Фейсбук за жените, Гугъл Плюс - за мъжете
Ключови думи:
дигитална, битка на половете, социални мрежи, Фейсбук, Туитър, Пинтерест, онлайн игри, Гугъл Плюс, ЛинкдИн
Дамите доминират дигиталната "битка на половете". Или поне това сочат числата.
Графика на Диджитал Флаш Ню Йорк показа, че броят на жените в трите
водещи социални мрежи е много по-висок от този на мъжете.
Представителките на слабия пол съставляват 64% от потребителите на "Фейсбук", 58% от хората в Туитър и умопомрачителните 82% от клиентите на
Пинтерест.
Техният брой е по-висок и при онлайн игрите, които някога бяха запазена
марка на безделните мъже.
Вземете за пример Зинга - социалната
платформа, отговорна за създаването на редица хитови игри във "Фейсбук".
Според Диджитал Флаш, дамите на над 55 години прекарват повече време в
онлайн игрите, отколкото мъжете на възраст между 15 и 24 и тези от 25 до
34 взети заедно.
Гугъл Плюс обаче продължава да бъде мъжки бастион, както и сайтът
ЛинкдИн.
Най-голяма разлика в половете има порталът Редит, където близо
84% от хората са представители на силния пол.
В отговор на новините Натали Китроеф от "Ню Йорк Таймс" отбелязва, че
социалните медии действително са "бъкани" с дами. Но бърза да изтъкне,
че мъжете не са изгубили доминиращата си роля, тъй като именно те
обръщат обстойно внимание на значимите теми като международните
отношения и политиката.
Добави Коментар