БДЖ иска увеличаване на цената на билетите средно с около 5%
Той допълни, че в момента искането се разглежда от „Железопътна администрация” и няколко дирекции в министерството и в най-скоро време ще се излезе със становище. „Най-вероятно ще я потвърдим, тъй като дори с това увеличение БЖД ще остане най-евтиният транспорт, каза Московски. - Причините за недоволството и създаденото неудобство от новото разписание на някои от линиите в БДЖ се дължат на недостига на вагонен състав и опитите за оптимизиране на скоростта на бързите влакове.”
По повод приватизацията на БДЖ „Товарни превози”, министър Московски заяви, че няма причини да се съмнява в експертността, потенциала и възможностите на Агенцията по приватизация във връзка с предстоящата сделка. „Приватизацията не е самоцел. Без да осигурим значително количество средства в дружеството, няма как да разплатим натрупаните - не от нас - 750 милиона лева задължения”, завърши Московски. Добави Коментар