Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Да разпънете детето ми на кръст и да го хвърлите в огъня? Щом е за реклама - ОК!

Може и в ковчег да го сложите, обаче нека капакът да е отворен, съгласна е млада двойка
Ключови думи:

Социален експеримент в предаването „Комбина” по Нова телевизия показа на какво са готови български родители, за да направят детето си известно. Оказа се, че жаждата за слава си има граница, но тя е доста разтеглива. Екип, преструващ се на част от рекламна агенция, разпитва родители в столичен мол дали са съгласни детето им да участва в реклама. След като родителите проявяват интерес, започва проверката на тяхната търпимост.

Повечето хора нямаха нищо против да оставят детето си на студено за около 15-20 минути, което се изисква за снимките на „рекламата”. Дори допълнението, че дечицата трябва да са по къси панталонки и потници не ги смути. „Няма проблем”, заяви уверено една майка. „Той и без това е кален”, изтъкна друга.
Друга екстравагантна идея за реклама – разпъване на кръст на дете, също не срещна възражения. „Само не знам дали ще издържи. Ама тя ще е вързана, така че няма проблем”, каза една от майките. Когато хората разбраха, че детето ще бъде обградено от умиращи или умрели кучета, също не се притесниха.

Следващият „кръг” беше въпрос за участие в реклама, в която детенцето ще стои в средата на огнен кръг. Родителите пак не възразиха. „Искаме да участваме. Тя и без това е победител в конкурс”, похвали една майка дъщеря си.

Чак когато попитаха една майка дали е съгласна детето й да бъде сложено в ковчег, тя отказа. „Огън може, ковчег – не”. Друга двойка родители сериозно се поколебаха, но като им казаха, че ковчегът няма да е затворен, бяха склонни да се навият.

В студиото на предаването въпросът беше коментиран от няколко души. Беше изтъкнато, че освен традиционното желание на родителите да бутат децата си напред, трябва да се има предвид и икономическата ситуация у нас, която още повече допринася за това българинът да се навива лесно.

Според Влади Априлов, естествен е стремежът на родители и деца да станат известни. „И как става това – като ги покажат по телевизията. Те виждат известните хора по телевизията”, каза той. Разликата между нашите и американските напористи родители, обаче, е, че в САЩ хората винаги питат колко ще получат за изявата на детето им. Докато при експеримента у нас никой не зададе този въпрос./БЛИЦ/
0
Коментара по темата
  Добави Коментар
Много народни поверия за 24-ти февруари Ето какви са Какво ще е времето днес? Ето прогнозата
Зрелищна катастрофа в София Инцидентът стана след гонка с полицията Това са зодиите с късмет през 2025 г. Тези щастливци ще имат възможност да направят големи крачки напред – в любовта, кариерата, личностното си развитие
Спрей прикрива следи от наркотици - пълен хит сред подрастващите (ВИДЕО) Той е с миризма на ягода и е леко лепкав 5 мощни символа за привличане на пари Правилното разположение на мебели, декорации и специални символи може да активира потока на богатство в живота ви
Кирил Петков: Вдигаме летвата, Йонко Грозев ще е нашата кандидатура за конституционен съдия Украинският президент прави всичко възможно за сигурността на страната си, каза Петков по повод изказването на Зеленски, че би се оттеглил от поста Разляха червена боя до сградата на Руското посолство Като символ на кръвта на загиналите украинци.
Само победителите в живота имат тези числа в датата си на раждане Ако имате едно от тях, материалното благополучие през Годината на змията ви е гарантирано Много важна промяна при Револют, свързана с такса Понастоящем на всички клиенти се начислява такса от 1% върху всички обмени на валута, извършени през уикенда, между 17:00 ч. източно време (ET) в петък и 18:00 ч. ET в неделя
Трагедия потресе Пампорово Скиор почина след удар в дърво Кукери прогониха злите духове в Камено (СНИМКИ) Тази година в традиционното събитие се включиха близо 100 човека, облечени в атрактивни костюми