Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Възрастна дама поръча от е-магазин подаръци, прецакаха я и не може да си върне парите

Ключови думи: подаръци, внуци, възрастна, прецакаха я

Възрастна дама, която поръчала от електронен магазин магнитни кубчета за подарък на внуците си за празниците, е получила пратка със съвсем друг артикул, а продължителните ѝ опити да върне сгрешения пакет и да си възстанови заплатената сума остават неуспешни. За този случай информират от онлайн платформата „Ние, потребителите“, където е постъпил сигналът.

„Търговецът не е оставил опция „преглед и тест“ и дамата е заплатила пратката в офиса на куриерската служба. Когато отворила пакета, установила, че е доставен съвсем друг артикул. Върнала го е на търговеца чрез куриера, но още не може да си получи обратно парите. Писмено и по телефона е уведомила търговеца, че заради сгрешената пратка желае да се откаже от покупката и да и бъдат възстановени заплатените суми. По телефона сътрудникът е заявил, че не може да и съдейства, защото търговецът е чуждестранен и я насочил да пише на отдел „Рекламации“. След опит за връзка с тях проблемът остава нерешен, защото отговор няма и дамата не успява да си върне парите, които търговецът в този случай ѝ дължи.“, разказа пред БНР основателят на „Ние, потребителите“ Габриела Руменова.

Във връзка с казуса тя препоръча, особено в кампании за масови намаления, хората да предпочитат търговци, които предоставят опцията „Преглед и тест“, за да имат възможност да проверят дали изпратеното отговаря на поръчаното. При възникването на подобен проблем пък да се оформи на място протокол с представител на куриерската служба, че пратката е сгрешена. Така потребителят ще си осигури документи, въз основа на които да предяви своята претенция не само пред търговеца, но и пред институциите, включително и съда.

„Когато грешката при изпращането на стоката е на търговеца, възстановяването на правата не следва да струва нищо на потребителя. Това не е този 14-дневен срок, в който ние решаваме по собствено желание да се откажем от поръчка, която сме направили. Това е рекламация, която предявяваме, защото има несъответствие между онова, което сме заявили, и това, което сме получили“, разясни още Руменова.

1
Коментара по темата
1.
сс
27.12.2024 13:11:41
Търговеца е еMAG и такава му е политиката.
  Добави Коментар
Пие специфична спе*ма, защото... Вокалният педагог казва, че е полезно Кънчев с двойна грешка... За Роналдо
Пияницата, който отне два живота, съжалявал, но го оставиха в ареста Обвиняемият Тодор Нейков е без книжка от катастрофата на "Тракия", но често се качвал зад волана Бой в метрото в София Младежи са с наранявания
Отиде си известен режисьор Този свят напусна Ив Боасе Пребиха 20-годишен в София след катастрофа Агресивен шофьор слязъл от колата си и нападнал младият мъж, счупил и стъклото на колата му
Протестиращи затвориха път в България, има задържан Граждани са недоволни от битови условия Откриха мъртви трима американски войници Автомобилът на военните потъна във воден басейн 
Ад край Луковит, тежкотоварен автомобил уби дете  Водачът на камиона, разбира се, е освободен, защо да го задържат, пита Диана Русинова Мъж отиде на гости на 42-годишна пловдивчанка, тя го... Нападна с нож
Човек бере душа след нападение от мечка До България Дете падна от тераса В България