Подлудени клиенти: Бистро в бургаския ж.к. „Славейков“ ни скъса нервите за няколко часа
Публикуваме писмото на Ирена Михайлова без редакторска намеса:
Здравейте! Искам да изкажа недоволството си от посещението си в заведението „Уникато“ в „Славейков“. Снощи аз и компания преживяхме истински кошмар вместо да разпуснем след дълъг и уморителен работен ден.
Чакахме си салатите около 45 минути, през това време пък трябваше да се молим за питиета, пепелници и лед, че дори и прибори. Уточнявам, че там на смяна имаше 3 сервитьорки, а заетите маси не бяха повече от 5... проблема не бе в многото клиенти. Нас ни обслужваше Деница Иванова. Готвачи и сервитьори бачкат в уникално бавен синхрон. Разсеяни, глупави и нагли.
Недоумявам как е възможно едната ми приятелка да си поръча свинско филе със сос от манатарки, да чака за него един час (повярвайте ми, не преувеличавам изобщо с времето, засичахме си) и накрая да получи просто свинско филе. Обяснихме внимателно на момичето, че в чинията има всичко друго, но не и сос от манатарки, а тя започна да спори с нас. Накрая се съгласи да върне порцията в кухнята, а след това си призна, че наистина готвачите забравили да сложат така чакания сос.
Аз и моят приятел решихме, че ще ядем свинско. Поръчах свинска вратна пържола и свински каренца на скара. Подчертах, че първото е за мен, а второто за него. След още 40 минути помолих сервитьорката ни, ако не са започнали приготвянето на моята пържола, да не я почват изобщо. Тъй като вече ми бе писнало, а и от чакане се нахраних със салата и ризото, което също бе объркано. Момичето ми каза, че такъв вариант няма и ще си получа вечерята. Малко по-късно свинските каренца на приятелят ми пристигнаха, той видя, че има два вида месо в чинията си, но все пак такава му бе порцията и си хапна. Оказа се обаче, че онези смахнати готвачи и тази глупава келнерка сложили неговото и моето в една чиния. Ние да гадаем ли трябва, освен това чинии ли нямат, че двете неща са в една, страшна икономия, няма що?!
Тъй като вече споменах ризото, нека ви обясня и за него. Сядали сме там и друг път, поръчвали сме ризото, което бе уникално, тази вечер също искахме такова, но половината му съставки липсваха... явно и те като соса от манатарки бяха забравени от „майстор“ готвачите.
По едно време на масата се появи странна салата. Стоя си там 20 минути, но такава никой не бе поръчал, за сметка на това сервитьорката ни бе сигурна, че е наша... Това се случи и с друга такава салата още при сядането ни. Трябваше да имаме и задушени зеленчуци без масло, но масло имаше в изобилие...
Ей такива неща и много още ни провалиха иначе спокойната вечер. Стискахме зъби до последно, но накрая напрежението ескалира. Поискахме да се видим с управителката, но тя не пожела да излезе, скрие се, а после си тръгна. Казала да ни направят отстъпка, но ние не искаме това, искаме просто да и обясним за какво става въпрос и защо повече няма да седнем там.
Поисках номер на собственик или управител, сервитьорката се ослушваше и не пожела да ми даде. Сетих се, че мога да си взема такъв от работното време. Там обаче видях, че на него липсва име на фирма, собственик, адрес, както и МОЛ, има само ЕИК и телефонен номер. Питам това нормално ли е?
Искам за последно да ви кажа, че приятелката ми и мъжът и отидоха още на обяд, за да направят резервация. Поискали да оставят капаро, в уверение на това, че сме сериозни клиенти.
Собственичката или управителка ( не знам каква е точно, тъй като не благоволила да се представи, някоя си Гинка) не пожелала да вземе пари, но точно преди да си тръгнат се провикнала, че ако не отидат точно до 20,00 часа, минута по-късно масата ще бъде пусната като свободна. Бива ли такава простотия, кажете ми.
Моля ви, публикувайте някакъв материал, защото не е редно когато си даваме парите да получаваме едно голямо нищо. Не може в 21 век с трици маймуни да се ловят. Това не е нормално!
Флагман.бг се свърза за коментар с Елена Георгиева, собственик на заведението. Тя обясни пред наш репортер, че не оспорва информацията, която имаме, но не е съгласна с обвиненията на нашата читателка, че се криела. Снощи в кухнята е станал инцидент. На една от готвачките й е прилошало и през задния вход жената е била изведена от екип на Спешна помощ.
„Аз също стоях в кухнята и помагах за поръчките, сервитьорката се е притеснила, това е“, допълни Елена Георгиева.
Очакваме и други ваши сигнали на редакционната ни поща: mediator.bs@gmail.com
На този надпис трябва да са изписани имената и адреса на фирмата, те обаче липсват, пише нашата читателка
|
|
|
55
Коментара по темата
55.
mimcheto
14.02.2015 12:14:24
Predi nqkolko dni posetih tova zavedenie i trqbva da vi kaja,che bqh mnogo priqtno iznenadana ot prekrasna obstanovka i izkluchitelno obslujvane! Hranata beshe vkusna i prqsna,servitiorut izkluchitelno lubezen. Nepremenno ste posetq otnovo tova bistro.
54.
Клиент
04.09.2014 21:28:22
Наистина всичко е от конкуренцията.Я се огледайте..!
В района няма по-приятно място.Дали КАЧЕСТВОТО на храната или УЮТНАТА ОБСТАНОВКА могат да се сравнят с останалите "заведения" наоколо?Те даже не са на нивото на "Уникато",за да се нарекат "Конкуренти".И цените са отлични.Всичко е супер там.:)
В района няма по-приятно място.Дали КАЧЕСТВОТО на храната или УЮТНАТА ОБСТАНОВКА могат да се сравнят с останалите "заведения" наоколо?Те даже не са на нивото на "Уникато",за да се нарекат "Конкуренти".И цените са отлични.Всичко е супер там.:)
53.
desi
30.08.2014 15:42:53
vsichko e ot zavistlivata konkurencia niama po krasivo i iziskano zavedenie v slaveikov ot unikato i zatova hvarliat pomia da ne bi gnusnia pomiarnik mistral da e po-dobre ako niakoi vleze v kuhniata na mistral dori kafe niama da si poracha tam uspeh na vsichi pochteni sobstvenici na zavedenia koito ne praviat mizerni nomera na konkurentite si zachtoto za vsichki ima miasto pod nebeto i da si izkarvat s chesten trud hliaba a ne s mpasotii
52.
desi
30.08.2014 15:42:51
vsichko e ot zavistlivata konkurencia niama po krasivo i iziskano zavedenie v slaveikov ot unikato i zatova hvarliat pomia da ne bi gnusnia pomiarnik mistral da e po-dobre ako niakoi vleze v kuhniata na mistral dori kafe niama da si poracha tam uspeh na vsichi pochteni sobstvenici na zavedenia koito ne praviat mizerni nomera na konkurentite si zachtoto za vsichki ima miasto pod nebeto i da si izkarvat s chesten trud hliaba a ne s mpasotii
51.
к
30.08.2014 14:42:59
Хайде спрете с тъпите клевети
50.
милена
29.08.2014 22:39:00
За съжаление заведението наистина има проблем с някои от персонала, конкретно една по-възрастна сервитьорка е много нелюбезна. Нашето семейство много харесва интериора и кухнята там и често ходим. Скоро заведохме приятели и беше такова фиаско с поръчките, че те никога няма да повторят. От девет човека, само шест получиха каквото искаха в рамките на час и половина. А сервитьорка се държа, сякаш ние сме виновни. Дано да вземат мерки, защото е хубаво заведение с добре направено меню.
49.
Mircheva
29.08.2014 19:57:05
Nie sushto chesto poseshtavame zavedenieto no nqmame takiva vpechatleniq.Naprotiv-i obslujvaneto i kuhnqta sa strahotni.
48.
Клиент
29.08.2014 16:29:11
След като не ви харесва обслужването на заведението и не сте доволни -просто не го посещавайте! Предполагам нито един от вас не познава собствениците, защото ако ги познаваше нямаше да сипи такива гнусни думи по техен адрес.
Как може да обиждате някой след като не го познавате?
А по повод това, че сервитьорките са бавни, наистина е така, но в днешно време е много трудно да се намери качествен персонал, който да си върши работата отговорно.
Заведението е направено със стил, вкус и класа за разлика от повечето заведения в Бургас.
Как може да обиждате някой след като не го познавате?
А по повод това, че сервитьорките са бавни, наистина е така, но в днешно време е много трудно да се намери качествен персонал, който да си върши работата отговорно.
Заведението е направено със стил, вкус и класа за разлика от повечето заведения в Бургас.
47.
G. H.
29.08.2014 15:34:22
Saglasna sam s tozi komentar. Tri pati sam sqdala tam i ttite pati beshe sashtoto chakane. Otegcheni servitiorki,razseqni i bavni. Samo obstanovkata e hubava. A komentirame,zashto mojem.
46.
някой
29.08.2014 00:01:17
какво сте седнали да обсъждате бе хора като не ви харесва не ходете там и проблема е решен а колкото до персонала не могат да се намерят читави хора за работа
45.
desi
28.08.2014 18:06:26
i az sam razocharovana ot tozi personal osobenoo ot upravitelkata mnogo elementarna i tupa ....
44.
клиент
28.08.2014 14:47:05
Добре де, как така ви бъркат поръчките, аз сядам често. Вярно една вечер бяха бавни и една вечер едно ястие не ми хареса и го върнах, но ми донесоха ново и беше, както го исках. Вярно сервитьорите са малко, но не си го закривайте на тях. Един ден, лично единият сервитьор ми сподели, че скоро и без сервитьори ще останат, а в началото, всичко беше доста по бързо. Тоя сигнал за мене е доста украсен ...
43.
Румен
28.08.2014 11:59:37
аааа те тия Арменци от Грог скоро ще си набият камшика..както стана и с S'line-а на центъра...В грог въпреки,че има някаква посещаемост заради майките и жалките татковци с деца,колички,батути..ами зиматааааа е дълга и гладна,давим тогава на кой ще си пробутвате буламачите и как бе мамка му 1 таратор е по-скъп от 1 пил. супа....къде излиза сметкатаааааа от всички които сме се излъгали да си поръчаме
42.
АЗ
28.08.2014 11:38:50
Не защитавам никой. Има доста плиткоумни коментатори. Изказвам си мнението! Не съм сядал на това заведение , не знам дали се бавят поръчките или дали персонала е ужасен.
Яд ме е на хората , които нон-стоп са в "чата" и са големи всезнайковци , а не са свършили работи за 5ст.
За сведение на тези, които ми обясняват кое е реклама и дали аз съм бил същия "тъпунгер" и не съм си разбирал от бизнеса, ще кажа , че моето заведение не разполага с кухня и не се оплаквам от недостиг на клиенти!
Яд ме е на хората , които нон-стоп са в "чата" и са големи всезнайковци , а не са свършили работи за 5ст.
За сведение на тези, които ми обясняват кое е реклама и дали аз съм бил същия "тъпунгер" и не съм си разбирал от бизнеса, ще кажа , че моето заведение не разполага с кухня и не се оплаквам от недостиг на клиенти!
41.
gb до 15,17
28.08.2014 11:22:12
Пичове, ама вие сериозно ли ..........
Плащате сметка в жълти стотинки до стотинката ?
И смятате че собственик който е сложил паркет в заведението си и е платил стотаци в К за обзавеждане ще разчита на няколкото стотинки ?!
Отивайте да пиете кафе от машината, че е по-евтинко.
Плащате сметка в жълти стотинки до стотинката ?
И смятате че собственик който е сложил паркет в заведението си и е платил стотаци в К за обзавеждане ще разчита на няколкото стотинки ?!
Отивайте да пиете кафе от машината, че е по-евтинко.
40.
хейт
28.08.2014 10:52:08
мамицата им на такива пишман кръчмари....написаното е 1 към 1 за "ДРИСКАТО"...ама скоро трябва да чакаме и такава статия и за комшийте им от грог-а и там арменците започнаха с циганските номера.....
п.с. а пък ако някоя сервитутка си позволи да коментира клиентите и децата спокойно може да им плати сметката ;(
п.с. а пък ако някоя сервитутка си позволи да коментира клиентите и децата спокойно може да им плати сметката ;(
39.
Гaри
28.08.2014 10:51:11
Тaз упрaвителкa дa не е Еленa коврaтa, упрaвителкa нa вистa мaре? Хубaвa е, но не може дa е.е хубaво.
38.
Диди
28.08.2014 10:12:05
Наистина там целия персонал са бавноразвиващи! Управителката е тъпа и ограничена и е нормално такъв персонал да си наеме... Уникални сте!
37.
cook
28.08.2014 08:42:46
Предлагам на собствениците да ме направят главен готвач само за седмица и всичко това ще е само мит.до собствениците ако сте заинтервсувани дайте телефон.
36.
умрял от глад
28.08.2014 07:01:10
Само веднъж се излъгахме да седнем там, преди около две седмици. Повече няма да повторя, въпреки, че кухнята беше вкусна. Персоналът е меко казано отвратителен. Първо седнахме вътре. Половин час никой от персонала не ни отрази, въпреки, че сновяха покрай нас. Наложи се да излезем навън за да им привлечем вниманието. Поръчана бутилка вино я чакахме повече от час. Вино, не нещо което се готви на момента. После се оказа, че са ни объркали поръчката, но поне беше вкусно. ...то до тогава бяхме умрели от глад и вкусни щяха да са ни и празни чинии... Бяхме с малки деца, които също полудяха от чакането. За капак една дърта неадекватна сервитьорка ни се накара, че децата и пречели. "Прибирайте си децата бе! Какво сте ми ги пуснали тук да обикалят и да ми се бутат в краката. Като чакате обслужване ще идвате без малки деца!". Това на висок тон, селско провикване между масите. Просто уникално преживяване!
35.
шоу
28.08.2014 01:08:43
Надявам се това да не са измислици.
Аз ако бях от Славейков щях да отида да хапна там и да проверя.Ако е вкусно ок ако всичко е вярно то поне ще има шоу!
Аз ако бях от Славейков щях да отида да хапна там и да проверя.Ако е вкусно ок ако всичко е вярно то поне ще има шоу!
34.
до Бари
28.08.2014 00:56:01
Ти ако си много умен няма да отидеш там бе! Кенеф такъв!
33.
vojd
28.08.2014 00:02:40
Bari много си зле брат
32.
Бари
27.08.2014 23:43:17
До 31
Ей тъп, ти нормален ли си? Кво ми поясняваш? Поясни на 29, който е "прочел" че е 10.50! Да еба и малоумниците ви да еба!
Ей тъп, ти нормален ли си? Кво ми поясняваш? Поясни на 29, който е "прочел" че е 10.50! Да еба и малоумниците ви да еба!
31.
vojd
27.08.2014 22:56:37
До 30- понеже си много умен да ти поясня водата е 1,80 лв-да когато са два броя става 3,60
30.
Бари
27.08.2014 22:51:02
До 28
Ами пиши ве, бухал! Като мълчиш така ще те ебават навсякъде! Ако имаше институции и държава до сега да са се самосезирали! Глупак!
До 29
Ти ве тъп, къде ги видя 10.50 като пише 3.60? Явно и ти си малоумен като персонала на това заведение!
Ами пиши ве, бухал! Като мълчиш така ще те ебават навсякъде! Ако имаше институции и държава до сега да са се самосезирали! Глупак!
До 29
Ти ве тъп, къде ги видя 10.50 като пише 3.60? Явно и ти си малоумен като персонала на това заведение!
29.
nabludatel
27.08.2014 22:44:44
Минерална вода по 10,50 лв-нали,така пише на касовата бележка?
28.
9cc
27.08.2014 22:42:38
Тази статия, този "сигнал" е върхът на простотията! Аз ако седна да ви разказвам в кои заведения в Бургас и околието как съм бил обслужван и кой, как и къде в заведението се е подпирал от персонала, мога цял роман да изографисам. Още една подобна история и категорично спирам да ви чета. Предполагам и други нормални хора.
27.
new
27.08.2014 22:39:07
Ама всички сте едни писачи-разбирачи, ако не знаете всеки търговски обект трябва да има Книга за похвали и оплаквания, така че следващият път като някой "професионалист" в някое заведение не си върши работата просто поискайте тая книга и си пишете колкото искате, ако ви направят проблем обърнете се към защита на потребителите.
26.
жжжж
27.08.2014 22:18:52
Къде се намира това заведение?
25.
24
27.08.2014 22:15:36
то пък едни готвачи в Бургас...интернет не е достатъчен за добро меню
24.
dadada
27.08.2014 21:34:31
kakvo da ochakvash ot hora koito narichat gotvachite OPERATORI KYHNQ ´.V Bs nqma normalen gotvach koito da otide da raboti za tez bokluci
23.
Гергина
27.08.2014 21:33:04
Явно заведението не става! Ако ставаше, нямаше да има 3 заети маси...
До 10 и 11 - Ами пич, като назначавате само тъпунгери за управители /ки/ такава реклама ще ви правят! Може ли такова работно време да изтипоса тая? Всеки знае какво трябвада има в работното време- от до, фирма, адрес на управление, мол и телефон...
Какво ми ги защитаваш? Тя кифлата работното време не може да си напише като хората и според изискванията ти ми говориш за "лоша реклама"! Напълно вярвам на хората, че е така!
До 10 и 11 - Ами пич, като назначавате само тъпунгери за управители /ки/ такава реклама ще ви правят! Може ли такова работно време да изтипоса тая? Всеки знае какво трябвада има в работното време- от до, фирма, адрес на управление, мол и телефон...
Какво ми ги защитаваш? Тя кифлата работното време не може да си напише като хората и според изискванията ти ми говориш за "лоша реклама"! Напълно вярвам на хората, че е така!
22.
Kokolino
27.08.2014 21:28:40
То за това заведението се казва "Уникато" ,всичко е уникално и различно и никога не се повтаря.Ахахаха.
21.
Георги
27.08.2014 21:07:00
Седнах на Уникато веднъж и това ще ми е.Поръчахме 5 артикула от които харесахме само единият.Свинския сач беше с варено месо и лук.Трябваше да има и гъби,но не ги видяхме.Поръчахме пица с манатарки,гъби и моцарела.Манатарки нямаше.Пицата беше без никакъв вкус.Повече никога там.
20.
до 17
27.08.2014 21:01:30
на доста места се правят такива схеми,бонус от шефовете за персонала
19.
Петър
27.08.2014 20:57:45
то в тоя район повечето са такива измислени,ония в ''Грог'' са същите тъпанари нестига,че чакаш по 30-50 мин. ами и всеки път по различен начин и вкус ти го поднасят персонала пък е...
18.
Bai Ui
27.08.2014 20:57:00
To6koooo, da ti e*a maikata, sedni tam edin put i 6te vidi6 kakvi misirki sa vsi4ki tam. kuv sad ta goni tup
17.
До 15
27.08.2014 20:55:46
Няма смисъл да му обяснявате. Той си го каза- собственик съм на заведение. Естествено, че ще отрече да се правят такива неща в заведенията. Нека да седне в кафене "City" до френската гимназия. Там жълти стотинки не приемали. Сметка 7,16 лв. Идва сервитьорката и казва " Не приемаме жълти стотинки". Трябва да дадеш 7,20лв. Ето как Собственикът взима от всеки клиент по 4-5 ст отгоре без данъци.
16.
Тошко
27.08.2014 20:48:52
Флагман ,дано не ви дадат под съд за такава непроверена информация иии г-жата също защото ще имате големи проблеми особено финансови.
15.
Пак До АЗ
27.08.2014 20:39:40
Повярвай ми, точно така е! Аз снощи бях свидетелка как тези хора 100 пъти казаха на сервитьорката да извика управителката /бяхме 3-4 маси,седях с приятеля си до тях и няма как да не чуя и видя, че хората искрено бяха потресени/! Тая /управителката/ седеше вътре зад бара и си говореше с барманчето, сервитьорката и казваше а тя я отсвирваше и накрая явно си тръгна и остави сервитьорката да се черви пред хората!
14.
mitosha
27.08.2014 20:35:02
hora tam ne sqdaite.vsichko e tragichno.sobstvenicite narichat kokurentite si kur*vi i mastii osven tova ediniq servitior nqma zubi i e dosta smeshen.naokolo ima dosta po hubavi zavedeniq.
13.
До АЗ
27.08.2014 20:26:10
Ако в заведението всичко е ок и няма такива простотии едва ли ще се окаже "лоша реклама"! Ама почти навсякъде сте такива тъпунгери и само ревете че ви правят лоша реклама и уж отконкуренцията /виж коментар 2/!
Защо всички заведения наоколо са пълни, а в това са заети 3 маси?
Явно ти не си в час май с тоя бизнес...
Защо всички заведения наоколо са пълни, а в това са заети 3 маси?
Явно ти не си в час май с тоя бизнес...
12.
Потърпевши
27.08.2014 20:24:22
Един от многото.Един единствен път и последен.1,20 мин гриловани зеленчуци които нямаха нищо общо с това .Ужассссссссссно заведение а управителката седеше на масата до нас.Донесоха ракия на клиент от другата маса на нашата.Просто потрес
11.
АЗ
27.08.2014 20:23:37
Силно се съмнявам , че това са думи на собственичката на заведението. Едва ли жената ще знае за проблема относно забавянето на поръчките и ще се "крие" в кухнята , вместо да излезе и да обясни на клиентите съвсем нормално за какво става въпрос и те като нормални хора ще проявят разбиране с възможност да се върнат отново в заведението. ТАКА ГИ ГУБИ НА 100%. ЕДВА ЛИ ЩЕ Е ТОЛКОВА ГЛУПАВА КОЛКОТО Я ИЗКАРВАТЕ
10.
АЗ
27.08.2014 20:18:03
Аз като собственик на заведение искам да попитам "ФЛАГМАН", Вие имате ли право да публикувате такива "писма" без да сте сигурни на 100% в думите на тази жена?
Ами ако това е , някакъв жалък номер на конкуренцията? Ще се радвам ако това се окаже някакъв фалш , да Ви дадат под съд , за да се научите следващия път да си проверявате сами нещата.
И ЛОШАТА РЕКЛАМА СИ Е РЕКЛАМА , НО ТОВА "УБИВА" БИЗНЕСА НА СОБСТВЕНИКА НА ЗАВЕДЕНИЕТО!
Ами ако това е , някакъв жалък номер на конкуренцията? Ще се радвам ако това се окаже някакъв фалш , да Ви дадат под съд , за да се научите следващия път да си проверявате сами нещата.
И ЛОШАТА РЕКЛАМА СИ Е РЕКЛАМА , НО ТОВА "УБИВА" БИЗНЕСА НА СОБСТВЕНИКА НА ЗАВЕДЕНИЕТО!
9.
рена
27.08.2014 20:15:50
о да там всичко е много бавно а управителката ужас само дефелира и яде
8.
Гери
27.08.2014 20:05:46
Ами то и в центъра си е така,преди 2 дни бяхме с приятелки на кафе ''''''''''''''БАКАРДИ'''''''''''''''' необяснимо на к'во отгоре цени и обслужване под всякакъв коментар ама те и сервитьорките там си се държат като собственички,къде е управителя се питахме взаимно цялатя компания OFFFFFFFFFFFF
7.
dolno
27.08.2014 20:01:15
Ima edna dyrta gnusna servitiorka,koqto e dosta neadekvatna,i o6te pove4e typa.vsi4ki sa maloumni tam,da go zatvarqt,urodiiii
6.
Unicalna
27.08.2014 19:59:40
Unicatto, da vi pitam az pile6ka supa prili4ali pone malko na gabena krem-supa? Men taka me narediha sled 1 4as 4akane...
Tapaci
Tapaci
5.
Воайор
27.08.2014 19:51:04
В това заведение двама клошари разпраха от ебане грозния целулитен вмирисан задник на Катя Касабова!
4.
Буба
27.08.2014 19:47:09
Има Комисия за защита на потребителите, Агенция по храните, Инспекция по труда...
1. КЗП да се самосезира на първо четене за Работното време /няма необходимита задължителна информация/
2. Инсп. по труда също да се самосезира - прилошаване на готвачка и бърза помощ - дали условията на труд отговарят на изискванията
3. АХ- също! Дали съхранението на продуктите отговаря на изискванията, здравни книжки и т.н.
Оплачете се бе хора/ако не се самосезират/!
1. КЗП да се самосезира на първо четене за Работното време /няма необходимита задължителна информация/
2. Инсп. по труда също да се самосезира - прилошаване на готвачка и бърза помощ - дали условията на труд отговарят на изискванията
3. АХ- също! Дали съхранението на продуктите отговаря на изискванията, здравни книжки и т.н.
Оплачете се бе хора/ако не се самосезират/!
3.
Stoi4o
27.08.2014 19:37:05
Qvno ne ste ot Slaveikov, ako bqhte ot na6ite 6tqhte da prebiete gotva4i, servitiori, upraviteli i tn
2.
Софи
27.08.2014 19:34:33
Ами вие малоумни ли сте? Защо не си зададохте въпроса : "Защо всички други заведения в радиус от 50 м за пълни на мах, а в това заведение са заети 3 от 30 маси?"
Вие сте си виновни!
Вие сте си виновни!
1.
Бай Иван
27.08.2014 19:29:19
А добър ден! Вие намерихте къде да седнете, тея там всичките са малоумни начело със собствениците и управителката...