Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Да разпънете детето ми на кръст и да го хвърлите в огъня? Щом е за реклама - ОК!

Може и в ковчег да го сложите, обаче нека капакът да е отворен, съгласна е млада двойка
Ключови думи:

Социален експеримент в предаването „Комбина” по Нова телевизия показа на какво са готови български родители, за да направят детето си известно. Оказа се, че жаждата за слава си има граница, но тя е доста разтеглива. Екип, преструващ се на част от рекламна агенция, разпитва родители в столичен мол дали са съгласни детето им да участва в реклама. След като родителите проявяват интерес, започва проверката на тяхната търпимост.

Повечето хора нямаха нищо против да оставят детето си на студено за около 15-20 минути, което се изисква за снимките на „рекламата”. Дори допълнението, че дечицата трябва да са по къси панталонки и потници не ги смути. „Няма проблем”, заяви уверено една майка. „Той и без това е кален”, изтъкна друга.
Друга екстравагантна идея за реклама – разпъване на кръст на дете, също не срещна възражения. „Само не знам дали ще издържи. Ама тя ще е вързана, така че няма проблем”, каза една от майките. Когато хората разбраха, че детето ще бъде обградено от умиращи или умрели кучета, също не се притесниха.

Следващият „кръг” беше въпрос за участие в реклама, в която детенцето ще стои в средата на огнен кръг. Родителите пак не възразиха. „Искаме да участваме. Тя и без това е победител в конкурс”, похвали една майка дъщеря си.

Чак когато попитаха една майка дали е съгласна детето й да бъде сложено в ковчег, тя отказа. „Огън може, ковчег – не”. Друга двойка родители сериозно се поколебаха, но като им казаха, че ковчегът няма да е затворен, бяха склонни да се навият.

В студиото на предаването въпросът беше коментиран от няколко души. Беше изтъкнато, че освен традиционното желание на родителите да бутат децата си напред, трябва да се има предвид и икономическата ситуация у нас, която още повече допринася за това българинът да се навива лесно.

Според Влади Априлов, естествен е стремежът на родители и деца да станат известни. „И как става това – като ги покажат по телевизията. Те виждат известните хора по телевизията”, каза той. Разликата между нашите и американските напористи родители, обаче, е, че в САЩ хората винаги питат колко ще получат за изявата на детето им. Докато при експеримента у нас никой не зададе този въпрос./БЛИЦ/
0
Коментара по темата
  Добави Коментар
Кичка Бодурова инвестира в имоти, разказа как са я обрали  Вече ще прекарвам повече време тук, а моите фенове са много щастливи от това, споделя звездата Изненада в кралското семейство! Вижте кой ще наследи Чарлз III! Няма да са синовете му Кралят се влошава все повече след поставената му онкологична диагноза
Има трима внуци, но изглежда като на 25 години, защото... Тази дама спортува, яде много портокали и цялостно не прекалява с храната. Това в съчетание с гена й я прави "най-горещата баба в света" Световна звезда към Кокала: Емиле... Грант подсеща Велев да му се обади
Сподели, че от десетки месеци не е... Употребявал алкохол Певица, възпяла Криско, игра в "Сделка или не" Спечели само 2 лева
Любовта им бе голяма, но... Продължи под 36 месеца Свали с 30 години по-младо гадже "Рос" от "Приятели" има подход с дамите 
Песимизъм на форума в Давос, шеф на корпорация зове за инвестиции в Европа Ако Тръмп съумее да отключи частния капитал и да заработи чрез по-малко регулации, ще направи САЩ по-малко зависими от собствените си фискални проблеми, каза Лорънс Финк Тази стюардеса изчерви мрежата Влюбените емотикони полетяха
Който от маскарад разбира, тук се спира! Само да внимава като пие бира... Градусът на емоциите в Перник достига световни висини Песков: Путин е готов за разговор с Тръмп Кремъл очаква съответните сигнали от Вашингтон