Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Стотици пасажери на "Уизеър" за Бургас блокирани на летище в Лондон (ОБНОВЕНА)

Пътниците могат да търсят компенсации заради дългото забавяне
Ключови думи: новини, Флагман, Бургас, самолет, Уизеър, Лондон, Лутън

В този момент стотици пасажери, основно от Бургас и региона, изживяват истински кошмар на летище Лутън край Лондон. Полетът на "Уизеър" трябваше да излети към морския град в 08:10 часа, но малко преди това пътниците са получили съобщение, че ще има закъснение - до 09:35 часа, съобщават читатели на Флагман.бг.

И докато мнозинството са били готови да преглътнат този гаф, то вече нервите на всички се изпъват от случилото се по-късно.

Около 09:00 часа те са уведомени, че има още едно закъснение, този път за 11:30 часа, а впоследствие закъснението е удължено за още 15 минути.

И към този момент няма яснота дали изобщо ще се излети или полетът ще се канселира. Има вариант всички да чакат до утре сутринта, което е и най-кошмарният сценарий.

Полетът се отлага три пъти

Другите полети на нискотарифния превозвач за София и Варна вече излетяха.

Това е поредна гавра на Уизеър с пасажерите. Добре е всички да знаят, че могат да заведат искове срещу компанията, след като полетът им се бави с повече от два часа, казват юристи.

ОБНОВЕНА:

В 11:45 часа лондонско време полетът излетя към Бургас. 

Пишете ни на office@flagman.bg или чрез платформата "Вашият сигнал до Флагман"

В 14:48 от PR агенция в България на авикомпания Wizz Air изпратиха официално становище, с което настояват да бъде внесена яснота в ситуацията, за която Флагман.бг разказа. Ето какво пише в становището на компанията:

"Wizz Air потвърждава, че полет W9 5393 от Лондон до Бургас на 3 януари 2025 г. е излетял с умерено закъснение поради наложила се непланирана поддръжка. Оперативните екипи на място са положили всички възможни усилия да намалят неудобството за пътниците и самолетът е излетял за Бургас в 11:39 часа местно време. Wizz Air е уведомил своевременно пътниците, които са резервирали директно с авиокомпанията, за всички промени в графика. Авиокомпанията се извинява за причиненото неудобство и подчертава, че безопасността и сигурността на пътниците, екипажа и самолета е неин основен приоритет".

28
Коментара по темата
28.
до 27
03.01.2025 17:50:46
Трябва, да, когато някой е тъп и не чете и влиза на контра, кой трябвало да си скъса дипломата, да не знае много, а да чете. Иначе си остава прост ганьо, който хем не знае, хем много му знае устата! Аман от дървени философи, които раздават непоискан акъл, който и без това нямат.
27.
I kak
03.01.2025 17:15:46
Добре,де!Трябва ли за всичко да сте на нож,да се заяждате и обиждате,кой по- прост,кой по малоумен?Не може ли ,който наистина е в час,да го обясни,без да се венцеслави?То бива простащина...
26.
ХХ
03.01.2025 17:10:50
Коментар #25, за три часа закъснение при пристигане, е точният. За час закъснение при излитане се полага лека закуска/сандвич.
25.
Ганю Джуриста не чете
03.01.2025 17:05:31
Закъснение
Ако вашият полет закъснява при тръгване, имате право на помощ, на възстановяване на платената сума и полет на връщане, в зависимост от продължителността на закъснението и разстоянието на полета.

Ако сте пристигнали в крайната си дестинация със закъснение от повече от 3 часа, имате право на обезщетение, освен ако закъснението се дължи на извънредни обстоятелства. Въздушният превозвач трябва да докаже това, като представи например извлечения от дневници или доклади за произшествия. Въздушният превозвач следва да представи тези доказателства на компетентния национален орган, както и на засегнатите пътници в съответствие с националните разпоредби относно достъпа до документи.
24.
Вакуум вместо мозък имаш Ичо
03.01.2025 16:13:43
"ОБНОВЕНА:

В 11:45 часа лондонско време полетът излетя към Бургас. "

Това е обновена информация, дебиле! В статията се говори за изплащане на обезщетения за закъснения над 2 часа! Такова нещо няма! Вземи се поинтересувай, ако имаш малко мозък във вакуума между ушите си!
23.
до малоумния Ичо
03.01.2025 16:07:28
Малоумнико, върни се в първи клас и се научи да четеш, то бива да си толкова тъп, ама твоето е невъобразим дебилизъм!

"Добре е всички да знаят, че могат да заведат искове срещу компанията, след като полетът им се бави с повече от два часа, казват юристи."

Кои са тези юристи, да си скъсат дипломите? Никоя авиокомпания не изплаща обезщетения за закъснение с 2 часа!

Можеш ли да четеш, тъпако?!? Или майка ти като те е събирала с лъжица от килима, акъла ти е останал размазан там?
22.
Ичо
03.01.2025 15:55:35
До коментара 11 и 15. Хубаво е да се върнеш в първи клас да се научиш да смяташ. При обявен час на излитане по разписание в 8:10 , реално излита в 11:39. Това са 3 часа и 29 минути по късно. Тъй ,че не обяснявай кой трябва да си къса дипломата ,а мисли с тая картуна ,щото не може да смяташ.
21.
Мег
03.01.2025 15:51:59
Радвайте се , че “непланирана поддръжка” се е случила на летището . И с най- скъпата авиокомпания да летите винаги може да се наложи забавяне на полета поради технически причини . Важното е да се приберете живи и здрави
20.
Димитрова
03.01.2025 15:41:20
Само хората които хващат полети от дъжд на вятър си мислят че само техния полет закъснява и че се гаврят с тях. Случва се във всяка компания, всеки ден, навсякъде. От 5 дни има страхотна мъгла в София и множество полети са пренасочени. Това показва влияние на логистиката на всяка компания. Търпение и не е нужно толкова краен репортаж.
19.
ми не са
03.01.2025 14:51:40
ххристинке,щото съм летял с тях,директен полет Дъблин -Бургас и за 4 часа максимум,си бях вкъщи.....!!!!

до 17,18
18.
XX
03.01.2025 14:40:40
До 13

"... сакън да не се мине и да си купи билет от Lufthansa" - то па те щот са едно цвете.... И летят до Бургас.
17.
ХХ
03.01.2025 14:37:07
Случва се. Сякаш с другите (по-евтини) авиокомпании не се случва същото...
16.
НРБ
03.01.2025 14:12:18
Нчкво развитие? докъде я докараха??? :)))))
15.
Хахах, флЕгман пак неориентирани
03.01.2025 13:52:54
"Добре е всички да знаят, че могат да заведат искове срещу компанията, след като полетът им се бави с повече от два часа, казват юристи."

Кои са тези юристи, да си скъсат дипломите? Никоя авиокомпания не изплаща обезщетения за закъснение с 2 часа!
14.
..
03.01.2025 13:44:58
излетя в 11:38 няма драма :)
13.
до бай иван
03.01.2025 13:32:12
ми така е....българина ша си бий газъ да не сере,сакън да не се мине и да си купи билет от Lufthansa или British Airways,примерно,за да се прибере като бял човек вкъщи за празниците,а сам се прецаква,като купува от нискотарифната Wizz Air.....????
Хитрата сврака...с двата крака.....хахахаха
12.
Флоро
03.01.2025 13:13:15
Нашите плодоберачи и кенефочистачи са обикновено голяма работа, когато се приберат в България, по-велики от тях няма... Но съм убеден, че в момента на летището в Лутън са по-ниски от тревата и гласчето им не се чува.
11.
Хахах, флЕгман пак неориентирани
03.01.2025 13:11:53
"Добре е всички да знаят, че могат да заведат искове срещу компанията, след като полетът им се бави с повече от два часа, казват юристи."

Кои са тези юристи, да си скъсат дипломите? Никоя авиокомпания не изплаща обезщетения за закъснение с 2 часа!
10.
Kulio
03.01.2025 13:09:03
Няма проблеми сега ше помутреят малко и ще забравят за драмата
9.
do 3 шморца
03.01.2025 13:06:23
българина,търпи.....търпи.....па като се ядоса.ааа...оле мале.....хваща самолета за UK......и отива да бере ягоди......
8.
Бай иван
03.01.2025 13:03:05
Тва е ежедневие блокирани пътници на тази компания
7.
fakundo montoq
03.01.2025 12:52:15
Канселирайте мозъчната си диария
6.
fakundo montoq
03.01.2025 12:51:25
Камселирайте мозъчната си диария
5.
Сандо
03.01.2025 12:38:30
Статията е доста рязка алтернативата е полет до София и после с влак до Бургас.А това че нема алтернатива е въпрос за милион долара.Жалко че спряха полетите до Москва там самолетите винаги излитат
4.
Do 1.
03.01.2025 12:13:41
Я покажи друг, скъп полет от бургашкото летище, дето има 2 полета на седмица. Гледам, полета на изиджет до Единбург също има закъснение. Летището е топло, светло, храна и вода има. Та каква е драмата?
3.
Гмуздев
03.01.2025 12:08:16
Първо хорицата са си скъсали гърбовете и задниците на ягодите и аспержите, а сега им се случва и това... :(
2.
Линк за обезщетение
03.01.2025 11:50:05
https://wizzair.com/en-gb/information-and-services/compliments-and-complaints
От тук се изисква обещетението. Над 5 часа закъснение сумата е около 400€.
1.
Wizzair
03.01.2025 11:48:38
Ефтиното винаги излиза скъпо.
  Добави Коментар
Обра точките в нета Киара е много чаровна, получи редица комплименти София и Перник с един и същ деликатен проблем Някои младежи вилнеят вместо да залягат над учебниците
Каза разтърсващи думи Стресиран е от... За по-добър секс, трябва да... И разговаряте с партньора
Притеснителна новина до България Трусове в съседна Гърция Сполетя ги огромно щастие Звездата Кръстева стана майка за втори път
Тя е на 116 години и има 3 трика Призната е за най-възрастният жив човек Започва чистка Сашо Томаш пренарежда съблекалнята на "червените"
Сериозно увеличение на цената на хляба в... Кърджали Български фурор на Апенините 21-годишният Татаров започва да превзема волейболна Италия
Футболна Германия скърби Отиде си млад играч Получи огромно признание Деми чака дълго за определена награда, но я взе