Търговци ни мамят с вкиснало мляко, датата на опаковките е подправена
„Подивях, взех млякото и касовата бележка и се върнах в магазина. Исках да говоря с управителя, посочиха ми една жена, която не зная как се казва. Показах й кутията и датата и питах защо е подправена, а отговорът беше: "Не е подправена, вчера сме заредили". Боже мой все още мога ясно да виждам! Не съм за 1-2 лв. Въпросът е защо се опитват да мамят хората, ами ако детето ми беше изяло млякото и се беше натровило!? Задавам си въпроса кой - фирмата производител или служителите на магазина? Къде са контролните органи, които трябва да защитават нас потребителите? Или по-скоро си затварят очите и защитават интересите на производителите? В крайна сметка супермаркетът загуби един общо взето постоянен клиент“, добавя Антоанета Аговска.
7
Коментара по темата
7.
Кауфландер
12.09.2014 23:15:53
Бъдете внимателни в Кауфланд.
Много подлъгват със цените.
Обявяват някаква цена на стоката, която ако ти харесва купуваш, но информацията за стоката(на бройка или кг. те подвеждаЩ.
Пример: В момента етикет за капачки за буркани-50 бр за 2.99 те убеждават, че една бройка струва 3 ст.
Преди време за чесън 100 гр. обявяваха за килограм 2 пъти по-малка цена.
Обадих се на касата, казаха ми да се обадя на информация, на информация ми казаха добре, толкова. Почти всяка седмица посещавам, защото ми харесва, но не съм видял някой да е поправил грешките и това ме навежда на мисълта, че това не са грешки а политика на компанията.
Много подлъгват със цените.
Обявяват някаква цена на стоката, която ако ти харесва купуваш, но информацията за стоката(на бройка или кг. те подвеждаЩ.
Пример: В момента етикет за капачки за буркани-50 бр за 2.99 те убеждават, че една бройка струва 3 ст.
Преди време за чесън 100 гр. обявяваха за килограм 2 пъти по-малка цена.
Обадих се на касата, казаха ми да се обадя на информация, на информация ми казаха добре, толкова. Почти всяка седмица посещавам, защото ми харесва, но не съм видял някой да е поправил грешките и това ме навежда на мисълта, че това не са грешки а политика на компанията.
6.
От Бургас
12.09.2014 23:01:50
Датата е подправено от производителя. След като не е продадена в магазина, той е длъген да си я продаде.
5.
lisi
12.09.2014 10:13:43
Аз бих информирал производителя, за да знае какво прави този магазин!
4.
mina
12.09.2014 10:11:40
това е стар трик на търговците, за да нямат брак. Производителите, не слагат печат на ръка и ясно се вижда, че е ръчно направено.
3.
градски
12.09.2014 09:51:10
е, ако говориш за Кауфланд, да, може и да си права. :) :) :)
2.
до №1
12.09.2014 08:52:36
Мога да гарантирам, че проблема не е в доставчика, а в търговеца. Първо е без значение, колко стока получава, да си наеме достатъчно персонал за да проверяват, щом получава много стока, значи е оборотен магазин и има достатъчно печалба за да наеме хора да проверяват. Второ моя приятелка работи в магазини и казва управителят ни вкарва в склада да рисуваме дати, една трие с клечка за уши напоена в лакочистител, другата с тънко писец, рисува нова дата, всичко по нареждане на управителя на магазина. Предупреждава ме, да внимавам лично за моето семейство. А художничката в този магазин не се е справила добре.
1.
градски
12.09.2014 08:12:51
ей, много тъп народ. търговците, та търговците. А че поправките може и да са от доставчика, това никой не го разсъждава. голяма част от проблемите идват точно от доставчиците, защото само и само да пробутат стоката, правят какви ли не дяволии.вярно че търговеца е длъжен да проверява какво получава, но при прием на големи количества стока, няма как да се провери всичко. те на това и разчитат доставчиците.