Търсят кой да вземе 3,8 млн.лв. за кръговото на "Трапезица" и две пасарелки в Бургас
Според проектното задание за 11 месеца фирмата-строител ще трябва да реорганизира движението във възловата отсечка, направи модерно кръгово движение и две пасарелки – първата от ж.к.“Братя Миладинови“ към ул.“Индустриална“, а втората от бул.“Тодор Александров“ (пред магазин „Билла“) до бензиностанция „Лукойл“. Надлезите трябва да са така изградени, че да позволят използването им от хора с увреждания и майки с детски колички.
Прогнозната стойност на поръчката е 3,78 млн.лв., без ДДС, а оферти на кандидатите ще се приемат до 3 юли, става ясно от заданието на процедурата.
Проблемът с реорганизацията на движението на кръстовище е сред приоритетите на местната власт от години, но в бюджета на Община Бургас не могат да се осигурят средства за проекта. През 2012 г.в капиталовата програма бяха заложени 900 хил.лв.за изграждането на кръгово движение, но по-късно средствата бяха насочени по други приоритетни оси и проектът бе замразен.
12
Коментара по темата
12.
асдф
21.06.2015 18:49:54
Да го вземат тия дето правиха Мостика, Сигурно само за 10 години ще го направят :)))
11.
tintirimintiri
02.05.2014 09:41:43
Парите ще отидат при любимите некадърници на кмета - варненските Хидрострой, дето си оставиха ръцете на надлеза Павлов. В интерес на истината пред червените крадливи некадърници от ПОНС или пък Пътстрой 2004, варненците са направо цвете.
А кръговото е компромисно решение и би имало смисъл ако над него има и надлез за основната част от трафика Меден Рудни - МБАЛ. Но с гласуване и най вече негласуване много глупави хора избраха комунисти и турци да управляват и съм готов да се обзаложа, че това няма да се случи скоро и бунаците ще продължават да се тъпчат в задръствания. Знае ли човек - сигурно им харесва.
А кръговото е компромисно решение и би имало смисъл ако над него има и надлез за основната част от трафика Меден Рудни - МБАЛ. Но с гласуване и най вече негласуване много глупави хора избраха комунисти и турци да управляват и съм готов да се обзаложа, че това няма да се случи скоро и бунаците ще продължават да се тъпчат в задръствания. Знае ли човек - сигурно им харесва.
10.
baihui
02.05.2014 05:44:17
По света кръгово движение има само в селата .
9.
странджански нерез
01.05.2014 19:43:05
Същите глупости ги говорехте и за кръговото на Меден Рудник, но дори и без надлеза веднага след построяването на кръговото трафика падна в пъти. Цял свят въвежда кръгови за да облекчат трафика, само тук странджанския ганьо е голям специалист и критикува.
8.
hohosmohov
01.05.2014 17:32:04
zashto tezi pari ne badat prenasochenie za okolovrastnoto na burgas neka izvedem tafika izvan grada, posle da se preceni nujno li e da se izgrajda kragovo na trapezica
7.
кръгово
01.05.2014 16:53:42
Кръговото кръстовище при всички случаи ще има по-малка пропускателна способност. Някой ще трябва да понесе в бъдеще отговорността за големите задръствания. Освен кмета, разбира се, трябва и да отговарят така наречените "експерти"
6.
а
01.05.2014 16:47:27
не съм по услугите и съжалението,но какво да правя добряк съм и ще ги взема парите,щом толкова не можете да намерите жертва ,която да ги прибере тези пусти 3,8 милиона лв
5.
koko
01.05.2014 15:34:23
Айде правете кръгово и единия карай на тапата ще е Ветрен, а другия Крайморие
4.
алабала
01.05.2014 14:09:06
спокоооо - марков вече знае кой ще гушне парите! това упражнение вече години наред го повтарят.
3.
XXX
01.05.2014 14:07:06
До Против
В една част от аргументите има логика, но само част, повечето звучат несериозно.
С изграждането на пасарелки пешеходците ще имат възможност безпрепятствено да преминават във всеки един момент, вместо да чакат по 5 минути на светофари. Какво неравностойно положение е това?
Как преминаването над улицата те излага на вредните газове а престоя на светофара не? Само тази точка ми беше достатъчна за да разбера, че си човек, който просто си чеше пръстите.
Изграждането на кръгово ще е огромно облекчение за живущите в района и ще намали замърсяването, то си е близко до ума. Най-големия замърсител на въздуха са колоните автомобили чакащи на светофари с работещи двигатели а те ще намалеят значително.
Големия проблем ще се окаже новото кръстовище на Струга в района Шел. Това е огромна грешка и недомислица и много скоро ще го разберат. Там ще е тапата!
Извеждането на трафика от града няма как да стане без съдействието на държавата.
В една част от аргументите има логика, но само част, повечето звучат несериозно.
С изграждането на пасарелки пешеходците ще имат възможност безпрепятствено да преминават във всеки един момент, вместо да чакат по 5 минути на светофари. Какво неравностойно положение е това?
Как преминаването над улицата те излага на вредните газове а престоя на светофара не? Само тази точка ми беше достатъчна за да разбера, че си човек, който просто си чеше пръстите.
Изграждането на кръгово ще е огромно облекчение за живущите в района и ще намали замърсяването, то си е близко до ума. Най-големия замърсител на въздуха са колоните автомобили чакащи на светофари с работещи двигатели а те ще намалеят значително.
Големия проблем ще се окаже новото кръстовище на Струга в района Шел. Това е огромна грешка и недомислица и много скоро ще го разберат. Там ще е тапата!
Извеждането на трафика от града няма как да стане без съдействието на държавата.
2.
Точно в десятката!
01.05.2014 13:59:59
Много точно заглавие този път:
"Търсят кой да вземе 3,8 млн.лв. за кръговото на "Трапезица" и две пасарелки в Бургас"
а не да се направи проект в полза на града...
"Търсят кой да вземе 3,8 млн.лв. за кръговото на "Трапезица" и две пасарелки в Бургас"
а не да се направи проект в полза на града...
1.
ПРОТИВ
01.05.2014 13:45:50
против проекта на Община Бургас за кръстовището на "Трапезица", защото:
1. Искаме извеждане на трафика извън града, а не създаване на условия за увеличаването му в града!
2. Изграждането на пасарелка над кръстовището ще доведе до:
- поставяне на пешеходците в неравностойно положение
- хората ще преминават от там, където се събират всички изгорели газове от преминаващите от долу автомобили
- ще ограничи свободното/директното придвижване на хиляди пешеходци по основен за тях маршрут
- ще увеличи инцидентите между автомобили
- противоречи на съвременните европейски практики
3. Улесняването на преминаването на автомобили ще прехвърли тапата на кръстовището пред МБАЛ!!!!!!!!!!!!!!!!!! А там и сега в пикови часове се образува задръстване. МБАЛ обслужва цяла югоизточна България и това ще затрудни още повече работата на Спешния център!
4. Изграждането на кръгово кръстовище ще попречи на бързото преминаване на градския транспорт, съответно на финансирания от ЕС проект за интегриран градски транспорт
5. Отново се правят проекти, в които се мисли основно за улесняване на автомобилите, а не за алтернативите, с което се създават неблагоприятни условия за живот в гр. Бургас
6. Здравето на хората живеещи в близост до кръстовището ще бъде застрашено, поради високото ниво на замърсеност на въздуха, следствие завишения трафик на автомобили
7. Ще бъде изградено без проведено обществено обсъждане, т.е. ще бъде поредния проект в Бургас, който няма да бъде показан пред хората преди да започне изпълнението му.
8. Има ли направена екологична оценка за този проект?
1. Искаме извеждане на трафика извън града, а не създаване на условия за увеличаването му в града!
2. Изграждането на пасарелка над кръстовището ще доведе до:
- поставяне на пешеходците в неравностойно положение
- хората ще преминават от там, където се събират всички изгорели газове от преминаващите от долу автомобили
- ще ограничи свободното/директното придвижване на хиляди пешеходци по основен за тях маршрут
- ще увеличи инцидентите между автомобили
- противоречи на съвременните европейски практики
3. Улесняването на преминаването на автомобили ще прехвърли тапата на кръстовището пред МБАЛ!!!!!!!!!!!!!!!!!! А там и сега в пикови часове се образува задръстване. МБАЛ обслужва цяла югоизточна България и това ще затрудни още повече работата на Спешния център!
4. Изграждането на кръгово кръстовище ще попречи на бързото преминаване на градския транспорт, съответно на финансирания от ЕС проект за интегриран градски транспорт
5. Отново се правят проекти, в които се мисли основно за улесняване на автомобилите, а не за алтернативите, с което се създават неблагоприятни условия за живот в гр. Бургас
6. Здравето на хората живеещи в близост до кръстовището ще бъде застрашено, поради високото ниво на замърсеност на въздуха, следствие завишения трафик на автомобили
7. Ще бъде изградено без проведено обществено обсъждане, т.е. ще бъде поредния проект в Бургас, който няма да бъде показан пред хората преди да започне изпълнението му.
8. Има ли направена екологична оценка за този проект?