Мтел разиграва клиент за развален телефон от магазин „ВОВ” в мол „Галерия Бургас”
На 24.02.2014 г. жената предявила рекламация в магазина с оплаквания, че устройството губи мрежа. Телефонът й бил с две години гаранция. В тази връзка бил съставен Протокол за рекламация № RMBOBBS06112707 от 24.02.2014 г. , според който устройството трябвало да бъде поправено до 24.03.2014 г. Нели Николова посетила магазина на въпросната дата. След разговор на служителя със сервиза на клиентката било казано, че апаратът й продължава да се намира на ремонт, не бил наличен в магазина. На 31.03 бургазлийката отново отишла в магазина, за да си търси телефона. Отново не бил готов. Жената пуснала писмена жалба до Отдел „Жалби” в Дирекция „Обслужване на клиенти” на търговеца, но в следващите дни не последвало никакво развитие на ситуацията.
Нели Николова подала на 28.04.2014 г. потребителски сигнал в КЗП-РД Бургас с идентични оплаквания. На същата дата инспекторка от държавната институция извършила проверка в самия магазин. Държавният служител констатирал, че и към датата на проверката апаратът на потребителя не бил отремонтиран, нито е заменен с друг.
В последствие се оказало, че телефонът не може да бъде поправен. Трябвало да й дадат нов апарат, но не било сторено.
На 13.05.2014 г. пълномощник на „Мобилтел” ЕАД представил на ощетената клиентка становище на дружеството, съгласно което търговецът бил взел решение за разваляне на договора за продажба и за връщане на продажната цена.
От КЗП съставили акт на компанията за 2000 лева. Наказателното постановление обаче е обжалвано в съда.
Бургаският районен съд призна нарушението на Мобилтел ЕАД, но намали глобата на 700 лева. Решението подлежи на обжалване в 14 -дневен срок.
9
Коментара по темата
9.
Бургазлия
26.02.2015 10:25:03
Така е - дерат ни кожата... за един телефон на изплащане - два часа ме държаха прав - подписвах какво ли не, все едно че купувам Джъмбо Джет , а не един скапан телефон - недвижим имот се купува по-лесно и по-бързо, а после - като се счупи в гаранцията - се правеха на дръж ми шапката - оказа се мисията невъзможна , наложи се да си го оправям в друг сервиз - платено.... Така че - правете с иизводи какви са - в случая бе Виваком... не ща и да чуя за тях , ама...бях и при Мтел - и те са същата стока..
8.
BG
25.02.2015 22:17:57
Това го правят всички български мобилни оператори без изключение !! Измамници глобул са същите боклуци !
7.
aaa
25.02.2015 18:40:24
Сегa в моментa съм нa същия хaл с вивaком.
6.
хейт
25.02.2015 18:04:23
жеко, нали знаеш на кой е боб ;) всички монополи са един дол дренки ... в бг е най-лесно с мошеници да си направиш картел и да дереш народа ;((
5.
жеко
25.02.2015 16:58:25
динамо недей да лъжеш, виваком а и всички оператори освен боб, са пълни мошеници
4.
Gocho
25.02.2015 16:46:51
Ave taz Neli Nikolova , da ne bi da e onazi karnobashka ovtsa , deto dashteria i bila ,,goliama poetesa" - kato maika si - ,,jurnalistka" ?!
Ha,ha,Haaa... ! Ebahti tapata i smeshna kobra deto e - ako e Tia !!!
Ha,ha,Haaa... ! Ebahti tapata i smeshna kobra deto e - ako e Tia !!!
3.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
25.02.2015 16:15:17
смърт за Мтел ! гадни мутренски номера !
2.
Честен
25.02.2015 16:15:01
Как се случи така, че след спирането на рекламата на Мол Галерия във Флагман започнахте да пишете само негативни новини за тях. Не казвам, че са цвете за мирисане, но тенденциозността е очеизвадна!!! Успех в живота, г-жо Касабова, но начинат ви на работа е покъртителен!
1.
Динамо
25.02.2015 16:08:32
тези мошенници няма ли кой да ги затвори.
преди време им бях клиент и имах големи сметки
минах на вива ком и съм много доволен от тогава
преди време им бях клиент и имах големи сметки
минах на вива ком и съм много доволен от тогава