Магазин „Дайхман” май шмекерува с гаранциите за евтините обувки, глобиха го с 500 лева
Един от нашумелите магазини „Дайхман” с евтини обувки бе ударен с глоба от 500 лева заради некоректна гаранция. Инспектори от Комисията за защита на потребителите са проверили обекта в мол "Бургас Плаза" по сигнал на недоволен клиент. Окрили доста пропуски в условията по гаранцията на обувките, които те предоставят на клиентите. Не било посочено, че купувачът има право на рекламация на стоката, а търговецът има срок от един месец, в който да я ремонтира или подмени. Проверката станала на 3 декември м.г. Санкцията обаче бе потвърдена от Бургаския районен съд преди дни, става ясно от съдебно решение.
От фирмата собственик на веригата магазини не смятат, че са извършили нарушение. Те обясняват, че в тяхната гаранция има текст, който препраща към съответните законови разпоредби.
4
Коментара по темата
4.
Петьр
09.12.2015 18:35:00
За 2дни ми се разшиха обувките който са 79 лв. Вьрнах ги и сега се налага да чакам 1 месец да ги жашият отново. Не копувате от тази верига. Цените са тройно по скъпи от един обикновен магазин а качество никакво. Не копувайте от тези магазини
3.
lavender
03.08.2014 08:46:35
Крайно време беше!Дори санкцията е малка! При всяка покупка продавачките уточняват,че стоката е с 2 мес.гаранция,но ако обувките покажат дефект в този срок,започва едно увъртане..."ама гаранцията не покрива това,не покрива онова".Имах "удоволствието" да купя такива дефектни обувки,на 20-тия ден се разлепиха.Поисках да ги върна,последва неприятно скарване,спор,надвикване,обиди.Заплаших ги,че на следващия ден отивам в КЗП и ще пусна жалби навсякъде,където е възможно.Е,върнаха ми парите,но понесох куп обиди и унижение пред други клиенти.И както бях побесняла от случката,веднага след като се прибрах от магазина,намерих мейла на централния офис на Дайхман в София и им написах писмо с подробно описание,като не спестих и това,че и съм обидила техните служители в яда си.Много исках да намеря мейл на централата на Дайхман в Германия,но реших първо да видя реакцията на местно ниво.Учудващо след 3-4 дни получих учтив отговор с извинение от ръководител отдел Координация на продажбите и покана аз да реша дали да продължа да бъда техен клиент (продавачките нееднократно ми бяха казали,че не съм желана повече като клиент на магазина им :о ).Така че извода е : Хора,търсете си правата като "старите" европейци, а не да си мълчите.
2.
lk
02.08.2014 17:00:17
тия некъдърници от кзп не вършат нищо, само ако си познат тогава си размърдват дебелите г...е
1.
M.Nikolova
02.08.2014 16:02:41
Малка им е тази глобата. Всеки чифт обувки е дефектен, а гаранцията се спазва само, ако стигнеш до КЗП. След няколко месеца ги сменят с други , но те се отлепят още по-бързо, но се отказваш да ги сменяш , защото цялата стока е най-ниско качество. НЕ КУПУВАЙТЕ ОТ ДАЙХМАН