Край на наводненията в подземната улица на „Тройката“: Монтираха автоматична система за изпомпване на водата
Автоматичната система е висок клас и изпомпва изключително сериозен дебит. И докато за нея няма проблем да се справи и с рекордно количество валежи, не така седи ситуацията с градската канализация, която със сигурност ще изпита затруднение, за да поеме подаденото количество от помпите на подземната улица, разясниха специалисти.
Подземната инфраструктура в района на площад „Тройката“ собственост на държавата и не е подменяна от десетилетия. Логично бе това да се случи паралелно с ремонта на градското ларго, но след като не се намери финансиране, то проблемът ще виси като дамоклев меч в следващите години.
Очаква се подземната улица да се отвори до края на годината, което ще позволи затварянето на ул.“Васил Левски“, която трябва да се слее с новия градския площад. Подземната улица със сигурност ще е двупосочна. Обсъждаше се и идеята тя да е еднопосочна, но в крайна сметка тази опция е отпаднала, разясниха запознати.
Отварянето на подземната улица ще даде глътна въздух на натоварения трафик в Бургас. Заради изграждането на централната автобусна спирка на бул."Сан Стефано" в последната половин година преминаването от бул."Христо Ботев" към бул."Демокрация" се превърна в изключително трудна задача.
28
Коментара по темата
28.
До 27
08.12.2014 15:13:19
Г-жо Николова, не знам Вие в коя година живеете, но в края на 2014 нито някой ходи в Сливен за раждане, нито в Ямбол за сърце. Има си Дева Мария и Понтика.
Относно университетите - http://www.webometrics.info/en/Europe/Bulgaria
БСУ - 11 място, Асен Златаров - 16 от общо 56.
Друг е въпроса какво е нивото на здравеопазването и образованието като цяло в нашата мила родина, но определено Бургас е над средното и по двата критерия.
Относно университетите - http://www.webometrics.info/en/Europe/Bulgaria
БСУ - 11 място, Асен Златаров - 16 от общо 56.
Друг е въпроса какво е нивото на здравеопазването и образованието като цяло в нашата мила родина, но определено Бургас е над средното и по двата критерия.
27.
Николова
08.12.2014 13:50:57
Все пак ние сме най-добрия град в света! Нищо, че раждаме в Сливен и ни се правят кардиограми в Ямбол, а да не говорим за 2-та ни университета, които са последни във всички класации, Бургас се титулува като най-добрия град в България. От Бургас съм,но с асфалтирането на няколко булеварда и площади, сме много далеч от нормален за живеене град.... Образованието и здравеопазването са най-важни,а Бургас е много далеч и от двете, за жалост!
26.
Александър
08.12.2014 09:04:31
ВЕЧНО НЕДОВОЛНИ ДЕБИЛИ.
ВМЕСТО ДА ПИШЕТЕ ПОСТОЯННО, СЕ ВЗЕМЕТЕ В РЪЦЕ И СЛЕДВАЩИЯ ПЪТ МОЖЕ ВИЕ ДА ВЗЕМЕТЕ "ПРАВИЛНИТЕ" РЕШЕНИЯ ЗА КАКВИТО И ДА Е БИЛО ПРОЕКТИ.
БАЙ ГАНьОВЦИ - ПАК РАКИЯ И САЛАТА И САМО ОПЛАКВАНЕ "КОЛКО СМЕ ЗЛЕ" И "АКО БЯХ АЗ КАК ЩЯХ ДА ГО НАПРАВЯ", А ВСЪЩНОСТ ТАКА ВИ Е НАЙ-УДОБНО, БАЧКАНЕ ЗА 500ЛВ ОТ 8 ДО 5 БЕЗ НИКАКВА ПЕРСПЕКТИВА.
ИЗБОР ВИНАГИ ИМА ГЛУПЕНДЕРИ, ТОВА ЧЕ ВИЕ СТЕ СЕ ПРЕДАЛИ, НАС НОРМАЛНИТЕ ГРАЖДАНИ НЕ НИ ВЪЛНУВА.
ВМЕСТО ДА ПИШЕТЕ ПОСТОЯННО, СЕ ВЗЕМЕТЕ В РЪЦЕ И СЛЕДВАЩИЯ ПЪТ МОЖЕ ВИЕ ДА ВЗЕМЕТЕ "ПРАВИЛНИТЕ" РЕШЕНИЯ ЗА КАКВИТО И ДА Е БИЛО ПРОЕКТИ.
БАЙ ГАНьОВЦИ - ПАК РАКИЯ И САЛАТА И САМО ОПЛАКВАНЕ "КОЛКО СМЕ ЗЛЕ" И "АКО БЯХ АЗ КАК ЩЯХ ДА ГО НАПРАВЯ", А ВСЪЩНОСТ ТАКА ВИ Е НАЙ-УДОБНО, БАЧКАНЕ ЗА 500ЛВ ОТ 8 ДО 5 БЕЗ НИКАКВА ПЕРСПЕКТИВА.
ИЗБОР ВИНАГИ ИМА ГЛУПЕНДЕРИ, ТОВА ЧЕ ВИЕ СТЕ СЕ ПРЕДАЛИ, НАС НОРМАЛНИТЕ ГРАЖДАНИ НЕ НИ ВЪЛНУВА.
25.
???
08.12.2014 01:02:10
Какво общо има левски с този тунел? Тунелът излиза срещу борис! Според мен ще облекчи трафика, защото от възраждане до морската градина(пантиона) няма директен път! Трябва или по сан стефано, където през 5 метра има светофари, които на всичкото отгоре нямат зелена вълна, а за капак сега там правят някаква огромна простотия! Другия ми вариянт е по ботев, но ляв завой от гладстон особенно лято там е ад, след което следват гарата и накрая пешеходната на богориди. с една дума само псуване! Та според мен ще ма полза, но ще трябва светофар на ботева, което ще добави още една причина за тапа,.! По главните булеварди пеше ходните пътеки трябва да са с бутон, като между 2 зелени светлини на пешеходциите да има мин, 90 сек. пауза за тях. Ако прибавим и система за следене на трафика може паузата да се увеличи, но минимума да си е константа!
24.
get o ready
07.12.2014 22:26:04
До USA . 4 платана ама нали на бургазлии много им затрябва паметника стърчи хуйник на руските окупатори.
23.
a
07.12.2014 20:35:27
Takava tupa idea, plachi mi se.
Zarovete ia tazi glupost, shte mirishe shte trovi.
Napravete protest!!!
Zarovete ia tazi glupost, shte mirishe shte trovi.
Napravete protest!!!
22.
USA
07.12.2014 20:32:38
Maiko, kolko grozno izglegda, kato Afghanistan, haha kakvi sa tezi dve platna be, horata niama nishto novo da pipnat ako ne beshe za 4 platna minimum. ToZi grad za dnes li go stroite ili za vinagi?
21.
Чакала
07.12.2014 20:13:12
Така, така, по прохода "Янко Андонов" - "Струга" никой нямаше да минава. Ся чакам по 3 светофара да се включа!Алоооо....нещастници, айде на село!
20.
до проектант
07.12.2014 19:51:05
От кого. Мен не са ме питали.
19.
Проектант
07.12.2014 19:19:39
УЛИЦА ЛЕВСКИ Е ПРЕДВИДЕНА ЗА ЗАТВАРЯНЕ ПРЕДИ МНОГО ГОДИНИ.
18.
жоро от възраждане
07.12.2014 19:09:41
НЕ ЗАТВАРЯЙТЕ УЛ. ВАСИЛ ЛЕВСКИ. В НИКАКЪВ СЛУЧАЙ. ВИЕ ЛУДИ ЛИ СТЕ !!!!
17.
защо
07.12.2014 18:51:38
Защо Керанке представяш новината като положителна и ние трябва да се Радваме. Защо проектантите не пратят неустойка за калпавия проект, а трябва от нашите пари да се купува допълнително помпа за 100 хиляди лева и сега трябва да ликуваме за кметския героизъм.
16.
neo
07.12.2014 18:37:42
Зa мен товa беше въпиющa глупост.....подземнa улицa. Приоритетa трябвa дa бъдaт пaркинги и зелени площи. Туристически aтрaкции. Пaри дa се дaвaт зa борбa с престъплениятa. A тaкивa измислени и меко кaзaно Стрaнни проекти сa aбсолютно глупaви.
15.
do 2
07.12.2014 18:33:06
maika ti da eba
14.
до 4
07.12.2014 18:22:01
Автобусите от интегрирания транспорт няма да преминават по Демокрация, а по Христо Ботев
13.
бат Митко
07.12.2014 18:21:53
стига сте мрънкали ве-е,ще намеря 5-10 милиона и ще ви направя и ул Левски подводна,ъ-ъ-ъ,подземна
12.
355
07.12.2014 17:53:58
Абсолютно съм съгласна с 11. Затварянето и отварянето и посоките ги определят общинските мислители. Улица В.Левски ще бъде затворена уж заради отварянето на центъра пе6еходната зона. Но истината е друга там ще живеят богопомазани хора в кооперацията която се строи в момента. Града е пренаселен с автомобили и никой не е пряко заинтересован да оправи транспортната схема на гр.Бургас . Ул.Княз Борис бе еднопосочна сега не мога да си представя като отворят и подземната какво ще се случва колко коли ще спират ще тръгват ще бибиткат. Бих предложила на управниците да застанат до училището и наблюдават потока на коли преди да извър6ат поредната глупост.
11.
гражданин
07.12.2014 17:13:55
Незнам кой решава отварянето и затварянето на някоя улица,незнам и кой решева кои улици да са еднопосочни и двупосочни.Явно този човек не е шофьор или не му се налага да се движи по тези улици.Ако затворите ул.Васил Левски ще е поредния абсурд също като ул.Мара Гидик която е затворена ул.Княз Борис която е двупосочна (една кола неможе да се размине)ул.Гладсоун която е двупосочна а има постоянно паркирали коли и от ляво и дясно.това е само малка част от глупавите и непарктични решения на някои служители.
10.
възраждане
07.12.2014 15:11:56
Алооо, помислете за паркоместа! Факт е, че стават задръствания! Факт е, че има много коли. А кой мисли за паркирането? Елате във Възраждане да видите кой малоумник направи тротоари по-големи от улицата. Елате да видите паяка, как вдига ПРАВИЛНО паркирали автомобили!И нека да не чета коментари от сорта, че сме имали гаражи, които са под наем!!!! Нямаме! Няма инфраструктура! И това е умишлено, за да работи паяка. Как не ви е срам? И как може да се твърди, че се мислело за хората? Никой не мисли!Всичко е за пари. И кой е този, който позволява да се строят кооперации БЕЗ гаражи?
9.
от МЕДЕН РУДНИК
07.12.2014 14:59:05
Не затваряйте ул.Васил Левски,защото абсурда ще е пълен!
8.
атанас
07.12.2014 14:50:14
Подземната улица е направена за да обслужи подземните паркинги / ИЛИ ПАРКИНЗИ/ на новостроящите се две сгради и третата която стои на дупка от миналия век.
7.
Кмета
07.12.2014 14:45:30
Вие като не искате, ще си я ползвам аз! Бих ви написал още няколко реда, но ме мъчи махмурлук от вчера.
6.
ясно
07.12.2014 14:45:26
вместо да подменят старата канализация и да я свържат с тунела те взели че цяла помпена станция измислили ей така да е по-скъпо че да расте комисионна. А като съне старата канализация изпомпените от автоматичната система от висок клас води къде ще отидат ?
5.
Пакан
07.12.2014 14:42:39
Не затваряйте ул.Васил Левски,защото абсурда ще е пълен!
4.
bingo
07.12.2014 14:34:08
Поредния безмислен проект в който наляха един кош пари, честито на печелившите. По наложително беше да се направи подземна улица на входа на морската от към Богориди, щото лятото там е ад и не знам как ще им излизат разписанията при Интегрирания градски транспорт, където уж всичко трябва да се движи бързо и точно. Ама важното е да се "усвояват" паричките ни.
3.
много патил
07.12.2014 13:43:29
При положение,че ул.Васил Левски ще се затвори за автомобили,то от отварянето на подземната улица няма да има никаква полза .Движението няма да се облекчи.
2.
....
07.12.2014 13:28:51
ама много разбирате от всичко коментаторчета сладки
1.
улица
07.12.2014 13:23:47
Ползата он тази улица не съответства на направените разходи. Двупосочността е абсурдна. Дадоха се много пари за нищо работа