Кметът на Бургас Димитър Николов размаха пръст на „Фрапорт“
Кметът на Бургас Димитър Николов настоя концесионерът на летище Бургас „Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт“ АД да влезе в диалог с авикомпаниите и да осигури конкуренти условия за увеличаване на полетите от и до града, както и конкретни гаранции за приключването на ремонта на летището, който застрашава старта на летния сезон.
Повод за острата реакция на Николов са и думите на Джейсън МакГинес, директор на „Райънеър“, който заяви, че „Фрапорт“ е най-голямата заплаха за туризма във Варна и Бургас.
На пресконференция в петък МакГинес обяви, че летищният оператор е заложил огромни такси, които правят Бургас нерентабилна авиодестинация. Той подчерта, че „Райънеър“ е готова да инвестира над 1 милиард долара в база край морето, но ако „Фрапорт“ не промени политиката си, компанията не само няма да направи това, но и ще се оттегли окончателно от двете летища.
„Райънеър“ в битка с концесионера на летище Бургас заради високите такси
Кметът Димитър Николов реагира остро и заяви следното:
Призовавам „Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт“ АД да влезе в диалог с авиокомпаниите и да осигури конкурентни условия за увеличаване на полетите до и от Бургас!
Изисквам ясна информация от ръководството на дружеството за графика на ремонтите и гаранция, че летището ще бъде напълно готово за летния туристически сезон!
Днес изпратих официално писмо до концесионера, ще направя и лична среща с директора на дружеството!
Ремонт на летището в Бургас поставя под въпрос полетите през лятото
Повод за поредните ми разговори с “Фрапорт” е изявлението на главния търговски директор на „Райънеър“ и медийните публикации, които твърдят, че компанията е готова да инвестира над 1 милиард долара в България и да открие нова база в Бургас, при условие, че „Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт“ АД намали летищните такси.
В противен случай, авиокомпанията заплашва да намали или дори да прекрати полетите си до нашия град.
Бургаското летище е затворено, а един друг терминал се развива с бързи темпове
Нямам власт да контролирам и влияя на търговската политика на концесионера на летището, но настоявам да бъдат защитени интересите на гражданите на Бургас, местната икономика и туристическия сектор!
Летище София отчита ръст на трафика благодарение на по-ниски летищни такси, което поставя Бургас и Варна в неравностойно положение.
Настоявам за конкретика и гаранции!
- Ах вие мушмороци, защо правите тъй? Да се е засмял и да ги помоли да не правят вече така...
"РАЙАНЕЪР е най- мизерната компания" - може. Но е и най-голямата европейска.
Защото европейското вече е синоним на мизерия.
Първо,Фрапорт трябва да печелят и някой трябва да плаща, за да променят нещо.
Нека кметът организира местен референдум дали пенсиите са готови общината са плаща на частната немска компания?
Второ, какво смятат да правят Райънеър за 1 милиард и какви ще са екологичните последствия от това? Не се. съмнявам, че при един референдум пенсиите ще гласуват за милиарда с цел "достойна пенсия" и за "майната и" на природата.
Щял бил някой да им каже .И какво ще им каже като се е надупил.А????
Толкова много бяха че се разхождаха с анцузи "Cappa" и "Lotto"(мутренска мода в Москва от 90те) и се ГЪРМЯХА посред бял ден в жрадкщите кафета
Сега във НАРНА има м-у 15+20.000 Украинци повечето от ОДЕСА(ТАЙмафиотския украински град) на по други дянни украинците във врненсщите вели и затворени компрекси са НАД 30.000
С най-голяма честота в лятното разписание наредовните линии са полетите до Москва, София, Прага, Лондон и Санкт Петербург!
https://burgas-aerport.bg/
Ако сайта не работи, значи багерите работят на пистата!
Който е ЗА да гласува!!!
А той е, че бургаският окръг намаля с 100 000 души.
Това означава с 1/4 по-малко клиенти и за полети, и за бизнес и за всичко останало.
А полети с под 50% запълняемост няма как да са рентабилни даже и със субсидии и тогава просто ги спират.
Само ниско бюджетни туристи на олинклузив през лятото. Да сте видели някой да идва за бизнес??? Или пък ще пуснем туристи да гледат презастрояване, къщички с наливно вино и печен бахут в центъра, или пък как се строи велоалея до Сарафово няколко десетилетия и още я няма.
БУТГАС Е ПРАЗЕН И НЯМА МЛАДИ ХОРА,
НЯМА ИКОНОМИКА
НЯМА НОЩЕН ЖИВОТ
НЯМА ДЕЦА
БУРГАС Е ЕДНО ГОЛЯМО-НИЩО
Защо не търсите отговорност от правителството на Станишев, те са сключили договора през 2006 г. ? Предоставили са печеливши държавни предприятия на мутри и чужди компании с обяснението, както при Лукойл, че са на загуба предприятията.
Бизнес среди и политици искат разваляне на договора с германо-българската компания, стопанисваща аеропорта.
Срещу концесионера на летище Бургас се разгръща безпрецедентна атака. Формалният повод е планирана сериозна рехабилитация на пистата, която ще наложи затваряне на аеропорта за 6 месеца.
Анонсът за предстоящия голям ремонт предизвика гнева на хотелиери и на представители на местната власт от Южното Черноморие, които обвиниха концесионера, че съсипва бизнеса им и убива летището в Бургас, като пренасочва трафика към Варна. Заредиха се призиви концесионният договор да се развали.
Обектът на атаката е "Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт“ АД. Това е компанията, която управлява летищата в Бургас и Варна по силата на договор, подписан през 2006 и изтичащ през 2041 г.
Прекратяване на договора поради неспазване на подписаните споразумения и системни нарушения на тази частна компания.
Да маха с пръст на концесионера на плажа.
а порта е кебпчийница защото беше държавен, само че летището и плажът са на КОНЦЕСИЯ, т.е. държавни ама само по собственост.
П.П. Летище в Бургас ще има тогава, когато някой развали концесията на Бургас, а някой друг"махащ с пръсти" може би плати затова. за съжаления от каквата и статиситческа точк ада се погледна Бургаска област е много малко населена и затова глобално малко неща се развиват свързани с хора и туризъм.
Миналата година всички общини влязоха в пореден нов фонд за защита на летището. Пак събраха едни стотици хиляди левове от бюджетите на общините, пак неясно за какво . ама всъщност ясно - заплати, рушвети, договори за медийни обслужваня...
Къс е пръстът нещо.