В пътното строителство не се крадяло. Вижте бисерите на шефа на АПИ
Според него ”един камък струва при нас на същата цена, както и в същата Германия, но пък поне 6 пъти по-ниски са разходите за труд”:
”Затова изграждаме по-евтино, но няма как да се взимат пари под масата, има конкурси”, каза Лазаров.
Според него имало и дъмпинг от страна на съмнителни компании:
”Идват такива, чиито мениджъри нито съм виждал, нито съм ги чувал!”.
Лазаров посочи, че винаги е признавал, че е ”лобист на българските пътностроителни фирми”.
”Работил съм преди в частния сектор. Не съм работил в пътния сектор, не лобирам за такива фирми”, каза Лазаров.
Той посочи, че няма да има ремонти по магистралите в активния летен сезон.
” За юли и за август премиерът нареди тапите да са минимални. Състоянието на тези отсечки е наистина ужасяващо и хората които пътуват, го виждат и приемат го с разбиране”, казва Лазаров.
По думите му след първия сняг нямало нови участъци, които са в дупки.
Според него приходите от пътищата не са малко.
”Хората, които казват, че асфалтът не се яде, не са прави, защото пътният сектор създава много работни места!”, коментира шефът на пътната агенция.
Той твърди, че дори хората в Северозападна България нямали право да се оплакват.
”Защото като правим някои пътища в Централна България, инертни материали например ги караме от този регион – от Северна България, а това са пак разходи за местната работна ръка”, каза Лазаров. Добави Коментар