Вашият сигнал Връзка с Флагман

Вижте туристическите реклами, за които харчим 2,5 млн. евро! Харесват ли ви? (видео)

Вижте туристическите реклами, за които харчим 2,5 млн. евро! Харесват ли ви? (видео) Излъчванията на клиповете ще се финансират със средства от ОП "Регионално развитие"
Ключови думи:
Вижте клиповете, с които се рекламира българския туризъм! Харесват ли ви? Или изобщо не се отличават от тези на съседните държави?

Министърът на туризма Николина Ангелкова днес даде старт на телевизионната кампания на България по паневропейските телевизии Eurosport, Discovery Channel, Euronews, National Geographic Channel. Рекламните клипове на страната ни вече се излъчват и по четирите тв канала, съобщиха от ведомството.

    „Направихме всичко възможно кампанията да стартира максимално бързо и да усвоим ефективно европейското финансиране“, каза министър Ангелкова.


Според нея излъчванията по някои от телевизиите са започнали още в началото на месеца, като вече са обхванали и четирите канала. За да се стартира максимално бързо, са използвани вече съществуващи клипове, които са допълнително адаптирани за кампанията – един имиджов спот и един с акцент върху културно-историческия туризъм.

    „Рекламната кампания по паневропейските телевизии е част от мерките за компенсиране спада на руски и украински туристи, като очакваме засилен интерес от Германия, Австрия и Франция“, допълни Ангелкова.

По данни от туроператори за летния сезон се очаква повишаване и на туристите от Полша (с 6-7%), Чехия (с 5-6%) и съседните балкански страни (Турция – около 10%; Гърция - около 10%; Сърбия - около 2%, Македония - 3 %). За Литва, Латвия и Молдова прогнозите са за значителни ръстове от над 40%. Положителни са очакванията и за записванията от Беларус  - нагоре с около 5%.

    „Тези данни не трябва да ни успокояват – браншът е сериозно притеснен за летния сезон и ние ще търсим всички възможности за привличане на повече туристи“, подчерта министърката.    

От ведомството ѝ уточниха, че проектът за реклама на България по паневропейските телевизии се финансира по Оперативна програма „Регионално развитие“ 2007 – 2013 г., като неговото изпълнение през годините е било забавено. В последните месеци екипът на Министерството на туризма ускори всички процедури, за да усвои ефективно европейското финансиране.

Четирите медии на практика обхващат почти цялата територия на Европа, също държави от Близкия изток, Африка и Азия. Покритието само на Eurosport е 15 млн. зрители на ден в 54 страни. Euronews се излъчва в 156 страни и достига до 419 млн. домакинства чрез кабелни и цифрови платформи. Discovery Channel обхваща до 97 милиона домакинства само в Европа, Средния изток и Азия. National Geographic Channel има аудитория от 458 млн. домакинства в 173 страни в света.

Според анализите и проучванията именно европейските държави са сред основните целеви и генериращи пазари за българския туризъм. По данни на Националния статистически институт за 2014 г. страните от ЕС са с относителен пазарен дял в България от над 60 % и общ обем от близо 4,5 млн. туристи (ръст от 6.1% спрямо 2013 г.).

По всеки от четирите канала ще се проведат 3 вълни на излъчване на рекламни клипове с продължителност по 8 седмици всяка, като в края на годината рекламните спотове ще са достигнали над 20 000 излъчвания на няколко континента. Клиповете са с продължителност 30 сек. и са в два варианта – един имиджов спот и един с акцент върху културно-историческия туризъм. Те са на немски, френски, английски, руски, испански и български език, като се работи и по други езикови версии. Клиповете ще бъдат излъчвани в праймтайма на телевизиите предимно вечер и в сутрешните емисии.

В момента се финализират преговори с телевизиите за посещения на снимачни екипи в България, което е бонус към сключения договор. Друга допълнителна безплатна активност, върху която работи екипът на министерството, е реклама в интернет каналите на четирите медии, уточняват от ведомството на Ангелкова.

Излъчванията се финансират по проект „Провеждане на целогодишна рекламна кампания на България по водещи паневропейски телевизионни канали“. Той е на стойност от около 2,5 млн. евро без ДДС и се финансира по ОП „Регионално развитие“.
4
Коментара по темата
4.
пълен шит
20.03.2015 13:36:28
Добре, че клиповете са кратки иначе не виждам с какво точно ще ги напълним. То една култура и история, едни руини, едно чудо. Това да не е Италия. Отбихме тези които ни търсят за да гоним михаля. И ако случайно някой се заинтересува от нас е достатъчно да прочете дневната крими хроника и отзивите на великите западняци от престоя им тук за да отиде следващия път до тоалетна ползвайки паузата с нашите клипове.
3.
dimitrov
20.03.2015 13:26:03
mnogo hubava i tochna reklama.BRAVO
2.
ole
20.03.2015 11:28:27
Айде пак разбирачи от всичко. Тези 2,5 мнл. не са дадени само за заснемане на клиповете, а за излъчването им по споменатите канали. Нали не смятате, че тарифите им са като на телевизия СКАТ.
1.
amatior
19.03.2015 21:22:13
Този материал ще го направя за 2,50 лева. Кой ги дава тези милиони.
  Добави Коментар
Лудо влюбена е в него, а можеше да й бъде баща Тя не спира да демонстрира чувствата си към водещия, към когото вече явно е привързана и дъщеричката ѝ от брака ѝ с Явор Зейн – Карина Има нов мъж в живота си Певицата се показа с огромен букет от бели рози в изискано столично заведение
Изостави семейството си заради любовницата, но когато решиш да се върнеш при бившата си, получи неочакван удар Вижте тази история  Драматична промяна в живота на тези три зодии през април Вижте кои са
Пожар в детска градина, евакуира децата и персонала Пристигналите на място пожарни екипи са направили повторен оглед на сградата Гoляма промяна за 1 милиард потребители "Майкрософт" улеснява достъпа и приключва с паролите
Беше най-търсеният фотограф, но сега влиза в затвора за педофилия Осъдиха го на 7 години затвор Измамници печелят милиони на гърба му Знам кой разпространява фалшивите реклами с името ми, обяви инфекционистът 
96-годишна жена дари 100 000 лева за детско отделение: Нямам друг смисъл в живота Решението да дарят парите от продажбата на апартамент за болницата в Димитровград семейство Йотови вземат, когато губят дъщеря си в COVID пандемията Евакуираха детска градина в Сливен заради късо съединение Причината е късо съединение в бойлер
Теодора Георгиева твърди, че пожарът в дома на майка й е свързан с дейността й като европрокурор Експертизата обаче отхвърля умишлен палеж Калин Стоянов: Лена и Теодора се познават много добре, но Бориславова няма интерес да признае този факт Моята информация обаче е, че двете се познават много добре, но в момента Бориславова няма интерес да признае този факт, кказа бившият вътрешен министър