Рекорд! 1,95 млн. долара за 30 секунди реклама по време на „Оскар"-ите
Сумата е 8% повече в сравнение с цената, фиксирана миналата година. Интересно е да се отбележи, че цялото рекламно време е продадено.
Хора от рекламния бранш в САЩ посочва все пак, че тази цена за 30 секунди далеч не е най-голямата. Най-скъпо в американския ефир струва 30-секундния клип по време Супербоул. За последния финал по американски футбол рекламодателите се бръкнаха с 4,5 млн. долара за половин минута.
Според изчисления на специалисти телевизионният канал Ей Би Си ще получи повече от 100 милиона долара от рекламите, които ще се въртят по време на 3-часовото шоу тази вечер.
Водещ ще бъде актьорът Нийл Патрик Харис. Миналата година церемонията е била гледана от 45 милиона американци. Добави Коментар