Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Първият внушителен лайнер ще акостира на 5 октомври 2013 г. на Пристанище Бургас

Диян ДИМОВ
Ключови думи: диян димов, пристанище бургас, морска гара, пасажерски кораб, лайнер, строителство, изпълнителен директор

- Г-н Димов, „Пристанище Бургас” ЕАД спечели проект по европейска програма - проект BG051PO001-2.3.02 по процедура „Безопасен труд”. По какъв начин ще се подобрят условията на труд в порта благодарение на него ?

- Да, „Пристанище Бургас” ЕАД спечели проект BG051PO001-2.3.02 по процедура „Безопасен труд”. Схемата за безвъзмездна финансова помощ ще се реализира с финансовата подкрепа на Европейския съюз чрез Европейския социален фонд. Проектът, както вече споменахте цели да подобри условията на труд в предприятието при спазване на нормите и изискванията на законодателството по безопасност и здраве при работа. Гранта по проекта може да достигне до 200 000лв и включва модернизация (ново работно оборудване и технологии), реконструкция и обезопасяване на съществуващи обекти, технологични процеси, машини и съоръжения, както и обучение на служителите за безопасна работа с нововъведенията.

- Преди по-малко от месец пристанищата в Бургас, Одеса, Истанбул, Батуми и Севастопол подписаха Меморундум за създаването и промотирането на нова дестинация “BLACK SEA CRUISES”. Какви ще са предимствата за „Пристанище Бургас” ЕАД от този Меморандум?

- Подписаният от пристанищата Меморундум за създаването и промотирането на нова дестинация “BLACK SEA CRUISES” ще съдейства за директното привличане на повече туристи у нас. Това привличане ще донесе ползи, както на „Пристанище Бургас” ЕАД, за град Бургас, така и за целия регион. Бургаският залив създава благоприятни условия за търговска дейност, а също и за спорт (яхтинг, сърфинг и други), риболов, отдих, забавления и туризъм. От една страна ще се повиши популярността на пристанището и промотирането му като дестинация, а от друга ще привлече повече туристи, ще стимулират местната икономика и  търсенето на българската култура в страната и в чужбина. Това може да бъде възможност и за привличане на нови клиенти за порта. Резултата от горецитираното бе съгласуването на  първите четири кораба в края на април, които ще ползват кея и новата морска гара на 1-2 корабни места  в порта. Първото посещение е с ЕТА , датата е потвърдена и е 5 октомври 2013 година от пасажера “Celebrity Constellation” с внушителните за региона на Черно море параметри: дължина 294м, ширина 32м и газене 8м.

-Какви са финансовите очаквания на дружеството след пускането  в експлоатация на новата логистична база «Хладилен склад»  от началото на юни?

- Финансовите очакванията  след пускането в експлоатация на новата логистична база “Хладилен склад” от началото на месец юни е разбира се да се реализира печалба, с което да увеличим общите приходи на дружеството от дейността, тъй като преди хладилният склад, който е 7 000 кв.м закрита идеална площ, беше на загуба, а в същото време имахме нужда от закрити складове. Това е един проект, с който се бяхме заели сериозно. Идеята ни е да привлечем товарите с цел тяхното групиране, контейнеризиране и деконтейнеризиране. Трябва да има логистична зона, да може, което идва от страната да се разпределя. Големите контейнерни оператори ще са ползватели на тези услуги и интересът е заявен и взаимен.

-Какви задачи стоят пред ръководството на пристанището през настоящото лято?

- Нашето участие е в пряка връзка със стартирането на първия етап на проектът „Зона за обществен достъп”.

През настоящето лято предстоят много задачи свързани с генералния план за развитието на Пристанище Бургас за реализиране на първия етап от проекта „Зона за Обществен достъп”, изграждане на Морска гара Бургас и рехабилитация на прилежащата и територия за отдих, спорт и туризъм по утвърдения подробен устройствен план. Реорганизация на човешки ресурси и техника, както и рехабилитация на складовите площи, с цел изцяло обхващане на процеса по предстоящата зърнена кампания. Също така е необходимо прецизно планиране и организация на техниката и обслужващия персонал за обработка на контейнери, тъй като съществено е нарастването на количествата обработени контейнери – с 100% (два пъти) като TEU единици спрямо съответния период на 2011година, а също и с 2800 TEU повече сравнено с най-успешния период за порта -2008г.

4
Коментара по темата
4.
$$$
12.06.2012 20:10:54
И да отвори Пристанището за нови хора. Говори е че за място там искали 100 000 лв. Не ги е Срам!!!
3.
Оптимист
12.06.2012 10:32:46
До тогава, "я камилата, я камиларя"!
2.
ох...
11.06.2012 21:09:45
не е първия зареян в бъдещето...
1.
морски
11.06.2012 09:54:23
този другар говори само в бъдеще време-
  Добави Коментар
Пие специфична спе*ма, защото... Вокалният педагог казва, че е полезно Кънчев с двойна грешка... За Роналдо
Пияницата, който отне два живота, съжалявал, но го оставиха в ареста Обвиняемият Тодор Нейков е без книжка от катастрофата на "Тракия", но често се качвал зад волана Бой в метрото в София Младежи са с наранявания
Отиде си известен режисьор Този свят напусна Ив Боасе Пребиха 20-годишен в София след катастрофа Агресивен шофьор слязъл от колата си и нападнал младият мъж, счупил и стъклото на колата му
Протестиращи затвориха път в България, има задържан Граждани са недоволни от битови условия Откриха мъртви трима американски войници Автомобилът на военните потъна във воден басейн 
Ад край Луковит, тежкотоварен автомобил уби дете  Водачът на камиона, разбира се, е освободен, защо да го задържат, пита Диана Русинова Мъж отиде на гости на 42-годишна пловдивчанка, тя го... Нападна с нож
Човек бере душа след нападение от мечка До България Дете падна от тераса В България