Българово на косъм от ужасна жп-трагедия! Два влака летяли един срещу друг
Той е изпратил и снимки, за да покаже актуалното състояние на централна жп гара Бургас.
„Това, което всеки би определил на плавателен канал, всъщност са 3-ти и 4-ти коловоз. То обаче не е следствие от продължителните валежи в Бургаска област. Причината е в забавянето на ремонта, започнал още през далечния февруари месец. Реконструкцията на гарата е част от мащабния евро-проект за жп линията Пловдив-Бургас. Драстични са закъсненията по проекта във всички участъци. Гара Бургас е разкопана от месец февруари 2014 г., а по план ремонтът трябваше да приключи още през месец юни. Поради забавени плащания и слаба организация, трасето беше изоставено. Не е ясно до кога бургазлии ще се радват на река в центъра на града си, вместо на модерна гара. Но проблемите започват оттук – поради ремонта на гарата, функционират само 3 от общо 7 коловоза, което затруднява работата на БДЖ“, коментира възмутеният гражданин. Той припомня, че от железниците създадоха нова организация, според която и двата следобедни влака за София трябва да потеглят чак след като пристигнат и двата сутрешни влака от София. Но те закъсняват почти ежедневно, а времето, предвидено за смяна на локомотива, е само 15 минути. Резултатът е, че за последния един месец бързият влак за София, потеглящ в 14:15 часа, е заминал навреме от Бургас само в осем от общо 31 дни, добавя Николов.
3
Коментара по темата
3.
една бургазлийка
10.11.2014 11:14:43
е и какво е наказанието за тези, които са допуснали пускането на влака от гара Айтос за Бургас - като имаме предвид, че това с пускането на композицията е обричане на явна смърта на толкова много хора - как не ви е срам - а иначе БДЖ си вземате паричките било за празнични дни било за делнични дни.
2.
една бургазлийка
10.11.2014 11:14:43
е и какво е наказанието за тези, които са допуснали пускането на влака от гара Айтос за Бургас - като имаме предвид, че това с пускането на композицията е обричане на явна смърта на толкова много хора - как не ви е срам - а иначе БДЖ си вземате паричките било за празнични дни било за делнични дни.
1.
Коко
10.11.2014 09:28:41
Продължителни ремонти в гаровите коловозни развития, ремонти на текущ път, изключени поради тази причина маршрутно-релейни централизации и автоматични блокировки и задаване на влаков маршрут чрез устно нареждане и ръчно заключване на стрелките ( Ръчно управление ключова зависимост ), метод от 1955г. и неквалифициран персонал - това са основните причини за произшествия от този тип. Хубавото е, че не се е стигнало до даване на жертви, защото този път щяха да са много. В България е такава действителността - модернизиране на подвижен железопътен състав, а начина за осигуряване на движението от 1955г.