23-годишният Даниел Катрапелов от ж.к. "Меден рудник" е шофьорът на БМВ-то, убило малкия Страхил (ОБНОВЕНА)
Служители на ОДМВР-Бургас задържаха шофьора на черното "БМВ 320 I" с бургаска регистрация, което блъсна днес 8-годишно дете на бул "Тодор Александров" в Бургас. Шофьорът е 23- годишният бургазлия Даниел Катрапелов от блок 429 ж.к. "Меден рудник". Той е задържан в близост до Карнобат.
Катастрофата стана около 13,40 часа днес, докато малкият Страхил пресичал шестлентовия булевард "Тодор Александров" от езерото Вая към квартал "Акациите". Момчето е от ромски произход и не се знае защо е решило точно от там да притича през шосето.
Шофьорът на БМВ-то изобщо не е спрял след удара, за да окаже първа помощ на момчето, а е надул газта и избягал. Заловен е 4 часа след катастрофата, а колата е била придвижена към Бургас.
Инцидентът днес буквално взриви интернет пространството с разнопосочни коментари за случая. Защо дете пресича на това място? Трябва ли шофьорът да носи пълна отговорност за катастрофата? Защо не е спрял? Щеше ли водачът да бъде линчуван, ако е спрял и изчакал идването на полицията?. Това са само част от въпросите, разбунтували обществените настроения. Мненията са напълно противоположни. Това е една от най-натоварените точки на града, където ограничението е 80 км/час и място за пресичане на пешеходци в този участък няма. В същото време става въпрос за смърт на дете, като след катастрофата шофьорът дори не е спрял, за да види последствията.
Десетки роми днес се събраха на мястото на катастрофата буквално минути след нея. Още тогава те заявиха, че искат справедливост и е възможно да са готови за мъст срещу младия бургазлия. Опасността от опит за линч е реална, коментираха жители на ж.к. "Меден рудник", които се опасяват за сигурността на шофьора. Той в момента е задържан в Пето РУП-Бургас.
165
Коментара по темата
165.
vvv
08.05.2015 21:21:32
Циганин-гнусен гражданин на България, който се изхранва от детските на децата си(които раждат с тази цел), мързи го да работи, само краде и се оплаква. Еми кажете ми после каква справедливост искате?? Законът бил равен за всички? Това е поредният случай, в който се доказват като гнусна нация. Съжалявам, но не може да искате справедливост, при положение че постоянно нарушавате и дори не се опитвате да спазвате каквито и да било закони. Дано оправдаят Даниел, защото такива като него ще страдат доста заради циганската небрежност. Кой ви е виновен че не си гледате децата?? Даниел ли? Може би той трябваше да очаква на пътя да изскочи в последният момент дете от нищото??? МОЛЯ МЕДИИТЕ И ПРОКУРАТУРАТА ОБЪРНЕТЕ ВНИМАНИЕ НА НАРОДНИЯ ГЛАС.
164.
aтaнaс
05.05.2015 16:11:55
Aко го блъснa, ще слязa от колaтa дa видя кaк е! Aко е в безсъзнaние ще го кaчa в колaтa и ГAЗ към болницaтa! ХОРA КВИ ЦИГAНИ БЪЛНУВAТЕ БЕ??? Товa е ДЕТЕ НA 8 г.
163.
До 160
04.05.2015 14:33:10
Блъсни и убии мангал и стои там, докато за 2-3 мин. се събират цяла хайка черни уроди !!!
162.
Анти
04.05.2015 14:30:55
Силно се надявам момчето да бъде оправдано... малкото гнусно цигане да е гледало къде пресича... Нима сме виновни ние за тяхната неграмотност.. в случая, че не знае къде да пресича? Сган долна циганска да умрете всичките до един !!!
161.
a3
04.05.2015 12:10:06
ФлЕгман, бордюри прости, защо сте публикували името и адреса на човека, м?
На негово място щях да ви съдя до дупка, тъпи сакарски яловици...
На негово място щях да ви съдя до дупка, тъпи сакарски яловици...
160.
до 60 Ани
04.05.2015 09:41:21
Даниел не е трябвало да бяга,а след като е прегазил детето трябваше веднага да позвъни на бърза помощ и на полицията!
Защо бягаш,откъде е разбрал че детето е ромче,можеше и да е българче!Нищо не го оправдава!Ако беше твоето дете или ако нямаш деца един ден ако ти се случи как ще постъпиш!
Защо бягаш,откъде е разбрал че детето е ромче,можеше и да е българче!Нищо не го оправдава!Ако беше твоето дете или ако нямаш деца един ден ако ти се случи как ще постъпиш!
159.
Бургас
03.05.2015 22:59:31
Жалко за детето! Но циганите искат здрав бой и нищо друго! Мързи ги да работят, да учат, мислят само за ядене, пиене и секс! Правят деца- ние ги гледаме, плащаме им тока, водата и т.н. Но скочат ли да отмъщават- жална им майка! Няма да ги оставим! Никой не е убил детето нарочно, скоро убиха и българка на Трапецица! Нещастен случай- това е!
158.
бургаско магаре
03.05.2015 22:14:14
къде да пресече детето няма къде
157.
до 156
03.05.2015 22:10:18
прав си напълно !
156.
минаващ
03.05.2015 20:34:12
Да избягаш от местопроизшествие при това със смъртен случай, си е тежко престъпление ... спираш, опитваш се да помогнеш и ако може караш в болницата... после каквото отреди съда и никой друг. В случая проблема е, че не само става въпрос за убито дете, ами за циганско такова. Циганите си живеят по техни си собствени закони ... око за око ... смърт за смърт. Който е публикувал адреса на тоя нещастник шофьора е пълен кретен. Да си го съдят и то поне на десятка, ама не защото е убил, а защото е избягал. А циганите ... ако посегнат и ние не реагираме адекватно ... значи не струваме нищо!
155.
154
03.05.2015 16:21:29
там съм
154.
153
03.05.2015 16:20:46
vlez v skype
153.
152
03.05.2015 16:11:25
става !
152.
151
03.05.2015 16:10:10
a ako ti dai email 6tesi pr li f
151.
до 150
03.05.2015 16:08:29
ок ще го имам в предвид !
150.
149
03.05.2015 16:07:19
ok radvam se vse pak 4e si po b1brihme ako re6i6 zapi6i nomera i pr np mn bih se zaradval dase zapoznaem dori i po f dae
149.
до 148
03.05.2015 16:03:50
не съм на мтел, е нищо карай ! Бургас е малък град, може да се запознаем някъде.
148.
146
03.05.2015 16:00:39
za tova ti dadoh tel nomer klikni np
147.
144
03.05.2015 15:59:29
ili prati go ako ima6 registraciq v mtel ako tee strah za nomera ili ot dr tel np
146.
до 145
03.05.2015 15:58:45
вярно е че го обърнахме на сайт за запознанства. аз тук моя не искам да го пиша, всеки може да се възползва. ако ти искаш си напиши твоя.
145.
144
03.05.2015 15:55:00
nqma ot 100 godini prati si f np nesam naglqr 4e tuk go ob1rnahme na sait za zapoznanstva ai vednaga 6teti iztriq nomera obe6tavam
144.
до 143
03.05.2015 15:50:30
ето ти скайп jess_2221
143.
141
03.05.2015 15:46:33
mai nqma da imame vazmojnosta dase zapoznaem
142.
141
03.05.2015 15:29:26
i kakvo ot tova nali 6teti imam f vse taq ne qm hora nese pritesnqvai ai 6tese zapoznaem ni6to lo6o
141.
до 140
03.05.2015 15:24:45
ако ти пратя смс ще ми имаш номера а не те познавам, нищо лично. ако не ти е проблем го напиши тук.
140.
139
03.05.2015 15:18:47
0884586510 prati mi sms s f ti ili klikni np koi 6tego vidi
139.
до 138
03.05.2015 15:13:55
дай си Фейсбук ако искаш. само че тук ще го види всеки ! :D
138.
137
03.05.2015 15:10:29
prava si i mn se radvam 4e vse o6te v bg sa6testvuvathora kato teb kolkoto i golqma rqdkos dasa te mn 6te mie priqtno ako nqkoi den se zapoznaem na jivo kazvam se emo i sam na 26
137.
до 136
03.05.2015 15:01:10
вероятно си чул за бебето Никол. много нашумя този случай с побоя над Никол, много ревах на видеото ! като слушах как се опитват да оправдаят Емилия Ковачева се пуках от нерви защото бебето не е виновно че тя кара двойна или тройна смяна... така че децата и на мен са ми слабост, би трябвало да са слабост на всеки човек ! но да използваш способността си за раждане за да печелиш пари е грешно !!!! момиче съм, на 23. аз ще родя един ден и не мога да си представя как ще го продам за не знам си колко хиляди левове !
136.
do135
03.05.2015 14:48:51
i az negi obi4am mn ciganite no decata sami slabost samo i edinsveno iskam da pojelaq vs nai lo6o v tozi jivot na tezi koito kazvat 4e bilo mangal4e i trqbvalo da umre i nqkakvi takiva to e dete kakvoto se vaspita takova 6te stane a ti mom4e ili momi4e si i na kolko si ako nee taina i opredeleno si mn vazpitan/a
135.
до 134
03.05.2015 14:35:43
съгласен съм че е дете, тук сме на едно мнение ! циганите не осъзнават каква отговорност е да си родител. те правят деца за пари само и тези които те познаваш са явно някакво изключение ! аз цигани не познавам, но доста гадости съм видял от тях... за това мнението ми за тях е много лошо ! нека преди да линчуват и кълнат да се замислят сериозно !
134.
do 133
03.05.2015 14:23:34
ne ne t1rsq i ne za6titavam nikogo ama tova e dete nee vinovno za deqnieto na roditelite si i 6ofyora na bmw to moje i danee vinoven ama ne pederasite mr1sni tuka da mi pi6at 4e deteto bilo mangal4e da bilo mrqlo i takiva da mr1t te urodi gadni tova e dete kakva vina ima poznavam mn cigani po civilizovani i vazpitani ot nas to v grada se nap1lni s gadni narkomani tva nikoi nego vijda posle koi vinoven koi ne daneste gospod
133.
до 132
03.05.2015 14:13:05
от Бургас съм. явно не разбираш какво имам в предвид в коментарите си ! ако ти търсиш някой с който да се биеш аз не търся а изразявам мнение което ти не разбра ! не съм агресивно настроен към детето а ме дразни поведението на "родителите" от ромски произход ! я ти ми кажи ако имаш дете ще го пуснеш ли ей така на вън, без да ти пука че може да отиде на околовръстен път и да се случи това което се случи на Страхил ? вината е на родителя а не на детето и от части на шофьора че не е спрял, но как да спре като знае че с цигани не може да се говори нормално, човешки те винаги са агресивни !
132.
do 130
03.05.2015 13:59:58
da az sam ot bs slaveikov 22bl 2 vhod etaj 5 iska6 li dase vidim ako si ot bs i da posporim kadeto kaje6 np sega sam svoboden moga dati otdelq 5 min iska6 li
131.
до 129
03.05.2015 13:58:29
ако някой защитава депутат и циганин значи е сбъркан !!!!
130.
до 128
03.05.2015 13:56:21
а твоята кой я еба циганите ли ??? :D имаш супер прости разсъждения и виждам че няма смисъл да споря или да убеждавам !!! има хора с които не може да се говори и ти си от тях !!!
129.
?
03.05.2015 13:52:54
a vs depotati deto obrahan balgariq i te lisa cigani ili balgari spreteee vs sme ednakvi i jivee v balgariq nqma zn ot naciqta
128.
do 126
03.05.2015 13:50:44
imam ama ti naklon na huq mi nqma da dava6 az sam a iskam da popitam teb kak1v si sled kato turcite ebaha 500 godini maikati k1v si
?
?
127.
до 122
03.05.2015 13:50:32
циганина нищо не го спира ! откъдето мине циганин трева не никне !!!
126.
до 124
03.05.2015 13:48:31
теб те виждаме че не си ! виж само как пишеш, за теб кирилица няма ли ??????????????????
125.
до 120
03.05.2015 13:46:44
а ние неграмотнико искаме да питаме "родителите" на убитото дете защо е ходило на околовръстен път защо не са си го пазили и предопредили че там е опасно ! пуснали ги като стадо и ето ти резултата !!!!
124.
da
03.05.2015 13:42:53
iskam vs koito se misli za 4ist b1lgarin da kaja az sam tozi kvi sa tezi naciski raboti kvo e zna4enieto kak1v si
123.
до 118
03.05.2015 13:42:33
според мен защитниците на циганите са тези същите "хора" които показват среден пръст на Васил Левски и Христо Ботев !
122.
въйвъйвъй.
03.05.2015 13:40:12
Само бетонни стени от двете страни на околовръстното ще решат проблема.
121.
Димитър
03.05.2015 13:29:28
Срещу граничния дето уби цигането в Крушевец се изсипа един тон помия, чак до девето коляно му изровихте кирливите ризи, та майка му, та жена му, та тъста му ....А сега това момче сте готови да го канонизирате . Естествено, че никой не е застрахован , да пази Господ , голяма дума не искам да казвам , но само едно не ми е ясно ? Защо не е спрял на мястото на произшествието ??
120.
da
03.05.2015 13:24:37
daeba maikavi nacisti mrisni mangal bil kak1v bil tva e dete pomiqri takiva iskam dave zakaram vs na solnicite i dave 4ukam na zadna pomiqri takiva urudi maikavi 6te eba na vs gospot vs vijda 6tesi platite za vs v toq jivot pomiqri mr1sni
119.
hhh
03.05.2015 13:06:50
Трябва да спазваме знаците с ограничение за скорост, защото карайки с ниска скорост имаш много повече време за реакция. Всички знаем, че в Бс се кара бързо. Повече контрол, жестоки санкции и разум от страна на шофьора. Разумът трябва да се вменява още от курсовете.
118.
skinhead
03.05.2015 13:01:21
Как може да защитавате циганин,Вие българи ли сте? В коя държава живеете? България над всичко!!!!! Каквото и да стане ще подкрепим момчето няма да позволим на мръсната сган да се гаври с нас !
117.
до 115
03.05.2015 12:39:10
ето един който разсъждава трезво, браво на теб ! Подкрепям те напълно !
116.
До Иво
03.05.2015 12:28:04
Те тия от Флагман са уникуми.Сигурно са ги подбирали чрез много строг конкурс,ама да вземат да си напишат и техните адреси.
115.
До 109
03.05.2015 12:24:15
1.Ако мислиш,че района е детска площадка,закарай и твоето дете там и иди да си свършиш някаква работа у вас.То ще е в безопасност. 2.Научи се да пишеш на български език с български буквички.Това дето си го изсрал може и да ти изглежда модерно,но е неразбираемо.И хубаво е да слагаш някоя точка и запетая тук там.Да се разделят отделните изречения демек.Защото,ако научиш детето си да си играе до 6 лентовия път, и да пише като теб-тежко бъдеще го чака.То с игра до пътя може и да няма голямо бъдеще!!!!!
114.
Иво
03.05.2015 11:54:23
Много умно от Флагман да пишат и къде живее шофьора, да онези мъргавите да го намерят по-лесно, него и семейството му.
113.
Тополовградска Керанка
03.05.2015 11:51:13
Керанке,за чий публикува данните на момчето?
112.
Дидо
03.05.2015 11:00:08
Съжалявам че е дете, съжалявам и младото момче. Но нека "ромите" си гледат децата както трябва.Не искам това момче(не го познавам) , да лежи в затвор заради невниманието на родителите на детето.Знам случва се , на всеки може да се случи.Младежа се е уплашил и избягал.стрес,паника.Но наистина нямате право да оповестявате кой е и къде живее. Подсъдимо е.
111.
до 109
03.05.2015 10:23:44
нямаше да мисля по друг начин защото какъвто и да е шофьора ДЕТЕ НЯМА РАБОТА ТАМ НА ОКОЛОВРЪСТНОТО !
110.
ulito
03.05.2015 10:09:28
V bulgariq nqma spravedlivost kolko deca zagivat zaradi nevnimanieto na izmeti mrusni
109.
ulito
03.05.2015 10:03:24
Napravo ne moga da povqrvam stava vupros za edno malko dete na 8 godini vmesto da sudete deteto i roditelite mu zashto ne sudete toa deto go e ubil sega ako deteto beshe bulgarche a shofiora rom togava shtqhte da govorite drugo nali ?
108.
!!!!
03.05.2015 09:58:51
потрисам се как отново защитавате ромите докато те отново не спазват законите ! майката на детето да поеме вина защото такава тя има ! ако бяха го хванали за ръчичка докато пресича там нямаше да стане така ! да не говорим че там децата работа нямат, ние възрастните също !
107.
бг
03.05.2015 08:44:09
Като е толкова хуманна Касабова защо не влезе в гетото и направи новина как си продават децата вкл. и за органи.В случая е лошо чее става въпрос за малко дете,ние бг. майки разбираме, а за циганските майки с едни помощи по- малко от тук натам.За жалост това е самата действителност
106.
анонимен
03.05.2015 08:37:33
Флагманчета, след като опасноста от мъс е реална защо не написахте и на кой етаж живее, че по лесно да го намерят.
105.
бг
03.05.2015 08:31:04
Мисля , че Касабова трябва да се линчува.Не може да изнася адресна регистрация на момчето без негово знание- това е подсъдно.Да съберем подписка и внесем жалба за непрофесионално отношение и да се блокира Флагман
104.
ХАХА
03.05.2015 08:26:22
ей,нещастници от Флагман,ако бех на мястото на тоя младеж щях да ви спукам гъза от съдилища-пулбилкувате адреси,номера на коли,а СЛЕДСТВИЕТО НИЩО НЕ Е ДОКАЗАЛО ОЩЕ,НЯМА ПРИСЪДА,вие се взехте за съд ли бе,ко прайм ако ушаците са хванали друг,както обикновено става,къде са доказателствата-няма свидетели,няма камери,що пък БМВ,а не Ауди примерно да е отнесло цигането...бахти смотания саит
103.
Kiro
03.05.2015 08:18:46
Ако му направят нещо на него или на близките му отивам в комлука с туби бензин и ги паля живи мама им неокъпана
102.
Българин
03.05.2015 06:54:58
Провокирате етническо напрежение с адреса, който публикувате! Позор!
101.
Българин
03.05.2015 06:47:48
От една страна имаме дете. От друга отлично разбираме, че за да е там това дете, то както и във всички останали случаи на инциденти с циганчета, то има БЕЗОТГОВОРНИ РОДИТЕЛИ. Множеството инциденти с тези деца става точно заради липса на родителска грижа. Закона трябва да се преведе в съответствие с циганския тормоз над децата им, възпитанието на децата им в кражба и просия! И най-важна - да се изпълнява! Не се забелязва никакво отношение на социалните служби към всички тези асоциални действия на родителите-цигани. ЗАЩО??? Когато децата се превръщат в средство за осигуряване на средства за живот на родителите, както е при циганите, се получават ето такива неща! А шофьорът, който безспорно има вина, твърде е възможно да е избягал от страх да бъде малтретиран и убит от "загрижени" роми айляци, които се оказва, че се събират цяла тълпа за минути, но по никакъв начин не са проявили със съшата бързина и старани грижа за циганчето, тръгнало да прекосява този опасен път! Скоро циганско дете на около две години бе намерено на релсите умряло! Такива родители трябва да излежават в затвора своята немарливост към живота на децата си!cd
100.
17годишна...
03.05.2015 01:29:39
И какво от това че блъснатото дете е ромче,това не означава че трябва да нападаме с толкова жестоки думи покойното дете....с какво е било виновно това 8 годишно дете което 100% е било под влиянието на родителите си относно мръсния бизнес да намажат гумите на някоя кола...
99.
brigadiraa
03.05.2015 00:15:10
Аз не помня в някой от много случаи напоследак, на убит Българин от мангал, да се обръща такова внимание и да си вдига толкова врява ?
Ако искат и магистралата да започнат да пресичат когато си искат... или трапезица по диагонал... ебати наглите чернилки.
ОСЪЗНАЙТЕ СЕ БЪЛГАРИ !!! ОСЪЗНАЙТЕ СЕЕЕ !!!
Ако искат и магистралата да започнат да пресичат когато си искат... или трапезица по диагонал... ебати наглите чернилки.
ОСЪЗНАЙТЕ СЕ БЪЛГАРИ !!! ОСЪЗНАЙТЕ СЕЕЕ !!!
98.
бай Мангал
03.05.2015 00:01:18
Ако отидат мангалите, в Меден Рудник всички да вадят пушките и да ги почват! Там и керемидите бият! Само една пушка да гръмне и са избягали всичките! Не ги мислете за голяма сила, една шепа народ са.
97.
...
03.05.2015 00:00:48
Не детето е виновно,а родителите му,които цял ден си държат ония работи и карат децата си да просят и да се шмугват под гумите на колите....в този случай какво точно е станало и какво се е случило вариантите за инцидента са много и ние няма как да знаем тъй като не сме били очевидци на инцидента,а вяра на Флагман не трябва да имаме....така че не трябва веднага да започваме да нареждаме ромчетата или шофьора на БМВ-то....
96.
росен от комлука
03.05.2015 00:00:21
Мир на ромското детенце,нека не съдиме никого защото не се как и какво е станало,ако обаче момчето. не е употребило алкохол или наркорици,и детето просто е изкочило изведнъж на пътя на колата тогава и най-опитният шофьор няма как да реагира.Затова вината е отчасти на държавата за това,че там няма преграждения не дете а куче да няма как да мине,и на нехаещите родители който по всяка вероятност не ги интересува къде е едно от многото им деца на което може и да не знаят името.Но най-важното е в този момент да не оставяме шофьора да гние депресиран на твърдите пеики в ареста а да застанем зад него като наш сънародник и брат,найстина жалко за детето.
Нека направиме петиция или подписка в негова защита всеки на негово място знейки,че мангалите ще дойдат за минути и ще го отрепят нямаше да спре.Бъдете разумни ако момчето е свястно и има бъдеще нека бъдем с него,не забравяйте на всеки би могло да се случи точно това на това място!
Нека направиме петиция или подписка в негова защита всеки на негово място знейки,че мангалите ще дойдат за минути и ще го отрепят нямаше да спре.Бъдете разумни ако момчето е свястно и има бъдеще нека бъдем с него,не забравяйте на всеки би могло да се случи точно това на това място!
95.
Do 93
02.05.2015 23:58:49
Майка ти добре ти е повтаряла как да пресичаш, ама трябвало е да мрънка и за уроците по български език. Че нещата никак не са добре...
94.
BOG DA PAZI
02.05.2015 23:48:25
Leleeelee gledsm I 4eta komentarite vi I samo Edna edistvena duma namiram kak davi opredelia I tie BOKLUCI vmeztu da kajete neka ima spravedlivost ima si zakoni a vie koi shofiora I koi detenceto obviniavate az shte kaja samo I edistvenno bog e sadnika I sadiata za vsichko vie koiste jalki hora tctc sram mee chesam se rodil sred takiva hora emi ako tova beshe vasheto detence bog da pazi vsichki deca po sveta ot vsichko zlo kakto I vsichki shofiori ot takiva zlinni I vsiakakvi loshi neshta po patishtata az shte kaja da bade bojiata volia i sajelenia kam dvete strani losho e mnogo e losho bog da pazi vsichki hora po sveta amin
93.
Айтос
02.05.2015 23:47:16
Искъм да пожелая на хората които защитават родителите и детето някой ден да имат шофьорски книжки, и да им изкочи някое дете няма значение от какъв происход е на пет метра от колата и те да карат с 50 км/h и да ги питам дали ще могат да спрът, а за детето мир на пръхта му и съд за безодговорните родители .Помня само едно нещо като малак, че на мен майка ми по десет пъти ми повтаряше като излизъм и пресичъм улицата да се оглеждам поне четери пъти преди да пресека...Свобода за Дани ...
92.
izgrev mahala
02.05.2015 23:44:07
Сега ако отидат мангалите и пребият маняка с BMW-то вие ще сте виновнире защото пишете адреса
91.
алоо
02.05.2015 23:27:39
Ама с какво право съобщавате адреса на шофьора??? Тази информация не касае читателите! Дано ви осъдят!
90.
do 86
02.05.2015 23:23:18
86 ПРЕЗИДЕНТ
89.
българин
02.05.2015 23:20:50
не виждам нищо лошо да се даде инфо за момчето, дори напротив-дано излезе свястно, за да стане ясно на всички, че в случая той е жертвата. Само се моля да не е някое наркоманче
88.
do 86
02.05.2015 23:20:26
86 ПРЕЗИДЕНТ
87.
police
02.05.2015 23:15:40
А СЕГА ДА ПРОВЕРЯТ КОЙ ОТ ЧЕНГЕТАТА ДАДЕ АДРЕСА И ИМЕНАТА НА МОМЧЕТО,ЗАЩОТО СА ПРОДАЖНИЦИ И СЕГА НЯКОЯ МАНГУСТА ОТИДЕ ДА ОТРЪЩАВА И УБИЕ НЯКОЙ ОТ РОДНИНИТЕ МУ КАКВО ПРАВИМ
86.
СТИГА
02.05.2015 23:13:30
Мисля, че е време този сайт да го закрият...
85.
i
02.05.2015 23:09:28
ДАЛЕЧ СТЕ МНОГО ОТ ВСИЧКО ЕВРОПЕЙСКО! ПИШЕТЕ СЕ ЗА БЪЛГАРИ,А ВСИЧКИТЕ СЕ ДРУСАТЕ В ЧАЛГОТЕКИТЕ С МАЗНИТЕ ЧАЛГИ! ВСЕ ПАК ГОВОРИМ ЗА ДЕТСКИ ЖИВОТ! И НАИСТИНА,ПЪТИШАТА СА ПЪЛНИ С ТАКИВА ВЪПКАВИ БЕДНИ КОМПЛЕКСАРИ,КОИТО ТЪРСЯТ СЦЕНА ЗА ИЗЯВА! Е СЕГА КАТО МУ ЛУМНАТ 15 ГОДИНИ ЩЕ ГО ИЗЯВЯТ В ПАНДЕЛА!
84.
4o4o do didi
02.05.2015 23:05:52
Didi iskam 100 ciganina zagoreli da ta napulniat kat koledna puika, 1 mesec da origash na sperma , mastio ubita ..$^&*((&^%$$%
83.
borko
02.05.2015 23:01:42
do tebe DIDI,,tisi sramota na bg.naroda,tova e dete bokluk takv dolen
82.
ей 73
02.05.2015 23:01:42
Ей жена изсипана, наиш къв цървул щи дам, ако та барна не БМВ,ами ТИР ши искаш да та блъсне ........
81.
didi
02.05.2015 22:51:59
АБЕ ВИЕ НОРМАЛНИ ЛИ СТЕ ЗАРАДИ ТИЯ ДОЛНИ ЦИГАНИ МОМЧЕТО ДА ГО ВКАРАТ В ЗАТВОРА? НЕ ТЕ ЩЕ ГО ЛИНЧУВАТ,А НИЕ ТЯХ! СЪБУДЕТЕ СЕ МАЛКО, ОГЛЕДАЙТЕ СЕ КАКВО СЕ СЛУЧВА! АУШВИЦ В ДЕЙСТВИЕ!
80.
До 74- рядко си тъп
02.05.2015 22:51:29
Ако мислиш, че проблемът с ромската престъпност ще се реши с избиване на деца си за специализирано заведение. Те са най-често жертви на родителите си. Ако не вярваш погледни отново снимката на безжизненото телце, може и да ти трепне нещо. Някъде трябва да се прекъсне порочния кръг, но определено не е на ниво деца на 8 години.
79.
ochevidec
02.05.2015 22:46:50
vidqh deteto da igrae samo krai ezeroto 30min predi incidenta ...pitam vi normalno lie tova dete dae tam i samo ? shofiora nebil sprql kato znaete che na metri e ciganskata mahala i za broeni minuti dori predi policaite shte doidat ciganite i shte vi linchuvat shte sprete li ? spirachen put nqma ..tova oznachava che deteto e izkochilo iznevidelica e? 80 e razreshenata skorost ako na 10 metra vi izlezne chovek shte sprete li ne !!no nali e bmw dai sega da opliuvame markite i shofiorite na tiq klli ...gluposti leka prust na deteto i jalko za shofiora mlad e zaslujava budeshte i univinenie
78.
Комисия
02.05.2015 22:40:50
По този въпрос е подадена жалба в Комисията за защита на лични данни. Флагман излага адрес, регистрационни номера, имена, възраст на предполагаем извършител, който още не е потвърден. Във всички останали телевизионни медии " извършителят се издирва". Действията на Флагман.бг подклаждат етнически размирици и издават лична информация, за което може да бъде издадена- забрана за извършване на журналистическа или каквато и да е дейност в сферата на информационните медии, глоба или присъда съответстваща на нарушението извършено с тази статия. Линк към статията и снимка са прикачени, като част от съпътстващите документи.
77.
vendo
02.05.2015 22:14:02
Абе махнете я тази снимка не ви ли е срам.
76.
izrod
02.05.2015 22:10:05
pusnete narkozavisimiq bokluk za 30 min. v komluka......
75.
kritika
02.05.2015 22:09:45
Аз не мога разбера, защо хората от Флагман ... разпространяват такава информация къде живее и т.н ?!?!?!
Подтиквате хората за да може после да напишете поредната си статия. Срам и позор !!! В чужбина биха ви съдили за това нещо и после няма искате пишете даже и на хвърчашт лист новина .
Подтиквате хората за да може после да напишете поредната си статия. Срам и позор !!! В чужбина биха ви съдили за това нещо и после няма искате пишете даже и на хвърчашт лист новина .
74.
Синдрево
02.05.2015 22:08:51
А когато въпросните "цигани" бият, изнасилват, убиват, ограбват майки, деца, баби, дядовци всички излизате с репликата "ууу смърт и за тях докога ще ни тормозят и т.н" и сега когато стана това всички "горкото дете, никой не заслужава това, а точно до преди 2 седмици сте твърдели обратното.... СТРАННО е да ви разбере човек...
73.
до 61
02.05.2015 22:08:03
Смрадлив цървул!!! Било умишлено убийство????Хахахаха тъпак си и то безнадежден!
72.
до Aни
02.05.2015 22:07:46
Внимaвaй, съдбaтa имa стрaнно чувство зa хумор! Следвaщaтa, която повлече същият може дa си точно ти!
Не, че ще е зaгубa...
Не, че ще е зaгубa...
71.
буба
02.05.2015 22:05:28
Какво прави това цигане там питам аз??? Те са като мишки плъзнали безнадзорно от родителите си кво да коментираме а и се множат като такива!
70.
slaveikov
02.05.2015 21:58:04
дайте му 20 години, тва е бягство от ПТП с жертва.Спрете са с тия бмвта.
69.
Годжоман
02.05.2015 21:56:20
Един БОКЛУК по-малко...
68.
Годжоман
02.05.2015 21:55:27
Детето е гаден,миризлив мангал,БЪДЕЩ ПРЕСТЪПНИК ........
67.
65
02.05.2015 21:54:04
Поредният НЕЩАСТЕН СЛУЧАЙ! Преди дни убиха момичето на ПЕШЕХОДНА ПЪТЕКА на Трапезица, а какво остава на градски "магистрален" път с разрешени 80 км. Хора, внимавайте! А от Махалата да си пребират децата, защото който и да е на такъв път могат да го отнесат! Мир и покой на душата на детенцето!
66.
....
02.05.2015 21:53:37
Жалко за детето.Още по-жалко за младото момче!Утре на вас,вашите родители,роднини или приятели може да се случи!Трябва да си понесе отговорноста няма как.Кой ще обърне внимание на многолюдните безотговорните родители?Как може да пуснеш 8 годишно дете да ходи из улиците без да го знаеш къде е,с кого е и как е.Картинката е тъжна.
65.
zatvor
02.05.2015 21:53:19
Ubiteee roditelite
64.
Идей
02.05.2015 21:49:36
СМЪРТ ЗА ЦИГАНИТЕ ЗАЩО ЛИ АМИ КАТО ГРАБЯТ ОБИРАТ ИЗНАСИЛВАТ ВЪЗРАСТНИТЕ ХОРИЦА МАЙКИ БАЩИ РОДНИНИ,ЕЙ ЗА ТОВА СМЪРТ.
63.
Nightwing
02.05.2015 21:49:26
Напълно съм съгласен с Ани...къде е обикаляло това дете там ?
62.
zatvor
02.05.2015 21:49:23
Ubiteee roditelite
61.
do 55
02.05.2015 21:48:56
Ей келеш, ако ти го навра в устата дали ще съм тъпак а ?????
Бах тоя ABS, до Карнобат чак не е хванал , тва си е абсолютно предумишлено убийство, маняка ся тряяя да му лепнат поне 20 години !!!
Бах тоя ABS, до Карнобат чак не е хванал , тва си е абсолютно предумишлено убийство, маняка ся тряяя да му лепнат поне 20 години !!!
60.
ани
02.05.2015 21:46:53
ако сме хора - трябва да защитим Даниел, освен ако не е бил пиян или друсан. Вижте ги ромите как изскочили за нула време. За тях това ромче е парче месо за 30-тина лева детски. А къде ще отиде живота на младия Даниел?
59.
К
02.05.2015 21:46:40
Няма спирачен оът по ред причини.... Караш с 85 да кажем и едно малко мангалче ти изкача удряш го и единственито което си разбрал е удар в нещо си;
Караш си изпреварваш с лява лента, нещо напълно нормално, а едно мангалче решава да скача мантинелата и се хлъзга и го помиташ;
и ако съдя по снимките, човекът тъкмо се включил от кръговото и набира скорост, вижда че от бензиностанцията няма кола и гледа в огледалото за движението от созопол и простото мангалче решава че е безсмъртно.
Надявам се да съм отговорил отчасти защо да четеш и защо реално това си е живо самоубийство. Защи не е спрял... Ми може би и аз нямаше да спра и да чакам другите мръсни роми да ме трепят!
Караш си изпреварваш с лява лента, нещо напълно нормално, а едно мангалче решава да скача мантинелата и се хлъзга и го помиташ;
и ако съдя по снимките, човекът тъкмо се включил от кръговото и набира скорост, вижда че от бензиностанцията няма кола и гледа в огледалото за движението от созопол и простото мангалче решава че е безсмъртно.
Надявам се да съм отговорил отчасти защо да четеш и защо реално това си е живо самоубийство. Защи не е спрял... Ми може би и аз нямаше да спра и да чакам другите мръсни роми да ме трепят!
58.
typi bulgari
02.05.2015 21:46:22
Osuznaite se molq vi tolkova prost zamislete se koi ot vas na 8 godishna vuzrast Sa go ostavqli da presicha na takava ulicaaa tapaci zatvor za roditelite
57.
brigadiraa
02.05.2015 21:45:05
Кога ли, когато цигани убият някой Българин, за 10мин ще се съберат толкова хора да искат мъст.. Българио, Българио... :(
56.
123
02.05.2015 21:42:46
Tam nqma peshexodna pateka zashto e presichal???
55.
до 52
02.05.2015 21:39:16
няма спирачен път защото има антиблокираща система /ABS/ тъпако, а пък авторката от Флагман е още по зле от тебе, защото от глупост или ни знам какво е написала и името и адреса на водача на колата. Ами ако не е бил той зад волана по време на ПТП-то? Дали някой ще намери нерви и ще осъди тъпаците от Флагман за глупостите които пишат постоянно?
54.
Smith
02.05.2015 21:38:57
И малоумника с БМВ-то е за затвора, а родителите на детето за химическа кастрация и доживот в някоя каменоломна. Но сме европейска държава и за съжаление не може да решаваме такива лесни казуси по такъв логичен начин.
53.
До българи, роми, турци, арменци и всякакви други
02.05.2015 21:35:18
Никое дете не заслужава да изкупува грешките на родителите си! Единственият неоспорим факт към момента е престъпната родителска безотговорност!
52.
БУНАЦИ
02.05.2015 21:30:01
Ако поне един от расистите в този сайт даде смислен отговор,защо няма спирачен път, съм готов да продължа да ви чета малоумните коментари !!!
51.
ciganiii
02.05.2015 21:26:09
Ciganite sa vinovni da puknat kato kucheta za tqh nqma zakoniiii pravqt kakvoto si poiskat kradad biqt prodavat si decata kak moje da gi zashtitavateee na vseki moje da se sluchi AKO NE BESHE PRESICHALO NQMASHE DA SE SLUCHI TAP NAROD
50.
ciganiii
02.05.2015 21:24:28
Ciganite sa vinovni da puknat kato kucheta za tqh nqma zakoniiii pravqt kakvoto si poiskat kradad biqt prodavat si decata kak moje da gi zashtitavateee na vseki moje da se sluchi AKO NE BESHE PRESICHALO NQMASHE DA SE SLUCHI TAP NAROD
49.
osuznaite se
02.05.2015 21:18:57
Kak moje 8 godishno momche da presicha tam q se zamislete malko tapici na vseki moje da se sluchi malumnici nqma pravo zabraneno e presichaneto tam glupaci edistvenite vinovni sa roditelite na deteto nakazanie za tqh
48.
булгазлия
02.05.2015 21:18:37
няма работа дете на този път, ясно е, че е ситуация, системно създавана от мангалите, за трепане са, наистина, но детето си е дете, мир на праха му,, кой ще озапти сега бай мангал обаче, ще съдят държавата, хората, ужас...идва ми да изкажа съболезнования на родителите на избягалото пешлеме, С МАНГАЛ ОПРАВИЯ НЯМА
47.
въпос
02.05.2015 21:15:38
Абе Бойко циганин ли е?
46.
до ДИЯННН
02.05.2015 21:05:37
Хaхa, жив пример си зa обрaзовaн и цивилизовaн бългaрин!
Мaйкa ти Бългaрия не те ли нaучи поне дa пишеш нa прaвилен бългaрски език!!!
Инaче мaнтaлитетa си е в ред, нормaлен бългaрски!
Добрaтa новинa е, че сте нa изчезвaне!
Мaйкa ти Бългaрия не те ли нaучи поне дa пишеш нa прaвилен бългaрски език!!!
Инaче мaнтaлитетa си е в ред, нормaлен бългaрски!
Добрaтa новинa е, че сте нa изчезвaне!
45.
коментари
02.05.2015 20:57:42
Не оправдавам шофьора, но истината е,че циганите използват децае си за печалба-осакатяват ги съвсем предумишлено и също така съвсем нарочно ги набутват под гумите на автомобилите.Може този случай да не е точно такъв, но циганите го правят
44.
помияри
02.05.2015 20:57:38
Мръсни , жалки , пропаднали наркомани , мрете , мърши нещастни .
43.
ДИЯННН
02.05.2015 20:54:23
ей вие българи ли сте като такива ще защитавате момчето до последно а не тия гнусни мангали които заради тях страда цяла българия и сега какво това младо момче мой набор ще му усакатят живота защото мангалите сабират дърва ходят за риба крадат желязо и минават този главен път СМЪРТ ЗА МАНГАЛИТЕ !!!! ДА ЖИВЕЕ МАЙКА БЪЛГАРИЯ И ВСИЧКИ НЕЙНИ ДЕЦА!
42.
бургаския
02.05.2015 20:53:20
Ха ха ха! Много забавно, 41!
Тъпан!
Тъпан!
41.
Кмета
02.05.2015 20:51:17
Уважаеми съграждани, очаквам от вас предложения как да обезопасим участъка за да не се повтарят подобни трагедии. Изселвването на ромите отпада защото те са най-верните ми и евтини избиратели.
40.
Името на водачана БМВ кажете го!
02.05.2015 20:46:51
Кажете името на УБИЕЦА!Хайде флагман,видяхме снимките на трупчто на детето,сега напишете името на този който го сгази и избяга,да знаем кой е!Утре да не сгази и нас!
39.
diqn
02.05.2015 20:36:38
Nevinen mangala nee chovek 23g momche ne go sadete za edin gurliv mangal da jivee balgariq
38.
до г- н Чорбaджийски
02.05.2015 20:34:50
Нaпълно съм съглaснa!
Но, не всички сме тaкивa! Мaлцинство сa подобни зверове, сaмо дето пилaт по 20 коментaрa...те друго в животa си нямaт!
A инaче, " видях ", че еднa от жените по снимките доминирa енергии...възмездие ще имa!
Бъди сигурен!
Но, не всички сме тaкивa! Мaлцинство сa подобни зверове, сaмо дето пилaт по 20 коментaрa...те друго в животa си нямaт!
A инaче, " видях ", че еднa от жените по снимките доминирa енергии...възмездие ще имa!
Бъди сигурен!
37.
бургаския
02.05.2015 20:34:46
33, и аз затова го питам. Тъй като не ми се връзва нещо историята.
34 - откъде си сигурен, че е искало да го сгази колата?
И аз съм чувал, че това било практика, но баш по скоростен път?! Чувал съм, че изскачат от завои, и ги удрят слабо, но тук.... Надали!
34 - откъде си сигурен, че е искало да го сгази колата?
И аз съм чувал, че това било практика, но баш по скоростен път?! Чувал съм, че изскачат от завои, и ги удрят слабо, но тук.... Надали!
36.
Стражджански бек
02.05.2015 20:30:55
Аре малко по-сериозно-хванали некъв келеш в Карнобат с БМВ-естествено че Ушеви се затраховат срещу мангалски бунт.Има следствие,тепърва ще се доказва тоя ли е или друг,няма пряк свидетел,няма доказателства с колко е карал,от къде пък разбрахте че е друсалка или пиян.Случая е като самоубийците пред влака-некво мангале пресича 6 лентов скоростен път
35.
бургаския
02.05.2015 20:30:39
Как така се е връщал? А къде е бързал тогава??
34.
ждг
02.05.2015 20:30:36
алоууууууууууууууууу бургаския
май малко бъркаш нещата става въпрос за САМОУБИЙСТВОООООО САМОУБИЙСТВООООО ако се метнеш под влака кой е виновен??????????
май малко бъркаш нещата става въпрос за САМОУБИЙСТВОООООО САМОУБИЙСТВООООО ако се метнеш под влака кой е виновен??????????
33.
До 22-ри
02.05.2015 20:30:23
Защо лъжеш, че е искал да се предаде? Хванали са го в Карнобат чак! Той преминал през целия Бургас, от Меден Рудник е и отишъл чак в Карнобат да се предава. Или е имал някаква работа и я е свършил между другото.
32.
бургаския
02.05.2015 20:27:36
28 - следващият тъпанар!
Абе, хора, спрете се!
И аз ненавиждам цигани, но тук става въпрос за убийство!
Повтарям - УБИЙСТВО!!!
Абе, хора, спрете се!
И аз ненавиждам цигани, но тук става въпрос за убийство!
Повтарям - УБИЙСТВО!!!
31.
До 29
02.05.2015 20:27:13
На човек, който знаеше преди Флагман за какво иде реч...
30.
ждг
02.05.2015 20:25:55
и аз да бях и аз щеше да избягам
само че щеше да скатая колта в най близкият квартал
само че щеше да скатая колта в най близкият квартал
29.
бургаския
02.05.2015 20:24:49
22, ти в качеството си на какъв се изказваш?
28.
Ко
02.05.2015 20:22:10
"Почернените родители".... сипахте ли им да ядат :)
27.
бургаския
02.05.2015 20:21:13
адолфе,хуморът ти не е уместен!
26.
пешо
02.05.2015 20:21:04
Сега съдът ще присъди обезщетение за пропуснати ползи на "родителите" на детето ? Защото служителите на общината и полицията не са си свършили работата, да го отнемат ? Сега ще си пуснат децата да ловят риба, за ги убие някой? За да получат накуп парите, вместо всеки месец да се редят пред банкомата.
25.
ads
02.05.2015 20:18:28
aбе вие не разбрахте ли,че лапето-шофьор не е карало с висока скорост а е блъснало съвсем умишлено детето и го е суркало по пътя 40м? ако беше случаен инцидент щеше да има следи от спирачен път които в случая липсват.сигурен съм,че дори е настъпал газта за да сгази детео.ей тея са най-опасните между 15 и 22-3г дето още не са си намерили мястото и се мислят за голяма работа с парите от техните и не знаят какъв е живота
24.
ждг
02.05.2015 20:16:27
абе кви почернини родители майката избягала да се пляска с някакъв мангал в сливен бащата е в затвора
23.
nqma znacheni e
02.05.2015 20:15:59
seki sajelqva za malkoto detence mi zamislililiste se ko e prailo samichko na magistralata ne . Posle shofora bil vinoven .. Dano da go opravdaqt momcheto !!!!!
22.
До всички идиоти
02.05.2015 20:15:19
1. НЕ е правилно да не спреш.
2. Не е бягал, а се е връщал към града, за да се предаде.
2. Там не се пресича!
3. Ограничвнието е 80 км/ч, а дори и с 40 да караш, като ти се хвърли дете пред колата, пак ще е труп.
2. Не е бягал, а се е връщал към града, за да се предаде.
2. Там не се пресича!
3. Ограничвнието е 80 км/ч, а дори и с 40 да караш, като ти се хвърли дете пред колата, пак ще е труп.
21.
16
02.05.2015 20:14:37
Как само заради закона спираш (ако не дай Боже) ти се случи това?! Спираш ПЪРВО , за да му окажеш ПЪРВА ПОМОЩ! Хора ли сме вече изобщо...Ужас!
20.
До олигофрена номер 9
02.05.2015 20:11:43
Да сгазиш животно и да избягаш те прави също толкова ужасен.така разсъждавайки единственото ,което би те накарало да спреш заради човек е закона
19.
гг
02.05.2015 20:08:54
А мислили сте че момчето се е уплашило и затова е избягало?
Циганчетата вървяха върху мантинелата и не мисля ,че вина има само шофьора ,а и родителите и най-вече полицията, защото не контролират скороста и не ги интересува когато някой пресича неправилно !!!
Циганчетата вървяха върху мантинелата и не мисля ,че вина има само шофьора ,а и родителите и най-вече полицията, защото не контролират скороста и не ги интересува когато някой пресича неправилно !!!
18.
16
02.05.2015 20:07:36
Спрете да пишете глупости за невинното дете! Този селски бек можеше да убие и ваше дете, защото е долен простак да кара с такава скорост в града! Като цяло карат като луди без да се съобразяват с никого!
17.
666
02.05.2015 20:07:00
pone da bqha poveche mangalcheta da omachka i tqh. trepaneto im e malko
16.
г-н Ганьо Чорбаджийски
02.05.2015 20:02:21
и какво като сте го хванали и полицаите са българи и съдиите са българи най-много да го потупат по рамото и да го пуснат това е после се чудете от къде идва лошото мнение на всички за българите
аз личноо съм спасявал животите на 2-ма българи и сега съжалявам.сигурно те нямаше да спасят моя в подобна ситуация или щяха да се радват на смъртта ми.повече няма да я правя тази грешка.
аз личноо съм спасявал животите на 2-ма българи и сега съжалявам.сигурно те нямаше да спасят моя в подобна ситуация или щяха да се радват на смъртта ми.повече няма да я правя тази грешка.
15.
Jalki ste
02.05.2015 19:59:03
Vuii smqtai shto z izrodi ste ?
Vie dusha nqmate li ?
Vie dusha nqmate li ?
14.
okoto
02.05.2015 19:56:19
Какво прави осемгодишно хлапе само на 6 лентов булевард?! Би трябвало водача на леката кола въобще да не подлежи на санкция в този случай! И няма да му се наложи да бяга...
13.
Ко
02.05.2015 19:55:01
Тея деца ги въдят да праят бизнес с тях не да ги възпитават да стават хора.Умно е постъпил като е избягал но за жалост са го хванали.Ако беше куче си заслужава да спреш ама за цигане не си струва изхабеното феродо и гуми.
12.
MANGALITE V GETOTO ne na bulevarda ..
02.05.2015 19:54:42
Ciganite vyn ot Burgas, inace nikoi ne im e vinoven ce sami se navirat pod gumite na kolite.
MANGALITE v GETOTO i NIKAKVO IZLIZANE OT TAM. Koito ne zacita BG zakona, pod noja ili gumite na kolite cse taq !
MANGALITE v GETOTO i NIKAKVO IZLIZANE OT TAM. Koito ne zacita BG zakona, pod noja ili gumite na kolite cse taq !
11.
Jalki ste
02.05.2015 19:51:23
Vie ste mnogo zle detenceto e pochinalo ima li znache nie dali e bilo ciganche te dusha ne nosqt li ciganite na sa li hora ???
Ujas kolko ste bezchuvstveni takiva kato vas nqmat pravo da se narekat hora CHUDOVISHTA !!!
Ujas kolko ste bezchuvstveni takiva kato vas nqmat pravo da se narekat hora CHUDOVISHTA !!!
10.
адолф
02.05.2015 19:49:32
"Почернените родители" флагман тънко ги наляха...
9.
ужас
02.05.2015 19:49:00
Незнам за Вас но аз на смъртта на човек,особено дете само мога да съчувствам и да замълча!Недейте така да злобеете,не е хубаво!И детето е виновно но и водача на автомобила е абсолютен дебил!Дете е,не е животно да го сгазиш и избягаш!
8.
спинди
02.05.2015 19:42:21
Сиганите на сатурн!
7.
БОКЛУЦИ
02.05.2015 19:34:58
ВИЕ ДЕТО ЗАЩИТАВАТЕ ЦИГАНИТЕ СТЕ РОДООСТЪПНИЦИ!! ПРЕДАТЕЛИ И БОКЛУЦИ. НАЙ-ЖАЛКИТЕ КОПЕЛЕТА, КОИТО СА ХОДИЛИ ПО ТАЗ ЗЕМЯ.
ЦИГАНИНА НЯМА МЯСТО НА ОКОЛОВРЪСНОТО!
ЦИГАНИНА НЯМА МЯСТО НА ОКОЛОВРЪСНОТО!
6.
3664
02.05.2015 19:34:07
До 3663 като гледам коментара ти май в първи клас си учила в Меден Рудник
5.
32
02.05.2015 19:33:24
Това само някой с мозък на цаца може да го направи!Надрусан,неопитен,малоумник!Тръгнал да бяга,сега голям ...УЙ ще яде!Нека му,братята роми ще го линчуват!
4.
бургашка батка
02.05.2015 19:32:22
Меденруднишка нацепена батка с адидас и бмв!Ся на мангалите ще им дойде дюшеш ще вземат мангизи за кръвнина за 16-тото им чаве пък мама и тате ще продадат всичките животни по адвокати.пазете се мангалите ще пуснат още чавета на околовръстният за кеш,те имат много карайте внимателно!
3.
pak li
02.05.2015 19:31:25
пак надрусано 20г говно с 20г бмв-с адидас и дините под мишниците-сиреч бургаска батка,а като стане зулума се насира и бяга
2.
3663
02.05.2015 19:30:17
Жалко за детенцето. Не е хубаво да се говори за мъртвите но и то има вина. Там е страшно опасно да се пресича и принципно е забранено.
Що се отнася до медноруднишкия Урунгел, още един път се потвърждава че най, ама най големите селяндури живеят в Меден Рудник.
Що се отнася до медноруднишкия Урунгел, още един път се потвърждава че най, ама най големите селяндури живеят в Меден Рудник.
1.
Aman
02.05.2015 19:27:29
Ot mangali