Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Спрете с тази кърмачка в мола! Има хиляди по-важни неща!

На разбилия се вчера самолет, в който загинаха 16 ученици и две бебета, бе отделено по-малко време, отколкото на тази майка
Ключови думи: кърмачка в мола, стая за бебета, кърмя в мола
Вече трети ден цялата държава се тресе около кърмачката в мола. Телевизионерите отделят минути във всяка от емисиите на майката-бунтарка и нейни последователки. За невежите в темата, макар и да се съмнявам, че има такива – жена извади гърдата си на пейка в търговски център, но охраната учтиво й направи забележка, че има специални помещения за тази дейност. Кърмачката въстана, реши да съди мола и обиколи всички възможни национални медии, за да изкаже възмущението си.

В началото, признавам си, пренебрегнах темата, подцених реакцията на една посредствена жена. Много майки изпитват удоволствие да кърмят децата си пред всички, показвайки този съкровен акт и голата си гръд. Волю-неволю обаче изчетох и изслушах всякакви мнения по темата.

След като изключих телевизора днес, защото изпитах неприязън към агресията на тази млада майка, попаднах на мнението на главната редакторка на списание „ELLE” Мария Георгиева, публикувано във Фейсбук. Ето какво е то:

„Сетих се как преди време Ердоган заяви, че "цезаровото сечение се прави умишлено", като стратегия "с цел да се попречи на населението на Турция да се увеличава". Искаше със закон да забрани абортите. Ислямският духовник Юмер Тургул Инанджер пък имаше още по-гениална идея - да се забрани на жените в напреднала бременност да излизат от къщите си, защото били "неестетични". Ако искали да подишат чист въздух, тези жени трябвало или да се придвижват в коли, карани от съпрузите им, или да излизат само през нощта.
Добро утро, Европа! Драмата около една кърмачка в мола вече ти отне България и я прати в Анадола...”

Но аз не мисля така, хиляди българи също не споделят подобно мнение. На тези хиляди българи им е досадно да слушат и гледат колосалния проблем на кърмачката на фона на случващите се трагедии в страната и света. На разбилия се в Алпите самолет, в който загинаха 16 ученици и две бебета, бе отделено по-малко време, отколкото на тази проблемна майка и нейните лудости. Да, лудости! Така мисля и не се срамувам. Аз също съм майка, също съм кърмила. Това е естествена нужда, като една от десетките естествени нужди на живите същества. На тази жена не й харесала стаята за бебета в мола, била тъмна и мръсна! Каква драма! Ми и на мен рядко ми харесват тоалетните в моловете, но не ходя по нужда в коридорите им и в магазините им!

Аз лично изпитвам неловко и неприятно усещане, когато някоя друга жена се разголи срещу мен в ресторанта, в мола, в градинката или стаята, където съм. Неприятно ми е и толкова. Има си правила, никой не казва бременните да не излизат навън, никой не предлага фанатични правила за жените в положение! В моловете задължително са направени помещения за тези толкова естествени човешки нужди и смятам, че трябва всеки да се съобразява с това. Когато не им харесва, да си стоят вкъщи.

90
Коментара по темата
90.
Viliana Ivanova
27.08.2022 04:02:47
Аз имаме двете децата ви с Близнаци.
В мола разбира се не се показва ли.
В УСПЯ БРАВО ДА ПОБЕДА! ВЯРНО ЧЕ ТАКА Е.
АЗ И МАМО. И ДВЕТЕ ДЕЦАТА С БЛИЗНАЦИ. ОТ ТОЙНИ СЕМЕЙСТВОТО!

ЕРОШ АНТОНИЯ АЗ МРАЗЯ!!!!
ТИЯ ЯВНО ПЪК КЪРМАЧКИ СОНЯ БЕБЕ МОМИЧЕТО.

БОКЛУКА ВИ ЩЕ РАЗБЕРЕ ЛИ ВИ!?
ТАКА Е ПРАВ СИ...

Приятен ден в мола ходете ми детето ви?
Да!
Кърмачки ли бе бебета и забранява ли..

Хич тия Мими седи в глупака в мола ама в сватба оженихме момичето бебето изчакало. Разбирахме ясно.

Мими седи в дъщеря ми момичето в срещат на кафе!
Момичето има ли в сватба и семейството децата... Разбираш ли че така. извинява се простени! Аз има мъж и децата гаджето семейството!!!! Внимание! Приятен ден в там мола.
89.
Viliana Ivanova
27.08.2022 03:53:19
Майка това преди случай 23 години тя умре.
Богу слава браво детето помогнала. Дай боже ! Аз мислене нещо в човека. Аз и Мама. жива да. Той глупак простотията тъпанари и Филип син ти луд- Боклук да той Филип.
Аз отивам в във мола също запознанство елмаз.бг Победа ли ви вярно в мола забранява. Ще се бе разбереш.. Храна и обекло дрехи тениски. в мола. Аз сватба не иска преди. Само хилка пръстена и двете близнаци момиче друго момче. в моя лично тайни. Тайно в чужбина в мола разбира! Аз имаме двете и от семейството децата ви Богу слава! Аз имаме двете 2 децата разбере моя бременна разбирал. Аз и децата ви в мола. Успявам много зарадвам! !!!! Кърмачките две децата обичам ви! За мълчи са толкова стига!
88.
Viliana Ivanova
27.08.2022 03:41:41
Аз ходи в мола елмаз.бг има ли списъка.
Аз съм дрехи в магазина тя като моето в лично бебета в мляко извади. не пипам бебета в английските в осивняват в обект гледа в запознанство в мола вярно. Разбирах се!!!! Аз имаме и двете сестра ми и брат ми децата от Семейството ми... разбирала се вярно така правило! Това забранява в мола. Аз се извинява Не им пука в никога. Не им пука. Много успех да вярно. така е.
87.
*********
22.04.2019 22:57:15
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
86.
аз
01.04.2015 09:31:10
Днес ще ходим ли да кърмим ?
85.
Мерлин
31.03.2015 22:44:16
Освен тази кърмеща майка за която се изписаха и изговориха хиляди изречения, вчера гледах по новините още 10 майки с бебета седнали като на седянка и кърмят демонстративно в мола. Смешно и жалко млади жени!Това ли ви е развлечението? това ли ви е забавлението? Наистина нивото на интелектуалния потенциал на младата майка е много нисък!Що не отидете в България търси талант или Шоуто на Слави?
84.
ЕЕЕЕХ
27.03.2015 22:05:36
И зачеването на дете е естествен процес но ако започне да се провежда по моловете...меко казано ще се възмути доста народ,включително и тази кърмеща по моловете майка.Моловете са за пазаруване,а не за извършване на естествените нужди на когото и да било
83.
кърма, ама на кораб
27.03.2015 14:15:41
Кърмила жената -голям праз. не била приятна гледката... Кукувици. Ако със същия ентусиазъм, подскачахте за простотиите които ни се случват постоянно всеки ден ехеее...Но така е дребните душици са навсякъде-трапезни бабаити. Смешковци.
82.
Батко
26.03.2015 23:18:57
С гурме изкушения ще изненадат гостите на Интерхотел „България” Таня Колева от „MasterChef” и шеф Стоян Мавров (СНИМКИ)

http://flagman.bg/article/77799

ДАЙТЕ ДА КОМЕНТИРАМЕ ТОВА :

АЗ : Коя Таня с "деконструирания крем карамел" ? СМЯХ В ЗАЛАТА .......
81.
:-)
26.03.2015 22:24:35
Нaдявaлa се е женaтa, някой дa се присъедини към обядa нa хлaпето, aмa сa и рaзвaлили рaботaтa, че кaк нямa дa ореве:)))
Толкоз ли нямa желaещи?
80.
@
26.03.2015 17:43:42
Не се е оплaкaлa, че според нея е мръснa стaятa отреденa зa целтa, a че не може дa ни нaвирa в очите гърдите си:)))
Щом от товa имa нуждa, дa си прaви клипчетa и дa ги пускa из нетa, който се интересувa, ще гледa. Инaче женaтa имa поведение нa човек с биполярно рaзстройство.
79.
ПФФФФФФФФФФФФФФФФ
26.03.2015 13:13:51
Да ви имам проблемите... И какво като кърмила? Ами не я гледайте като не ви е приятно! И кърменето няма нищо общо с ходенето до тоалетна, че да ги сравнявате!

Толкова малоумен народ и всичките с Интернет! ТЪПАЦИ!
78.
Помогнете
26.03.2015 12:01:57
Хораааа, сере ми се!!! Кажете в кой мол да отидааааа?
77.
ани
26.03.2015 09:47:51
Кърменето е съкровено действие между майка и дете. То не е показно занимание. Защо тази жена не го осъзнава. Какво е това ходене по медии?! Безочие, простотия или комплексарска реакция на една неосъществила мечтите си за слава жена! Жалко, пошло, нарушение на светостта, наречена майчинство.
76.
До 71
25.03.2015 22:50:28
Какво общо има това с темата бе коза - брадясала и неиздоена,хмм?!?!
На кой му дреме за биберона? Жената предпочита да си издой кърмата в шише преди да излезе и да ходи на РАЗХОДКИ В МОЛА!!!!!
Нещо което тая проста селянка дето е кърмила отрока в мола,НИКОГА няма да осъзнае...защото е точно това...ЕДНА проста селянка!
Вземи се скрии бе гнидо въшлясала!
75.
???
25.03.2015 22:50:01
Учудващо прост народ, по зле сте станали от животните. Всяко животно в природата гледа да се скрие докато кърми, я в храсталак, я в хралупа, а тея прости жени се стараят да кърмят на най-оживените места!
74.
...
25.03.2015 22:42:58
И аз съм майка, и аз съм кърмила, но не ми е приятно да гледам облещените гърди на някой друг. Майката да разхожда и храни отрочето си където иска, има покривала за тази работа. Все пак сме в 21 век. Откачалка, търсеща слава. Ужас....
73.
БЕБЕТО
25.03.2015 22:33:47
Само като и видя фейса на таа майка и ми идва да си изповърна всичката кърма дето съм я пил
72.
!
25.03.2015 22:01:25
Не мога да повярвам какви злобни жени има! Явно светът се управлява от лоши сили вече! Но бъдете сигурни- Господ гледа и вижда злобата в душите ви. Все някога ще отидете при него.
71.
До "Европейка"
25.03.2015 21:53:10
Селянко, не знаеш ли, че докато жената кърми не се дава на детето нищо с беберон, защото с биберон е по-лесно и има опасност да се отбие детето?! И не знаеш ли, че за детето няма нищо по-хубаво от майчиното мляко. Ограничена, злобна крава!
70.
*********
25.03.2015 21:47:34
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше вулгарни, нецензурни или обидни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
69.
mathur
25.03.2015 21:37:35
Колко СЕЛСКИ ИЗКАЗВАНИЯ.....наистина сте Най-селският град за живеене.....
68.
Флекса и ъглошлайфа
25.03.2015 21:26:57
Да слиза в паркинга ше и дадедм да храни бебето в G55 AMG-то там ако не и хареса качвам я на сила и в Дебелт в циганската махала там така кърмят децата си където им скимне
67.
Интересна работа
25.03.2015 20:04:19
Тази селянка сигурно я възбужда да си вади набъбналите зърна на обществено място,докато мъже минават покрай нея! Не е от най убавите..сигурно я сърбяти и се възбужда като ги показва.
Ебе и се! Незнам,може да се лъжа,иначе няма обяснение. Бебето е можело да изчака сигурен съм.
66.
DYD
25.03.2015 19:08:43
Добре че на майката не и се е приклецало щото щеше да стане купон.
65.
a da
25.03.2015 18:51:55
"Ми и на мен рядко ми харесват тоалетните в моловете, но не ходя по нужда в коридорите им и в магазините им!"
Сериозно ли авторката не намира разлика между кърменето и изхвърлянето на отпадъците от вътрешната обмяна на веществата?
Явно ще трябва да обясня на въпросната. Някои естествени нужди на организма ни - пиене на вода, приемане на храна (при някои по-цивилизовани хора това не с придружавано от грухтене и цапане) , дишане на въздух, е прието да стават на обществени места, т.к. не са свързани с неудобства за околните. Срането и пикаенето (при някои по-цивилизовани хора и пърденето) се случват в тоалетната, т.к. са свързани с отделяне на непотребни за тялото ни субстанции, които ако бъдат освободени на обществено място ще предизвикат замърсяване. Дано е станало ясно.
64.
bre
25.03.2015 18:38:16
Чета, чета и се чудя - Абе аз къде съм останал да живея? Кога омразата стана толкова широко разпространена?
63.
Anglo Axxon
25.03.2015 17:47:41
В Англия НЕ е позволено кърменето на обществени места . Има голям натиск тази забрана да се отмени, но засега остава в сила !!!
62.
стига бе
25.03.2015 17:41:29
Тази коза като знае кога трябва да кърми детето,да си стои в къщи и да си го кърми,а не да ми обикаля по Моловете.Стига вече сте ни занимавали с тази селянка,явно изявява желание да бъде известна.
61.
европейкa
25.03.2015 17:30:21
Живея в зaпaднa държaвa и в комерсиaлните центрове си кърмят нa местaтa определени зa товa!!!
Когaто ми се е нaлaгaло дa прекaрвaм повече време нaвън с детето, aми предвaрително съм си изцеждaлa кърмa в стерилно шишенце с биберонче и не съм си рaзмятвaлa и врялa в очите нa хорaтa гърдите. Имa жени, които се чувствaт реaлизирaни сaмо aко се възпроизведaт, явно нямa нищо друго, което дa врaт в очите нa хорaтa.
В случaя с тaзи женa, смятaм, че ТРЯБВA зaдължително дa имa рaзговор с психолог, aко се нaложи и с психиaтър, по- вaжното не е дa рaзмaхвaш виме кaто знaме, a детето дa рaсте в здрaвa семейнa средa. И aко тaзи мaйкa е пример зa тaкaвa...горкото дете!
60.
Георги
25.03.2015 17:00:12
От теб е. Аз защо не публикувам по 15 пъти едно и също нещо. 15 пъти!!!
59.
до георги
25.03.2015 16:55:43
Тъпак е който обижда! Проблема с повтарянето не е от мен!
58.
Георги
25.03.2015 16:52:08
Тъпачко, колко пъти ще публикуваш едно и също нещо!
57.
още една майка!
25.03.2015 16:51:45
И още нещо....я си представете някоя друга жена, виждайки ви как кърмите, а тя примерно има проблем с гърдите...или пък не може да бъде майка! Как се чувства спрред вас??? Искате да са толерантни с вас, а вие???
56.
още една майка!
25.03.2015 16:45:48
Ура! Не съм сама! И аз съм майка! Най-накрая да видя някой на мойго мнение!
Абсолютно съм съгласна!
Знаете ли, няма нищо лошо в това кърмене, ама ако знаеге отстрани колко сте дразнещи! Ми вие сте като секта бе! Само вие ли 6те майки да му се невиди! Какво ми парадирате! Преди нямало ли е майки! Прекалено много се вживявате! От устите ви само за кърма, говна, пюрета, памперси и ваксини излизат! Излагате се, майки! От къде тази гордост??? Възпитайте децата си,ама така ги възпитайте, че хората да ви ръкопляскат! Само тогава можете да претендирате и да се пъчете! И не забравяйте- жените не 6а 6ъздадени да са само майки!!! Преди всичко сте жени!!
55.
още една майка!
25.03.2015 16:45:36
Ура! Не съм сама! И аз съм майка! Най-накрая да видя някой на мойго мнение!
Абсолютно съм съгласна!
Знаете ли, няма нищо лошо в това кърмене, ама ако знаеге отстрани колко сте дразнещи! Ми вие сте като секта бе! Само вие ли 6те майки да му се невиди! Какво ми парадирате! Преди нямало ли е майки! Прекалено много се вживявате! От устите ви само за кърма, говна, пюрета, памперси и ваксини излизат! Излагате се, майки! От къде тази гордост??? Възпитайте децата си,ама така ги възпитайте, че хората да ви ръкопляскат! Само тогава можете да претендирате и да се пъчете! И не забравяйте- жените не 6а 6ъздадени да са само майки!!! Преди всичко сте жени!!
54.
още една майка!
25.03.2015 16:45:27
Ура! Не съм сама! И аз съм майка! Най-накрая да видя някой на мойго мнение!
Абсолютно съм съгласна!
Знаете ли, няма нищо лошо в това кърмене, ама ако знаеге отстрани колко сте дразнещи! Ми вие сте като секта бе! Само вие ли 6те майки да му се невиди! Какво ми парадирате! Преди нямало ли е майки! Прекалено много се вживявате! От устите ви само за кърма, говна, пюрета, памперси и ваксини излизат! Излагате се, майки! От къде тази гордост??? Възпитайте децата си,ама така ги възпитайте, че хората да ви ръкопляскат! Само тогава можете да претендирате и да се пъчете! И не забравяйте- жените не 6а 6ъздадени да са само майки!!! Преди всичко сте жени!!
53.
Matriot
25.03.2015 16:45:26
"Женя ГАЙТАНДЖИЕВА сама си слага плюсове и минуси на коментарите, които не и харесват! Господ гледа!"

Какво като Женя е автор на статията ве льольо, тя няма ли право на мнение? Първо сме хора и после сме това, което работим. Освен това момичето не си слага плюсове на статията, а на коментарите към нея, къде толкова видя нередност, че и господ намесваш? Льольо!
52.
още една майка!
25.03.2015 16:45:22
Ура! Не съм сама! И аз съм майка! Най-накрая да видя някой на мойго мнение!
Абсолютно съм съгласна!
Знаете ли, няма нищо лошо в това кърмене, ама ако знаеге отстрани колко сте дразнещи! Ми вие сте като секта бе! Само вие ли 6те майки да му се невиди! Какво ми парадирате! Преди нямало ли е майки! Прекалено много се вживявате! От устите ви само за кърма, говна, пюрета, памперси и ваксини излизат! Излагате се, майки! От къде тази гордост??? Възпитайте децата си,ама така ги възпитайте, че хората да ви ръкопляскат! Само тогава можете да претендирате и да се пъчете! И не забравяйте- жените не 6а 6ъздадени да са само майки!!! Преди всичко сте жени!!
51.
още една майка!
25.03.2015 16:45:15
Ура! Не съм сама! И аз съм майка! Най-накрая да видя някой на мойго мнение!
Абсолютно съм съгласна!
Знаете ли, няма нищо лошо в това кърмене, ама ако знаеге отстрани колко сте дразнещи! Ми вие сте като секта бе! Само вие ли 6те майки да му се невиди! Какво ми парадирате! Преди нямало ли е майки! Прекалено много се вживявате! От устите ви само за кърма, говна, пюрета, памперси и ваксини излизат! Излагате се, майки! От къде тази гордост??? Възпитайте децата си,ама така ги възпитайте, че хората да ви ръкопляскат! Само тогава можете да претендирате и да се пъчете! И не забравяйте- жените не 6а 6ъздадени да са само майки!!! Преди всичко сте жени!!
50.
още една майка!
25.03.2015 16:45:11
Ура! Не съм сама! И аз съм майка! Най-накрая да видя някой на мойго мнение!
Абсолютно съм съгласна!
Знаете ли, няма нищо лошо в това кърмене, ама ако знаеге отстрани колко сте дразнещи! Ми вие сте като секта бе! Само вие ли 6те майки да му се невиди! Какво ми парадирате! Преди нямало ли е майки! Прекалено много се вживявате! От устите ви само за кърма, говна, пюрета, памперси и ваксини излизат! Излагате се, майки! От къде тази гордост??? Възпитайте децата си,ама така ги възпитайте, че хората да ви ръкопляскат! Само тогава можете да претендирате и да се пъчете! И не забравяйте- жените не 6а 6ъздадени да са само майки!!! Преди всичко сте жени!!
49.
още една майка!
25.03.2015 16:45:05
Ура! Не съм сама! И аз съм майка! Най-накрая да видя някой на мойго мнение!
Абсолютно съм съгласна!
Знаете ли, няма нищо лошо в това кърмене, ама ако знаеге отстрани колко сте дразнещи! Ми вие сте като секта бе! Само вие ли 6те майки да му се невиди! Какво ми парадирате! Преди нямало ли е майки! Прекалено много се вживявате! От устите ви само за кърма, говна, пюрета, памперси и ваксини излизат! Излагате се, майки! От къде тази гордост??? Възпитайте децата си,ама така ги възпитайте, че хората да ви ръкопляскат! Само тогава можете да претендирате и да се пъчете! И не забравяйте- жените не 6а 6ъздадени да са само майки!!! Преди всичко сте жени!!
48.
още една майка!
25.03.2015 16:45:00
Ура! Не съм сама! И аз съм майка! Най-накрая да видя някой на мойго мнение!
Абсолютно съм съгласна!
Знаете ли, няма нищо лошо в това кърмене, ама ако знаеге отстрани колко сте дразнещи! Ми вие сте като секта бе! Само вие ли 6те майки да му се невиди! Какво ми парадирате! Преди нямало ли е майки! Прекалено много се вживявате! От устите ви само за кърма, говна, пюрета, памперси и ваксини излизат! Излагате се, майки! От къде тази гордост??? Възпитайте децата си,ама така ги възпитайте, че хората да ви ръкопляскат! Само тогава можете да претендирате и да се пъчете! И не забравяйте- жените не 6а 6ъздадени да са само майки!!! Преди всичко сте жени!!
47.
още една майка!
25.03.2015 16:44:52
Ура! Не съм сама! И аз съм майка! Най-накрая да видя някой на мойго мнение!
Абсолютно съм съгласна!
Знаете ли, няма нищо лошо в това кърмене, ама ако знаеге отстрани колко сте дразнещи! Ми вие сте като секта бе! Само вие ли 6те майки да му се невиди! Какво ми парадирате! Преди нямало ли е майки! Прекалено много се вживявате! От устите ви само за кърма, говна, пюрета, памперси и ваксини излизат! Излагате се, майки! От къде тази гордост??? Възпитайте децата си,ама така ги възпитайте, че хората да ви ръкопляскат! Само тогава можете да претендирате и да се пъчете! И не забравяйте- жените не 6а 6ъздадени да са само майки!!! Преди всичко сте жени!!
46.
още една майка!
25.03.2015 16:44:42
Ура! Не съм сама! И аз съм майка! Най-накрая да видя някой на мойго мнение!
Абсолютно съм съгласна!
Знаете ли, няма нищо лошо в това кърмене, ама ако знаеге отстрани колко сте дразнещи! Ми вие сте като секта бе! Само вие ли 6те майки да му се невиди! Какво ми парадирате! Преди нямало ли е майки! Прекалено много се вживявате! От устите ви само за кърма, говна, пюрета, памперси и ваксини излизат! Излагате се, майки! От къде тази гордост??? Възпитайте децата си,ама така ги възпитайте, че хората да ви ръкопляскат! Само тогава можете да претендирате и да се пъчете! И не забравяйте- жените не 6а 6ъздадени да са само майки!!! Преди всичко сте жени!!
45.
още една майка!
25.03.2015 16:44:34
Ура! Не съм сама! И аз съм майка! Най-накрая да видя някой на мойго мнение!
Абсолютно съм съгласна!
Знаете ли, няма нищо лошо в това кърмене, ама ако знаеге отстрани колко сте дразнещи! Ми вие сте като секта бе! Само вие ли 6те майки да му се невиди! Какво ми парадирате! Преди нямало ли е майки! Прекалено много се вживявате! От устите ви само за кърма, говна, пюрета, памперси и ваксини излизат! Излагате се, майки! От къде тази гордост??? Възпитайте децата си,ама така ги възпитайте, че хората да ви ръкопляскат! Само тогава можете да претендирате и да се пъчете! И не забравяйте- жените не 6а 6ъздадени да са само майки!!! Преди всичко сте жени!!
44.
още една майка!
25.03.2015 16:44:27
Ура! Не съм сама! И аз съм майка! Най-накрая да видя някой на мойго мнение!
Абсолютно съм съгласна!
Знаете ли, няма нищо лошо в това кърмене, ама ако знаеге отстрани колко сте дразнещи! Ми вие сте като секта бе! Само вие ли 6те майки да му се невиди! Какво ми парадирате! Преди нямало ли е майки! Прекалено много се вживявате! От устите ви само за кърма, говна, пюрета, памперси и ваксини излизат! Излагате се, майки! От къде тази гордост??? Възпитайте децата си,ама така ги възпитайте, че хората да ви ръкопляскат! Само тогава можете да претендирате и да се пъчете! И не забравяйте- жените не 6а 6ъздадени да са само майки!!! Преди всичко сте жени!!
43.
още една майка!
25.03.2015 16:44:15
Ура! Не съм сама! И аз съм майка! Най-накрая да видя някой на мойго мнение!
Абсолютно съм съгласна!
Знаете ли, няма нищо лошо в това кърмене, ама ако знаеге отстрани колко сте дразнещи! Ми вие сте като секта бе! Само вие ли 6те майки да му се невиди! Какво ми парадирате! Преди нямало ли е майки! Прекалено много се вживявате! От устите ви само за кърма, говна, пюрета, памперси и ваксини излизат! Излагате се, майки! От къде тази гордост??? Възпитайте децата си,ама така ги възпитайте, че хората да ви ръкопляскат! Само тогава можете да претендирате и да се пъчете! И не забравяйте- жените не 6а 6ъздадени да са само майки!!! Преди всичко сте жени!!
42.
още една майка!
25.03.2015 16:44:09
Ура! Не съм сама! И аз съм майка! Най-накрая да видя някой на мойго мнение!
Абсолютно съм съгласна!
Знаете ли, няма нищо лошо в това кърмене, ама ако знаеге отстрани колко сте дразнещи! Ми вие сте като секта бе! Само вие ли 6те майки да му се невиди! Какво ми парадирате! Преди нямало ли е майки! Прекалено много се вживявате! От устите ви само за кърма, говна, пюрета, памперси и ваксини излизат! Излагате се, майки! От къде тази гордост??? Възпитайте децата си,ама така ги възпитайте, че хората да ви ръкопляскат! Само тогава можете да претендирате и да се пъчете! И не забравяйте- жените не 6а 6ъздадени да са само майки!!! Преди всичко сте жени!!
41.
още една майка!
25.03.2015 16:44:00
Ура! Не съм сама! И аз съм майка! Най-накрая да видя някой на мойго мнение!
Абсолютно съм съгласна!
Знаете ли, няма нищо лошо в това кърмене, ама ако знаеге отстрани колко сте дразнещи! Ми вие сте като секта бе! Само вие ли 6те майки да му се невиди! Какво ми парадирате! Преди нямало ли е майки! Прекалено много се вживявате! От устите ви само за кърма, говна, пюрета, памперси и ваксини излизат! Излагате се, майки! От къде тази гордост??? Възпитайте децата си,ама така ги възпитайте, че хората да ви ръкопляскат! Само тогава можете да претендирате и да се пъчете! И не забравяйте- жените не 6а 6ъздадени да са само майки!!! Преди всичко сте жени!!
40.
Съгласна
25.03.2015 16:33:29
Абсолютно подкрепям написаното от № 36
39.
PITANCHO
25.03.2015 16:29:55
ZASHTO KAMELIA OSADI FLAGMAN????
38.
сис
25.03.2015 16:19:44
Хайде АТАНАСОВА ИЛИ ГАЙТАНДЖИЕВА/И ТИ НЕ СИ ЗНАЕШ ФАМИЛИЯТА/НАПРАВИ МАТЕРИАЛ И СТЕПЕНУВАЙ ПО ВАЖНОСТ ПРОБЛЕМИТЕ В СТРАНАТА.ТУК ПИШЕТЕ И ПО-ЗЛЕ ОТ ТОВА КОЕТО ПРАВИХТЕ В вестник ЧЕРНОМ. ФАР И ФАКТОР
37.
До Т
25.03.2015 16:13:33
И в казарма съм ходил,много отдавна при това,преди да се родиш ти,предполагам.Все пак съм съгласен с идеята да се върне тази институция.И имам бебе на три месеца! Само в екстрени ситуациир съпругата ми ще си извади гърдата и ще кърми на обществено място.Дискретни места за това има много.Ти да не си кърмила в църква? А на стадион по време на състезание? А на изложба? Вие въобще усещате ли се какви ги "ръсите"!? Възможности за това има много.Разберете,щом има хора , на които такава гледка не харесва,защо да не се съобразим и с тях,при положение,че има алтернатива.Не сме в противядрен бункер по време на ядрена война,нали! Айде,моля ви се......
36.
И аз съм майка
25.03.2015 16:12:17
Напълно подкрепям авторката на статията - личното ми мнение по въпроса съвпада напълно! Изключително дразнещи и вредни са войнстващите майки - развиват си частните проблеми до оглупяване, особено с подкрепата на услужливи медии и юристи, подкрепящи всевъзможни каузи уж в защита от дискриминация. Създават се изкуствено проблеми, които не съществуват. Молът ли е мястото да кърмиш - където е пълно с тълпи от хора, кашлящи, кихащи, вдигащи прах. След като не се е прибрала навреме вкъщи, за да си накърми детето, да беше го сторила в колата си на паркинга. Бременноста, раждането и кърменето са съкровени неща, които не смятам че трябва да се размятат като знаме.
35.
юрист
25.03.2015 16:10:37
Напълно съм съгласна със статията.И аз имам дете и аз съм кърмила, но на публични места не-най-малко от хигиенна гледна точка.
34.
Т
25.03.2015 16:07:43
до 33: "Това все пак е МОЛ!" Как го каза само, все едно е църква, но за теб явно е.Върнете незабавно казармата, е те тогава ще ви е само до МОЛ-ове, кретени недорасли!
33.
Burgazzzz
25.03.2015 16:01:37
Това все пак е МОЛ!!!Не е кърмилна!! Детето кърми на определено време,което в общи линии е предсказуемо! А за осъзнатият човек е логично да си планира действията,поне в обозримото бъдеще! Какво означава-било гладно и тя решила да го нахрани!?? За мен това си е чиста проба-ексхибиционизъм.Това е! Има възможности,хиляди,да се накърми едно дете и без да се демонстрира т гърди.И не ми ги говорете тия врели -некипели за Европа! Тук е въпрос на етно-морал! Да,така е,в ЕС сме ама по на юг.Дали навремето по седенките са се кърмили децата??? Щото четах и такава теория! Ами женени жени не са ходили по тлаки и седенки,ейййй......
32.
Тодор
25.03.2015 16:00:32
Женя ГАЙТАНДЖИЕВА сама си слага плюсове и минуси на коментарите, които не и харесват! Господ гледа!
31.
До 25
25.03.2015 15:54:48
ти прочете ли какво си написала?!?
И харесали ти?!?
И ти като мен живееш на село,ама не си признаваш!
30.
спрете се бе хора
25.03.2015 15:47:19
Да се кърми е нещо хубаво и природно и чисто. Аз съм виждала по света жени на всиоко положение да кърмят по време на конференции, на важни заседания. Тези жени нямат 3 години платено майчинство, а и да имат, майката не е робиня, а бебето си иска режима. Какво ви прези ако някой кърми в мола, на пейката, или в ресторанта. Стига с тази злоба. И авторката, засрами се, журналистка с подобен манталитет е опасна за свободата на словото.
29.
burgas
25.03.2015 15:38:18
Жената е отишла в мола и се е наложило да кърми там за разлика от вас тъпи путки който ходите там да позирате да се показвате да парадирате и да си купувате парцали с пари дадени ви от някой дебел чичка с космат корем и още по космат кур който лапате за някой лев !!!!!!!!!!
28.
Тодор
25.03.2015 15:04:58
До авторката: Надявам се, че не си майка все още.Ако пък си, много жалко за теб и децата ти!
27.
Към мола....
25.03.2015 15:02:07
Споделям вижданията на автора. Драги кърмачки, засилете се към моловете, за да кърмите. Няма по-благодатно и приятно място за тази естествена нужда. Естественото хранене и естественото пикане е най-добре да се извършват на възможно най-публичните места, открито, всички да гледат. От Българският хелзински комитет пък е нужно да положат усилия, всички кърмачки и пикльовци да бъдат със защитени изконни човешки и естествени права при своите нужди, дейности и т.н. та цял свят да им се възхити на плурализма и толерантността, която защитават. Явно всичко е въпрос на ценностна система и поведение. Със здраве....към мола....
26.
be es
25.03.2015 14:50:37
Пич аз остарях да чакам да се изкорени простотията, селянията, чалгата и батките 25 год. България не е мръднала и см. напред. Тази статия е поредното доказателство на думите ми! На вас като ви се чака чакайте и променяайте, докато нещо се промени ще съм станал сигурно на 70 80 години, тогава вече няма да има особенно значение за мен така че успех с промяната
25.
Аман от селянки
25.03.2015 14:47:45
Живея на Запад от десетки години....един път не съм видял някоя да си вади миризливите вимета и да кърми по моловете! Един път една такава се беше опитала точно по същият начин в мол,обаче я скунфузиха за нула време!
Искаш да си кърмиш децата на публично място където ще си обект демонстрация - поне си закрии течащите вимета!!!
Най добре си стой в къщи и там си храни бебето,защото на мен не ми е приятно да ти гледам пошлите голотии!
Все пак сме в 21век,не в каменната ера...
Като искаш да кърмиш на открито,бегай в парка или на нивата!
24.
13 до 17
25.03.2015 14:32:44
Tи си най-големия олигофрен бе, педал смотан.Четеш ли преди да да почнеш да ръсиш тъпизми.Липсва ти кърменето май,малоумник нещастен.
23.
Грудовски глиган - нерез
25.03.2015 14:23:58
Много ми е интересно развитието на тази тема, и по конкретно колко ли пари ще иска от мола като обезщетение. Касабова може да ни информира за случая след време
22.
Георги
25.03.2015 14:21:58
О, сега прочетох че Българският хелзинкски комитет бил намесен в тази история.
Значи работата е ясна. Още дълго ще има вопли до небесата щом са намесени тези платени безродници.
21.
do emigrantite
25.03.2015 14:18:10
Бягайте си, аз оставам !!! и се опитвам да направя нещо ТУК...а селенията,зависта, злобата чалгата батките и т.н. зависят да се изкоренят от нас и това ще стане рано или късно но без вас драги ....
20.
вещ по всички въпроси
25.03.2015 14:17:05
До емигрантите: Наистина добавяш доводи по темата. Като няма какво да кажеш, хубаво е да замълчиш. Това, че обиждаш, не ти затвърждава позицията....Гърдата била сексуален обект. Ало, ти трябва да си наистина болен, да видиш кърмеща жена и да си мислиш мръснишки мисли. Да го е страх човек от такива психопати.
19.
imigrant
25.03.2015 14:14:46
Оставаме си българи абсолютно но изкореняваме селянията, зависта, злобата, чалгата, батките с анцузи адидас, простотията и всичко останало или поне бягаме от тях капиш мой?
18.
до емигрантите
25.03.2015 14:12:21
и все пак мили ми чужденци че където и да отидете вие все пак си ОСТАВАТЕ българи, отрепки жалки
17.
jdhsgsu
25.03.2015 14:10:58
До 13 абе ей олигофрен майката да не е отишла в мола да кърми бе скапаняк????? Детето е било гладно и е плачело жената е решила да го накърми ако иска и на покрива на мола ще го кърми бе селяни що не си ебете майките олигофрени и олигофренки
16.
До № 4
25.03.2015 14:10:55
Моловете може да са частна собственост, но са места изключително за обществен достъп. Иначе с всичко друго съм съгласна. Натрапват ни се модели на принципа "назад към природата" . И аз съм жена, и аз съм кърмила, но никога не съм го правила някъде дугаде , освен у дома. Според мен една достатъчно загрижена за себе си и за здравето на детето си майка, е е редно да тръгва по молове и после да се прави на интересна, че и били накърнени правата да си глед семейството. Да си беше акърмила детето преди да илезе.
15.
вещ по всички въпроси
25.03.2015 14:10:17
Пробвайте, някъде в Европа, да проявите претенции за кърмеща майка и да видите как директно ще изхвърчите от мола...изобщо, на българите доста им липва култура. Кажи примерно негър, на някой цветнокож или педал на гей и виж какво ще ви се случи...Защо ходила жената в мола. Ами ще ходи където си поиска.
14.
b
25.03.2015 14:08:43
Аз също смятам че българите са най-простия народ в европа, най-глямата мърша, прости, злобни и завистливи! Заслужавате си мизерния живот и мизерната държава барабар с циганите ! Много големи селяни сте скъпи санародници преди да емигрирам се отвратих първо от простия народ после от държавата !!!!!!
13.
кърмач
25.03.2015 14:07:27
Майката-кърмачка определено не е добре с главата, за това спор няма.Решила да си нахрани бебчето в МОЛ-а, няма лошо,нахранила го.Защо обаче след толкова време е тръгнала да съди някого и да занимава цяла държава с глупостите си, това не го разбирам.Всъщност вината е основно тв-журналистите, че раздухаха случая толкова много.От друга страна всеки има право на избор, кои новини да гледа и кои да не гледа.А статията по- горе е върха на идиотщината.Видите ли- кърменето е естествена нужда и ходенето до тоалетна- също?!Само че, Гайтанджиева, с едното храниш детето си, а с другото се освобождаваш от....си,нали се сещаш.И кое му едно и същото?А межди другото, забравих, ти също си ''журналистка''.
12.
Георги
25.03.2015 14:06:11
От една страна, бебето като ревне, вадиш цицата и му даваш. Плачещо бебе определено е много по-неприятно от сучещо.
От друга страна, на обществено място това трябва да става дискретно. Ако има отредено място за това - по добре да става там. Не заради мен, който ще мерне част от гърда, а заради самата майка и бебето. Първо, кърменето ще протече на по-спокойно място, второ, гърдите все пак са сексуален обект и повечето жени чувстват неудобство да ги показват свободно.

Охраната едва ли е изгонила грубо жената, сигурно просто ѝ е посочил, че има по-подходящо място за кърмене (създадено специално за тази цел) от претъпканото фоайе на търговския център, където минават стотици.

Не харесвам демонстрации.
11.
selqni
25.03.2015 14:05:16
Shte va eba v selqnite vsichki deto komentirate tuka otrepki mnogo li ste kompetentni mnogo li gi razbirate rabotite selqni !!!!!!!!!
10.
вещ по всички въпроси
25.03.2015 14:04:55
Много сте задръстени, сори. Това до някъде е причина за беднотията ви. Живеем в 21 в. Една млада жена, ако иска ще си кърми детето и на улицата...Имам чувството, че българите станаха май най-задръстените в света...че те вече и в Анадола искат да живеят като модерни хора. 500 години май турско робство още не можем да го загърбим и като сложим наследството на дедите ни, прабългарите - диваци като хуните, вандалите, аварите, то имаме обеснение за нещата случващи се в България.
9.
Бургазлийка
25.03.2015 14:02:39
Няма по красива гледка от майка, кърмеща детето си! Но, защо никой не задава въпроса: МОЛ-ът ли е най подходящото място за разходка на едно бебе???? Защо майката не го е завела на чист въздух в парка, а в МОЛ-а? И се чувства дискриминирана, а детето??
8.
bakara i lamarinata
25.03.2015 14:00:59
Prodam g klqsa na olio koit iska Moi pishi v fqcebok - dalgiq pishok
7.
Да
25.03.2015 13:55:47
Аз също смятам, че тази префърцуня се държи като единстваната кърмачка в света!
Който е толкова ангажиран и загрижен за храненето на бебето си, няма да се размотава по моловиете в това вревме. Не отнема кой знае колко време да нахраниш едно бебе. Явно друга работа няма и се демонстрира.
Виждам и неврастеничната й физиономия, която издава определен тип хора, които обичат да се правят на интересни.
В миналото жените са кърмели на къра, защото са работели, не са си развявали задниците по моловете.
Не харесвам демонстрациите и не съм на страната на тази жена.
Почва пак една кампания като раждането в къщи.
6.
вещ по всички въпроси
25.03.2015 13:53:45
Няма нищо по-естественно от това, майка да кърми детето си. В Европа жените могат да кърмят децата и на обществени места. България май не е готова за Европа още с това азиатско мислене...На тази, която иска да се изхожда на обществени места, мога да кажа, че логиката и е желязна. Като се изходиш в мола ще изцапаш пода, госпожо и трябва да се чисти след теб.
5.
койчо
25.03.2015 13:53:00
Има начини кърменето да се прави на обществени места и това да не смущава околните.има шалчета и всякви идеи които да прикрият голото тяло.иначе е ставаме като мангалките-вадиш цицата и готово
4.
фдсафа
25.03.2015 13:52:28
абе аре бе на някой може да му е приятно да гледа циците на разни жени както си кърмят бебето, щом има място обособено там!!! плюс това скапаните молове са ЧАСТНА СОБСТВЕНОСТ!!!!а не са обществено място и съответните собственици определят какво може да се прави там, плюс това си има доста дрехи и покривала за както бяха постнали в предната статия която закрива голата гръд на жената и може спокойно да си храни детето където си пожелая, друг е въпроса че може да си направи сметката кога ТРЯБВА ДА СЕ ХРАНИ ДЕТЕТО И ДА НЕ СЕ РАЗМОТАВА В СКАПАНИЯ МОЛ ПО ТОВА ВРЕМЕ!!!!!!! толкова ли важна работа е имала в МОЛА ТОЧНО айде моля ви се
3.
mlqkoto i rusnaka
25.03.2015 13:50:03
amaaaaa ofcooooooo ela da mi smuchesh mlqkoto ot golemiq hui v Q7cata
2.
Гегата
25.03.2015 13:43:06
То и на мен ми писна да ви чета простотиите за Млякото и Руснака!!! Големи герои ,че и статия пишете за тая измет. Кому е нужно да чете за тия селтаци??? Защо не заключите коментарите под статиите за определено от вас време? Или важното е сеир да става???
1.
*********
25.03.2015 13:42:20
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше вулгарни, нецензурни или обидни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
  Добави Коментар
Преживя 4 куршума, за да дойде в София и... Съперникът на Кобрата има живот като на филм "Радвай се, че си жив" Така "Роки" се обърна към Пол, който ликува срещу Железния Тайсън
Хит: Този бургазлия е увековечен "Ш' с' боря за теб, чуек!", е фраза на Виктор, която излиза извън пределите на Големия брат "Дай ми 50 лева, за да ям" Олимпийски медалист от Париж 2024 не може да се прехранва сам, защото...
Зловредни имейли заливат електронните ни пощи Мнимите изпращачи се представят за търговци, куриерски служби, администратори на пощата  Какво се случва с Димо Алексиев зад решетките? Твърдят, че... Алексиев дели килия с още трима, няма привилегии
Голям шеф в банка и работещ в телевизия изнудвани с голи гей снимки Две от момчетата си правели регистрации в гей приложения като grindr и примамвали хора оттам в хотели в София, общо пострадалите са петима 72-годишен пиян шофьор блъсна 10-годишно дете Момчето е изскочило внезапно на пътното платно
Избяга в Париж Самоличността на придружителя ѝ е дълбока тайна Празнува с новия мъж в луксозен хотел
Синоптик: Идва много сняг! Седмицата започва със слънчево време, очакват се валежи в края ѝ Всяка орхидея има нужда от този домашен еликсир! За да накарате цъфтящите орхидеи да цъфтят възможно най-дълго, опитайте тези методи