Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Карнобат печели европроекти заради ГЕРБ! Победихме БСП на евровота, ще я победим и на местните избори с достоен кандидат за кмет

ГЕРБ е първа политическа сила в Карнобат - непревземаемата крепост на БСП, но за Вяра Петрова няма място при нас, каза общинският лидер Владимир Крумов
Ключови думи: Владимир Крумов, БАСТА, ГЕРБ Карнобат, Стефка Иванова, Георги Димитров, Вяра Петрова, Бургас, Цветан Цветанов, Бойко Борисов, Димитър Николов
Владимир Крумов е роден през 1983 година във Варна. Завършил е специалността „Стопанско управление“ в родния си град. Преди седем години се премества да живее със съпругата си в Карнобат. За този период той успя да се докаже в частния сектор, а вече и в публичния. Крумов е консултант във фармацевтична компания. Член е на ГЕРБ от 2010 година. Винаги е бил ориентиран център-дясно. Съдбата го свърза с ГЕРБ през 2007 г., когато в Карнобат идват Бойко Борисов, Цветан Цветанов, Димитър Николов и цялото областно ръководство на структурата. Точно в този ден е и сватбата на Владимир Крумов. Преминавайки случайно през ресторанта, цялата делегация спонтанно влиза вътре, за да поздрави младоженците, като им пожелава щастлив семеен живот. Днес, седем години по-късно, сем. Крумови са все така влюбени и щастливи,  женихът има успешен бизнес, баща за пример,  лидер на ГЕРБ-Карнобат.  На първите  избори, за които поема отговорността -  тези за европейски парламент през май т.г., младият политик мобилизира структурата и пробива в считания за червен бастион Карнобат, където печели вота. ГЕРБ е първа политическа сила в град Карнобат. Това бе и една от големите изненади в региона.


-Г-н Крумов, победихте на евровота БСП изненадващо в град Карнобат - считан за непревземаема крепост на социалистическата партия. Още повече, че „славата“ на бившата лидерка на ГЕРБ Вяра Петрова още се разнася из региона. Как го постигнахте?

-Ако трябва да бъдем точни, това не бяха първите избори, новото ръководство стъпи точно преди парламентарните м.г., но тогава имахме твърде малко време за да стъпим здраво, знаете, че бяхме в доста разклатеното състояние поради натрупани негативи. В последната година обаче активната ни работа помогна да консолидираме структурата и да победим БСП в общинския център. Изгубихме единствено в селата и то там където има предимно малцинствени групи. Но загубата е символична - 65 гласа, които смятам, че лесно ще стопим за предстоящите предсрочни парламентарни избори. Убеден съм, че ще го направим, защото хората виждат нашата работа и резултатите от нея. Едно от нещата, които се опитах да променя, когато оглавих структурата, бе да покажем на жителите на Община Карнобат, че имаме ясна и последователна програма. Част от нея са инвестициите, които направихме със средства от партийната субсидия – път до гробищния парк в село Огнен, чешмата и спирката в село Черково, ремонт на центъра в Аспарухово. Тази кампания  ще продължи и в другите населени места.

-Подготвяте се за местните избори и атакувате опонента в малките населени места, където електоратът на БСП е стабилен. Значи победата в Карнобат-град е била изненада?

-Не, бяхме сигурни в победата си в града Разликата между нас и останалите ни политически опоненти, е, че ние не чакаме предизборна кампания, за да направим нещо, а работим през цялото време независимо дали сме в избори или не. Дали са местни или за парламент. Искаме да облекчим живота на жителите на Карнобат и правим каквото е по силите ни. А когато дойдат изборите било то парламентарни или местни, ще покажем нашата програма, с която искаме да управляваме и ще се състезаваме с платформите си с останалите политически сили.

-Оглеждате ли се  за подходящ кандидат за кмет на Карнобат? Спряга се Вашето име и това на досегашния зам.-кмет Стефка Иванова, която е от ГЕРБ, но пък трудно ще убедите своите, че тя не е част от червеното статукво?

-Кои имена се спрягат, сега не е време да коментирам, но задължително ще имаме силен кандидат, който ще може да спечели вота. Ние подкрепяме добрите проекти, които се реализират в Карнобат. Виждате, че общината печели много европроекти и трябва да се знае, че нашият зам.-кмет Стефка Иванова е точно в този ресор. Върнете се назад и вижте в първия мандат на г-н Димитров колко проекта е имало спечелени. Тогава и оперативните програми бяха спрени. Когато ГЕРБ спечели изборите през 2009 г. се реализираха над 10 успешни европроекта - благодарение най-много на работата на администрацията, на кмета Георги Димитров, но и на зам.-кмета Стефка Иванова, правителството на ГЕРБ, областното ръководство и депутатите на ГЕРБ.

-А какво е личното Ви мнение за управлението на Георги Димитров?

-Успя  да направи добър екип, но не работи достатъчно добре с бизнеса. Като икономист си мисля, че трябва да има повече облекчения за бизнеса, да се изградят промишлените зони и да се работи за привличането на повече инвеститори, които да създават нови работни места, защото това е един от основните проблеми на Карнобат.

-Как оценявате работата на вашите общински съветници? Ако трябва да бъдем честни - не са от най-активните.

-Не сте прав. Нашите общински съветници са едни от най-подготвените. Точките, които касаят развитието на Карнобат, се подкрепят, в същото време се прави и конструктивна критика на много от предложенията на администрацията. Ако има някъде проблем, представителите на ГЕРБ в ОбС-Карнобат излизат и го поставят на дневен ред, работят за неговото разрешаване.

-Обсъждали ли сте оттеглянето на подкрепата към Георги Димитров, за да покажете на жителите на Карнобат, че сте алтернатива, а не част от статуквото?

-Ако се наложи ще го направим още сега, но не за да черпим политически дивиденти, а при положение, че тръгне срещу интересите на Община Карнобат. Но пак подчертавам, ние не искаме да се превръщаме в безпринципна опозиция, която отрича всичко, което не е предложено или направено от нас.

-Преди дни бившият земеделски министър Мирослав Найденов каза, че БАСТА са готови да се върнат обратно в ГЕРБ. Ще ги приемете ли предвид факта, че в тази партия е и бившият лидер на местната структура и ексдепутат Вяра Петрова, която демонстративно хвърли оставка?

-Може и да искат да се върнат, но друг е въпросът дали някой ще ги приеме. Ние няма да допуснем Вяра Петрова. Спомняте си какво направи тя преди парламентарните избори. За радост, с колегите успяхме да се справим  бързо с пораженията, които нанесе върху ГЕРБ-Карнобат. Консолидирахме структурата и резултатите от евровота го показват най-добре. Ние сме във възходяща линия, имаме много нови членове и не виждам място за Вяра Петрова при нас. А и на евроизборите се видя, че тя е без подкрепа. За БАСТА в общината бяха гласували 70 души.
54
Коментара по темата
54.
зелени балкани
22.07.2014 15:24:21
Сертенкова,това какво ще си позволявам си е лично моя работа.Коя си пък ти да ми казваш какво мога и какво не.На тебе като ти държат сиджимката и ти казват какво може да си позволиш,не значи ,че и другите са зависими от някои мургави индивиди.Така,че мълчи си и си пази копанката.Пък за "легендите " градски и селски е друг въпроса,ама нямам намерение да те отварям.Ще вземеш нещо да се притесниш и ще направиш някоя голяма грешка.И приятелски съвет-не си мисли,че хората,като ядат марули,пасат трева и,че нещо може да остане скрито в Карнобат.
53.
мишка
14.07.2014 15:18:29
Владко какво си се облещил , вожда ли имитираш бе боклук.
52.
www
12.07.2014 20:04:55
Тоя кога се появи в Карнобат,че взе и да милее за града ни???
51.
Приятел
07.07.2014 14:19:22
Браво Владо!!!!!! Само напред и нагоре не ги гледай тези мазни лицемерни смешници!!!!!!!!!!!
50.
PEPA
07.07.2014 09:42:24
I toi e v kombina s kmeta.V toia grad niama partii deviza na vsi4ki e KARAI DA VARVI DA IMA DALAVERA. 6tom se kani da go podkrepia smetksta na DALAVERATA e napravena. V toia grad GERB i BSP sa zaedno.
49.
yjas
06.07.2014 22:13:19
lele vlado sryjkata e lider na gerb na karnobat toq sme6nik
48.
До Сертенкова
02.07.2014 12:36:16
Абе душко що се хабиш да обясняваш на мишоци, явно не си от този град и не знаеш, че в Кт кино няма, но филми има всякакви, по улиците срещаш множество маски и мнооого малко истински лица... Остави ги да се давят в собствената си помия, те така са свикнали да плюят и да се спотайват. Виждам че откъм интелект си на светлинни години пред тях, но приятелски те съветвам убий простака с мълчание, просто си чети коментарите и се забавлявай.
47.
ала бала
02.07.2014 11:48:33
Къв ГЕРБ,кво БСП с две думи европроектите ги печели кмета.Честито на печелившите!В Русия съм,в Русия съм :))))
О,свещена простота!
46.
Сертенкова
02.07.2014 11:29:43
Ама, Балкани, я ме светни мен невежия, как кмета дава насоки кои проекти печелят, туй е решение на МЗХ доколкото съм запознат. ААААААААА,СВЕТНАХ СЕ- ТЕЗ ОТ МЗХ СЪЩО ЯДАТ И ПИЯТ!” О,КОЛКО СЪМ ПРОСТ, ИМА ЛИ СМИСЪЛ ВЪОБЩЕ ДА ГОВОРЯ…”. Балкани, аз се занимавам с европроекти откакто има такива изобщо в БГ, тъй че съм наясно и с принципи и с всичко. Затуй ти казвам, ограмоти се, че да има мегдан да спорим. Що се отнася до топлата връзка, и там идея нямам какво имаш в предвид.Престани да бълваш само простотии, говори с факти, другото е плюнки, с които замеряш собствената си особа. Като разбера какво си допринесъл за развитието на туй малко китно провинциално градче,може и да ти направя евала. И още нещо, НА МЕН НИКОЙ НЕ МОЖЕ ДА МИ ЗАПОВЯДВА. ТОВА Е МОЕТО МИСЛЕНЕ И ТОВА, КОЕТО МЕ ВБЕСЯВА Е СЛОВОБЛУДСТВОТО, КОЕТО СИ ПОЗВОЛЯВАШ.
Като си с такава активна гражданска позиция, застани с името си.Аз ще го направя веднага след теб

ЗА ЯСНОТА : Градската легенда е вид съвременен фолклор, който представлява устно предавани преразказвани случки, чийто произход не може да се проследи. Въпреки наименованието топосът (мястото на развитие на действието) в градските легенди не винаги е градът.
45.
зелени балкани
02.07.2014 11:07:27
Не всички са заспали дълбок зимен сън.А това -"да следи под лупа" е необходимо всеки да го прави,защото всеки е данъкоплатец и гражданин на държавата ,но и на града.Така,че не виждам място за възмущение,скъпи ми съгражданино.По добре си отвори очите,а не критикувай тези ,които са активни и не спят.
44.
До зелени балкани и N40
02.07.2014 10:08:24
Абе вие много сте запознати с общинските и лични дела на кметаак и разходите му смятате,че и знаете къде и как назначава?Явно му следите и живота под лупа?
43.
зелени балкани
02.07.2014 09:44:05
Е,ПРОВЕРКА ,аз какво казвам-че кмета дава насоки кой да спечили проекти по МИГ.Всички участници,които си изброил ги знам.Не виждам какво плюя.Всичко ,което съм писал може да се провери.Ама който искааааааа да провери ,а не да си затваря очите или да умира от страх. А що се отнася до "храни куче да те лае" многоооооооооо си далеч от истината.Ама май кмета прочете коментарите и разбра,че не всички са заспали баламурници и нареди на работещите в общината/които много ги е страх/да започнат да творят активно.Да ,ама нещо не им се получава. Сертенкова ти пък си много наясно с проектите -кой дава парите,кой оценява проектите,дори и съкращенията си написала.Да не би ти да си топлата връзка и да се спотайваш зад това име. А на синчето бих казал-добре,мойто момче,ама откъде аджеба ги извади тези 200 000 лева,като не съм чул някъде да работиш ,а доколкото знам и "бизнеса " ти нещо не е цветущ.Така,че докато пишете по нареждане на любимият си кмет ,за да го защитите изникват още и още въпроси на,които все някога ще се намери отговора. А забравих за "градските легенди".Те засега са градски ,но да не станат "селски",че тогава голям майтап ще стане и някои женки голям пердах ще ядат/те си знаят/.
42.
RE-36
02.07.2014 08:30:03
ПОЯСНЕНИЕ . На най-дългата улица в града - започваща от родилното и завършваща на........
41.
ПРОВЕРКА ??????
02.07.2014 08:01:51
До Зелени Балкани и Сертенкова вместо да се обиждате и да се плюете тука сеира да правите има толкова лесен начини да проверите. Правите справка кой е в Управителния съвет на МИГ-Карнобат. Първо Председател на сдружените е Кремена Красимирова секретар на Община Карнобат. Второ Член в УС е съпругата на председателя на общинския съвет Диана Ченешева. Трето Член на Ус също е Румен Лефтеров девер на зам кметицата Мария Генова. Я вземете направете проверката че може да има и добавени членове или излезли, а може и да се подменил управленския състав. ПРОВЕРКА.
Седнали да се дъвчат.
40.
До зелени балкани
01.07.2014 23:52:14
От:сина на кмета:къщата ми струва 200 000 лв.,какви са тези 120 000?Злепоставяш ме!
39.
до зелени балкани
01.07.2014 21:39:58
Тез коментари ми намирисват на Храни куче да те лае......най после разбрах,ти си от сол ташаците на кмета,ама от тия дето май не ги е огряло,много си вещ в общинските дела и рушветите но явно на теб не ти дават достатъчно и роптаеш.Ами то идват избори вземи се кандидатирай за кмет,гледам амбициозен си разбираш ги нещата как стават,стига с тая злоба ще вдигнеш кръвно
38.
Сертенкова
01.07.2014 21:20:59
Бре, ти много си наясно с всичко бе, Балкане роден наш,верно не ходя да душа под сурдинка и неразвявам легенди от рода на „чул –недочул и каквото иска разбрал или съчинил”, както ти е уготдно, твоя милост. Ще ме прощаваш, ама най ме хваща яд като някой говори ей тъй на аба и от туй ще да извади политически или каквито щеш дивиденти. Като твърдиш, ще говориш с факти, като не ти стиска ще си затвряш отверстието , с което се храниш. А ман от празнодумие и хелиеви новини. Та нищо не казваш, приятелю. Някой път работитите не стават тъй както си мислиш. Пак ти казвам хич не си наясно. Вземи, прочети и дай смислено да поспорим, щото така не ми е интересно. Да се образовам в клюкарщина не ща. Знам факти, за разлика от теб. Ти може да си мислиш че пишеш гррадски легенди, ама не.
За справка- прочети що значи туй градска легенда
37.
зелени балкани
01.07.2014 17:41:57
Сертенкова,аз съм много наясно ,ама май ти не си наясно как стават работите в Карнобат .Вземи ти да се пообразоваш и да разбереш кой ,как и защо работи в карнобатския МИГ и тогава може би ще разбереш "кой кум,кой сват и кой на булката брат".Външните оденители не ядат ли,не пият ли? Кмета не оценява проектите,но казва кой и как да бъде оценен.Многооооооооо има да се ограмотяваш ти ,не аз. Дерзай!!!!
36.
до MOSKVA
01.07.2014 15:49:30
Да ти имам логиката за "падение" хахаха.Я ми отговори,кръстил си се на руската столица,руснаци,англичани и т.н. какво правят......хората от България бягат,а те имоти си купуват по нашите СЕЛА?Айде бегай да дерзаеш в някой руски(московски) сайт :))))))))))))))
35.
не
01.07.2014 15:34:06
Кой каза,че кмета не е от ГЕРБ...?
34.
MOSKVA
01.07.2014 15:01:04
Егати падението - хората от Кт бягат , той от Вн в "Кембридж".
33.
MOSKVA
01.07.2014 15:01:04
Егати падението - хората от Кт бягат , той от Вн в "Кембридж".
32.
местен
01.07.2014 13:57:47
Убедена съм,че Зелени балкани има най- голям принос за развитието на града :))))
31.
Сертенкова
01.07.2014 13:49:10
Ей зелени балкани, верно си отговаряш на името. Какво общо има Кмета с проектите на МИГ-а и Кмета ли ги одобрява? Я вземи малко се пообразовай кой и как одобрява и не се излагай с празни писания тук. То слава богу,че си анонимка та да не излагаш неграмотната си особа. За твое сведение структурата на МИГ няма нищо общо ни с общинска администрация, ни с обширните поля на карнобатския алчак. И парите не ги дава Кмета г-н Балкани, зелени, дава ги МЗХ.Ако не знаеш кво значи туй- прочети. А проектите ги оценят ВЪНШНИ ОЦЕНИТЕЛИ дет крака йм не е стъпвал в Карнобат. Понимаеш???
30.
зелени балкани
01.07.2014 11:52:59
Е,как кой плаща-баламурниците,т.е всички ние.И новата кола на синчето и новата къща,която струва само скромните доколкото чух 120 000 лева,въобще да не говорим,че Общинското предприятие,което сега се готви да извозва отпадъците ,активно и самоотверженосе включи с хора,техника ,а защо не и с материали/ха-ха-ха/.Това всичкото кой ,кой,кой го плаща ,а?Може би синчето ?Неееееееее всичкият масраф го плащаме НИЕ!!!!!!!!
29.
1
01.07.2014 10:55:37
Защо новата кола е с платен номер А6222 . Кмете кой плаща?
28.
зелени балкани
01.07.2014 10:53:38
Владко,а ти между впрочем като толкова хвалиш кмета ,дали не го правиш,заради това,че дядо ти спечели проект по МИГ-Карнобат,а? И малките деца знаят,че който не е сол ташак на кмета не го огрява .Пък и нали той там има топла ,ама многооооооо топла връзка и може да казва кой ще получи пари по програмата и кой не.
27.
зелени балкани
01.07.2014 10:30:45
Хе-хе най-после си признахте,че подкрепяте този смешник кмета.Щели да оттеглят доверието си-голям смях.Че как ще го оттеглят нали заедно въртят далаверите и загробват общината. Скъпи мои герберчета ,защо не попитате къде е новата кола на кмета ,за която гласувахте 55 000 лева? Аз ще ви кажа -стои дълбоко скрита в подземния гараж на новата сграда на общината/която още не е платена ,между другото/.Защо ли е тази потайност?Може би ,за да не се сетят гражданите на Карнобат,че сина на кмета доста отдавна кара същото возило,ама направо като две капки вода.Голям съвпадък ,а.Ама вие нали сте комбина какво ви дреме,важното е да върви далаверата.А да и да има зрелища,може и без хляб. Какво да говорим за другата щуротия,пардон баница за крадене.Щял бил да извозва отпадъците.Голям,ама голям смях-те града не могат да почистят ,а сега и отпадъци ще изхвърлят.Ама нали 7000000 не са малко пари,та и от там може да се открадне.А да не забравя и проекта Маркели,който започва ,ама не се знае ще завърши ли и как .Ама що е време пред нас е ще поживеем,ще видим.Та така скъпи герберчета,това е положението,пък и чух,че нещо кмета щял да се кандидатира за трети мандат,но като независим и подкрепен от ГЕРБ.Е това вече е голяммммммммм майтап.
26.
Вл.Кр.
01.07.2014 08:24:06
Младите герберчета са инструктирани да цъкат минуси на коментарите,които не са удобни!Браво,убавци,ще ви почерпят по една баничка с боза и усмивк от Б.Б.,ама от плаката на вратата.
25.
До 24
30.06.2014 23:24:21
Само неграмотни смешници му се радвате.Безмозъчни,плоскомислещи същества.IQ =0
24.
rumi
30.06.2014 23:09:55
Super ste GERB KARNOBAT,bravo na momcgeto,deino e i se vijda chrmu se raboti mogo,uspeh momche
23.
ivan barzaka
30.06.2014 22:48:46
abe mi6ok ti kakav farmaceft se izvadi gledai dqdo si 4e ina4e ky4e te e...o tapak
22.
Stan
30.06.2014 22:35:56
Искам да питам какво точно работи един консултант във фармацефтична компания в Карнобат?
21.
Stan
30.06.2014 22:31:02
доколкото разбирам от статията ГЕРБ карат влака ; те са най-дейни в ОС, конструктивна опозиция, заради тях се печелят проекти от ЕС и ако решат веднага ще си свалят доверието от кмета------АЛООООО ЧУВАМЕ ЛИ СЕ-----ЗЕМЯТА ВИКА КРУМОВ
20.
Факти
30.06.2014 21:48:53
Ами така е, еврофондовите бяха спрени до 2009г. и ГЕРБ възстанови доверието в България и сега пак какво е- няма фондове!!!!!!!
Четете статията човекът хвали и кмета и администрацията за спечелените и реализирани проекти.
19.
Ivo
30.06.2014 21:29:49
не ме учудва платеното интервю, ама поне един нов плакат на бащицата сложете на вратата. този е бил сгънат все едно за последно...
18.
един шоп
30.06.2014 20:59:40
У блицо, например, с които редовно си преписвате едни от други, не трият коментари. А и те са много зле от към публикации и хората, естествено, ги нареждат! А вие тука избирате кое да изтриете и кое - не!
17.
Б.Б.
30.06.2014 20:49:54
Б.Б. го дебне изотзад.Да внимава какви ги говори.
16.
Уиууиии
30.06.2014 20:48:19
Хахаха.Цензурааааааа,изтриха ми коментара.
15.
Gucci
30.06.2014 20:40:21
Ахаха,що триете коментари, бе??! Тука имаше коментар за карбонат,оправихте го и го изтрихте, да ви еба! Внимавай, като пишеш друг път.
14.
проект
30.06.2014 20:38:18
И днес обявиха, че общината има спечелен проект -http://opac.government.bg//userfiles/procedures/files/110/1/%D0%A1%D0%BF%D0%B8%D1%81%D1%8A%D0%BA_%D0%BD%D0%B0_%D0%BE%D0%B4%D0%BE%D0%B1%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%B8_%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B5%D0%BA%D1%82%D0%B8_%D0%BF%D0%BE_%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%86%D0%B5%D0%B4%D1%83%D1%80%D0%B0_%D0%BF%D0%BE_%D0%BF%D0%BE%D0%B4%D0%BF%D1%80%D0%B8%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%82%D0%B5%D1%82_2.2-14.pdf
Сигурно пак с подкрепата на ГЕРБ?
13.
да се махаш
30.06.2014 20:20:06
Егати натегача!! Къде се снимал та да го забележат и той да дойде в Софията. Ххахаха смешник
12.
Кака Вярка
30.06.2014 20:14:16
Ако не беше Димитров В.П. Щеше да е кмет и тоя сополанко щеше да събира на дядо си стружките.Така,че само можете да му благодарите.
11.
МГ
30.06.2014 19:51:06
Този пък бил икономист!?Ако си икономист,няма да стоиш тук и да се чешеш по джобовете цял ден в мизерното офисче.
10.
Митко Палаузов
30.06.2014 19:48:42
Когато в Карнобат започнваха да се печелят проекти този е бил в на баща си лявото ....
9.
Вчерашно...
30.06.2014 19:45:46
Тоя кога се появи в Карнобат,че взе и да милее за града ни???
8.
до общинските служители
30.06.2014 17:56:13
Абе,вие защо не работите ами пишете коментари само! И като се засягате толкова-първо защо не четете какво точно пише!Човека ви хвали-че,сте добър екип-ама вие първа сигнална! Ама наистина трябва да се смени кмета,че новия да ви поразмърда малко там-вие не можете да разсъждавате!
7.
До №6
30.06.2014 17:19:50
Първо се научи да пишеш!Селяндур!!!
6.
до Крумов
30.06.2014 17:11:22
Ей боклук гладен, какво си направил ти за града ни че мнения изказваш.
5.
До №2
30.06.2014 17:08:27
Кой е на Владо Крумов началника,че нещо немога да се сетя?Мишки църкайте,кораба ви потъва!!!
4.
координатор
30.06.2014 17:05:19
Да се твърди,че Община Карнобат печели европроекти заради ГЕРБ е смешно.Без да навлизам в подробности ще уведомя г-н Крумов,че от години в тази община работи екип от професионалисти,които успяват да печелят европроекти- хората, брагодарение на които това се случва са Желко Дерменджиев и Малина Савова,както и редица други от общинска администрация.Колкото до втория абсурд,че Общината няма спечелени проекти по време на първия мандат,ще посоча само няколко от най-значимите:Пътят Венец-Кр.Градище,Ремонт в училища и детски градини,Ремонт и обновяване на дома в с.Искра,Ремонт на площад,булевард и градски парк и т.н.Това НИЩО ли наричате г-н Крумов?
3.
ДО №2
30.06.2014 16:53:45
КОЛКО Е ГОЛЯМ....АМА ЗА УМРЯЛО КУЧЕ СИ МИСЛЯ-ГЕОРГИ ДИМИТРОВ ЛИ ИМАШ В ПРЕДВИД? АКОЛКОТО ДО ОХЛЮВИТЕ-ВИЖДА СЕ КОИ СТЕ-ВЕДНАГА ИЗПЪЛЗЯХТЕ !
2.
1
30.06.2014 16:43:33
Ох пази боже същия самохвалко като началника си.Не бил спечелил Кмета и администрацията проекти през първия мандат,абе охлюв ремонта по центъра кога започна бе -ще ти кажа в първия мандат на Кмета-Георги Димитров.И много голям го вадиш на умряло куче нож вадиш-като беше депутат Вяра мълча като мушната гайда.
1.
Кристалното кълбо
30.06.2014 16:13:31
Всичко значимо в този град минава през, във и около Стефките.
  Добави Коментар
7 нездравословни храни, които да избягвате Инстантни спагети са едни от тях Българските гори са едно от местата с най-голямо биоразнообразие в Европа
„Жени като Дебора Михайлова“: Урсула фон дер Лайен спомена българката на Деня срещу насилието над жени (ВИДЕО) Една на всеки три жени става жертва на насилие в някакъв момент от живота си Близо 5% от българите са пристрастени към спиртните напитки За 2024 г. страната ни се нарежда на осмо място по консумация 
Китайци луднаха по това място у нас Πлaнинcĸият peгиoн ce пpoмoтиpa нa ĸитaйcĸия пaзap, блaгoдapeниe нa пoпyляpнocттa нa село, свързано с кулинарно изкушение Жена се закани да се изкъпе във ВиК Последните седмици квартал Виница във Варна често е на режим, а на хората започна да им писва
„Витошка“ е сред най-скъпите търговски улици в света Докладът обхваща 138 локации по целия свят и подрежда търговските улици според тяхната привлекателност за международни и местни търговски марки Никой не вярва, че този течен шоколад е домашен, вкусът му е неустоим Приготвя се само за около 10 минути
Мъж изгони съпругата си от бащината ѝ къща и се опита да я удуши пред полицаи Трима мъже са задържани за насилие спрямо жените си в Софийско за една вечер Теле вкара бургазлия в болница Мъжът е с фрактура на таза
Тази дама отсече, че Димо Алексиев е... Нежна подкрепа за водещия на Игрите, бил незаменим за тях Жилищните кредити у нас растат с 26,5% до 24,1 млрд. лева За последните 12 месеца сумата по отпуснатите заеми за жилище от търговските банки на българския пазар нараства с малко над 5 млрд. лева.