Опонентите ни са БСП и ДПС, но нека да спорим градивно за туризма без да развяваме компромати. Бургас трябва да се развива!
Ключови думи:
Живко Табаков, Реформаторски блок, кандидат-депутати, избори, депутат, преференциален вот, парламент,
- Г-н Табаков, вие сте на втора позиция в листата на Реформаторския блок в Бургас, след сложните преговори, водени за това място, смятате ли, че представителите на петте партии в коалицията ще бъдете единни по време на кампанията?
- Това е задължително условие, за да имаме успех. С колегите от другите партии работим заедно повече от година, познаваме се и не мисля, че ще имаме проблеми по време на кампанията. Да, преговорите бяха сложни, защото когато преговарят пет партии балансът винаги е труден. Ние обаче го постигнахме и единственото нещо, което трябва да правим от тук нататък е да дадем цялата си енергия за добър резултат на Реформаторския блок. Това не се отнася само за Бургас, а за цялата страна.
- Ще работи ли на парламентарните избори преференциалният вот и в чия полза, видяхме, че на европейските избори Светослав Малинов от ДСБ изпревари вашия лидер Меглена Кунева?
- Има големи шансове преференциалният вот да проработи и на тези избори. Според закона водачът на листата може да бъде изместен много трудно, а и ние не целим това, защото единодушно се обединихме зад кандидатурата на г-н Марков, но след второто място нищо не е гарантирано. Аз съм привърженик на този тип гласуване и не крия, че ще се опитам да мобилизирам гласове и чрез преференциален вот. Най-важен обаче е резултатът за Реформаторския блок. Ако той е добър и след изборите ни позволи да имаме важна роля в следващото управление на България, лично аз ще бъда доволен.
- Ще може ли Реформаторският блок да работи за общия успех на изборите или партиите ще водят поотделно своята кампания?
- В Бургас всички ще работим заедно за общия резултат. Нямам големи наблюдения върху другите области, но се надявам там да мислят по същия начин като нас. Ако всеки ще си прави собствена кампания, защо се явяваме заедно на избори? Ние сме коалиция, защото имаме общи идеи и защото искаме да бъдем в един отбор. Така, че няма да има отделни кампании.
- На какво ще разчитате по време на кампанията, ще предложите ли конкретни инициативи за региона?
- Ще разчитаме на разумните хора и на тези, които са готови да чуят нашите предложения. Водачът на нашата листа Костадин Марков е заместник-кмет на Бургас и е запознат в детайли с проблемите на региона. След като познаваме проблемите не е трудно да намерим и решенията. Имаме програма за Бургас и ще я предложим на избирателите. Лично аз смятам, че мога да бъда от полза за оптимизиране на политиката в областта на туризма, където се считам за един от добрите специалисти в тази област. Нещо много важно за нашия регион! Това, което е сигурно е, че колкото и депутати от Бургас да вкара Реформаторският блок, те ще работят и ще лобират изцяло за Бургаски регион.
- Кой считате за ваш най-голям опонент на тези избори?
- Нашите опоненти са БСП и ДПС. Нашата цел обаче не е да работим срещу тези две партии, а да предложим на хората по-добри решения. Мисля, че имаме потенциал за това и ще го покажем в следващите седмици.
- Вие се занимавате с туризъм, ако бъдете избран за депутат вашите ангажименти към избирателите основно в тази сфера ли ще са?
- Със сигурност в тази сфера имам най-голяма компетентност и там ще бъда най-полезен. Аз съм човек, който е свикнал да върши работа и да се учи непрестанно. Ще остана такъв и ако ме изберат за депутат. Кандидатирах се, защото искам да бъда полезен на целия регион с всичките му икономически сектори и потребности. Зная, че това е голяма отговорност и се надявам да имам силите да я нося.
- Вие сте представител на бургаската структура на ДБГ, от областния ли център очаквате най-голяма подкрепа?
- Логично е да имаме повече гласове в Бургас, но това не означава, че сме отписали областта. Всяка партия от Реформаторския блок има свой профил и събрани заедно тези профили се допълват. Партии като СДС, ДБГ и ДСБ са по-силни в Бургас, отколкото в областта, докато НПСД и БЗНС имат добри структури и подкрепа в областта. Важното е по време на кампанията и в изборния ден да бъдем мобилизирани на 100 процента.
- Смятате ли, че по време на тази кампания ще се води реален дебат за проблемите на хората?
- Дебат ще се води трудно заради напрежението в обществото и тежката криза, в която се намира държавата. Ние ще направим всичко, което зависи от нас в Бургас да се води сериозен дебат с аргументи и предложения, за да могат хората да изберат най-доброто за себе си. Няма да видите Реформаторския блок да размахва компромати и да води негативна кампания. Надяваме се и останалите политически сили да работят по този начин.
- На предходните избори резултатът на ДБГ в Бургас е 4 800 гласа, какъв е потенциалът ви той да бъде увеличен?
- Всичко зависи от нас, които сме в листата и от нашите структури, които ще ни подкрепят на тези избори. До момента не съм усетил съпротива отстрана на членовете ни по отношение влизането ни в Реформаторския блок, така че се надявам на пълна мобилизация. Ние сме наясно, че гласове, които сме получили на предните избори не са ни гарантирани и ще работим така, че все едно започваме от нулата. На 6 октомври ще разберем дали сме се справили.
- В Бургаски регион през последните години ГЕРБ е първа политическа сила, ще може ли Реформаторският блок да привлече десните избиратели?
- Това е нашата цел. С ГЕРБ ще бъдем конкуренти на тези избори и няма да ни бъде лесно. Като човек, който се занимава с бизнес, зная, че хората идват да си купят от твоята стока, когато успееш да ги убедиш, че тя е най-добрата, а не когато ги убеждаваш, че стоката на конкурента ти е лоша. Мисля, че конкуренцията между нас и ГЕРБ ще работи преди всичко за десните избиратели, които ще имат право на избор. От нас може да се очаква спазване на правилата и толерантна кампания. Надявам се ГЕРБ да правят същото, а най-важното е след изборите хората да се чувстват удовлетворени.
22
Коментара по темата
22.
местен
12.09.2014 10:49:13
Спокойно. С мижавите гласове събрани в Бургас никой от тази шайка на няма да влезе в парламента.
21.
бижутер
11.09.2014 20:29:25
алоооо, искате всички в лайната.... защо Живко стигна до тук, а аз не можах! Е това сте плюещите. Никакъв не ми е, но е млад, добре го е казал в интервюто и на пук на целата злоба ще гласувам за него, па вие си плювайте.. има много сол да изядете докато разберете че живота не е да рушиш а да помагаш! Като не си съгласен гласувай си за твоя послушко, недей да сереш тука щото може нещо да ти влезне в гъза. Давай Живко, щом си тръгнал от нула, евала ти правя!
20.
Крум Методиев
11.09.2014 20:12:49
Марков в най-добрият и работещ човек в град Бургас, доказано е, поне няма да си хвърлям гласа за някое непознато лице и после да се моля да се окаже свестен и кадърен, затова аз съм на РБ 7 и ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ще се възползвам от преференциите и ще гласувам и с 1 лично за Марков, другите не ги познавам и не ми се рискува
19.
до 10 ГСД
11.09.2014 15:42:20
Живкооооо, всички разбрахме, че сам си се хвалиш. Ставаш смешен.
18.
до 10 ГСД
11.09.2014 15:42:09
Живкооооо, всички разбрахме, че сам си се хвалиш. Ставаш смешен.
17.
viva
11.09.2014 15:22:54
ДСБ ще те смажат с преференции,Жика....Тез жалки клакьорчета дето пишат отдолу, наясно ли са....
16.
обикновенна
11.09.2014 15:15:59
Ще има доста борба за преференции, специално при Реформаторите. Като си спомня на Евроизборите курвенската /извинявам се за думата/ игра на ДСБ подкрепена почти сигурно от СДС съм сигурна, че сега ДБГ няма да го позволят. Ако не се ползва преференция, гласа отива за първия в листата, а аз не съм убедена, че искам моят да е за Марков. Ще се възползвам и най-вероятно ще е №2.
15.
началник
11.09.2014 13:49:57
Няма да се възползвам от преференцията.
14.
железен
11.09.2014 13:34:13
Аман от разбирачи тук, Табаков, Живко - дерзай, с теб сме. Бюлетина 7, преференция 2.
13.
Дора
11.09.2014 12:19:39
Честно казано, като се замисля има доста истина в коментара на гсд. Зад всеки стои някой, а момчето няма какво да крие, чувала съм, че е помагал на много хора, без това да се разчува и да трупа точки от това. Похвално. Аз също съм за него 7/2.
12.
гсд
11.09.2014 12:08:23
Съгласен съм, че трябват самостоятелни хора, но посочете ми един такъв!!!!! Май е доста трудно, пък бил той Борисов, Марков или Местан, зад всеки един от тях стои човек или група от хора, които пишат сценария. С какво са по-добри те, не ходят по дискотеки, а си викат в палатите 18-20 годишни момиченца, не афишират, че зад тях стои някой, а се отчитат когато трябва. Техните действия остават скрити от по-голямата част от хората, защото имат какво да крият. Табаков, няма какво да крие, той е такъв, какъвто е и дори да е на заплата, какво от това /само плюс/, да му се доверят такива колоси в бизнеса като Диневи означава, че човека "става", защото те не работят с некомпетентни, мързеливи тарикати мислещи само как да откраднат 5 лв. А и, ако е на заплата - дай боже всекиму такава заплата.
11.
do 10
11.09.2014 11:57:50
че злобата е има в нас Българите е така,но конкретно за този човек в бургас всеки знае че е на заплата при Диневи и е нон стоп по дискотеките да занимава 19-20 годишни момиченца,в бг има доста кадърни хора който могат да направят нещо и са компетентни но нямам как да влязат във властта защото не са подмазвачи,а това момченце с купена диплома от свободния какво може да направи в парламента? Да тръгнал е от кота 0 но все още не си е изкарал главата от задните части на Братя Диневи,мисля че ни трябват самостоятелни хора който могат да отстояват идейте си,а не като този дето за пари е готов на всичко.
10.
гсд
11.09.2014 11:45:55
Като чета коментарите по-долу все повече се убеждавам, че българинът е събрал доста повече от човешката злоба и завист от който и да е друг средностатистически европеец.
Ще ви питам нещо - знаете ли защо в ада само до казана с българите няма дявол, който да го охранява? - отговорете си сами.
А иначе за интервюто на г-н Табаков и неговата кандидатура за депутат. Това е човек, който до момента не се е занимавал с политика, всичко което е постигнал е от кота 0. Уважавам такива хора, защото знаят, могат и искат да постигнат конкретно поставена цел. Такива хора ни трябват. За мен не стои въпросът като дясномислещ човек за кой ще гласувам. Бюлетина 7, но задължително преференция 2. А на всички "колеги" по-долу със злобните коментарчета искам да кажа, че дори Табаков да не влезе в парламента, той ще си остане добър бизнесмен и стойностен човек, а вие ще си остареете като дребни душици, никому неизвестни и неприемайки чуждия успех, само, защото не сте постигнали нищо.
Ще ви питам нещо - знаете ли защо в ада само до казана с българите няма дявол, който да го охранява? - отговорете си сами.
А иначе за интервюто на г-н Табаков и неговата кандидатура за депутат. Това е човек, който до момента не се е занимавал с политика, всичко което е постигнал е от кота 0. Уважавам такива хора, защото знаят, могат и искат да постигнат конкретно поставена цел. Такива хора ни трябват. За мен не стои въпросът като дясномислещ човек за кой ще гласувам. Бюлетина 7, но задължително преференция 2. А на всички "колеги" по-долу със злобните коментарчета искам да кажа, че дори Табаков да не влезе в парламента, той ще си остане добър бизнесмен и стойностен човек, а вие ще си остареете като дребни душици, никому неизвестни и неприемайки чуждия успех, само, защото не сте постигнали нищо.
9.
polux
11.09.2014 10:35:31
reformatorite sa edinstvenata partiq ,koqto zashtitava interesa na predpriemachite.podkrepiam gi i glasuvam s nomer 7
8.
велко
11.09.2014 10:33:31
По-добре гласувайте за Коалиция Десните с №17. Очевидно тези не стават и нямат нищо общо с десните избиратели.
7.
1
11.09.2014 08:59:41
На Бургас му трябва лоби в София и експерти в парламента. Ст. Александров е бивш министър на финансите и банкер. Ще помогне на бизнеса и гражданите. Бюлетина №1.
6.
вещ
11.09.2014 08:58:38
поредния КАПУТ.
Е заради такива кадри РБ нищо няма да направят.
И аз се надявам да няма нито един мандат от бургаски регион за РБ.
Е заради такива кадри РБ нищо няма да направят.
И аз се надявам да няма нито един мандат от бургаски регион за РБ.
5.
Психиатър
11.09.2014 08:54:45
Това момче Живко Табаков се представя и си мисли че е бизнесмен, а това не е верно! Това че му дават да кара кола и получава добра заплата не трябва да е предпоставка да лъже! Преди го лекувах от шизофрения и се беше закрепил, но пак си е втълпил че е бизнесмен!
4.
Запознат
11.09.2014 08:47:52
Немога да разбера защо Живко Табаков се представя за бизнесмен след като е на заплата при Братя Диневи! Тези коли, които кара са служебни не са негови даже вечерите му плащат! Табаков няма два лева в джоба щял да оправя държавата!
3.
Колега сервитьор
11.09.2014 08:43:49
Ало, бившето сервитьорче Живко Табаков, сега снабдител при братя Диневи, парламента ще го сънуваш! От Бургас няма да имате и един депутат!
2.
morski
11.09.2014 08:42:57
С инриги изгони Пламен и много други членове на ДБГ. Имат офис мавзолей за 1500 лева на месец. Кой го плаща? Към момента членовете се броят на пръсти и повечето са служители от фирмата. Това се нарича бизнес схема а не партия.
1.
ат
11.09.2014 08:28:59
Празни приказки всеки може да говори, питайте какво е учил, къде е работил. Да придобием по ясна представа за човека. Само с тия празни дежурни въпроси гласове не се събират.