Клиентка: "Глобул" обучава служителите си да лъжат!
Ето го и писмото, публикувано без редакторска намеса:
"Има ли държава в тази държава, след като мобилният оператор "Глобул" си позволява да третира абонатите си като стадо заблудени овчици, които разиграва с гегата си както му е кеф?! Напълно сме съгласни със статията, с която уличихте компанията като робовладелец на своите абонати. Да, в действителност основната дейност е заробването на абонати. Колкото и шокиращо да ви прозвучи, на това ги учат в курсовете, преди да ги назначат на работа. Информацията е от "кухнята". И аз познавах лично техен вече бивш служител, които след около 4-5 години работа напусна отвратен от прийомите за привличане на нови заблудени овце и от натиска, на който са подложени служителите за увеличаване на клиентите и печалбите по всевъзможни начини. Въпреки че те граничат със законите и собствените им правила.
Най-първо в семейството ми от "Глобул" се опари сестра ми. Бяха я уверили, че закупувайки някакъв пакет, ще ползва само интернет услугата им, тъй като си имаше вече мобилен номер. След като тя прекрати договора за интернет, без да е получавала фактури за мобилния номер, който никога не е ползвала, в един момент започна да получава писма от съдия изпълнител, а след това пред вратата й се наредиха и от ония събирачи на вземания. След няколко месечна одисея с кореспонденция с "Глобул", сестра ми се принуди да си плати 200-те лева такси до изтичането на договора. Защото междувременно се беше разболяла много тежко и това й беше последна грижа, а Слава Богу, разполагаше с пари.
Вторият сблъсък на семейството ми с "Глобул" бе, когато баща ми почина и се наложи да прекратим неговия абонамент. Беше много грозно, защото майка ми, все още не на себе си от трагичното събитие, се превърна в поредната мишена - пенсионер. Опитаха се да я изнудят да преподпише договора, който бе с един абонатен номер, но с две карти т.е. да продължи да плаща за двете симкарти, въпреки че ще ползва само едната.
Сълзите в очите на майка ми не мога да забравя. Нямате представа как се гаврят с възрастните хора, използвайки факта, че повечето от тях изобщо не са наясно с нещата и трудно си търсят правата. Често съм присъствала на грозни сцени с разплакани и близо до инфаркт пенсионери.
Следващата гавра беше с мен. Наложи се да си закупя нов апарат, избрах си с тъчскрийн. След няколко месеца въпросният тъчскрийн сдаде багажа, последва ремонт, след това така още 2 пъти. Очевидно бе дефектен, но на въпроса ми не трябва ли да ми го сменят с нов или да ми върнат парите, отговорът беше, че нямат такава практика! Наглост! При поредния ремонт един от техните служители се изпусна, че точно този модел апарати се оказали дефектни, защото моят се развалил само три пъти, а имало клиенти, които през месец ги давали за ремонт.
Е това вече е истинска наглост! Не трябва да казвам, че малко след като му изтече гаранцията, телефонът вече окончателно не работи. А върхът на набутването от "Глобул" ми се случи след третия ремонт. Първо не си намерих ценна за мен информация след ремонта, защото като извинение, моля ви се, ми ъпдейтвали софтуера поставили ми нов. Поне да ме бяха попитали, някои неща трудно си ги възстанових, защото техниците бяха решили, че само телефонният ми указател е ценен. По-лошото се оказа друго - бяха ми променили настройките и в един момент се оказа, че аз ползвам мобилен интернет, без да съм го заявила. Преди го бях елиминирала с настройките, но при ремонта някой бе решил да ми върне т.нар. фабрични настройки и при всеки досег до безжична мрежа моят апарат се включва в интернет и ми цъка ли, цъка левчета.
Обадих се на оператора, който любезно ми обясни, че ползвам интернет, защото не съм пуснала някакво съобщение на някакъв номер. А аз откъде трябваше да знам, като по презумция не ползвам подобно нещо. Написах отново жалба до "Грижа за клиента" (смях!), но и там добре са ги научили да клинчат от истината. Мотото им явно е: Клиентът много рядко е прав. Накрая направих скандал в офиса на "Глобул", където едно младо момче ехидно ми заяви, че съм голяма късметлийка!?! с тази смешна сметка от интернет за около 10 лева, при положение, че има хора с над 300 лв. поради същата причина.
Б.Р. Подобна история обаче може да се разкаже за всички мобилни оператори в различни варианти. Не го считайте за обида, просто публикуваме читателско мнение.
6
Коментара по темата
6.
Pluton
03.02.2014 23:14:56
Хора разберете ,че няма държава ! Тази жена и семейството и са се опарили от Глобул. Аз ще ви кажа какво направи Мтел. 11 месеца имаха проблеми със системата,не знаеха уж кой колко дължи,не можеше със съобщение да си проверя номера и накрая 2600 лв за 11 месеца ! Като за единия от тях 550 лв.Питам как е възможно след като имам лимит 200 лв да имам сметка 550.Отговора: "господине говорили сте в роуминг и от там информацията за потребление идва със закъснение'????? Питам : "ако си купя предплатена карта заредена с 20 лв може ли след като идва със закъснение потреблението да ме изтърват в роуминг да говоря например 200лв?" Отговор -тъп поглед и мълчание! Казвам :" Довиждане,така и така договорът изтече аз ви напускам!" Те: " Ама господине има нови оферти за 30 лв на месц 600 мин и т.н и т.н " Добре ,приемам. На 5 ден след промяна на тарифния план идва сметка 30 лв (при положение ,че това е месечната тарифа) проверявам в друг офис казват ама колежката е забравила да промени датата и ви излиза на старата дата зануляването. Пак скандали и накрая ми се заявява "добре дайте 15 лева това е максималното което можем да ви намалим" ??????????? Питам:как ги изчислихте ? Ако се гледа пропорционално за 5 дена трябва да платя 6 лв защото ми е фиксирана тарифата на 30 лева,но говори си ...Минах на Виваком,чакам да видя впри тях къде е уловката защото съм сигурен ,че има! Та идеята ми е ,че всички са си плюли в устите и правят каквото си искат с нас. Ама така ще е като търпим.Разстрел трябва за вички политици и защитници на тези измамници и тогава следващите може и да се замислят...
5.
pedali
27.01.2014 22:16:11
az imah 150leva za internet bez da znam za 1 den samo i nikoi ne mi kaza 4e kato imam smartfon zaduljitelno trqbva da pusna pone 5leva internet.i kakva e logikata 5leva da e za cql mesec,a na men mi navurtqha150leva za edin den.tova e vse edno da si kupq komputer i da mi tragne nqkuv super skup internet bez da iskam
4.
шон
27.01.2014 19:45:44
абсолютно вярно, най големите лъжци също са германос, директно в очите лъжат и после се правят на разсеяни, съответно след изтичане на договора няма да ползвам повече услугите на глобул поради тяхната некоректност и отвратително отношение към клиента, даже и да съм на по лоши условия на друг оператор
3.
Александър Иванов
27.01.2014 19:26:38
Те тези истории се отнасят за всичките мобилни оператори, също и за цялата ни престъпна държава, в която законите са създадени да се нарушават безнаказано. Тези от операторите са си измамници, които правят пари от нас обикновените хора! За това трепане трябва, ТРЕПАНЕ без жал.........
2.
бивша служителка
27.01.2014 19:20:47
Напълно съм съгласна с твърденията Ви. Глобул обучават всички свои служители да прецакват абонатите си. Това е практиката в тази фирма. Една голяма секта. Аз също бях от тези лъжливи изроди, които трябваше да лъжем, за да взимаме заплати и бонуси. Радвам се, че вече не съм част от тази голяма измама.
1.
Катя Иванова
27.01.2014 19:19:59
Така е Глобул са ненадминати в измамите, аз също съм се парила, мои близки и познати също, то не бяха игри, договори, телефонни апарати,които излизат соленои т.н. В последно време изпращат смс -и за кредити при много изгодни условия, с тях работят много легални измамници. Писанията до защита на потребителя са глас в пустиня. безнаказан престъпен бизнес, който скоро няма да има край.Крадци!...........