Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Да разпънете детето ми на кръст и да го хвърлите в огъня? Щом е за реклама - ОК!

Може и в ковчег да го сложите, обаче нека капакът да е отворен, съгласна е млада двойка
Ключови думи:

Социален експеримент в предаването „Комбина” по Нова телевизия показа на какво са готови български родители, за да направят детето си известно. Оказа се, че жаждата за слава си има граница, но тя е доста разтеглива. Екип, преструващ се на част от рекламна агенция, разпитва родители в столичен мол дали са съгласни детето им да участва в реклама. След като родителите проявяват интерес, започва проверката на тяхната търпимост.

Повечето хора нямаха нищо против да оставят детето си на студено за около 15-20 минути, което се изисква за снимките на „рекламата”. Дори допълнението, че дечицата трябва да са по къси панталонки и потници не ги смути. „Няма проблем”, заяви уверено една майка. „Той и без това е кален”, изтъкна друга.
Друга екстравагантна идея за реклама – разпъване на кръст на дете, също не срещна възражения. „Само не знам дали ще издържи. Ама тя ще е вързана, така че няма проблем”, каза една от майките. Когато хората разбраха, че детето ще бъде обградено от умиращи или умрели кучета, също не се притесниха.

Следващият „кръг” беше въпрос за участие в реклама, в която детенцето ще стои в средата на огнен кръг. Родителите пак не възразиха. „Искаме да участваме. Тя и без това е победител в конкурс”, похвали една майка дъщеря си.

Чак когато попитаха една майка дали е съгласна детето й да бъде сложено в ковчег, тя отказа. „Огън може, ковчег – не”. Друга двойка родители сериозно се поколебаха, но като им казаха, че ковчегът няма да е затворен, бяха склонни да се навият.

В студиото на предаването въпросът беше коментиран от няколко души. Беше изтъкнато, че освен традиционното желание на родителите да бутат децата си напред, трябва да се има предвид и икономическата ситуация у нас, която още повече допринася за това българинът да се навива лесно.

Според Влади Априлов, естествен е стремежът на родители и деца да станат известни. „И как става това – като ги покажат по телевизията. Те виждат известните хора по телевизията”, каза той. Разликата между нашите и американските напористи родители, обаче, е, че в САЩ хората винаги питат колко ще получат за изявата на детето им. Докато при експеримента у нас никой не зададе този въпрос./БЛИЦ/
0
Коментара по темата
  Добави Коментар
ГДБОП разби организирана престъпна група Четиримата ѝ членове изнудвали за пари в София Надарена кака "омагьоса" нападател на Генк Пам представя себе си като дизайнер, но също така е модел
Предложение предвижда богатите страни да плащат 250 млрд. долара годишно за климата Финансовият въпрос е основната тема на спорове на преговорите на конференцията COP29 Залужни: Започна Третата световна война!      Според него началото ѝ се доказвало от привличане на военна помощ от Китай, Иран и Северна Корея за Русия
Слънчево и студено ще е утре, в планините ще превалява сняг В неделя и в понеделник ще е предимно слънчево  Кметът на Минерални бани остава под домашен арест От прокуратурата коментираха, че разследването продължава, като е възможно и повдигането на нови обвинения
Ракетата "Орешник" прелетяла до Днипро за 15 минути Тя е била оборудвана с шест бойни глави: всяка от тях оборудвана с шест суббоеприпаса Важно за шофьорите: Предлагат промени в регистрацията на коли Има нужда от облекчаване на режима по отношение на предоставяните документи
Русия превзе още територия в Източна Украйна Селото е разположено на 12 км северно от Курахово  "Пия вино от 4 бона и не знам къде се намирам" Това сподели холивудска звезда, разказвайки перипетиите си
Авариен ремонт затваря пътя Царево - Резово Движението ще бъде ограничено за 3 часа Над 1000 бегачи ще мерят сили в първия Полумаратон Бургас 2024 Надпреварата се провежда за първи път