Банкомат с работно време влудява жителите на бургаския ж.к. Меден рудник
Ключови думи:
бургас, банка дск, банкомат, ж. к. меден рудник, работно време, табела, читател, сигнал, вашият сигнал до флагман
Банкомат, който има самостоятелно работно време, побърква жителите на бургаския ж. к. Меден рудник. За феномена алармира наш читател в рубриката „Вашият сигнал до ФЛАГМАН”. Мъжът ни е изпратил снимка, от която се вижда табела с текст: „Банкомата не работи от 7,30 – 8,00 часа и от 17,00 – 18,00 часа”.
„Това е лудост! Не можем да си платим нормално сметките заради почивните часове, в които този банкомат не работи. Не знам дали го зареждат с пари през това време, или нещо друго, но е безумно! Точно във времето, когато отиваме или се връщаме от работа, той не работи. Не можем да изтеглим заплатите си”, оплаква се бургазлията.
Това е единственият терминал на банка ДСК в района на бившия РУМ „Резвая” в бургаския ж. к. Меден рудник. Във времето, когато той ползва своята „почивка”, банката също не работи. Това допълнително ни побърква, нека се предприемат мерки и това безобразие да бъде прекратено, зове мъжът.
Очакваме и други ваши сигнали на редакционната ни поща: mediator.bs@gmail.com или на тел. 0899 848 081, 0884 833 331 и 056 84 02 81
7
Коментара по темата
7.
до №1
17.12.2014 09:51:54
Банкомата има проблеми от известно време, явно не си ходил скоро, наистина лелките са адски мудни, направо изнервящи. До №4 всички банки са Орг.Прест.Група изроди от всякъде но в челото са Райфайзен, ДСК и Булбанк.
6.
RE-3
15.12.2014 08:30:39
До "Атанасово" - Приятелю , след като 1/3 от жителите на града са в М.р-к - нормално е и новините да са %.
А "Изгрев" с нищо не е по-различен.
А за спомените си от дълбоката кал там да не ти разказвам - как от камък на камък скачаха докато се приберат до къщичките си.
А "Изгрев" с нищо не е по-различен.
А за спомените си от дълбоката кал там да не ти разказвам - как от камък на камък скачаха докато се приберат до къщичките си.
5.
бивш клиент
14.12.2014 22:05:56
Това е нормално за ДСК.Там некомпетентността на служителите,мудността и нежеланието им за работа те изхвърлят направо в съседната банка.За жалост няма надежда да се оправи положението,но и на никой от там не му пука.
4.
Бургазлийка
14.12.2014 19:07:32
На мен преди няколко месеца ми се наложи да прехвърля евро от моята сметка на друга сметка в друга банка на територията на България.От същия този клон едва не ме побъркаха.Искаха ми точния адрес на другата банка,в кой комлекс и на коя улица и номер била.Начислиха купища такси и комисионни.След два ми се обадиха,че съм имала да давам още пари заради въпросното прехвърляне.Явно някоя от лелките беше спала,когато ми е обработвала документите,а питах изрично всичко ли е наред.Казаха ми,че всичко било наред.Е щом всичко е било наред защо да ходя въпросната служителка да си оправя бакиите.Който не може да работи и е готов по този начин да ощети клиент да си плаща за невежеството,защото аз не разполагам със сводно време за да си го губя заради некомтенност.
3.
ИЗГРЕВ
14.12.2014 16:32:27
Направете един сайт за новини само от Меден Рудник.
2.
САК
14.12.2014 13:29:27
Отдавна не ползвам услугите на офиса в М.р-к , впоследствие и на ДСК.
Там бяха едни мудни лелки, незнаещи, неможещи, М-екащи.
Върха беше, когато започна да брои на пръсти за колко дни да начисли лихви.
Е на някои още им е мъчно за ДСК , ама не се връщат да работят там.
Наистина ще си останат КАСА , а не банка.
Там бяха едни мудни лелки, незнаещи, неможещи, М-екащи.
Върха беше, когато започна да брои на пръсти за колко дни да начисли лихви.
Е на някои още им е мъчно за ДСК , ама не се връщат да работят там.
Наистина ще си останат КАСА , а не банка.
1.
koleto75
14.12.2014 13:04:43
STIGA S TEZ GLUPOSTI EDINSTVENO NE RABOTI KOGATO BANKATA ZAPO4VA RABOTA I SVAR6VA RABOTA S CEL MERKI ZA SIGURNOST ZAKLU4VAT VRATATA