Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Бургас с нова ключова крачка към изграждането на южния обход на „Меден рудник“

Общината ще поиска да получи терени от държавата за изграждане на стратегическия пътен обект
Ключови думи: Община Бургас, южен обход, Меден рудник, трафик, пътна инфраструктура, локално платно, кръгови кръстовища, транспортен проект, модернизация, транспортна свързаност, пътен възел Юг, инвестиции, кмет Димитър Николов

Община Бургас поставя основите на един от най-значимите инфраструктурни проекти за града – изграждането на южен обход на комплекс „Меден рудник“. Това мащабно начинание цели да преобрази транспортната мрежа и да улесни движението в района.

Кметът Димитър Николов вече е внесъл в Общинския съвет докладна записка, с която се иска зелена светлина за стартирането на процеса по придобиване на необходимите терени. Ако Общинският съвет одобри предложението, Община Бургас ще отправи официално искане до Министерския съвет за безвъзмездно прехвърляне на земите, които попадат в подробния устройствен план на трасето.

Този проект е от първостепенно значение за бъдещото развитие на града и ще осигури по-бърз и ефективен транспорт, както за живущите в района, така и за транзитния трафик. Реализацията на южния обход ще облекчи значително натоварения пътен поток, ще подобри достъпа до жилищните райони и ще улесни извеждането на тежкия трафик извън централната градска част.

Проектът вече има избран изпълнител, което показва, че Бургас се движи с пълна скорост напред към неговото изпълнение. Съоръжението е заложено като ключов обект в Програмата за управление и разпореждане с общинска собственост за 2024 г., която бе одобрена с решение на Общински съвет – Бургас.

Едновременно с това, Общината започна работа по изграждането на локално платно с две ленти, което ще свързва комплекс „Меден рудник“ с пътен възел „Юг“. Това платно е част от дългосрочен план за изграждане на модерна пътна инфраструктура, която ще обслужва Южната промишлена зона.

Проектът включва изграждане на две кръгови кръстовища по бул. „Захари Стоянов“, които ще подобрят значително безопасността и плавността на движението. Локалното платно ще играе ключова роля в осигуряването на по-добър транспортен достъп както за бизнеса в Южната промишлена зона, така и за жителите на „Меден рудник“, които ежедневно пътуват към центъра на града.

Южният обход – приоритет за 2024 г.

Южният обход на „Меден рудник“ не само ще реши транспортни проблеми, но и ще даде нов тласък за развитието на целия район. Проектът е обявен за обект от първостепенно значение в програмата за управление на общинската собственост за 2024 г., което гарантира високия му приоритет и насочването на ресурси за неговата реализация.

Вече има избран изпълнител за проекта, което ускорява подготовката за строителните дейности. В момента Община Бургас се стреми да осигури необходимите терени, които ще позволят да се стартират работите без забавяне.

С реализирането на тези инфраструктурни проекти, Бургас ще направи сериозна крачка към модернизацията си. Градът не само ще подобри ежедневието на жителите си чрез по-удобни и безопасни пътища, но и ще привлече нови инвестиции, като създаде по-добри условия за бизнеса и туризма.

Проектите за южния обход на „Меден рудник“ и новото локално платно са само част от мащабната визия на Общината за изграждане на съвременна транспортна мрежа. С подкрепата на местната власт, гражданите на Бургас могат да очакват по-добра мобилност и още по-динамично развитие на града си.

24
Коментара по темата
24.
овча рая
22.01.2025 19:03:36
Раята пак вие на умряло.Само най-простите коментират тук.Прости,жалки,гладни,злобни,бедни,неграмотни -все капацитети!
Колко прост трябва да си и колко свободно време да имаш,за да висиш всеки ден тук по няколко пъти,да си лееш простотиите и да си вярваш!?
Селяндури прости.С големи комплекси и безкрай претенции.
23.
до 17
22.01.2025 18:48:03
Странджанските ,,цървули'' не гласуват за ГЕРБ,а ти и баща ти сте от Руенското гето,мангал такъв.
22.
Бай..,..
22.01.2025 18:17:35
Стига с тия селски кръгови кръстовища !
21.
Бургас
22.01.2025 18:02:13
Флегмите от толкоз народна любов вече им писна да трият коментари и оставят нещата на самотек.
20.
Жорко
22.01.2025 17:16:43
Браво
19.
*********
22.01.2025 16:35:16
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържа недоказуеми твърдения, касаещи конкретни личности.
18.
ГЕРЕН
22.01.2025 16:21:24
ДА СЪГЛАСЕН. ТРАФИКА ТАМ Е ГОЛЯМ.. НО КОГА ЦЕНТЪРЕ ЩЕ ОПРАВИТЕ МУШИКИ ОБЩИНАРСКИ. ВЪЗРАЖДАНЕ НЯМА МЕСТА ЗА ПАРКИРАНЕ НА КАЛОЯН КОЛА ДО КОЛА И ПРЕД КОЛА. ТЕЛЕФОНИ ОСТВАТ ХОРАТА ЛЕГНАЛ СИ СЛЕД СМЯНА В 23 Ч . ЦЯЛА ВЕЧЕР СЕ ВЪРТИШ И ЧАКАШ ОБЖДАНЕ ДА ОСВОБОДИШ КОЛАТА НА ДРУГИЯ. ТРЪПИ КОПЕЛ... И ОБЩИНАРИ ВИЕ СТЕ ПОЗОР И МУШИКИ.
17.
кривак
22.01.2025 16:13:46
Така странджанските зурли дето гласуват за ОПГ ГРОБ ще могат по лесно да ходят на циганския плаж в Крайморие.
16.
*********
22.01.2025 16:03:14
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържа недоказуеми твърдения, касаещи конкретни личности.
15.
Защо
22.01.2025 15:42:30
Защо е това нещо .
Първо трябва да се изгради моста през Вая , както е предвиждано от умни хора преди време и както е в ОУП а на града .
Този обход е красив отгоре но безполезен за ползващите го сега долу.
Няма да се решат проблемите с достъпа от магистралата към юга ,а ще насърчи Меден рудниците да си ходят в странджата и Турция .
Хората пак ще ви псуват .
Който е дал на този проект приоритет а не да се направи моста през Вая е или голям хитрец или безхаберник.
Дайте снимка на града отгоре и вижте най после как е най прекия път за юга .
Правете нещата като хората а не на парче.
Аман бе.
14.
Защо
22.01.2025 15:42:24
Защо е това нещо .
Първо трябва да се изгради моста през Вая , както е предвиждано от умни хора преди време и както е в ОУП а на града .
Този обход е красив отгоре но безполезен за ползващите го сега долу.
Няма да се решат проблемите с достъпа от магистралата към юга ,а ще насърчи Меден рудниците да си ходят в странджата и Турция .
Хората пак ще ви псуват .
Който е дал на този проект приоритет а не да се направи моста през Вая е или голям хитрец или безхаберник.
Дайте снимка на града отгоре и вижте най после как е най прекия път за юга .
Правете нещата като хората а не на парче.
Аман бе.
13.
един
22.01.2025 15:41:08
Идейния проект се пази като държавна тайна. На кого са терените на края на Меден Рудник, където ще започва трасето?
12.
*********
22.01.2025 15:30:29
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
11.
Фара
22.01.2025 15:26:42
Четери години тоя проект ГЕРБ ДПС НН криха проекта , за да разкрият схемите им за кражби от ПП ДБ и сега веднага го извадиха .
Нека кражбите започнат сега.
Толкова прозрачни сте , за жалост няма кой да ва вкара в затвора
10.
До 7 и 8
22.01.2025 15:02:08
N7 , тука забавяне няма да има.
Номер 8 е писал каква е причината.
9.
Това
22.01.2025 14:55:39
Няма да реши проблема. Решението е разширение на пътя Бургас - М.рудник с 4 лентови платна, като се изтръгнат ненужните вече стълбове на тролеи! Последният ремонт какво стана - на двулентовия път изрисуваха бус лента и стесниха платната ! Между впрочем участъкът Капачето - Захари Стоянов вече е разбит и има нужда от ремонт. Такива предизборни листовки на Ж.Станков пускаха в пощенските ни кутии от няколко години и нищо....чакаме.
8.
123123
22.01.2025 14:54:26
И като забием пак трафика по Тодор Александров на Светофара на Стадиона , какъв е смисъла на този обход. Някак си не мога да го разбера. Сега е ако да краднем едни пари това вече е друго.
7.
хах
22.01.2025 14:54:16
Така или иначе ще отнеме години.
Отчуждаване, проектиране, съгласуване, строителни документи изпълнение ....с последното всички сме запознати. Една мижава уличка се ремонтира по година две.
Така, че да не се радваме много. Това ще остане за следващия кмет.
6.
ПП
22.01.2025 14:54:09
....за Интегрирания Градски Транспорт Поне Купихте"....
Трябва да ви се признае.
Нищо, че излезе колко ????
350 милиона лева ??? Май повече бяха.
5.
*********
22.01.2025 14:52:56
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше вулгарни, нецензурни или обидни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
4.
*********
22.01.2025 14:49:43
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
3.
ЖС
22.01.2025 14:49:01
Т'ва на Жечо проекта ли е? Е той ся е на енергетиката.. министЕр. Следващото правителство го сложете министър на отбраната, такъв все още не е бил.
2.
бай Иван
22.01.2025 14:46:38
И Как започна ? С отчуждаване на земи на безценица!
1.
:)
22.01.2025 14:44:49
и накрая пак забива на стадиона, какъв е смисъла
  Добави Коментар
Те не могат да пият Алкохол Земетресение в съседна страна Трус люшна румънци
Отиде си твърде млад Леджър остава легенда на киното Коментира визията на Мелания Тръмп Илиана Раева със суперлативи
Професор го "уби" Тим Коулсън с тежки думи за Неси ЕС се превърна в генератор на свръхбюрокрация и регулации за бизнеса АОБР представи приоритетите си за 2025 година
Ще закрият ли Комисията за досиетата? Няма ДС, а 10 млн. лева потъват в нищото Председател на АБВ от коалиция „БСП-Обединена левица“ Румен Петков настоява да се махне и КПКОНПИ, но не само защото се използвала като бухлака Правителственият "Еърбъс" лети за Оман да прибере освободените моряци Сред заложниците бяха капитан Любомир Чанев и старши помощникът му Данаил Веселинов
Започват засилени проверки за пожарна безопасност на туристически обекти в цялата страна Министърът на туризма Мирослав Боршош ще работи активно с колегата му Даниел Митов от вътрешното ведомство Бившият президент на Салвадор почина в изгнание Издъхна на 65-година възраст
Почина последният жив член на The Band Новината беше потвърдена пред Rolling Stone от неговия дългогодишен приятел и колега Ян Хауст Община Царево е против предложеното за разширение на ЗМ "Силистар" Разширението щяло да обхване имоти, чрез които се свързват двата полигона на съществуващата защитената местност