Цвете сменя туристическата роза
С ново лого и слоган ще се рекламира страната ни у нас и в чужбина като туристическа дестинация. Към момента се обсъждат четири варианта, които да заменят жълто-оранжевата роза, която сега присъства на всички родни материали за популяризиране на туризма в страната ни. Най-харесвани от предложенията са лого "Цветето" и лого "Розетката", показват резултатите от анкети с фокус групи от бранша и гости на страната, които са част от проекта за изготвяне на туристическия бранд "България".
С най-голям шанс да замени розата е "Цветето", което се приема най-радушно и буди асоциации за лято, море и слънчеви емоции, научи "Стандарт". Официално марката "България" ще бъде представена днес пред медиите, но с резултатите от изготвяне на стратегията вече се запознаха представители на бранша, според които промяната е положителна. Новото лого, което някои оприличават и на питка, ще бъде модифицирано с различни цветове и графични детайли за различните видове туристически продукти, които ще предлагаме. Добави Коментар