Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Българин след 4-часовия капан на Летище Бургас: F*ck you, country

Той е чакал 4 часа на терминал „Пристигащи”, докато токът спирал над 20 пъти. Бесен е и на дамата на гишето, която говорила само за зеления си лак, неясно защо. Разгневени са и десетки руски, английски и скандинавски туристи, които пристигат в страната ни
Ключови думи: летище в сарафово, летище бургас, няма ток, евн българия, пътници на летище
Все още няма ток на паркинга на летището в Сарафово, на моменти на терминалите за пристигащи и заминаващи пътници осветлението също угасва. Не работи и системата за плащане, бариерите са вдигнати. ", коментира ядосан бургазлия, който тази нощ се връща от Дъблин. Стоял е на терминал "Пристигащи" 4 часа. Над 20 самолета кацнаха тази нощ след 20.00 часа. Десетки пътници са останали блокирани в сградата на аеропорта. заради постоянното спиране на електричеството, обработването на документите и багажа ставало изключително бавно."В кой век живеем, не може уж европейско летище, да няма собствен генератор!", ядосваха се хората. Експресивно реагираха пред камерата ни и руските туристи, които идват с полет от Москва /. Все още няма официално становище за причините за възникналата авария. Екипи на ЕВН България са на място. Има засилено присъствие на гранични полицаи, заради инцидента. Служители на Летището отказаха коментар. Обадихме се и на официалното пресаташе на концесионера на аеропорта Ивелина Панайотова, обеща ни да ни информира при първа възможност, но до този момент не сме получили отговори.
31
Коментара по темата
31.
П.Петров
18.08.2013 20:08:30
Рейса, да вземете рейса и в Испания или Англия - да берете маслини или ягоди. Сайтът е много добър. Има "жълти" новини, защото е лято и такива като Вас трябва да се развличат. Може би Ви е по-приятно да четете сайтовете на Пеевски? Там няма критики, има хвалби - довчера хвалеха мутрата от Банкя, днес шефовете си - лешояди от управляващата коалиция...
30.
Рейса
16.08.2013 09:34:00
Бе спрете да им вярвате на тия така наречени "журналя" в този измислен сайт. Освен преувеличени и лъжливи статии съм се нагледал и на дебелашкото им държание към всички коментиращи тук. Удряте им хикса и повече не ги четете...
29.
сезонен
16.08.2013 04:15:25
Всички, които плюете летището - отидете в един ден, когато има 90 полета да летите за някъде и ще се изумите. Летището съвсем не е селско както го описвате.
28.
Трети ден гръцкият остров Санторини е без електрич
15.08.2013 20:28:18
http://www.mediapool.bg/treti-den-ostrov-santorini-e-bez-tok-news210119.html
Най лесно последно време е да се псува родината!Аз ти казвам да го духаш дядка!Когато спряха влаковете по Ламанша заради студа не видях никой на псува родината си!
27.
до "колега журналист"
15.08.2013 15:45:33
Колега журанлист,цитатът е мой,а аз нямам нищо общо с ПРската гилдия.Просто се "бъхтя" на това летище,за да искарам няколко лева в повече,докато все още има възможност в тази държава.Работата ми обаче ми позволява да наблюдавам "отвърте" организацията и структурата на обслужването на същото това летище и повярвайте ми,ако искате,хората там наистина се стараят.До колкото ,все пак това е право на всеки журналист,се търси някаква забелижителна новина,прекроена от нечий болен мозък в сензация и пошло използвана ,за да се окаля труда на хората ,работещи в тези структури,това вече засяга и самите работещи там.По-скоро ги обижда.Практиката на журналистите е да си проверяват информацията,независимо дали някой си ПР въобще им е отговорил или не,защото в противен слечай ,Вие прпосто преписвате това,което той ще изпрати до всички медии.Това не е журналистика,мисля аз.Много компетентни мнения имаше под материала,но не съм убеден дали някой от екипа на Флагман си направи въобще труда да провери кога е пристигнал въпросният господин,колко време практически му е отнело да си вземе багажа и да се качи на някакъв превоз до неговата си дестинация и дали точно по това време е липсвал напълно захранването.Това са важните въпроси,а не моят правопис.Когато човек се афектира ,обикновено от долно представени факти и чисти неистини,последното нещо му е да се замисля върху правописа.Апропо,в много от публикуваните материали си личи и по-лош от моя такъв.Благодаря на Стоянка,че все пак се намери едни "щастлв" от обслужването пътник, за да изкаже мнението си за обслужването.Работя и с Norwegian Air Shuttle и е възможно и аз да съм изпратил госпожата на нейния полет.Дори и да не е така,то от името на колегите си мога да и благодаря за добрите думи.Също толкова добри,но в пъти повече са и оценките на екипажите за усилията на екипите на летището,за да няма закъснения,проблеми на борда или на терминалите.Така че,нека всеки си гледа в "своето канче" ,но и да вижда...това беше молбата ми и към екипа на Флагман.Според вас,толкова ли много искам????
26.
Колега журналист
15.08.2013 15:22:44
Малко противоречие или голяма простотия:
"А и се засрамете-проверявайте сами,не чакайте ПР ли или други да ви дават готова информация,защото това е истинска журналистика.Другото е чисто плагиатство ,при това от мързел. Поздрави!"

Г-жо пиар на летището в Бургас, първо се научете да пишете грамотно и чак тогава имайте претенции за всичко останало, което сте изписали. Не знам кой Ви е назначил или кой Ви е дал диплома за пиар (дума ПР в българския език НЯМА), но явно нямате никаква идея за какво сте там. Когато има проблем, когато има събитие, когато се случва нещо необичайно и при всяко запитване, ВИЕ, г-жо пиар, сте длъжна да дадете коректната информация на всеки журналист, който я поиска. След като сте отказали да го направите, колегите са ПРОВЕРИЛИ сами. Берете си плодовете и не ревете, защото ако аз бях дошъл от София да отразя аварията Ви и не получа от Вас съдействие, щяхте да ревете, но в национален ефир. Това, че в България пиарите по-скоро прикриват гнусотиите или съдействат на определени медии, с които ведомствата имат рекламни взаимоотношения, си е лично проблем на ведомствата. Да сте дали навреме информацията, която са Ви поискали!!!
25.
Пристигащ
15.08.2013 13:36:06
Женя, това че някоя си Ивелина Панайотова не ви е реагирала както трябва, не е повод да преувеличавате с информацията. Излиза, че когато някой ви издразни, вие имате право да използвате всякакви похвати на словото, включително и лъжата, за да му отмъстите. Знам, че шефката ти ви кара да правите подобни простотии, но ти като умно и мислещо момиче нали се сещаш каква е разликата между това, което правите и истинската журналистика?
24.
****
15.08.2013 13:06:21
До Бейсим! Не съм на работа в летището, приятелю. За разлика от този в репортажа, а може би и от теб, съм летяла предимно на далечни разстояния. Най-голямото ми премеждие беше на летището в Сеул, там наистина чаках 6 часа. Но никой не си напсува държавата. Ама трябва да имаме не само висок стандарт в джоба, но и в ума!
23.
лекия
15.08.2013 12:39:17
до Бейсим N11, не братле не съм на летището а чисто и просто съм Българин! И ми писна някви нещастници на които не им провървял живота в България след 1 год изкарали като скотове в др държава събрали 3 лв и идват в България и започват да казват как онова и това не било правилно, преди няколко седмици се обърна влак в испания и се утрепа сума народ, поради грешка на заспал машинист!!! Ето ти я европата!!
22.
истински "дъмплинец"
15.08.2013 11:38:59
Много им е хубаво на всички българи като се върнат в БГ от гурбет и да започнат да гледат с окото на истински европийци!! Мненията ви ,по долу,относно работата и обслужването на пътниците на летище Бургас в сезон 2013 са крайно тенденциозни,а публикуваният материал,крайно изкривен.Явно,в отпускарският месец,когато и Парламент и Общински съвет са в отпуска,нямате други източници за "сензации",та търсите "под вола -теле"!!!!Изглежда сте гладни за хонорари,но защо на чужд гръб...? Всяко лято на летището има пикови дни и тогава наистина струпването на пътници е колосално,но това не пречи на служителите да си вършат работата перфектно.Не съм бил свидетел на никакви "специални" инциденти и едва ли това, с липсата на захранване е нещо неимоверно престъпно,та чак да заслужи толкова отрицателни мнения. Аварии се случват навсякъде по света,но важното е ,че няма пострадали пътници или объркване в леталения график.Този,който твърди,че самолетите закъсняват посотянно ,поради неразбории в обслужването е пълен лъжец и заслужава да му се поиска отговорност по съответният ред.Закъснения ,наистина се случват,но рядко,единствено в пиковите дни,но самото летище не е прегодено да обслужва такъв пътнико поток и съответната бройка самолелти.Само че,закъснения от 10 минути не могат да се нарекат "фатални". А за да са само толкова минутите,никой не обръща внимание на изнуриителния труд на обслужващите самолетите служители от всички отдели. Обикновенни хора,които са се наели срещу не много високо заплащане да се трудят тежко,за да имат препитание.Но това са уславията в цялата ни страна,не само на летище Бургас.По- големите закъснения са резултат на закъснели самолети.Не четете само таблата на "излитащи",погледнете и пристигащи.Но явно тук малко хора разбират технологията на летателния процес.Относно кражбите-пълна измислица.Всяка бригада товарачи се проверява от секюрити служител след натоварването на самолета.В началото на сезона даже имаше уволнени.Абсолютно е забранено роднини да работят в един и същи отдел и това е така от години и се спазва.Такаче,моля ви,не плюйте просто заради идеята.
Колкото до журналистикатана Флагман,отдавна е показала пълна некомпетентност и "любов" към жълти заглавия.Още малко ще надмините и Уикенд... Най-добре се присъединете към Нова медийна група,те поне са истински Флагман,на жълтите писаници и лъжи.Може и лев да изкарате. А и се засрамете-проверявайте сами,не чакайте ПР ли или други да ви дават готова информация,защото това е истинска журналистика.Другото е чисто плагиатство ,при това от мързел.Поздрави!
21.
П.Петров
15.08.2013 11:08:50
Чета мнения и се чудя. Умни хора, а никой не е назовал истинският виновник за случилото се на летището. Има Интернет, никой не чете, а народът гледа картинки... Истинският виновник дами и господа, и вие жални(не жалки) емигранти е собственикът и мениджър на летищен комплекс Бургас - групировката ТИМ. Не са виновни австрийците, а е виновна управата на летището, чийто генератор не е работил. Бил е неизправен. От там идват всички проблеми, защото всички знаем, че в пикйовите моменти през лятото в Италия, Португалия, Испания и Гърция има проблеми в захрнаващите мрежи. Не споменавяам Турция, където просто има режим "светло"- "тъмно", но там им работят генераторте. Така, че не е ивало да се обаждат пет пъти на EVN, а е трябвало да събудят мутрите във Варна и да не не ги оставят на мира...
20.
ami
15.08.2013 10:49:44
Tiq koi gi iztarva navanka deva i selqnite skapani da si kacat na selo otgore na kenefa .
19.
sram
15.08.2013 10:48:04
Pazi boje slqpo da progleda basi geq gazolizec skapan!
18.
Гражданка
15.08.2013 10:40:45
17 и 18, явно си афектирана, казаха ти истината. Освен всичко, написано от 12, ще добавя, че организацията ви е под всякаква критика - полети закъсняват, служителите ви крадат и се хвалят с това наляво и надясно, включително и мои познати на всеослушание обясняват колко е лесно и размахват нови телефони, часовници, бижута, пари и прочее, отмъкнати от куфарите на пътниците. Оставям настрана и случая от 18 юли 2012, той ще ви тежи (надявам се) за цял живот. Останете със здраве. Мария Дончева, обикновена гражданка, разочарована от услугите ви
17.
до 12
15.08.2013 10:04:47
Съжалявам, че ми паднахте, така ниско в очите. До скоро си мислех, че сте журналисти на добро ниво. Но след това необективно ваше изказване просто ви се срина авторитета. Знам, че има различни журналисти, но не ви смятах за селски продажници, като други.
По колко лева давате за репортаж 50 нали ?
Важното е да има зрелища, дали е истина или лъжа, на кой му пука - та на вас ли??????????????
16.
ДО 12
15.08.2013 09:55:50
Вие да не би да сте P.R. на EVN
Ако се смятате за вестникарчета, кажете ми на 03.03.2013 г. отново като остана Летище Бургас без ток, какви бяха отговорите от австрийската компания. Но тогава не се обадихте, а аз лично говорих. Не ми казвайте, че сте разбрали, чули и звънели. Дежурната към австрийската компания ми зададе въпроса "Къде е Летище Бургас " защото съм от Айтос ? /и за друг град не съм чувала за сега/
Вие сами си противоречите с интервюто. Самите вие показвате часа на взетото интервю - 22:00 НАЛИ ?
Не ви е нужен P.R. за да се осведомите за часа на кацане 21:20, ако все още не сте разбрала скъпа госпожо. Ясно, че на вашият интервюиращ му куца математиката , но можеше да си замълчите и да не си личи, че и на вас ви куца точната наука.
15.
Стоянка
15.08.2013 09:43:39
Два пъти това лято ползвах услугите на летището и бях възхитена от обслужването.Какво блаженство беше да си излетя от родния град директно за Стокхолм и на връщане пак да си кацна тук ,а не да се влача до София и от там с прикачване да летя през Германия.Благодаря на Norwegian за дирктните полети това лято.Благодаря и на летище Бургас за доброто обслужване.СТИГА ПИСАХТЕ ГЛУПОСТИ!Подписвам се с истинското си име-Стоянка Бойчева.Не съм служител на летището ,а един благодарен пътник.
14.
FUCK YOU
15.08.2013 09:41:13
FUCK YOU селтак. Марш обратно по кенефите в Дъблин, че шефа ти те чака. Аман от самозабравили се тъпунгери дето живеят като скотове из чужбина за да се правят на крале в България. И в Германия е пълно с подобни карикатури - мият чинии и носят кофи с вар и киреч да скътат някой лев. Ежедневно набиват спагети за по 49 евроцента от LIDL да могат лятото 3 седмици да се правят на богове в България. И след това 11 месеца заниците им стават на халки от порене в Германия. Ама нали Ганя трябва да се надуе пред неговите що свят е изръшкал.
13.
Mimi
15.08.2013 09:39:25
Ха,ха селянката Женя отново прави селски интервюта,като търси мнение на селяни.
До кога с тази селска журналистика?
12.
До служителя
15.08.2013 09:38:37
Госпожо/Господин Служител на Летище Бургас,

Снощи около 21 часа наши читатели се обадиха, че на Летището токът спира през минута и никой не им дава информация за случващото се. Веднага позвънихме на двама Ваши пиари. Единият ни препрати към негова колежка, а тя - Ивелина Панайотова любезно ни обеща да ни върне обаждане с отговор на въпроса ни „Има ли проблем с тока на Летище Бургас”. Ивелина Панайотова явно е сметнала, че по-добре е въобще да не ни се обажда, а докато я чакаме, проблемът ще отмине. Това не е професионално. Ако беше все пак ни се обадила, обяснила ситуацията, смекчила обстоятелствата, ние най-вероятно нямаше да отидем на летището...
Чакахме я обаче цял 1 час и решихме сами да проверим. Наистина вече истинската суматоха беше отшумяла, но и последните туристи бяха крайно изнервени. Опитахме се да попитаме служител на Летище Бургас какъв е проблемът с тока, човекът обаче започна да бяга и да си крие главата, все е едно е престъпник /тази абсурдна сцена присъства в суровия вариант на видеото ни/. А и не му е работа на служителя да казва какъв точно е проблемът. За това е пиар отделът на една компания – да даде максимална и точна информация на медиите , така че те да нямат нужда от повече. Свикнахме през последните 7 години да получаваме регулярно хвалебствени прессъобщения от „Фрапорт”, как ще построят терминал за чудо и приказ, е още го няма. А през това време, както във всички компании по света се случват и неприятни инциденти. И ако в длъжностните характеристики на вашите пиари пише, че задължението им е да се държат като щрауси в пустинята, те се справят прекрасно.
И не на последно място. Когато позвънихме на Летище Бургас, се обадихме и на пресаташетата на ЕВН България. Служителите реагираха мигновено / както винаги/. Имахме информация, макар и оскъдна още на 5-тата минута. Служителите „Връзки с обществеността” на тази австрийска компания са винаги на линия 24 часа на денонощието, без пропуск. Въпреки, че компанията стана обект на недоволство на масата на февруарските протести, служителите й винаги са адекватни и винаги са отворени към медиите, ампутирани са от всякакво враждебно отношение. Така се работи!
11.
Бейсим
15.08.2013 09:30:07
До лекия и анонимните...всички знаят с колко връзки и подкупи се влиза на работа в летището!Много вожд,малко индианец.Един пътник изразява мнението си под афект,веднага се обявява за пиян,..поркал по време на полета/интересно с какво при мерките за сигурност/слагат му пръст в задника,бил селяндур и т.н.Всичките писали/8,9,10/са от летището,сами се разкрихте драги будалжи,затова и обслужването на летището куца,краде се,е---е се,слагат се пръсти в г---а!!!!
10.
:))
15.08.2013 09:12:30
С полета от Дъблин пристигнахме в 9.20 ч, а в 10 ч, взеха от господина интервю. Не знам какви 4 часа е чакал, сигурно от питиетата в самолета му се е замаяла главата. Точно 40 мин, имаше проблем с тока, нищо фатално, като навсякъде другаде. Хората реагираха бързо и адекватно, закъснения на полетите нямаше. Абсолютно винаги има малко време, докато излезне багажа, който не е пътувал, няма как да е в час с нещата.
Флагман, лесно е да правите шоу с интервюта от готови да блеснат за малко слава и пари хора, но взимайте и от останалите пътници мненията им, че да има поне малко истина в това което пишете!
9.
****
15.08.2013 08:49:03
Пълен селяндур, със селски акцент. Ми да си стои в Дъблин, ама там със сигурност не му минават номерата, тук може да се прави и на голям европеец, ама там чисти кенефи сигурно. Акъл взел да ми дава.

Другият пък влезе в 22 век, ама че прост народ...
8.
лекия
15.08.2013 08:37:55
пръст в г.ъзъ за този родоотстъпник, ако беше се случило в испания или италия щеше да си траеш като мишка БГ ЦЪРВУЛ, заминавай си да миеш чиниите на индийците в дъблин
7.
a
15.08.2013 08:18:18
на най-драго сърце бих си стегнал багажа и бих се наредил на "заминаващи" стига някой да може да ми поеме транспортните разходи и разходите по заминаването,които за съжаление с 500лв заплата няма как да ги поема сам.българия е капан от който измъкване няма
6.
Ивайло Стоянов
15.08.2013 08:16:34
Незнам каква е ситуацията на летището , но определено на този му куца Английския.Даже и не може да напсува на езика на Шекспир. Селянина където и да отиде си остава такъв.
5.
kosta
15.08.2013 08:05:48
Няма пари за генератори. Бедно е летището.
4.
"маркетинг и реклама"
15.08.2013 05:42:13
Информация - заминаващи
+359 56 870 248 Информация - пристигащи
+359 56 870 272
Много благодаря на този Българин, който така усърдно рекламира нашето скъпо Летище. Вярно, че има много полети през 2013 г., но определено ще го взема в нашият отдел. Г-жо ГАЙТАНДЖИЕВА и вие се принизявате толкова ниско, като "човека" от снимката. Докъде пропаднахте дописници нагли
3.
Служител от летище Бургас
15.08.2013 05:33:32
http://www.bourgas-airport.com/
Драга ми редакция - това е официалният сайт, откъдето може да получите актуална информация за полетите преди да напишете следващата глупост. За времето през което нямаше ток на Летище Бургас кацнаха 4-5 полета.Пишете по инерция каквото сте чули-недочули. В 22:10 ч. пътници в Терминал Пристигане нямаше. Нямаше дори и такива изчакващи багажа си.Този афектиран гражданин явно брои 4 часа, като взима и времето за полет от Ирландия до селото в което живее в България.
2.
Емо
15.08.2013 01:22:42
Начукай си го в задника и направо на заминаващи.Педали не ни трябват тук....
1.
Кремена Василева
14.08.2013 23:57:32
Като истински журналисти попитайте мениджъмънта на летището какво става, реакцията на пътниците е напълно логична. Или има спящи по 3 дни заради фалирал агент, или ни нападат заради "добра" сигурно, с това само ще доведем до закриване на л-ще Бургас :)
  Добави Коментар
"Капките" се завръщат! Геро ще води шоуто Пица за 1000 лв.: Как майстор от Бургас впечатли Италия При гарнирането използвал магарешки кашкавал
Кирил Петков към Бойко Борисов: При избора България или Пеевски, вие избрахте Пеевски! Зависимостта в политиката се оказа най-големия порок! Това написа съпредседател на "Продължаваме промяната" Кметът Николай Димитров обяви начало на реконструкцията на важен пътен участък в Несебър Дейностите включват цялостно изграждане на тротоарни алеи и ремонт и преасфалтиране на пътното платно
Направи голям трансфер Божинов получи признание в Италия Те бяха близки приятелки, а днес са кисели, с фалшиви усмивки и напълно се игнорират Мегaн Маркъл билa „ядoсaнa“ зaрaди шoутo нa Виктoрия Бекъм, тъй кaтo през следвaщaтa гoдинa и тя ще стaртирa кулинaрнa пoредицa в стрийминг плaтфoрмaтa
Получиха си парите Със сериозно закъснение... Перфектното шкембе Това ястие е кулинарна наслада
"Ти си предател!" Ралица Паскалева порица Станислав Христакиев в Игрите  Изневери на жена си, но после... Неверният съпруг бил публично унизен и накаран да носи срамни табели в оживен мол
Отново е на пазара Вместо пръстен и сватба, актьорът Филип Буков изчегърта жената до себе си и пак е ерген Загинал, бягайки от хотелската си стая Балконът бил неговия изход