След публикация на Флагман: Магазин „Intersport” в мол Бургас Плаза клекна, върна парите на клиент за дефектни ръкавици
Както вече писахме в средата на ноември т.г. Валентин Д. се оплака публично от арогантното и некоректното отношение на продавачите в „Intersport”. Той закупил скъпи ръкавици за плуване, които обаче се оказали на дупки. Вместо да му подменят стоката на следващия ден или върнат парите, както е практиката в магазините в цяла Европа, служителите на спортната верига започнали да се държат подигравателно и цинично. Дупките били на мястото, където стояли копчетата с аларми.
В началото от магазин Intersport в мол „Бургас Плаза” категорично са отказали да подменят стоката. Според тях вината била в клиента, а не в служителя, който неграмотно пробил с копчето-аларма неопреновата материя. За връщане на пари също не можело да става и въпрос. Отказали да дадат координати с шефовете им от фирмата представител на веригата Дженко България ЕООД - дъщерна на Fourlis Group.
Валентин Д. написал оплакване в книгата за рекламации към магазина, оставил ръкавиците, за което не му било издаден никакъв документ.
Продавачите обяснили, че в рамките на няколко седмици на съответните ръкавици трябвало да бъде направена експертиза, която щяла каже от както точно са дупките.
До този момент не е ясно от какво са надупчени марковите ръкавици.
9
Коментара по темата
9.
Номер 4
22.12.2014 12:28:21
ГРУБОТО поведение на продавач-консултантите не си ли давате сметка,че е провокирано от отношението на клиента.Каквото повикало такова се обадило!
8.
клиент
22.12.2014 12:12:55
поведението на голяма част от персонала (продавач-консултантите ) е много грубо
7.
Славейковски
22.12.2014 10:20:15
Истината е че в МОЛ-овете е пълно с урУди,и от търговците и от посетителите
6.
до номер 5
22.12.2014 09:19:20
Защо ти къде работиш ? може би имаш няколко мола в Дубай ? И ти сигурно като останалите селяци придаващи си важност, идваш в мола и си просиш намаления във всички магазини. На кое отгоре си я предавате тази важност и с кое хората работещи в мола са по малко от вас ? НИЩО !!! Избивате комплекси като си придавате важност и с това самочувствие без покритие. Вижте първо себе си , че нямате елементарно възпитание и култура тогава обсъждайте персонала.
5.
до номер 4
22.12.2014 01:20:10
ЩЕ СИ БАЧКАШ ЦЯЛ ЖИВОТ В МОЛА БЕ, СЛУЖИТЕЛЮ !!!!
4.
Служител от МОЛОВЕТЕ
21.12.2014 23:05:46
До номер 1:Ако го испереш може и да стане отново бяло!!Писюри!!!НЕ НА СЕЛЯНДУРИТЕ ПО МОЛОВЕТЕ!!Искаме да работим с културни хора!
3.
s
21.12.2014 19:11:27
Pokagete snimka da tozi deto kupil rukavicite da vidim za kakuv orel stava vupros.
2.
novoto
21.12.2014 18:58:45
tochno taka pazarete samo ot bitaka tam stokata e super kachestvena :D
1.
СТАРОТО
21.12.2014 18:22:24
Нищо не купувайте от моловете !!! всичко е турски боклуци ментета купих си яке и на втория ден където беше бяло стана черно..