Кметът на Бургас Димитър Николов размаха пръст на „Фрапорт“
Кметът на Бургас Димитър Николов настоя концесионерът на летище Бургас „Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт“ АД да влезе в диалог с авикомпаниите и да осигури конкуренти условия за увеличаване на полетите от и до града, както и конкретни гаранции за приключването на ремонта на летището, който застрашава старта на летния сезон.
Повод за острата реакция на Николов са и думите на Джейсън МакГинес, директор на „Райънеър“, който заяви, че „Фрапорт“ е най-голямата заплаха за туризма във Варна и Бургас.
На пресконференция в петък МакГинес обяви, че летищният оператор е заложил огромни такси, които правят Бургас нерентабилна авиодестинация. Той подчерта, че „Райънеър“ е готова да инвестира над 1 милиард долара в база край морето, но ако „Фрапорт“ не промени политиката си, компанията не само няма да направи това, но и ще се оттегли окончателно от двете летища.
„Райънеър“ в битка с концесионера на летище Бургас заради високите такси
Кметът Димитър Николов реагира остро и заяви следното:
Призовавам „Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт“ АД да влезе в диалог с авиокомпаниите и да осигури конкурентни условия за увеличаване на полетите до и от Бургас!
Изисквам ясна информация от ръководството на дружеството за графика на ремонтите и гаранция, че летището ще бъде напълно готово за летния туристически сезон!
Днес изпратих официално писмо до концесионера, ще направя и лична среща с директора на дружеството!
Ремонт на летището в Бургас поставя под въпрос полетите през лятото
Повод за поредните ми разговори с “Фрапорт” е изявлението на главния търговски директор на „Райънеър“ и медийните публикации, които твърдят, че компанията е готова да инвестира над 1 милиард долара в България и да открие нова база в Бургас, при условие, че „Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт“ АД намали летищните такси.
В противен случай, авиокомпанията заплашва да намали или дори да прекрати полетите си до нашия град.
Бургаското летище е затворено, а един друг терминал се развива с бързи темпове
Нямам власт да контролирам и влияя на търговската политика на концесионера на летището, но настоявам да бъдат защитени интересите на гражданите на Бургас, местната икономика и туристическия сектор!
Летище София отчита ръст на трафика благодарение на по-ниски летищни такси, което поставя Бургас и Варна в неравностойно положение.
Настоявам за конкретика и гаранции!
Толкова много бяха че се разхождаха с анцузи "Cappa" и "Lotto"(мутренска мода в Москва от 90те) и се ГЪРМЯХА посред бял ден в жрадкщите кафета
Сега във НАРНА има м-у 15+20.000 Украинци повечето от ОДЕСА(ТАЙмафиотския украински град) на по други дянни украинците във врненсщите вели и затворени компрекси са НАД 30.000
С най-голяма честота в лятното разписание наредовните линии са полетите до Москва, София, Прага, Лондон и Санкт Петербург!
https://burgas-aerport.bg/
Ако сайта не работи, значи багерите работят на пистата!
Който е ЗА да гласува!!!
А той е, че бургаският окръг намаля с 100 000 души.
Това означава с 1/4 по-малко клиенти и за полети, и за бизнес и за всичко останало.
А полети с под 50% запълняемост няма как да са рентабилни даже и със субсидии и тогава просто ги спират.
Само ниско бюджетни туристи на олинклузив през лятото. Да сте видели някой да идва за бизнес??? Или пък ще пуснем туристи да гледат презастрояване, къщички с наливно вино и печен бахут в центъра, или пък как се строи велоалея до Сарафово няколко десетилетия и още я няма.
БУТГАС Е ПРАЗЕН И НЯМА МЛАДИ ХОРА,
НЯМА ИКОНОМИКА
НЯМА НОЩЕН ЖИВОТ
НЯМА ДЕЦА
БУРГАС Е ЕДНО ГОЛЯМО-НИЩО
Защо не търсите отговорност от правителството на Станишев, те са сключили договора през 2006 г. ? Предоставили са печеливши държавни предприятия на мутри и чужди компании с обяснението, както при Лукойл, че са на загуба предприятията.
Бизнес среди и политици искат разваляне на договора с германо-българската компания, стопанисваща аеропорта.
Срещу концесионера на летище Бургас се разгръща безпрецедентна атака. Формалният повод е планирана сериозна рехабилитация на пистата, която ще наложи затваряне на аеропорта за 6 месеца.
Анонсът за предстоящия голям ремонт предизвика гнева на хотелиери и на представители на местната власт от Южното Черноморие, които обвиниха концесионера, че съсипва бизнеса им и убива летището в Бургас, като пренасочва трафика към Варна. Заредиха се призиви концесионният договор да се развали.
Обектът на атаката е "Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт“ АД. Това е компанията, която управлява летищата в Бургас и Варна по силата на договор, подписан през 2006 и изтичащ през 2041 г.
Прекратяване на договора поради неспазване на подписаните споразумения и системни нарушения на тази частна компания.
Да маха с пръст на концесионера на плажа.
а порта е кебпчийница защото беше държавен, само че летището и плажът са на КОНЦЕСИЯ, т.е. държавни ама само по собственост.
П.П. Летище в Бургас ще има тогава, когато някой развали концесията на Бургас, а някой друг"махащ с пръсти" може би плати затова. за съжаления от каквата и статиситческа точк ада се погледна Бургаска област е много малко населена и затова глобално малко неща се развиват свързани с хора и туризъм.
Миналата година всички общини влязоха в пореден нов фонд за защита на летището. Пак събраха едни стотици хиляди левове от бюджетите на общините, пак неясно за какво . ама всъщност ясно - заплати, рушвети, договори за медийни обслужваня...
Къс е пръстът нещо.