Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Вижте туристическите реклами, за които харчим 2,5 млн. евро! Харесват ли ви? (видео)

Излъчванията на клиповете ще се финансират със средства от ОП "Регионално развитие"
Ключови думи:
Вижте клиповете, с които се рекламира българския туризъм! Харесват ли ви? Или изобщо не се отличават от тези на съседните държави?

Министърът на туризма Николина Ангелкова днес даде старт на телевизионната кампания на България по паневропейските телевизии Eurosport, Discovery Channel, Euronews, National Geographic Channel. Рекламните клипове на страната ни вече се излъчват и по четирите тв канала, съобщиха от ведомството.

    „Направихме всичко възможно кампанията да стартира максимално бързо и да усвоим ефективно европейското финансиране“, каза министър Ангелкова.


Според нея излъчванията по някои от телевизиите са започнали още в началото на месеца, като вече са обхванали и четирите канала. За да се стартира максимално бързо, са използвани вече съществуващи клипове, които са допълнително адаптирани за кампанията – един имиджов спот и един с акцент върху културно-историческия туризъм.

    „Рекламната кампания по паневропейските телевизии е част от мерките за компенсиране спада на руски и украински туристи, като очакваме засилен интерес от Германия, Австрия и Франция“, допълни Ангелкова.

По данни от туроператори за летния сезон се очаква повишаване и на туристите от Полша (с 6-7%), Чехия (с 5-6%) и съседните балкански страни (Турция – около 10%; Гърция - около 10%; Сърбия - около 2%, Македония - 3 %). За Литва, Латвия и Молдова прогнозите са за значителни ръстове от над 40%. Положителни са очакванията и за записванията от Беларус  - нагоре с около 5%.

    „Тези данни не трябва да ни успокояват – браншът е сериозно притеснен за летния сезон и ние ще търсим всички възможности за привличане на повече туристи“, подчерта министърката.    

От ведомството ѝ уточниха, че проектът за реклама на България по паневропейските телевизии се финансира по Оперативна програма „Регионално развитие“ 2007 – 2013 г., като неговото изпълнение през годините е било забавено. В последните месеци екипът на Министерството на туризма ускори всички процедури, за да усвои ефективно европейското финансиране.

Четирите медии на практика обхващат почти цялата територия на Европа, също държави от Близкия изток, Африка и Азия. Покритието само на Eurosport е 15 млн. зрители на ден в 54 страни. Euronews се излъчва в 156 страни и достига до 419 млн. домакинства чрез кабелни и цифрови платформи. Discovery Channel обхваща до 97 милиона домакинства само в Европа, Средния изток и Азия. National Geographic Channel има аудитория от 458 млн. домакинства в 173 страни в света.

Според анализите и проучванията именно европейските държави са сред основните целеви и генериращи пазари за българския туризъм. По данни на Националния статистически институт за 2014 г. страните от ЕС са с относителен пазарен дял в България от над 60 % и общ обем от близо 4,5 млн. туристи (ръст от 6.1% спрямо 2013 г.).

По всеки от четирите канала ще се проведат 3 вълни на излъчване на рекламни клипове с продължителност по 8 седмици всяка, като в края на годината рекламните спотове ще са достигнали над 20 000 излъчвания на няколко континента. Клиповете са с продължителност 30 сек. и са в два варианта – един имиджов спот и един с акцент върху културно-историческия туризъм. Те са на немски, френски, английски, руски, испански и български език, като се работи и по други езикови версии. Клиповете ще бъдат излъчвани в праймтайма на телевизиите предимно вечер и в сутрешните емисии.

В момента се финализират преговори с телевизиите за посещения на снимачни екипи в България, което е бонус към сключения договор. Друга допълнителна безплатна активност, върху която работи екипът на министерството, е реклама в интернет каналите на четирите медии, уточняват от ведомството на Ангелкова.

Излъчванията се финансират по проект „Провеждане на целогодишна рекламна кампания на България по водещи паневропейски телевизионни канали“. Той е на стойност от около 2,5 млн. евро без ДДС и се финансира по ОП „Регионално развитие“.
4
Коментара по темата
4.
пълен шит
20.03.2015 13:36:28
Добре, че клиповете са кратки иначе не виждам с какво точно ще ги напълним. То една култура и история, едни руини, едно чудо. Това да не е Италия. Отбихме тези които ни търсят за да гоним михаля. И ако случайно някой се заинтересува от нас е достатъчно да прочете дневната крими хроника и отзивите на великите западняци от престоя им тук за да отиде следващия път до тоалетна ползвайки паузата с нашите клипове.
3.
dimitrov
20.03.2015 13:26:03
mnogo hubava i tochna reklama.BRAVO
2.
ole
20.03.2015 11:28:27
Айде пак разбирачи от всичко. Тези 2,5 мнл. не са дадени само за заснемане на клиповете, а за излъчването им по споменатите канали. Нали не смятате, че тарифите им са като на телевизия СКАТ.
1.
amatior
19.03.2015 21:22:13
Този материал ще го направя за 2,50 лева. Кой ги дава тези милиони.
  Добави Коментар
Рецептата за тези солени тригуни е на свекърва ми и си я пазя като зеницата на окото Рецептата за тези солени тригуни е на свекърва ми и си я пазя като зеницата на окото Жестока трагедия! 22-годишен шофьор се заби в стълб, загина 14-годишната й спътничка Шофьорът е в изключително тежко състояние
Мед с виагра залива пазара Веществото съдържа смес от мед и лекарство, подобно на виаграта, и се продава на черния пазар в някои нощни магазини за по няколко евро Доц. Атанас Мангъров каза какво да правим, за да се предпазим от грипа Началната остра фаза е около 4-5 дни, но някой път продължава до 7-8 дни
Рецепта за домашен шоколад за 20 минути, с който децата ще бъдат във възторг Много лесно се приготвя Българската полиция e "блокирала спасяването" на трима мигранти, които по-късно замръзнаха до смърт NNK и CRB призоваха за "независимо, официално разследване"
Бизнесът определя кибератаките като основен проблем през тази година Най-значително придвижване нагоре в класацията бележи изменението на климата Концерти, пътуващо кино, театрални постановки и стендъп комедия - какво да очакваме в Царево Силен тласък на културните събития в общината през есенно-зимния период
Конспирации, нали? Пентагонът планирал терористични атаки в САЩ, за да оправдае нахлуване в Куба В документа се изброяват много идеи за това как да се разпали ненависта на американците Техническа неизправност в инсталацията може да е причината за взрива в Банкя В къщата е имало висока концентрация на газ, каза Николай Николов
Грипът настъпва: Броят на областите в грипна епидемия достигна 11 До края на седмицата в България ще бъдат достигнати върховите стойности ISW: Военни блогъри бият тревога, че Русия остава без офицери Въпреки това обаче наскоро руските сили напреднаха и край Борова, Покровск и Курахово