Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Как се стигна до трагедията на релсите край Бойчиновци?

Инспектор Бойчо Скробански с тежки думи
Ключови думи: бойчо скробански, трагедия, бойчиновци, влакове

"Вероятно е имало пропуски при правилата и нормите, които не са спазени от работниците, загинали на релсите", обясни Бойчо Скробански, държавен инспектор по разследване и ръководител на Националния борд за разследване на произшествия в железопътния транспорт, предава бТВ.

Както е известно, вчера двама души загубиха живота си, след като влак ги прегази, докато те извършват ремонтни дейности в междугарието Криводол – Бойчиновци.

Инцидентът стана около 10:30 часа при извършване на планирани ремонтни дейности.

През подлежащия на ремонт участък е преминала релсова самоходна машина - влекач, на Национална компания "Железопътна инфраструктура".

Скробански обясни, че на мястото на ремонтните дейности трябва да има табели, които да указват, че се извършва дейност на релсите.

"А тези машини от своя страна би следвало да подават сигнали. Управлявалият влекача казва, че е подавал такива, но вероятно в мястото, където са били работниците видимостта е била намалена", коментира експертът.

"Ще се установява и с каква скорост се е движил влекачът", обясни Скробански.

Инспектор Бойчо Скробански.

Третият пострадал е без опасност за живота, каза вчера д-р Красимир Каменов – завеждащ хирургическо отделение в МБАЛ "Д-р Стамен Илиев" в Монтана.

3
Коментара по темата
3.
Пламен
17.12.2024 18:49:44
до N2: Не сте прав/а за БДЖ/НКЖИ. Правила има ЖЕЛЕЗНИ, и то от години(десетки). Водят се документации, доклади, заповеди, ЗБУТ се спазва на 100%. И все пак се е получил пропуск в организацията. Личният състав обаче куца сериозно с идването поколението на Андроидчетата! Както и навсякъде(други отрасли) - при тях липсва дисциплина. Интересно, че работещите на терен са хора на възраст, с дългогодишен стаж!
2.
292
17.12.2024 09:40:48
Елементарно. В 80% от фирмите изискванията на закона за ЗБУТ се имат за излишна подробност и се спазват само и единствено на хартия /в половината от тях и това не правят/. Крайно безхаберие на ръководствата, пълна анархия от изпълнителите, абсолютно безразличие от страна на контролните органи, които при проверки гледат някакви хартии и се договорят с управителите какво да пишат в протоколите от проверка, включително какви да са глобите, щото нали и те "хляб" ядат. Оценките на риска пък, които обикновено се изготвят от службите по трудова медицина са тотално копи-пест. И в най-общия случай са неадекватни и неприложими. И това е само върхът на айсберга. А в БДЖ дисциплината е на такова катастрофално ниво, че ако богът на труда слезе при тях, като види какви ги вършат, ако е гръцки ще офейка от раз, ако е японски, ще си направи сепуко.
1.
Винету
17.12.2024 09:16:22
Е много ясно как се стига.
В Шишиландия е така, кочина. Всеки си прави каквото си иска без последствия.
  Добави Коментар
Взе ключово решение Теа Таирович се омъжи Сподели какво мисли за Фарниев Маринов говори за борбата ни
Виталий Кличко с много важно изказване Кметът на Киев говори за войната Продадоха потник за 7 милиона долара Дрехата е емблематична
Огромен скандал в ресторант, жена откри в чинията си... Плъх в обедно меню Блести в Италия Николов с фурор във волейбола
БФС с много дискусионно решение Финалът за Купата няма да е през почивен ден Дръзка кражба в... Казанлък
Председателят на Европейския съвет идва в България Антонио Коща ще проведе срещи с президента и премиера Сърцето му се къса Камата скърби за Йохан Кройф
Мощно земетресение до... Еквадор Жените, които са майсторки в прикриването Не можеш да я хванеш в изневяра, защото винаги ще „замаже“ положението