Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Бургазлии пропищяха: В кой век сме?! Мтел се гаври с нас, нямаме обхват дори в центъра

Месеци наред Мтел няма нормално покритие в Бургас, а ние правим какви ли не фокуси, за да се свържем по телефона, разговорите прекъсват, чува се странно бучене от слушалката, оплаква се Златина Иванова
Ключови думи: бургас, мтел, обхват, проблем, златина иванова, сигнал, читател

 Нормално ли е да нямаме обхват на телефоните си в центъра на Бургас, на  гарата, на Летището, в офиса,  у дома? Да се катерим по пейки и по фотьойли, за да проведем телефонен разговор. В кой век живеем, защо Мтел се гаври с нас, пита бургазлийката Златина Иванова, която изпрати гневно писмо в рубриката ни „Вашият сигнал до ФЛАГМАН”.

„Месеци наред Мтел няма нормално покритие в Бургас, а ние правим какви ли не фокуси, за да се свържем по телефона, разговорите прекъсват, чува се странно бучене от слушалката. Нормално ли е това? На кого трябва да се обадим, за да се предприемат мерки. Това е пълно безобразие и безхаберие”, пише младата жена. „Всеки ден правя какви ли не акробатики, за да намеря обхват. Звъняла съм на оператор, питах и в офисите каква може да е причината, но никой не дава разумно обяснение, нямали информация. Този проблем не е само при мен, всичките ми познати, които са на Мтел, се оплакват”, добавя Иванова. Докога ще си даваме парите за калпава услуга, пита ядосаната бургазлийка.

Първият български мобилен оператор не е обявил, че има проблем с обхвата в Бургас, а служителите обясняват, че нямат такава информация.

ВАШИТЕ СИГНАЛИ ИЗПРАЩАЙТЕ НА: mediator.bs@gmail.com или на редакционните ни телефони:  056-84-02-81; 0899-84-80-81
41
Коментара по темата
41.
a
28.08.2014 14:49:41
Lichno az nqmam protiv kompaniite da mamqt i eksploatirat, no samo ako go pravqt s loshite hora koito sa preobladavashtata chast ot naselenieto.. Protiv sym da mamqt normalnite hora koito ne kradat, ne sa porochni i razvratni, ne zashtitavat glupaci i mrysnici... Shtom te posqgat i na nevinnite, zatova i az gi opliuvam.. Qvno na tqh im e bezrazlichno dali mamqt losh ili dobyr, sigurno sa pristrasteni kym izmamite, zashtoto bolnite im mozyci nqma s kakvo normalno da zapylvat vremeto si, zatova se zanimavat s izvrashteniq
40.
do 37
28.08.2014 14:44:10
Ti da ne si pr na mentel hahah vse ot nqkyde se pochva, vajnoto e da se pochne ;) dali shte e s mentel ili druga kompaniq, vajno e da se pochne za da se stresnat malko tiq che se samozabraviha blagodarenie na takiva kato teb koito im pravqt chetki, dali za stotinki, dali ot glupost... Men lichno sa mi problem shtoto mi vzimat pari a ne mi davat uslugata, za razlika ot energotata koito ni grabqt , ama pak davat neshto
39.
До 37
28.08.2014 13:23:58
Пак се повтарям!Като ти се развали пералнята, нова ли ти дават да ползваш, пари ли ти дават, бутилка вино ли ти изпращат?Айде малко по-сериозно, а?
Намираш се в България, не си в Германия, за да искаш всичко да ти е българско, а с Германски правила.Цялата ни мара втасала.Монополисти ни взимат последните стотинки за ток, вода, банките ни ебат като за световно, мобилните ви оператори са ви проблем.Няма такива мрънкалници като нас, ама мрънкате на дребно...за дребни неща...с дребните си проблеми.Пич осъзнай се, огледай се къде се намираш, тогава искай, тогава мрънкай,
38.
do 36
28.08.2014 13:11:44
Normalno e vseki da mami klientite, nali sme chasten biznes, chastnika gleda svoqta izgoda na gyrba na klientite... Konkurenciqta v biznesa e samo koi shte precaka poveche klienti i shte gi porobi s dogovori ;) tova e demokratichnata konkurenciq ;) nai podlata politicheska sistema syzdavana nqkoga ;)
37.
do 35
28.08.2014 13:05:04
Операторите да сключват договор в който производителя или търговеца от който са взели устройството за да го препродават, гарантира качество или обезщетява клиента... Аз не искам гаранция в която да ми се разваля и да го ремонтират, защото ми губят времето с размотаване и чакане, а времето е ПАРИ ;) всеки човек има поне 10 вида техника в дома си, ако всички дадат дефект, кво прайм? Сервизите ни стават втори дом ли? Договорите се сключват изцяло на гърба на клиентите, което доказва, че живеем в робска демокрация, права за тарикатите, робство за клиентите
36.
456
28.08.2014 12:55:34
Абонат съм на мтел от както се помня. Ползвам и мобилен телефон и мобилен интернет и домашен интернет. Услугите са ми перфектни! Сметките - също! Като ви обраха банките, защо не ревахте? Мисля, че сме станали твърде чувствителни към операторите!!! Замислете се какви високотехнологични услуги получаваме срещу 20-30 лв. на месец! Я идете в Европа да видите колко пари ще платите за същото!!!
35.
До 30
28.08.2014 12:55:19
Абе и ти си прав донякъде, макар и аз с извратената си логика да не се съглася съвсем с теб.Може ли всеки оператор да тества всяко едно устройство преди да го продаде на всеки клиент, ми аре нема нужда.Има регулаторен орган който определя правилата за всеки оператор в тази държава.Казва се КРС.Сърди се на него
34.
do 33
28.08.2014 12:53:11
Кое му е евтиното на телефон за 300 лева, например? Производството на телефон е до 20% от продажната цена.. Ако телефона е 300 лева, той е произведен за максимум 60 лева, всичко друго е надценка за тарикатите-търговци които го продават и препродават.. И тия после ще ми казват, че сме търсили евтиното хахаха 5 пъти завишение на производствената цена, евтиния ли е ? Само един глупак би се съгласил и примирил, че стока за 300 лева трябва да е дефектна ;х
В заводите трудът на работниците се плаща за стотинки на час, но искат максимално качество от тях.. Откъде накъде тогава ние да плащаме огромни суми пари за нашия стандарт, и да се съгласяваме с дефектни стоки? За 300 лева телефон ще работиш цял месец и ще искат да работиш супер качествено в изгода на шефа ;) понеже повечето са идиоти са готови да бачкат много и качествено за малко, а да купуват стоки много над заплатата им, и да очакват дефекти хахах прост народ, скапана държава ;) отностно това, че фирмите не издържали, то и потребителите не издържат, ама пука ли му на някой от тях?
33.
Кондьо до 30
28.08.2014 12:38:34
Че то пазара е залят от некачествена техника. Всеки търси евтинджоса и гледа някакви лъскави брошури и външен вид.
Читавите производители просто не издържаха на натиска и затвориха или се специализираха в тясно профилирани сегменти.
Щот всичкото тъпо бега в Техномаркет да си купи поредната пръчка на Acer, Lenovo и прочее китайска скрап. Малко хора могат да си позволят а и да оценят техника Getac, GD Itronix, Alienware, BlackBerry. Пък и факта че последния селски тъпак си е купил евтин китайски телефон за 100 кинта, не означава че в мобилния оператор трябва да му съпортват телефона и да му наливат в кухата лейка какво е APN, автоматичен ъпдейт и 3G. На такива тъпаци - Нокиа с фенерче и толкова ...
32.
izmama
28.08.2014 12:37:24
Nikoi da ne kupuva ustroistva ot takiva kato mentel zashtoto dori da nqmate internet ili telefonen signal, ne mojete da prekratite dogovora, ako ne izplatite ustroistvoto koeto e sys zavisheni ceni sprqmo drugite magazini... Taka te mogat da se gavrqt s vas kolkoto si iskat.. Tova e kapan za klientite
31.
do 28
28.08.2014 12:29:44
Na dogovor sym bil i dvata pyti.. Pyrviq pyt mi otnemaha megabaitite na maksimalna skorost s otchitane po megabait na minuta, dori samo da sedi vkliuchen interneta bez da se polzva... Tova beshe 2008 godina i milsq che togava potreblenieto sled izcherpvane na dadeniq trafik se zaplashtashe.. Sega pak sym na dogovor i govorq che im dylja nad 350 leva za celiq skapan dogovor s kofti internet kydeto i da otida... Ot mentel me posyvetvaha da stoq po blizo do antenite im... Qvno iskat da sedq na metyr ot antenite im za da imam internet hahah shegadjii
30.
до тръц
28.08.2014 12:20:54
Аз не съм длъжен да се занимавам с дефектни стоки ;) давам над 600 лева за таблет, ако има дефект да ме обезщетят.. По твойта логика утре всеки ще ни продава дефектни стоки и по цял ден ще висим по сервизите.. Това ли е твойто умно решение, да плащаме яко за дефекти и да ходим напред-назад по сервизи и да чакаме със седмици да ни ги върнат, без да ни обезщетят? От такива като теб компаниите превърнаха клиентите в роби ги размотават както си искат ;) не ме интересува дали ментел или производителя са виновни, аз съм го купил от ментел, те да се разправят с производителя, що им е дал за продажба боклук ;) аз от производителя не съм го купил ;) по твойта извратена логика ще ни продават развалени храни в магазините и ще ни пращат при проозводителите да се оплакваме ;х нали те продават, те носят пряката отговорност ;) всички компании които продават дефект трябва да обезщетяват клиента за създадените му неудобства, така както работника бива глобяван от работодателя за всяка грешка без никаква прошка и жал към него ;) от манафи съгласяващи се да ги размотават, сме стигнали дъното като страна
29.
Тръц
28.08.2014 12:09:50
До MaroderiTel
Ако от Технополис ти продадат пералня и тя сгъне, кой е виновен , магазина или производителя?
И трите оператора продават едни и същи стоки и гивзимат от едно и също място, сърдете се на марките,не на оператора.Пращаш си таблета на ремонт, нали е гаранционен, и готово.Кво ревете, кво се оплаквате ей...
28.
Мтел
28.08.2014 12:05:58
До 123-27
Много ми е интересно как плащате по 240-350 лв за интернет, като Мобилтел предлага само фискирани цени с неограни1ено потребление до разумни стойности.Явно сте нямали включен интернет пакет и са ви тарифирали на стандартни цени.Еми кой е виновен тогава.
27.
123
28.08.2014 12:00:36
Dva pyti me mamqt ot mentel s interneta.. Pyrviq pyt platih 240 leva za internet koito beshe sys super losha vryzka i otchitashe megabaitite na vsqka minuta, bez dori da syrfiram v internet, podobno na impulsen telefon.. Sega im dylja nad 350 leva za internet koito ima super kofti vryzka i pochti ne stava za polzvane... I az iskam kato tqh da imam firma v koqto da skliuchvam dogovori koito da ne spazvam, i da plasha klientite che shte gi sydq ako ne mi plashtat za nepoluchavaneto na uslugata v normalen vid kakto e po dogovor... Sigurno ima mnogo oshte nabutani klienti koito obache sa pasivni i se primirqvat sys svoeto iznasilvane ot takiva moshemnici
26.
gb
28.08.2014 10:14:57
Аз съм на бизнес пакет от Мтел - 36лв за 1700мин. Говоря като луд и не плащам нищо.
Много съм доволен, обхвата ми е по-добър от Глобул на който бях плюс разни охлюви от Германос не ми звънят постоянно да ме занимават с нелепи оферти.
Присъединявам се към 25 - трябва да се гледат важните неща и да не се обръща внимание на дребните проблеми.
25.
Братя Миладинови
28.08.2014 10:00:00
В нашия блок сме 15 семейства абонати на Мтел-интернет с оптичен кабел,не знам някой да се е оплакал.Аз ползвам тяхен телефон,не съм имал проблем с покритето в Бургас.Какъв е смисъла да си сменяш оператора,само разходи.Услугата е една и съща(не казвам,че е идеална).Гледайте си живота и важните неща!
24.
АЗ
28.08.2014 09:56:14
И В КАРНОБАТ Е СЪЩОТО ОТ ГОДИНА.
23.
Един
28.08.2014 09:43:19
Ама то има ли още абонати на този скапаняци ......... по големи измикяри от тях няма ......
22.
123
28.08.2014 08:34:13
До 21
Таблета ако не друго има гаранция! Сега друг въпрос е ако е спукан екрана ;) Изобщо ми е интересно как се купуват неща (таблети, телефони, лаптопи) от мобилни оператори като те по принцип ги продават на силно завишени цени и след отстъпката която е САМО за вас понеже сте специален е само лепо по-завишена от повечето магазини. :)
21.
MaroderiTel
28.08.2014 02:24:31
S internet na mtel sym i vryzkata im postoqnno prekysva, nqkolko minuti ima dobra vryzka, sled tova mnogo vreme e adski bavna. Nito moga da razglejdam normalno saitove, oshte po malko da izgledam klip, ujasno iznervqshto e, a plashtam 14 leva na mesec. Vzeh i tablet ot tqh za 20 leva koito sled mesec dade defekt i ne moga da se otkaja ot tazi nabutvaciq. Iskat da si platq neustoiki za vsichki ostavashti meseci che sa mi dali precakan internet i precakan tablet, za da mi prekysnat dogovora.. Tova reket li e ili kakvo? Moje mn hora da sa dovolni ot tqh, no az ne sym, zashtoto s men ne sa korektni i me razigravat. Vinata e tqhna, a iskat az da im q plashtam ;x vse edno da si kupish novi gumi, a te da sa narqzani, no vypreki tova da te karat magazinerite da si gi platish, shtoto veche si gi bil vzel pff
20.
Zmei
28.08.2014 00:44:47
MTel и в Сарафово са тотална щета. За интернет и дума не може да става, разговорите чат-пат стават, но с унизително качество. Globul са на почти същото дередже, може би маааалко по-добре. Единствени Vivacom биват.
19.
Луда до Бари
27.08.2014 23:56:01
Понеже ми писахте - благодаря, ще проверя какво мога да направя предвид договорите,които имам. И до "До Луда"- ами ей така, и аз реших да се оплача, с надежда за съчувствие...Много ли Ви костваше, че ме наритахте така грубо...?
18.
Aaa
27.08.2014 23:52:07
Живея в центъра на града и преди около 20 дни беше голям лукс в къщи да проведеш нормален разговор.Обикаляш целия апартамент докато насреща ти казват че те чуват.Сега е малко по-добре.
17.
Бургазлийка
27.08.2014 23:48:37
Аз пък съм си много доволна от М-тел. Къде и кога ви пада обхвата не знам. Аз до сега не съм имала никакви проблеми, а съм абонат от 13 г. А тези Виваком са егати и мушениците, голямо надписване на сметки, голямо нещо. Многи зле!
16.
ВИВАКОМ
27.08.2014 23:17:39
мтел ги виждам още 2,3години на бг.пазар,можете само да дишате прахта на ВИВАКОМ.
15.
шут в гъза
27.08.2014 22:44:01
Шут в емтелския гъз
14.
пешо
27.08.2014 22:38:12
Смених си оператора от М-Тел на Виваком. Отидох в офиса на М-Тел и си платих дължимото по телефона и каквото ми казаха. Прехвърлих се , но М-Тел продължиха да ми начисляват още месец сметки ? С един номер, бях на два мобилни оператора ? Не позволяваха на мои познати , абонати на М-Тел да ми звънят? Няколко години след това ми пращаха разни адвокати да ми искат 40 лв. ? Трябва ли мобилните оператори и кабеларките да плащат предвидените в договора неустойки предвидени само за нас , когато променят едностранно условията на договора или не доставят качествени услуги ? Трябва равнопоставеност !Не е редно , само едната страна на договора да плаща неустойки, а другата да не ги дължи !
13.
mm
27.08.2014 22:14:51
Който и от трите други оператора на изберете - няма да сгрешите. Просто далеч от М-ЕНТЕЛ
12.
!!!
27.08.2014 22:11:49
Аз съм на Глобул,не се оплаквам от сметки или липса на сигнал,но съм от Средец и глупаците си закриха офиса.Сега за промяна на договора ,сме прехвърлени към някакъв офис в Меден рудник,пълна тъпотия.Писах до централата им ,но отзвук няма.Обаждаха ми се от този офис,че имат нова оферта за мен.Наругах ги и им казах повече да не ме тормозят.Сега вече съм отбелязана като агресивен клиент.С мобилните оператори не се излиза на глава.
11.
!!!
27.08.2014 22:11:49
Аз съм на Глобул,не се оплаквам от сметки или липса на сигнал,но съм от Средец и глупаците си закриха офиса.Сега за промяна на договора ,сме прехвърлени към някакъв офис в Меден рудник,пълна тъпотия.Писах до централата им ,но отзвук няма.Обаждаха ми се от този офис,че имат нова оферта за мен.Наругах ги и им казах повече да не ме тормозят.Сега вече съм отбелязана като агресивен клиент.С мобилните оператори не се излиза на глава.
10.
фен
27.08.2014 22:11:00
VIVACOM FOREVER
9.
До Луда
27.08.2014 22:01:41
Ами като си Луда да им плащаш 150лв.си ги плащай, Ако не искаш си смени оператора или въобще нени се оплаквай.
А що се отнася до Мтел, това не може да е мобилен оператор. Бягайте при другите 2 докато е време...
8.
До Луда
27.08.2014 22:01:41
Ами като си Луда да им плащаш 150лв.си ги плащай, Ако не искаш си смени оператора или въобще нени се оплаквай.
А що се отнася до Мтел, това не може да е мобилен оператор. Бягайте при другите 2 докато е време...
7.
mtelmoshennitsi
27.08.2014 21:59:36
М-тел отдавна си реших проблема с тях когато им казах че ще ги сменям се насраха какви ли не оферти започнаха да ми предлагат но им казах че нестават траях ги година с завишени сметки и накрая чао мошеници.
6.
Пепа
27.08.2014 21:21:11
аз живея на улица "Раковски" във Възраждане, обхват нямам никакъв. От 2 години водя битка с М-тел и представете си преди месец ми донесоха устройство , което да увеличава сигнала ми в апартамента /т.е/ да се облъчим още по-добре, което устройство свързаха с рутера ми за Интернет /на друг оператор/, страхотно решение ми измислиха, но пак е по-добре от колкото да ходим по терасите само :) Държа да отбележа,че преди да ми го дадат имах страшни разправии с тях, изкараха ме едва ли не луда....
5.
обхвата
27.08.2014 21:21:06
Проблемите с обхвата не са само при ментел.... Решение - обединяват се всички абонати на мобилни оператори и правим бойкот 1-2 месеца поред неплащане масово неплащане на фактури. Половината абонати на всеки оператор да не си платят фактурите 1-2 месеца и ще видим как ще клекнат и ще слязат малко на земята тея кожудери...
4.
Поморие
27.08.2014 20:49:52
Тук проблема е от половин година! Подавах жалби устно и писмено до Мтел, отговор никакъв. Проблема си реших като смених оператор, цялата работа се оправи за три дни, запазих си и номера. Сега от Мтел искат обещетение, но ще се хванат за палците.
3.
kmeta
27.08.2014 20:41:06
Кво ревете ве сменяйте ги да им дйде акъла...
2.
Бари
27.08.2014 20:33:33
Сменете оператора, става за 2-3 дни и си запазвате и номера! Кво се тровите?
1.
Луда
27.08.2014 20:32:17
Важното е,че и да има, и да няма сигнал, и да говоря, и да не говоря, моята сметка не пада под 150лв...Вместо да е 50,например.
  Добави Коментар
Обра точките на 73 години Сиймур сякаш не старее Създадоха спагети, по-тънки от човешки косъм Спагетите са от нишестени нанофибри
Защо Николета Лозанова си крие лицето? Плеймейтката се омъжила тайно за Ники Михайлов бременна в 5-ия месец Проговори за Ивка Бейбе Евгени Генчев с ласкави думи за инфлуенсърката 
Стана 108 кила "Джоуи" е в тежка депресия Майката на Атижа прогони Петър Родителката на брадърката нахока бившия съквартирант на щерка си
61-годишна жена роди първото си бебе Майката и бебчето са в общо стабилно състояние, хубавата вест идва от Скопие, РСМ  "Увеличете помощта за Украйна" Зове Рюте
Meteo Balkans: Снежна виелица блокира половин България, метър сняг ще натрупа до часове Около обяд в петък от запад на изток облачността да се увеличава и в Западна и Северозападна България ще започнат нови валежи "Казармата е загуба на време" Твърди известният актьор Станимир Гъмов
БАБХ: Има фалшив зехтин по българските магазини Към този момент гръцките компетентни власти не са отбелязали България като страна, която е канал за разпространение на фалшив зехтин Най-честите езикови бариери в комуникацията между пациенти и медицински персонал бяха дискутирани в Бургаския държавен университет Проектът се осъществява от Департамента по езиково и подготвително обучение, като главна роля в него заема доц. д-р Милен Тодоров, който е и ръководител на департамента