Имидж Едвъртайзинг: Не “вадим опровержение”, а правим достояние на медиите текстове, които са ни предоставени
Днес Флагман.бг публикува статия, в която изрази своята позиция, че изглежда нелогично една и съща PR-агенция да разпраща текстовете на обвиняващите се взаимно "Слънчев бряг" АД и Община Несебър. Преди малко получихме позицията на "Имидж Едвартайзинг", която публикунаме изцяло, без редакторска и коректорска намеса.
Във връзка с ваша публикация “PR-шизофрения – агенция разпраща скандално съобщение на „Слънчев бряг“ АД, после му вади опровержение” от 20.04.2015 г. държим да заявим следното:
Оставяме настрана посредствения и подчертано тенденциозен тон в публикацията, който не отговаря на никакви етични норми на журналистиката.
Комуникационна група “Имидж Едвъртайзинг” има редовни договори за комуникационно и медийно обслужване с община Несебър, както и със “Слънчев бряг” АД. Агенцията изпълнява своите задължения да изпраща до вниманието на медиите официалните позиции на субектите, с които има професионални взаимоотношения и те да достигат до обществеността. Позицията по казуса с евентуално застрояване на дюни на територията на комплекса е на ръководството на “Слънчев бряг” АД. Тя е изпратена до медиите по силата на редовните ангажименти на “Имидж Едвъртайзинг”. По същия начин отговорът и официалната позиция на община Несебър са разпратени без да бъде по никакъв начин позиционирано някакво лично мнение на агенцията. Агенцията не е участвала в съставянето на текста и не си е позволила никакви субективни добавки. Текстовете са на официални бланки на въпросните институции. Само по себе си това говори, че е крайно непочтено да бъде замесвано по какъвто и да е начин името на комуникационната група. Нейната основна роля и ангажимент е да даде възможност за обществена достъпност на различните позиции.
Сравненията за противоречие “прокурор-адвокат” са абсолютно несъвместими, защото ние като медийни посредници нито обвиняваме, нито защитаваме, а даваме гласност на нещо, което е от подчертан обществен интерес. ПР Агенция “Имидж Едвъртайзинг” работи от много години с различни свои партньори от различни области на бизнеса, политиката и обществения живот. Възникването на инцидентни конфликти между наши клиенти по никакъв начин не въвлича Агенцията ни на определена страна, защото ние не сме институция за правораздаване, или наказателно санкциониране.
Работата на медийната ни група е подобна на работата на медиите, които са призвани да отразяват и публикуват максимално безпристрастно различни и понякога противоречащи си мнения, гледни точки и позиции, за да изпълняват основната си роля на обществен посредник. Ние не “вадим опровержение”, а правим достояние на медиите текстове, които са ни предоставени. Ако някой страда от “шизофренично” раздвоение по какъв начин да оформи жанрово и стилистично определен казус в своя публикация, това по никакъв начин не засяга работата на “Имидж Едъртайзинг”.
Позиции ангажиращи пряко интелектуален продукт, или лично отношение на ПР Агенция “Имидж Едвъртайзинг се публикуват на официална бланка на компанията. С това смятаме, че ще се сложи край на евентуални бъдещи недоброжелателни злоупотреби с името ни.
Апелираме да бъде адекватно публикувано правото ни на отговор.
При рецидивиране на целенасочени тенденциозни публикации срещу професионалната дейност, доброто име и работни взаимоотношения на Комуникационна група “Имидж Едвъртайзинг”, без да бъде потърсено и отразено нашето мнение, ще си запазим правото на ответни действия в рамките на българското и международно законодателство.
Алберта Алкалай
Управител
Комуникационна група
Имидж Едвдъртайзинг
Б.р. Свързахме се със "Слънчев бряг" АД, за да попитаме кой е изготвил тяхното прессъобщение. Ето краткия отговор: "Слънчев бряг" АД няма пресцентър. Всички прояви - организиране на пресконференции, откриване и закриване на сезона, писане и разпращане до медиите на прессъобщения и т.н. се извършва от PR-агенция "Имидж Едвъртайзинг".
27
Коментара по темата
27.
аз
21.04.2015 23:03:48
Днес явно цялата агенция е била строена да пише положителни коментари :)
26.
Несебар рибар
21.04.2015 18:39:33
Бургаски журналисти и медии, вие не знаете ли че в община Несебър има таман 2ма души назначени по договор за ПР? Толкова ли сте неинформирани не ми е ясно. Тези двамата пишат статиите на кмета Николай Димитров. Това в общината го знаят всички, че и в общинския съвет - само Флагман не знаят?
25.
Kum4o Val4o
21.04.2015 18:15:52
Koi na kogo e izial dserta nz, no edno se nabiva na o4i - 1 PR agencia e pusnala do mediite 2 razli4ni pozicii za eventualno stroitelstvo v SB. Parvo stroitelstvo ottuk natatak v SB e ili samoubijstvo ili dalavera - za koeto BRAVO ako sa bili protiv. Vtoro Nesebar sa podsko4ili kato ujileni i sa oprovergali 4e 6te stroiat, za koeto BRAVO, za6toto sa dokazali 4e i te ne iskat da stroiat. Tezi informacii sa v interes i na SB i na Nesebar i na balgarskia turizam, koito 6te se zadu6i ot beton. E, kakav e problema ne razbiram. Use6ta se 4e nqkoi tuka si heiti za smetka na agenciata, koiato triabva da bade poo6trena za6toto e svar6ila perfektna rabota za da pomogne da ne se slu4i poredno betonirane na plaja. A 4e SB i ob6tinata si gi meriat, ama kakvo ob6to imat horata, koito im praviat PR be? Te sa uspeli da napraviat maximuma i dokazatelstvoto e ogromnata reakcia ot rabotata im. Tova e kriteriat be - da uma 4uvaemost i da te citirat vsi4ki!
24.
kk
21.04.2015 17:29:58
Не е важно откъде получаваш информацията а дали е съществена. Нормално е да има различни позиции. Тук се цели явно интрига с политически привкус. Някой иска да го набие на кмета на Несебър и това не е ПР Агенцията а подстрекателите "доброжелатели".
23.
Klasnata
21.04.2015 17:22:45
Koj e kazal 4e ne sa saglasni? Niakoi pita li GI? Dogovorite sa plod na dobrovolno voleizlianie. Prosto mnogo zavist ot nekadarnicite!
22.
до колегите журналя
21.04.2015 17:21:38
Аве защо трябва да публикувате тъпите прессъобщения на Аби. Всички колеги да спрат незабавно прессъобщения от ПР-агенцийки, за да няма такива сконфузни ситуации. Ако Сл. бряг, Несебър или МОЛ Галерия искат да кажат нещо на медиите да го направят сами. Защо е нужно някой да ни препредава информация, ако няма да я мисли сам, разбирайте да съчинява обвинения и доноси. Всичко е много просто! Игнор на Имидж! P.S. Да попитам трябва ли когато се изпращат доноси за публикация да съобщаваме коя агенция ни информира.
21.
колега-журналист
21.04.2015 16:26:14
Журналист съм, ти май не си. И знам какво пиша. А тук излиза в коментарите приоритетно IP-то на гея Божков дето беше като кудук на Недялков години наред и той го направи журналист ама не не довърши и гея остана недоносче в професията.
20.
милчо
21.04.2015 16:11:11
всички знаят рекетьорските методи на Флагман. Това еобщественатайна. там всеки който не си плаща бива шантажиран и оплюван. освен това е ясно че си е фекална медия. Не познавам хората но аз съм пострадал от клеветите на Касабова и я осъдих. Ако тя плюе някой значи е ясно че хората са професионалисти и са читави. Флагман бесове само на чисто налитат да екскремират.на медия. Не познавам хората но аз съм пострадал от клеветите на Касабова и я осъдих. Ако тя плюе някой значи е ясно че хората са професионалисти и са читави. Флагман бесове само на чисто налитат да екскремират.
19.
До колега-журналист
21.04.2015 13:30:52
Нито си колега, нито си журналист. Всички журналисти в Бургас знаят методите, с които работят Алберта и Асен. Женя е добър журналист и не е злобна като вас двамата. Там, където не сте се появили, не сте забъркали клиента си в скандал. Вие не изграждате имидж, а го рушите. И някои от клиентите ви го разбраха, щом се отказаха завинаги от вас. Или мислите не знаем как Асенчо сключва договорите? Плаши този, дето ще му лъска "имиджа", че ако не плати едни пет десет бона, ще лъсне гол във вестник "Галерия", дето е на брат му. Айде много молим...
18.
Много смешно
21.04.2015 13:29:03
Много смешен и жалък скалъпен отговор. Не било на тяхна бланка, ами на институцията, затуй видите ли не било тяхно творение. Те били само "транслатор". Ами за какво са им пиари на Слънчев бряг и Несебър тогава? Да вземат мейлите на медиите и сами да им пращат тия свидни документи. А изявлението на тази госпожа Алабала както я нарекоха е завидна липса на професионализъм. Правило номер едно на всеки обигран пиар е - не опровергавай.. Щото ще ти го забият медиите. И браво на флагман, че потърсиха позицията на Слънчев бряг, та да им лъснат непраните гащи-
17.
Ники
21.04.2015 09:31:59
Тази фамилия Алкалай... нещо ми напомня за Серго Станишев и червенитепрашки на неговия съветник ... също Алкалай.
16.
Трол
21.04.2015 08:52:55
Алчни некадърни "пр"-и. Има просто решение - всички сайтове да спрат да ги публикуват. Вестниците така или иначе отиват за амбалаж.
15.
До Бобо
20.04.2015 22:21:35
Прочетох това дето си публикувал- там пише "Не работим за конкурентни клиенти без изрично тяхно съгласие", а в случая община Несебър и Слънчев бряг са точно такива. Айде четете ги малко тия кодекси дето ги размятате
14.
Пепа
20.04.2015 22:18:01
Аман от некадърници да си бяха уеднаквили версиите с тия от Слънчев бряг поне. И да не забравят че като си пишат коментарите от служебните компютри им се виждат адресите от администратора на Флагман
13.
Ha-ha-ha
20.04.2015 21:48:02
Искрено се забавлявам от дейността на "имидж Едвъртайзинг"! Те са безпристрастни?! Защото не да агенция "връзки с обществеността" ... Да те са информационна агенция, която печели от две институции. Тогава, моля да не сключват PR договори, защото щом са без пристрастия, те не са PR агенция
12.
Златан димитров
20.04.2015 21:48:00
Е, не! Върховна наглост! На "разследващия" журналист Асен и фиктивната пиарка алабала! Толкова сте се оплели в пари и фалшиви роли, че се мислите за победители? Не сте, колкото и мръсотии да направите. Спете спокойно. Ако можете.
11.
Криско
20.04.2015 20:25:52
Лелеле, много тролове тука изпълзяха. Май Димитър Николов здраво плаща тука - хаха ;)
10.
Въльо Дучев
20.04.2015 19:59:45
Че аз защо си дадох оставката? Тези двамата измъкнаха всичките пари на Топлофикация уж да ме рекламират. И от всички фирми на Ковачки смукаха като за последно. Офисът им е от мрамор, мебелите последна мода.
9.
същи
20.04.2015 19:52:46
Алооо, Веско, Касабова - вие толкова ли ниско паднахте. Не си ли давате сметка, че животът е виенско колело и ще ви се върне тъпкано утре? Да знаете, че в Бургас няма да срещнете съчувствие, защото смърдите на пошлост и подлост спрямо всички нас, бе "колеги". А и доколкото познаваме колегията "биволаря" който сега плюете - със сигурност ще има шоу и няма да ви прости подобни калташки номера! Но ще ви гледаме сеира със сигурност ;)
8.
колега-журналист
20.04.2015 19:43:11
Статиите срещу Алберта ги пише авторката на Флагман - Жени Атанасова съвсем целенасочено и на лична основа. Атанасова беше преди ПР на Златко Димитров и Слънчев бряг, но я изгониха за некадърност. Тя до ден днешен не може да прости, че Златко сключи договор след това с Алберта и си мисли, че едва ли не Алберта е виновна да я уволнят от удобното местенце в курорта. Там я беше уредила ПР-ката на ГЕРБ - Калояна Живкова, която сега е ПР на МОСВ министърката Ивелина Василева. Изобщо Атанасова като един некадърен и неосъществен ПР, сложен по политическа поръчка се чуди каква интрига да измисли и да оплюе хората, които си вършат професионално работата. Доста неудобни истини за една уж независима медия, която има претенция да показва обективната истина ;)
7.
горкитееее
20.04.2015 19:36:38
Да ги ожалиш, обидени, неразбрани, недооценени....Нагли и лъжливи, в кацата с двете шепи, абсолютни манипулаториИеврейкта и тоз биволар крадец. Ама те не са виновни, на кмета им акъла си е толкова, пък и що да не даде държавни пари на приятели
6.
Bobo
20.04.2015 18:57:58
Golemi razbirachi tuka, brej! Shto ne se zapoznaete s prawilata na PR-a predi da se uprajniavate da davate akal!? Horata ot tazi PR firma sa si svarshili perfektno rabotata, ama prostotiata e mnogo pokazatelna. Osobeno za dalboka selska provincia kato Burgas. Dobre che otidoh da jiveia v chujbina da ne karam decata si da podiveiat ot tapotiata bulgarska :(
http://bdvo.org/bdvowp/wp-content/uploads/2012/02/Ethical-code_BG1.pdf
http://bdvo.org/bdvowp/wp-content/uploads/2012/02/Ethical-code_BG1.pdf
5.
SS
20.04.2015 18:55:06
Kakvo bulgarsko ime Alberta Alkalai. Ot evrein kakvo ochakvash da pribira pari kakvo i puka.
4.
Кристиян
20.04.2015 18:41:10
Флагман - тая агенция с какво ви бръкна в з.....? Като знаем как ви мотивират какво да пишете, ясно е че не ви е чиста работата.
3.
AA
20.04.2015 18:37:53
Да бе да! Ако фирмите си пишат сами текстовете, защо им е тогава пиар агенция? Непочтено е обаче да служиш на двама враждуващи господари и да смучеш парички и от двамата. Преди парите трябва и нещо като съвест и морал.
2.
отвратен
20.04.2015 18:31:11
Очевидно професията пиар е най- мръсната и непочтена. Доста по-мръсна от работата във фирмите по чистота.
1.
*********
20.04.2015 18:29:01
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше вулгарни, нецензурни или обидни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.