Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg
Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!
Николета Лозанова може да влезе в затвора за измами?
Дами се избиват да купуват стоките, защото искат да приличат на Николета
Николета Лозанова стана вече бизнес дама и предлага на мераклиите стоки менте. Плеймейтката се е захванала да печели от виртуален бутик в интернет, където самата тя лично рекламира стоките, които пък копират известни световни марки. Такава дейност незаконна, показа проверка на „Всеки ден". За търговия на фалшиви дрехи, на които е поставено логото на дизайнерски стоки, законът предвижда глоба и дори затвор.
Николета обаче видимо не е много наясно със законите и ги прескача брутално. А може би смята, че нея не я ловят. По заявки, направени по интернет, хора, наети от самата нея, пращат на феновете й ментата на дрехи и обувки, копиращи световни марки.
Най-добрите реплики" – това е рекламата, с която Николета си хвали стоките, които продава. Божинова вече разшири дейността си в своя виртуален магазин и предлага не само дрехи, но и обувки и аксесоари. Плюшен анцуг „Ева Лонгория", върху който има огромен черен знак на „Шанел" струва 130 лева, ако е розов и 120 лева, ако е бял. Хитовите гумени сандалки, които се предлагаха по всички магзини това лято за по десет лева, струват в бутика на Николета 40. На тях има цветче, а в него пак знака на „Шанел“. Доста по-скъпо вървят „произведенията“ на „Кристиян Диор“ . Обувки с платформа, обилно обсипани с кристали, струват 250 лева. Истинските обувки от тази марка обаче струват няколко хиляди. Досег никой не е обърнал внимание на ментетата, но големите модни къщи рано или късно ще се усетят. Лозанова е вкарала и нова дейност в сайта си – шиене на тоалет по идея или рисунка на клиента. За това също има наети работнички. Самата Николета облича едно или друго менте и така кара феновете си да купуват като луди. Хилядите приятели, с които се е обзавела във Фейсбук , всеки ден получават линк към онлайн магазина и си умират от кеф, че ги облича лично плеймейтката. Но всъщност си купуват боклуци на четворно по-високи цени, отколкото в обикновените магазини.