастрофа. Вече ми стана скучен.
43.
123
04.05.2015 14:45:37
Нещо май не може се разберем,не напразно по надолу питатах на къде гледаш и какво виждаш,за да те видя в този случай е нужно да погледна лявото странично огледало,което е пред мен в ляво,което означава че ще погледна напред в ляво,а ти като погледнеш назад в ляво и взимаш вратата на човека.И нз за твоя инструктор ама при моя като минеш близко до спрял автомобил и почиваш.
42.
гост
04.05.2015 14:43:12
МОЛЯ ВСИЧКИ ШОФЬОРИ ДА КАРАТ С МАКСИМАЛНАТА ПОЗВОЛЕНА СКОРОСТ ЗА ТОВА В НАСЕЛЕНИ МЕСТА, ДА УКАЗВАТ С ПЪТЕПОКАЗАТЕЛ ПОСОКАТА НА КОЯТО ЗАВИВАТ И ДА НЕ ОТНЕМАТ ПРЕДИМСТВОТО НА ПЕШЕХОДЦИТЕ НА ПЕШЕХОДНИ ПЪТЕКИ. МОЛЯ И ДА НЕ МИСЛЯТ, ЧЕ ПОНЕЖЕ ЕДНА БАБИЧКА СЕ ДВИЖИ БАВНО СЕ ЧУВСТВА КАТО НА РЕВЮ ;)
41.
Garantirano ot bezhaberieto na GERB
04.05.2015 14:35:10
Kogato si imashe PLYTNI METALNI ZAGRAJDENIQ nikoi ne presicashe ot kydeto mu padne !
A pri gerberite vsicko be izrqzano. kyde zarad Sinqta zona, kyde za bus spirkite ...., A NAI-MNOGO IZRQZAHA elektorata na GERB i DPS - ciganite.
Haide sega onq korumpeto Lukov, da vnese dokladna, CIGANITE DA VYRNAT JELQZOTO ili gerberite da izkarat kinti ot dyrjavnata subsidiq i DA OPASHAT VSICKITE BULEVARDI s pregrajdashti ogradi.
Ako nqmat kinti, Momata shte im dade, kef ti ot hotela v Kiten, kef ti ot super vilata - 360 ZRP na kraqt v s.Velika do Lozenec.
A pri gerberite vsicko be izrqzano. kyde zarad Sinqta zona, kyde za bus spirkite ...., A NAI-MNOGO IZRQZAHA elektorata na GERB i DPS - ciganite.
Haide sega onq korumpeto Lukov, da vnese dokladna, CIGANITE DA VYRNAT JELQZOTO ili gerberite da izkarat kinti ot dyrjavnata subsidiq i DA OPASHAT VSICKITE BULEVARDI s pregrajdashti ogradi.
Ako nqmat kinti, Momata shte im dade, kef ti ot hotela v Kiten, kef ti ot super vilata - 360 ZRP na kraqt v s.Velika do Lozenec.
40.
гост
04.05.2015 14:34:29
МОЛЯ,ВСИЧКИ ПЕШЕХОДЦИ ДА ПРЕСИЧАТ САМО И ЕДИНСТВЕНО НА ПРЕДВИДЕНИТЕ ЗА ТОВА МЕСТА.ДА НЕ ПРЕСИЧАТ НА ВЕЧЕ СВЕТНАЛО ЧЕРВЕНО И ДАНЕ ПРЕМИНАВАТ КАТО НА РЕВЮ ПО ПЕШЕХОДНИТЕ ПЪТЕКИ!!!!!!!!!
39.
До 123
04.05.2015 14:33:29
Ми не винаги тоя отзад е виновен. Един ден гледайки напред като минеш в лява лента и се издрънчиш в някой дето бронято му към този момент е там където са ти стоповете, ще разбереш, че не всеки път е виновен тоя отзад.
Този отзад е длъжен да спазва задължителна минимална дистанция.
Един такъв като тебе, дето само в посоката на движение си гледа веднъж му отнесох врата като реши я отвори без да погледне. Знаеш ли на КАТ какви тиради им държеше за това, че тоя отзад винаги бил виновен и че колата като не е в движение защо да гледал назад като отваря врата.
За 3 дни не само ми плати ремонта, ами и да се извинява ме потърси. Поне тази доблест имаше.
Иначе нали ти казах. Чети за задължителните огледала и дано не ти се наложи да разбереш какви разлика има понякога между практиката и теорията, особено в огледалата.
Кви са били тия инструктори дето са ви дали изпита , не знам.
Този отзад е длъжен да спазва задължителна минимална дистанция.
Един такъв като тебе, дето само в посоката на движение си гледа веднъж му отнесох врата като реши я отвори без да погледне. Знаеш ли на КАТ какви тиради им държеше за това, че тоя отзад винаги бил виновен и че колата като не е в движение защо да гледал назад като отваря врата.
За 3 дни не само ми плати ремонта, ами и да се извинява ме потърси. Поне тази доблест имаше.
Иначе нали ти казах. Чети за задължителните огледала и дано не ти се наложи да разбереш какви разлика има понякога между практиката и теорията, особено в огледалата.
Кви са били тия инструктори дето са ви дали изпита , не знам.
38.
123
04.05.2015 14:25:55
После се чудим защо всеки ден има блъснат пешеходец,а то всеки втори гледал назад.Нз да се смея ли да плача ли.
37.
123
04.05.2015 14:18:42
Заради мъртвата точка ли бе умник,или заради такива като тебе многознаещи,и защо ми е да гледам назад ако не карам назад,не напразно винаги този отзаде е виновен.Ляво и дясно не е назад да поясня.Защо ли?МАНЯК!И виж от коя година на кои превозни средства е задължително да имат огледала за мъртва точка в ЕС естествено. И пак се попитай защо ли.
36.
555
04.05.2015 14:11:51
Мъртва точка има. Ако щеш tico kaрай, ако щеш тир пълен с новобранци. Който не го е изпитал той не знае
35.
Хахаха
04.05.2015 14:11:39
Назад се гледало само когато караш назад ! Е това е следващия кандидат донор, който ще тръгне в неизвестна посока директно от магистрала "Тракия" в близко бъдеще.
34.
До 123
04.05.2015 14:05:23
Маняк, не ти пожелавам да разбереш къде ти е сляпата точка в движение. Именно при пристрояване се разбира. И е доста повече при автомобили, щото при товарни с ремаркета и полуремаркета нямаш задно виждане.
Не е нужно да имаш 3-4 висши образования за да шофираш. Айде отговори си, сега, защо на ден умират толкова хора в катастрофи. ЗАЩОТО ТРЯБВА ДА ИМАШ СЪВСЕММ МАЛКО МОЗЪК ЗА ДА ШОФИРАШ. Задното огледало не ти е за гледаш назад като караш назад, тъпак такъв. Огледалата са за да можеш да гледаш в посоката, накъдето не ти е носечана главата.
Не е нужно да имаш 3-4 висши образования за да шофираш. Айде отговори си, сега, защо на ден умират толкова хора в катастрофи. ЗАЩОТО ТРЯБВА ДА ИМАШ СЪВСЕММ МАЛКО МОЗЪК ЗА ДА ШОФИРАШ. Задното огледало не ти е за гледаш назад като караш назад, тъпак такъв. Огледалата са за да можеш да гледаш в посоката, накъдето не ти е носечана главата.
33.
до 26 от123
04.05.2015 13:30:26
Тея слепи точки и посоки(странни)на някой новобранец тираджия примерно ги обясняваи,тука става въпрос за леки коли и ако не виждаш добре по скоро дано ти нямаш книжка.Моето кормило се върти на ляво и на дясно нз за твоето,освен ако не си летец,но за там верно иска образование,
32.
Ехо
04.05.2015 13:28:11
ВИНАГИ ТЪПИТЕ БАБИ , ПЕНСИОНЕРИ И Т.Н ПРЕСИЧАТ С/БЕЗ ВНУЧЕТА НЕПРАВИЛНО. ГЛОБИТЕ ЗА ТЯХ НЕ ЗА ШОФЬОРИТЕ. НА КАКВО ГИ УЧАТ ТЕЗИ ДЕЦА С ТОВА ПРЕСИЧАНЕ. АМА ВЯРНО НА ВРЕМЕТО Е НЯМАЛО НИ КОЛИ НИ ПЕШ. ПЪТЕКИ ...
31.
Georgi
04.05.2015 13:21:57
Абе тея пенсионери срама нямат, че и нагли, постояннно ставам свидетел как пресичат където си поискат и дори не се оглеждат.
30.
123
04.05.2015 13:19:20
Само на магистралата ли бе дебил? Или навсякъде като няма пътека?Не говорим за жилищни зони където всичко е пътека и ограничението не напразно е 40 км,с тея твойте сложни маневри и оглеждания човек ще си помисли че трябва 3-4 висши образования да има,а то само 8 клас Хаха.И назад се гледа само когато караш назад "маймуно" и за накрая да не забравяме че всички сме пешеходци :)
29.
До 23.
04.05.2015 13:12:22
Съгласно чл.32 на ЗДП :
когато пешеходец реши да навлезе на платното за движение на МПС има право да сигнализира с ръка това си намерение (с цел да предупреди останалите участници в движението) като е длъжен да знае, че сигналът, който подава пешеходеца не му дава предимство и е длъжен да се съобразят с разстоянието до приближаващите се превозни средства и с тяхната скорост на движение. Спри да пишеш и вземи да четеш
когато пешеходец реши да навлезе на платното за движение на МПС има право да сигнализира с ръка това си намерение (с цел да предупреди останалите участници в движението) като е длъжен да знае, че сигналът, който подава пешеходеца не му дава предимство и е длъжен да се съобразят с разстоянието до приближаващите се превозни средства и с тяхната скорост на движение. Спри да пишеш и вземи да четеш
28.
!
04.05.2015 13:09:33
Ето за това говорим....Сега на бабата й пишете един акт и ако има някакви щети по колата да ги заплати. Пенсионерите са уникални селяндури, що се отнася до култура на движение! За тях светофари и пешеходни пътеки не съществуват! ЗАстанете на светофара на Кауфланд в Бургас и вижте кой минава когато си поиска....Мани, че бабата е явно малоумна, ама да тръгнеш с детето без да се огледаш между два светофара....Дебилизъм!
27.
До Флагман
04.05.2015 13:06:56
Няма такава долна медия цитирам "Пак ужас в Бургас". Пак ужас във Флагман. Само нагнетявате обстановката нещастници.
26.
До 123
04.05.2015 13:03:16
Да си чувам за сляпа точка имбецил.
Иначе по принцип като гледаш в огледалото за обратно виждане гледаш в обект и виждаш назад. Вашите е трябвало да те научат, че има по-сложни и абстрактни представи отколкото нагоре, надолу, наляво, надясно.
Дано нямаш книжка, че от гледане направо ще вземеш да убиеш някой.
Иначе по принцип като гледаш в огледалото за обратно виждане гледаш в обект и виждаш назад. Вашите е трябвало да те научат, че има по-сложни и абстрактни представи отколкото нагоре, надолу, наляво, надясно.
Дано нямаш книжка, че от гледане направо ще вземеш да убиеш някой.
25.
млякото и руснака s Q7cata
04.05.2015 13:01:09
Pozdravqvame todor airqnov s golf 4kata Ivan bakalov s forda I Jekata s astrata ot fitnes club hamar slaveikov
24.
mlqkoto I rusnaka s q7cata
04.05.2015 12:59:23
Ako bqhme tam mnogo shamari sa babeto
23.
14
04.05.2015 12:57:29
Вие вярно сте малоумни. Магистралата е място където не се допускат пешеходци, бе дебил. В морето също няма пешеходци, ентелигент. Пешеходците пресичат неправилно постоянно. Ама могат да пресичат почти навсякъде. И физически и практически, а в повечето случаи и юридически. Колко е тъпо и с колко ще ги глобят, специално теб, никой няма да те пита като блъснеш някой. И като почна да ми цитираш закона я погледни как пресичат пешеходците като няма „зебри“ ….или не пресичат ?
Като карам гледам напред в посока платното за движение, като ще се престроявам или ще извършвам по-големи маневри се оглеждам напред. Можеш ли да си набиеш разлика в главата. В първия гледаш право напред, защото те интересува кой навлиза в платното ти и къде има знаци и светлопоказатели. Във втория – оглеждаш целия периметър защото те интересуват отстояния и движещи се обекти повече от обичайното. Като ще преминаваш в друга лента и видиш, че има хора в непосредствена близост до нея, които се канят да пресчат, кво правиш, маймуно ? Поглеждаш назад и почваш да завиваш ?
Жената е била проста, шофьорът – по-прост от нея.
Научете се, че ЗАДЪЛЖИТЕЛНО 100%-тово предимство се дължи на пешеходец независимо в какво нарушение е.
Като карам гледам напред в посока платното за движение, като ще се престроявам или ще извършвам по-големи маневри се оглеждам напред. Можеш ли да си набиеш разлика в главата. В първия гледаш право напред, защото те интересува кой навлиза в платното ти и къде има знаци и светлопоказатели. Във втория – оглеждаш целия периметър защото те интересуват отстояния и движещи се обекти повече от обичайното. Като ще преминаваш в друга лента и видиш, че има хора в непосредствена близост до нея, които се канят да пресчат, кво правиш, маймуно ? Поглеждаш назад и почваш да завиваш ?
Жената е била проста, шофьорът – по-прост от нея.
Научете се, че ЗАДЪЛЖИТЕЛНО 100%-тово предимство се дължи на пешеходец независимо в какво нарушение е.
22.
123
04.05.2015 12:31:42
Първо вика поглеждаш напред хахахаха.Преди първото какво правиш ,спиш ли?По принцип както караш каквото и да било си гледаш напред.И още един въпрос че само професионалисти:като гледаш в огледалото за обратно виждане всъщност какво виждаш и на къде гледаш?
21.
21
04.05.2015 12:30:43
не знам дали бабата и внучето са пресекли на пешеходна или не, но те трябва да се дава лош пример на децата ! а колкото до циганите те правят точно това !!!
20.
e
04.05.2015 12:00:19
До 14
Ходи пресичай на магистралата тогава бе капут
Ходи пресичай на магистралата тогава бе капут
19.
До Калъфа 14.
04.05.2015 11:51:23
Я вземи прочети чл. 113 от ЗДВП, преди да пишеш глупости,че пешеходците можели да пресичат навсякъдеЧл. 113. (Изм. – ДВ, бр. 51 от 2007 г.) (1) При пресичане на платното за движение пешеходците са длъжни да преминават по пешеходните пътеки при спазване на следните правила:
1. преди да навлязат на платното за движение, да се съобразят с разстоянията до приближаващите се пътни превозни средства и с тяхната скорост на движение;
1. преди да навлязат на платното за движение, да се съобразят с разстоянията до приближаващите се пътни превозни средства и с тяхната скорост на движение;
18.
До Роско
04.05.2015 11:50:52
Добре казано, ама повече лев ще изкараш от спрелите коли.
Аз пък искам кукерите да почнат да се глобяват сами за неправилно паркиране.
Направо ще започнат да се издържат сами.
Няма да има нужда да им плащат за мързела от моите данъци.
Аз пък искам кукерите да почнат да се глобяват сами за неправилно паркиране.
Направо ще започнат да се издържат сами.
Няма да има нужда да им плащат за мързела от моите данъци.
17.
не са виновни те
04.05.2015 11:50:01
я са вземете малко в ръце бе. Не виждате ли, че всичко е с тенекии. Целият район е блокиран от строежи и пешеходците няма от къде да минат. От градинката на автогарата в посока Приморец не можете да отидите пеш всичко е заградено и разкопано. Единствено се мисли за колите не и за пешеходците. Какъв е смисълът да пресечеш на пешеходна пътека и след това да тръгнеш по шосето срещу колите за да заобикаляш заграждения ? Пусти местни избори. Ама нали кметът трябва да се отчете като велик строител - всичко е в разкопки. А за хората никой не мисли
16.
до 9
04.05.2015 11:38:28
За съжаление е точно така! Хубав пример е дала на детето, няма що!
15.
бургаско магаре
04.05.2015 11:32:43
Mа как?? Такива неща в Бургас не стават??? Ние сме най-добрия град за живеене в България. Тук е най-добрия кмет в България, на първо място сме по инвестиции в инфраструктура, пешеходни пътеки, велоалели, спортен град сме. Снимката е от някъде другаде, някъде от Лондон или от Париж - там стават такива неща, нямат инфраструктура хорицата. Кмета ни ще ходи там да ги поучава как се строят пътища в града за да не стават наводнения. Дано този път да няма жертви - господи помилуй, че кмет нямаме.
14.
=
04.05.2015 11:32:21
КАЛЪФИ! Пешеходците могат да пресичат навсякъде, а като пресичат неправилно не заслужават предна броня, а административно наказание - глоба. Набийте си го в главите.
Преди да се престрояваш първо гледаш напред, после в страни и назад.
А да и най-важното ми обръщение към всички шофьори в бургаско :
МИГАЧЪТ НЕ ХАБИ ТОК!!! Не е пожалтелен! И не ви прави да изглеждате задръстени.
Научете се, че при всяка шибана маневра ( в това число и в кръгово) дължите пътепоказване на другите учасници в движението.
10 години шофирам и съм като сова зад волана, тоя се бил оглеждал да се престроява. Вчера в Лазур имаше един дето на излизане от паркинг беше смлял няква Киа, как го правите бе?! Хем сте най-големите състезатели, хем в ни един филм "Бързи и яростни" няма поканен бургазлия.
Ама чух, че за нашенската продукция "Прости и Яростни" бил само местен актьорския съствав.
Преди да се престрояваш първо гледаш напред, после в страни и назад.
А да и най-важното ми обръщение към всички шофьори в бургаско :
МИГАЧЪТ НЕ ХАБИ ТОК!!! Не е пожалтелен! И не ви прави да изглеждате задръстени.
Научете се, че при всяка шибана маневра ( в това число и в кръгово) дължите пътепоказване на другите учасници в движението.
10 години шофирам и съм като сова зад волана, тоя се бил оглеждал да се престроява. Вчера в Лазур имаше един дето на излизане от паркинг беше смлял няква Киа, как го правите бе?! Хем сте най-големите състезатели, хем в ни един филм "Бързи и яростни" няма поканен бургазлия.
Ама чух, че за нашенската продукция "Прости и Яростни" бил само местен актьорския съствав.
13.
rosko
04.05.2015 11:27:35
Искам да ми дадат на концесия улица Републиканска и да събирам пари от неправилно пресичащи пешеходци, пресичащи улицата по диагонал с гръб към движението и да глобявам неправилно спрелите "само да си напазарят набързо".
12.
Velika Bulgaria
04.05.2015 11:13:45
Ne Pego, ami chovek blusna chovek.
11.
до 7
04.05.2015 11:12:53
прав си, но има едно но ! не са били на околовръстното. може би и за това жената е леко ранена, по един начин се кара до гарата и по друг на околовръстното. не подкрепям неправилното пресичане, но родителите на ромчето да си поемат и те вината !
10.
КАТ
04.05.2015 11:10:04
На това място отдавна трябва да има парапет м/у 2-те платна, само че общината предпочита там да стоят няколко дебеланковци от УКОРС и да събират глоби.
9.
f
04.05.2015 11:08:24
Бабата явно не била на пешеходна пътека, пресичала е "набързо" щото нали се сещаш всички трябва да спрат че да мине, и да даде пример на внучето че може да се минава на "почти" пешеходна пътека
8.
гфд
04.05.2015 11:07:45
Пешеходните пътеки са през 50 метра там, но тъпата шматка 65 набор минава посредата. После момчето било виновно.
7.
ио
04.05.2015 11:04:26
ПАК УЖАС!
Да, вярно, че градът е пълен със сливенски, ямболски и всякакви джигити, но пак идва въпросът кой, как и къде пресича.
През почивните дни убитото дете на околовръстното беше "мангалче", което пресичаше неправилно. Нека да се замислим колко често срещано е немангали, имам предвид с бял цвят на кожата, да пресичат на неправилни места. Не ставаме нито за пешеходци, нито за шофьори...
Да, вярно, че градът е пълен със сливенски, ямболски и всякакви джигити, но пак идва въпросът кой, как и къде пресича.
През почивните дни убитото дете на околовръстното беше "мангалче", което пресичаше неправилно. Нека да се замислим колко често срещано е немангали, имам предвид с бял цвят на кожата, да пресичат на неправилни места. Не ставаме нито за пешеходци, нито за шофьори...
6.
Изварата и Украинеца с GL-а
04.05.2015 11:02:43
тия ямболски говна да си седат там и да карат на къра
5.
g
04.05.2015 11:01:53
"почти" пред пешеходната пътека...
Какво ще рече това?
Какво ще рече това?
4.
Къде сте бе защитниците на ямболските драйвъри
04.05.2015 11:01:16
ПРОСТ СЕЛЯК НАЗАДЕ ГЛЕДАЛ ДОКАТО СЕ ДВИЖИ НАПРЕД
ONLY IN JAMBOL
PEASANT PARADISE
ONLY IN JAMBOL
PEASANT PARADISE
3.
MMA
04.05.2015 10:58:15
Ямболски кенефи мръсни
2.
koko
04.05.2015 10:57:41
Вън гадните кукери сливенските мангали от Бургас.
1.
m
04.05.2015 10:56:57
напълнихме се със сливйенски и ямбулски сйеляни тука предимно в мйедйен корник,кво няма