Facebook затяга контрола по публикуване на линкове в социалната мрежа
Затова тя обяви, че затяга контрола по т.нар. клик-бейт заглавия. С този термин се определят заглавията, които целенасочено провокират хората да кликнат на даден линк, за да видят повече информация по темата или дори са подвеждащи.
Такъв тип постове се кликват от хората по-често, което ги издига повече в News Feed за сметка на останалите публикации. Според проучване на Facebook обаче хората предпочитат по-честни заглавия, които да ги оставят сами да решат дали искат да кликнат за повече подробности.
Затова социалната мрежа ще приоритетизира публикациите, които съдържат оригиналните линкове, а не променени заглавия или изтрити линкове, които карат потребителите да кликват на снимките, за да посетят сайта. Това ще улесни и потребителите на мобилни устройства, аргументират се от Facebook.
В анализите ще се включва дори колко време прекарват потребителите в дадения сайт, след като са кликнали на линка. Целта на Facebook е да ограничи максимално подвеждащите връзки.
Добави Коментар