КЗП глоби търговец, подвел клиентите си, че е намалил стоки със 70%
КЗП санкционира търговец по повод фалшиво намаление в периода на активното предпразнично пазаруване. Комисията е глобила фирма, която опитала да заблуждава потребителите. Обявено е намаление с „до -70%“, но при проверка инспекторите са открили нито една стока намалена с такъв висок процент.
Съобщението за спад на цените “Sale do 70%” е направено по начин, който да грабне вниманието на преминаващите покрай магазина. Оказало се е налично и вътре, където са изложени намалени стоки, но нито една със 70%. Обявявайки висок процент намаление, търговецът желае да привлече потребителите да посетят магазина и да закупят от стоките му, разчитайки, че ще харесат и изберат такава с по-нисък процент намаление, предава nova.bg.
Председателя на КЗП Мария Филипова призовава всеки потребител, който, привлечен от съобщение на търговец, е бил заблуден по някакъв начин, да подаде сигнал до Комисията.
Как така ти изпращат съобщение, че ти дават повече и ти вземат повече?!
Ако искаш и ти трябва повече, винаги можеш да си добавиш към абонамента 24/7.
Хайде, да видим ако някой ти лепне нещо пред вратата, без да те е попитал и те информира, че вече му дължиш едни пари, които ще надмине след някой друг ден ЗАДЪЛЖИТЕЛНО да си ги вземе?!
Утре, вдругиден,... може, пак да намине с поредния, непоискани артикул и отново да му дължиш едни пари?!
Това като онези Телемаркет - продукти, които в зората на "Демокрацията" минаваха по вратите на хората и ги заблуждаваха, че имат нужда от тях, да ги погледнат, да подържат кутията и "Ааа, вече трябва да ми платиш!"
Колко пенсионери и наивни хора изгоряха??