Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Прессъобщение за 2 милиона долара

PR също се променя изключително динамично
Ключови думи: Или как да ухажвате медиите с кратка и неустоима корпоративна информация
Защо кликнахте на тази статия? Със сигурност решението ви има нещо общо със заглавието. Нали така?! 2 милиона долара звучат като интересна история.

За разлика от този случай, огромен брой текстове на прессъобщения, изпращани до медиите и често публикувани от тях, имат ужасно скучно и безжизнено заглавие. Например "Нашата компания Acme ще участва в конференцията по продажбите в мястото X”.

"Скъпи пиар специалисти, това не е видът информация, която по-вероятно ще се появи в печатните и електронни медии", коментира Дейвид Сийман в сп. Entrepreneur. Пиар и маркетинг експертът дава няколко съвета как се пише успешно и приемливо за медиите прессъобщение.Те са следните.

    Пишете кратко и с прости изречения. Не споменавайте факти за компанията, които нямат връзка с основната ви информация. (Например къде е основана, кога, от кого, каква е историята й, бащиното име на изпълнителния директор). Не разказвайте "корпоративната визия”. Ако много държите всичко това да се разбере, сложете в средата или към края на текста с линк към фирмения ви сайт.
  
  Всяко добро прессъобщение е между 200 и 400 думи. Идеята е да се даде информация на журналистите, те да бъдат заинтригувани и да ви се обадят, за да поискат още данни или евентуално - интервю.

    Не пишете, че продуктът или услугата на компанията ви са "най-добрите на пазара”, "със световно качество”, "известни по цял свят”. Ако наистина са такива, няма да има нужда да го споменавате, нали? Ако не са, не се опитвайте да създавате подобни внушения, използвайки суперлативи. Ще раздразните медиите.

    Сложете в заглавието основни думи, които по един или друг повод са често търсени в Google. Например "Екологична компания X използва услугите на нашата компания Acme”. (Или нещо друго, по-добро.) В случая под името на екологичната компания се има предвид дума, която се индексира в интернет търсачката. Така ще удължите живота на корпоративната си новина. Когато е отразена в сайтовете, тя ще се появява като резултат от търсенето месеци по-късно.
0
Коментара по темата
  Добави Коментар
3 неща, които прави сериозният мъж Мъжете, които искат да се обвържат, са лесни за забелязване Баскетболният шампион "Черноморец" се разпада Според информацията близо 2 седмици преди старта на новия сезон в Sesame НБЛ тимът от Бургас все още не е започнал подготовка за новия сезон
5 признака, че сте готови за нова връзка след раздяла След раздяла жената често се обръща навътре в себе си и открива огромна „дупка“ на мястото, където преди е имало партньор Зодиите, които се поддават лесно на изкушението Ето кои са те 
Рецепта за пapти пилeшки хaпки пo мъжки Ето как да ги приготвите 7 храни и напитки съсипват червата Тези храни са определени от диетолозите са най-големите врагове на чревното здраве
Спортна журналистка показа голямото си деколте Кадрите, които се появиха в профила й в социалната мрежа акцентират върху огромното й деколте на бялата й рокля С какви имоти разполага Суперзвездата има къщи на много места - от родния си град Белград, Сърбия, през Монте Карло до Маями, Ню Йорк и Марбея
Да не забравяме, че сме на Балканите, никой не може да я забрани Глория подкрепи Камелия Кралят на ужаса стана на 77 години Стивън Кинг е не просто популярен писател, а един от най-големите автори в жанра научна фантастика и хорър
Покупката на този плод е покана за свалка В контекста на новата испанска тенденция, когато поставите ананас в пазарската количка, сигнализирате желание за нова връзка Как да се предпазим от строителната мафия Много често купувачите се сблъскват с проблеми, като некачествено строителство или неспазени срокове